Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5246 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

איזו מכונית אתם מעדיפים?  

332 הצבעות

  1. 1. איזו מכונית אתם מעדיפים?

    • אבארת 500
      78
    • אבארת פונטו איוו
      14
    • אלפא רומיאו מיטו תלתן
      47
    • סיטרואן DS3 טורבו
      26
    • הונדה CR-Z
      10
    • יונדאי ולוסטר
      9
    • אופל קורסה OPC
      28
    • רנו ספורט קליאו RS
      67
    • סיאט איביזה קופרה
      21
    • פולקסווגן פולו GTI
      32


פוסטים מומלצים

פורסם

פוטושופ או לא, הפנסים העגולים יפים פי מאלנת'אלפים!

בעצם גם הגריל הטמבון, מכסה המנוע והמראות...

אם אלפא תזנח את העיצובים העכשוויים שלא עושים לי כלום ותחזור לנקודת ברבור אחרונה (156 של סוף התשעים או עדיף לג'וניורים של תחילת השבעים) אני מתחייב לקנות אחת.

העם דורש צדק עיצובי!

Para comer bien hay que saber manejar

"Dona Rosa"

  • תגובות 120
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מי ה7 האמיצים שהצביעו איתי לפונטו?(מעדיף את עיצוב הגרנדה אבארט)

 

הייתי שמח להיות בעלים של ה500 אבל צריך קצת יותר מקום להסעות המשפחה מדי פעם :-)

ואני מת על הגרנדה השובבה שלי(איך שהתקציב גודל האיטלקייה שלי תעבור הרבה פינוקים וחיזוקים :multi: :multi: )

להנות משני העולמות לא?

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

חברים

 

שמתי את התמונה של האלפא ג'וליה GT Concept בדף הקודם בגלל העיצוב שנוגע 42 שנה אחורה.

העיצוב לוקח השראה מהג'וניור GT של שנות ה 60 וה-70 בצורה מושלמת, עם חיבור לעיצוב חדש.

בזמנו החזקתי כזו ג'וניור, מצ"ב הישנה שלי (נוסעת איפשהו בישראל) מול המחליפה המודרנית שנקווה שתצא בקרוב.

כנראה שהרבה אנשים זוכרים לטובה את השנים הטובות של אלפא

הלוואי והחדשה תשמור על ההנעה האחורית, ההספק, ההתנהגות, ותשפר במעט את האמינות (מי אמר מולטיאייר ?)

 

מצא את ההבדלים - תהנו !!!

 

ליאור

 

lior12.jpg

 

404924_10150541006698486_779823485_8773156_100542653_n.jpg

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

יש משהו מיוחד באלפא שאין באף רכב ואף וולוסטר, קליאו בי, איביזה ואופל לא יצליחו לגרום לאנשים מעטים יחסית את ההרגשה הזאת.

 

אולי פעם היה משהו מיוחד באלפות. היום, לצערי, הן ממש איבדו את זה. אפילו הכיוון העיצובי קצת התבלגן.

 

רוני - ואוו ... זו הקטגוריה הכי מגניבה שיש ... רק למה ה 500 אבארט קיבלה תמונה כל כך סקסית ? זה מטה את הסקר :)

 

האמת, צודק. אני מתנצל. התמונה באמת עושה חשק במיוחד...

 

אלפא מיטו לגמריי, החדווה והעדנה שעוד נשארה :)

 

איזה חדווה ואיזה עדנה. ל-147 ול-156 הייתה עדנה. המיטו היא שיקוץ תעשייתי שמנסה לכפר על חוסרים מכניים באמצעות טכנולוגיה.

 

הפולו הכי יפה

 

תהרגו אותי, לא מצליח להבין את זה. כנראה שמשהו דפוק בי כי כל כך הרבה אנשים מתלהבים בטירוף דווקא מהיופי של הפולו. אולי זו פולקסווגן שמעוורת אותם, כי האוטו הזה הוא מהסתמיים שנראו אי פעם, במיוחד כשמשווים בין הגרסה הרגילה לספורטיבית, ועל אחת כמה וכמה כששמים את שאר המתחרות כאן בתמונה. איך אפשר להגיד שהיא הכי יפה, כשהיא כמעט נעלמת בין כל האחרות מרוב שהיא משעממת למראה?

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

לא מאמין שהיום הזה הגיע אבל אני מסכים עם רוני.

עיצוב הפולו הוא הכי משעמם כאן ללא ספק.

 

 

דרך אגב יש כאן מישהו שרוצה לקנות מלא איברים במצב מעולה?

אני ממש רוצה את האלפא בתמונה!

פורסם

מכיוון שהוולוסטר איננה קטנה ספורטיבית והCR-Z גם כן רחוקה מלהחשב כזאת מה שנשאר לי בשוק המקומי זה ה500 אבארט ובה בחרתי.

 

ולמען האמת לאחר שעברתי על הרשימה היא עדיין נותרה הבחירה המועדפת.

haters will hate

פורסם

 

 

תהרגו אותי, לא מצליח להבין את זה. כנראה שמשהו דפוק בי כי כל כך הרבה אנשים מתלהבים בטירוף דווקא מהיופי של הפולו. אולי זו פולקסווגן שמעוורת אותם, כי האוטו הזה הוא מהסתמיים שנראו אי פעם, במיוחד כשמשווים בין הגרסה הרגילה לספורטיבית, ועל אחת כמה וכמה כששמים את שאר המתחרות כאן בתמונה. איך אפשר להגיד שהיא הכי יפה, כשהיא כמעט נעלמת בין כל האחרות מרוב שהיא משעממת למראה?

במילה אחת-סמל.

