Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוף עידן הקליאו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8728 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
רק תדאג לכך שיביאו לך את ה-6 עם הג'אנטים מסגסוגת האופציונלים בגלל שהם נראים ממש טוב על האוטו.

 

בכל מקרה, אם תרצה נארגן לך איזה 205GTI.

 

 

8)

 

אין סיכוי לג'אנטים.

האוטו בא בגרסת ליסינג.

Leon Cupra 2009

פורסם

ובכל זאת כדי להוזיל את העליות כדי לרדת קבוצת רישוי

 

 

אתמול נהגתי על ה6

ובכן כבר בהתחלה קשה להאמין שזאת מזדה

 

עיצוב הפנים מהממם

איכות החומרים פחות במיוחד הקטע היעני פלטינה

 

ההגה מדהים בצורתי וגם מאוד נוח לשלוט דרכו על המערכת ועל הבקרת שיוט(מי בכלל משתמש )

 

בלילה התאורה של הרכב מפנים מדהימה(סטייל אודי ובמוו)

 

מהנסיעה עצמה פחות יצא לי להתרשם

כי התפעלתי מהעיצוב

הדבר שהכי הרשים אותי יחסית זה ההגה

הוא קטן ובידיוק במידות ובצורה הנכונה

למרות שהרגשתי מין שטחים מתים בנסיעה ובשימוש בהגה

אבל ביחס ל626 הישנה הוא אחלה(מי אמר שהיא בכלל השוואה אבל עדיין)

 

המנוע חזק אבל לא מספיק

שנסעתי אתמול

 

המחשב רכב נדפק עקב התקנת דיבורית כושלת

 

האם יש מצב שזה השפיע על המנוע לרעה

כי עושה רושם שכן

×
×
  • תוכן חדש...