Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5246 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

איזו מכונית אתם מעדיפים?  

332 הצבעות

  1. 1. איזו מכונית אתם מעדיפים?

    • אבארת 500
      78
    • אבארת פונטו איוו
      14
    • אלפא רומיאו מיטו תלתן
      47
    • סיטרואן DS3 טורבו
      26
    • הונדה CR-Z
      10
    • יונדאי ולוסטר
      9
    • אופל קורסה OPC
      28
    • רנו ספורט קליאו RS
      67
    • סיאט איביזה קופרה
      21
    • פולקסווגן פולו GTI
      32


פוסטים מומלצים

פורסם

אוטו בשבילי הוא חבילה כוללת שערך הנהיגה בו הוא הערך החשוב אך לא היחיד,אחד הפרמטרים שתמיד היו בראש הרשימה אצלי הוא סעיף התמורה העיצובית וההרגשה הטובה בישיבה ברכב והנסיעה בו.

 

בסעיף הזה האיטלקים שוברים את כולם וביחוד במקרה זה ה500 אברט.

 

אולי לא הסכין הכי חד במגירה אבל הבולט ומיוחד מכולם, גם בפקק אתה מסתכל סביב על עדר ה1600 אוט ליסינג בלבן וכסוף עם אנשים קטנים ומשועממים והוא גורם לך להרגיש טוב עם הרכישה שלו -אוטו עם חוצפה,תעוזה וכייף אדיר של העולם האמיתי ולא רק "רכב לנהג המנוסה", לא צריך לנסוע לערד סדום כדי להנות ממנו כי בכל רחוב ובכל כיכר הוא פשוט כייף ,תזזתי,זריז מאד ועוקץ כשצריך גם גדולות ויקרות ממנו .

 

ככה אני אוהב את הספורטיבית שלי.

 

ישבתי רק השבוע בקליאו ספורט חדשה באולם התצוגה-אוטו שנראה מבחוץ מבטיח אבל עם פנים ורמת איבזור\גימור של דאצה משנות ה80...מה זה הRIP OFF הזה ב170 + אלף שח ?

 

משחר ימי הנהיגה שלי התרגלתי לקבל יותר בגרסה הספורטיבית של הדגם ופה מקבלים בית שימוש על גלגלים,האופל ניראת מבפנים כמו אודי לעומתה והאברט ..נו האברט בסגמנט הזה זה כמו פרארי.

 

אז סדום ערד לדעתי זה אחלה כביש לנהיגה ואין לי ספק שהקליאו זוהרת שם אבל מה לעשות שאני גר בגיסין פ"ת ומבקר בסדום ערד פעם בשנתיים...

 

נ.ב-ולחשוב שברנו בעוד 30-40 אתה כבר במגאן RS ...וזה כבר סיפור אחר לגמרי

  • תגובות 120
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הצלחתי לצמצם את הרשימה ל 2 מכוניות, הקורסה והקליאו.

 

בסופו של דבר בחרתי בקורסה בגלל המחיר, בגלל האבזור, בגלל שככל הנראה השילדה שלה לא הרבה יותר נחותה מהקליאו ובגלל עוד דבר קטן שנקרא פוטנציאל השיפורים, ציפ קטן בעלות מגוחכת של 2500 ש"ח ויש לך באופן מיידי עוד איזה 50 כ"ס.

בשביל להוציא מהקליאו עוד 50 כ"ס צריך למכור כליה או להתחיל לסחור בסמים קשים :wink:

 

וכל מי שנוהג על הוט-האטצ' יודע טוב מאוד שלא משנה אם יש לכם 150 או 220 כ"ס מתחת למכסה מנוע, בכל מקרה מהר מאוד אתה מתרגל ומתחיל לחפש "עוד".