זה מה שקורה שמנסים לכפות בכח את העיצוב השמרני של הגולף על הפולו הצעירה(שלבושה כמו דודה)

 

לדעתי עשית טעות שהעלת תמונות שחלקן מחמיאות יותר(אבארט') וחלקן פחות(אופל,רנו) מה שבעצם קצת פגם באובייקטיביות של הסקר שלך- להבא אני ממליץ לך להעלות תמונות של כולן בצבע אחיד או לא להעלות תמונות כלל.

 

 

אני הייתי הולך דווקא על קליאו 200 אדומה עדיפות לקאפ עם באקטים אדומים מעור וג'אנט ספיד-ליין(שמסתדר יופי עם הפרונט המושחר והפחות מחמיא)

3216524-1.jpg

3216524-4.jpg

3216524-2.jpg

turboy

פורסם

תראה, לא אשמתי שאנשים בוחרים רק לפי מראה...

 

בכל מקרה, את הבחירה שלי אני מבסס קצת יותר.

 

מבחינתי מה שחשוב זה כיף בנהיגה. העיצוב הוא משני.

 

נהגתי על מרבית המכוניות כאן, ודי ברור לי מי נופלות עקב חוסר כיף: הפונטו (מה-זה מאכזבת אחרי ה-500), המיטו (מנוע מאכזב, התנהגות מבולגנת, הגה מעצבן ומתלים לא מרשימים), ההונדה (דווקא התנהגות מעולה, אבל המנוע פשוט הורס אותה. עם מנוע נורמלי היא מתחרה על הכתר לדעתי) והפולו (בלמים איומים, רכה מדי, סתם מנוע חזק וזה הכל).

הסיטרואן אמורה להיות נחמדה, אבל לא נהגתי. גם על הולוסטר לא גיבשתי דעה אבל היא כנראה באמת פחות ספורטיבית בסופו של דבר.

האיביזה טובה מהפולו (מפתיע!) אבל סתמית, בסופו של דבר.

נותרנו עם שלוש.

ה-500 מקום שלישי. היא כיפית ומשעשעת, אבל לא מהוקצעת מספיק.

הקורסה נותנת חבילה מעולה והיא גם מהנה מאוד לנהיגה. כחבילה היא עדיפה על הקליאו.

אבל הקליאו מקום ראשון - פשוט כי בידיים של נהג מנוסה אין עליה בכל החבורה הזאת. בהפרש.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

רוני, זה נכון שלאופל רק חסר הגה כמו של הקליאו וגם להיות פחות רכה והיא תהיה מכונת נהיגה כמו הקליאו? (פחות או יותר כמובן).

אגב, אולי תגבש דעה על הולוסטר באמת?:-P

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

זה לא כזה פשוט, לדעתי. משהו במתלים של הקליאו יותר מגובש. היא יותר נענית וזורמת מהקורסה. מה שכן, ההגה של הקורסה באמת קל מדי. אני לא חושב שהיא רכה מדי. אם כבר - הקליאו קצת קשיחה מדי.

על הולוסטר אגבש דעה אחרי שאנהג בה במקומות הנכונים...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אולי פעם היה משהו מיוחד באלפות. היום, לצערי, הן ממש איבדו את זה. אפילו הכיוון העיצובי קצת התבלגן.

 

מסכים לגמריי- המיטו לא יפה וגם הג'ולייטה יפה רק מכמה זוויות מסוימות (תלוי בצבע, אבזור חיצוני, אור).

זה בהחלט משתפר בדגמים הגדולים יותר.

 

תהרגו אותי, לא מצליח להבין את זה. כנראה שמשהו דפוק בי כי כל כך הרבה אנשים מתלהבים בטירוף דווקא מהיופי של הפולו. אולי זו פולקסווגן שמעוורת אותם, כי האוטו הזה הוא מהסתמיים שנראו אי פעם, במיוחד כשמשווים בין הגרסה הרגילה לספורטיבית, ועל אחת כמה וכמה כששמים את שאר המתחרות כאן בתמונה. איך אפשר להגיד שהיא הכי יפה, כשהיא כמעט נעלמת בין כל האחרות מרוב שהיא משעממת למראה?

 

רוני, לדעתי, כשאומרים שהדגם הספיציפי הזה (פולו GTI) יפה מתכוונים לתוספות הקטנות אשר מבדילות אותו מגרסאות המנוע השפויות; הג'אנטים, הפסים האדומים מקדימה (ליפ?), פנסי הערפל.

 

אני בחרתי בקורסה OPC (בגרסת הנורבורגרינג, בבקשה).

Opel Astra K 2018 1.4T Enjoy

פורסם
רוני, זה נכון שלאופל רק חסר הגה כמו של הקליאו וגם להיות פחות רכה והיא תהיה מכונת נהיגה כמו הקליאו? (פחות או יותר כמובן).

אגב, אולי תגבש דעה על הולוסטר באמת?:-P

 

רכה? זה אחד הרכבים הכי קשיחים שיצא לי לנהוג בו.

 

רוני, לגבי הפונטו או המיטו, שאמנם שונות, אבל בכל זאת דומות, קשה לי להבין איך הן ברות השוואה ל500, זו חבילה שונה לגמרי.

!AWDSOME

פורסם

רוני, לגבי הפונטו או המיטו, שאמנם שונות, אבל בכל זאת דומות, קשה לי להבין איך הן ברות השוואה ל500, זו חבילה שונה לגמרי.

 

אני מסכים לגמרי, לכן שמתי אותן הרבה מתחת...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

טוב ... והסקר הבא, רק תמונות בבקשה... למשל הג'וליה GT או הסובארו BRZ, ככה ההתרשמות תהיה רק מתמונות :lol:

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"


×
×
  • תוכן חדש...