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

מצחיק איך מצד אחד רושמים שהולוסטר היא "מכונית ליסינג / i35 בתחפושת" (בעוד במציאות היא רק חלקית מבוססת על ה-i35 וכוללת מתלים ומכלולים שונים) בעוד שלאף אחד לא אכפת שהקורסה OPC (פלטפורמת גאמא של GM) היא כביכול שברולט Sonic בתחפושת... :roll:

פורסם

בתור אחד שיודע, אתה לא יודע הרבה! :wink:

 

בעוד הוולוסטר הרגילה (אנחנו לא מדברים פה על הגודשת) היא גירסא לא ממש ספורטיבית שמבוססת בחלקה על ה I35, הקורסה היא גירסת קצה ספורטיבית ביותר של הקורסה הרגילה (ואם אתה כבר מתעקש להשוות לסוניק אז הסוניק מבוססת על הקורסה ולא ההפך).

 

 

אין בסיס להשוואה כי הן בכלל לא מופנות לקהל לקוחות דומה, רכב אופל שהיה בעבר שהוא השוואה ישירה לוולוסטר היא הטיגרה.

 

להגיד את מה שאתה אומר על הקורסה OPC בצורה כזאת זה כמו להגיד שפולו GTI זאת גירסא של סיאט אינקה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אני כנראה יודע מספיק בשביל לקרוא מה שאחרים רושמים לפני שאני מגיב. קראת את מה שרשמתי?

 

כשאנשים רושמים:

 

גם אני לא מבין מה הקשר של היונדאי I35 המעוצבת לרשימה הזאת

 

גם אני לא מבין מה עושות כאן מכוניות הליסינג בתחפושת מבית יונדאי והונדה.

 

הם מתכוונים שהולוסטר לא ספורטיבית בגלל שהיא מבוססת, חלקית בלבד, על ה-i35 ומשום מה לאף אחד לא אכפת שמכונית "ליסינג" אחרת - שברולט סוניק חולקת את הפלטפורמה עם הקורסה. יש רשימה ארוכה של מכוניות מאוד לא "ספורטיביות" שמבוססות על GAMMA של GM.

פורסם

לא, הם מתכוונים שלוולוסטר בגירסתה הנוכחית אין שום כוונות, שאיפות או יכולות להתחרות עם שאר המכוניות שברשימה ללא כל קשר ל"על איזה פלטפורמה" יושב הרכב.

 

הרי כל המכוניות ברשימה בלי שום יוצא מהכלל הן גירסא ספורטיבית שיושבות על פלטפורמה של רכב ליסינג משעמם.

כנ"ל כל המשפחתיות והמנהלים הספורטיביות והרוב המוחלט של כל המכוניות הספורטיביות.

 

קשה לי לחשוב סתם ככה בשליפה על מכונית ספורטיבית חדשה (אני לא מדבר על מכוניות על) שיושבת על שילדה בלעדית לה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
לא, הם מתכוונים שלוולוסטר בגירסתה הנוכחית אין שום כוונות, שאיפות או יכולות להתחרות עם שאר המכוניות שברשימה ללא כל קשר ל"על איזה פלטפורמה" יושב הרכב.

 

אתה גם חושב כמוהם? :roll:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

קשה לי לחשוב סתם ככה בשליפה על מכונית ספורטיבית חדשה (אני לא מדבר על מכוניות על) שיושבת על שילדה בלעדית לה.

 

 

 

MX-5, BRZ \ GT86.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם
אתה גם חושב כמוהם? :roll:

 

בצורה כזאת או אחרת, כן.

 

MX-5, BRZ \ GT86.

 

בכוונה כתבתי חדשה כי היום אף יצרן לא היה מייצר MX5 מאפס, מאחר והנוכחית היא רק שדרוג של ה NA/NB אז אנו זוכים לזה שיש גם את ה NC.

 

 

לראיה, הדוגמא השניה שנתת, כשמישהוא כבר מפתח כזה דבר יקר, אז 2 חברות משתפות פעולה ויוצרות ביחד רכב ספורטיבי מ"אפס".

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
בצורה כזאת או אחרת, כן.

 

אפשר את תובנותיך בעניין שאתה מסכים איתם? משום שברוב הביקורות שקראתי וראיתי בחו"ל, הם דיי אוהבים את האוטו והוא מתנהג טוב ומהנה לנהיגה, למרות שחלק טענו שברגע שדוחקים אותו למגבלות הוא קצת מאבד מהיכולות, וחלק כמובן טענו שחסר להם עוד כח מהמנוע (כלומר היו רוצים לנהוג עליה עם מנוע חזק יותר).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

אין יותר מידי תובנות.

 

שים לו שבלול והוא יהיה חבר כבוד ברשימה הזאת, נכון לכרגע הוא איזה "עוף מוזר" שמשתרך בתחתית הרשימה ביחד עם איזה עוף אחר הרבה יותר מוזר, ההונדה.

 

כמו שכבר אמרתי מקודם, הוא מאוד מזכיר לי את הטיגרה, הרבה SHOW ולא כ"כ הרבה GO אבל עדיין לא רכב רע.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

בגלל מחסור בכוח הוא לא מתחרה ראוי? אוקיי, לא פלא שאתה אחראי פורום שיפורים :wink: (אולי ביום מין הימים עוד תמליץ לי על איזה שבלול בשבילו).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

כמו שיש כאלו שיעדיפו מכונית מאוד מהירה אבל לא אכפת להם כלל מההתנהגות מכיוון שכל מה שהם מחפשים זה האצה מ-0-100 וגם אמריקאית מתנדנדת עם מנוע V8 נחשבת עבורם כרכב ספורטיבי, יש כאלו שבשבילם חשובה ההתנהגות יותר מכוח נטו. כמובן ששילוב של שני הפרמטרים הוא אידיאלי אבל מכונית זו פשרה בסופו של דבר.

 

השורה התחתונה היא שפשוט קשה להרבה אנשים לקבל את הולוסטר כמכונית ספורטיבית מכיוון שזו יונדאי ומדובר ביצרן ללא עבר מפואר בתחום מכוניות הספורט. זה ישתנה, אבל יקח זמן.

 

מצד שני, יצרני רכב עם עבר ספורטיבי יותר (לא אזכיר שמות כדי לא לעורר כאן עוד מלחמות מותג מיותרת) - מקבלים "free pass". גם אם המכונית לא ממש ספורטיבית, יש ליצרן עבר ספורטיבי או דגמים ספורטיבים ולכן...

 

דעתי היא שספורטיבית ברכב הינה - התנהגות, תקשורת, FEEL (רעש מנוע, עיצוב וכו') וכוח. כל מכונית ברשימה הזו מקבלת ניקוד שונה בכל סעיף. לדעתי הולוססטר מקבל ניקוד טובה בסעיפי ההתנהגות וה-FEEL, פחות בכוח ותקשורת.

 

דרך אגב, למרות שלא נהגתי עליה, אומרים שה-CRZ מאוד כייפית ועם מנוע טוב יותר היתה נותנת בראש לחלק גדול מהמכוניות ברשימה הזו...

פורסם

ישבתי רק השבוע בקליאו ספורט חדשה באולם התצוגה-אוטו שנראה מבחוץ מבטיח אבל עם פנים ורמת איבזור\גימור של דאצה משנות ה80...מה זה הRIP OFF הזה ב170 + אלף שח ?

 

אני שמעתי שמדובר על כ-150.

אבל אולי המכשיר שלי מקולקל.

משכנתא זה קל

פורסם

זה ידוע לגבי ה-CRZ, יש לה שילדה מעולה. תקרא מבחני רכב בחו"ל, כולם שם מזילים ריר רק מהמחשבה שהונדה מוציאה את הרכב הזה בקרוב (כנראה) עם מנוע חזק יותר. אותו כנ"ל (כמעט) על הולוסטר.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM


×
×
  • תוכן חדש...