Tals
-
הודעות
56 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי Tals
-
גיר . תתקינו גיר דוג ורק מחסום של 600 כ"ס יפרק אותו . וגם זה לא בפעם הראשונה אלא רק לאחר שימוש ממושך... תנו לי גיר של אימפרזה שיחזיק כזה כוח . עכשיו קחו את הגיר הזה ותרכיבו אותו על אימפרזה עם 320 כ"ס והנה לכם מתכון לאמינות כמעט מוחלטת דווקא בעקב האכילס של האימפרזה.... והנה ה : תקן אותי אם אני טועה אבל גיר דוג גם מצריך שימוש יותר מורכב בגיר עם גז ביניים ודאבל קלאצ'? אם זה ככה אז זה לא חוכמה לנסות להציע לשים אותו באימפריזה כשיפור כי לא הרבה יסכימו לחיות עם גיר כזה באימפריזה שלהם גם על חשבון אמינות
-
אפילו פחות, הרבה פחות.. המחיר באותם מדינות נמוך מחצי המחיר שלנו! תכלס באיזה מדינות המחיר של רוב המכוניות הוא בערך חצי מכאן?
-
מ... הרוב דיי חוזר על עצמו עד הסכום הזה אישית הייתי מעוניין כמו הרבה מאיתנו 1)אימפריזה STI עם קיט פרודרייב 2)איבו 8 3)אלפא 147 GTA 4)RX-8 5)בוקסטר S משומשת או לקחת מכוניות יותר זולות ולהשקיע המון בשיפורים MR_-2 או מיאטה שישאר גם הרבה עודף
-
אתה מוכן להסביר את פשר העניין מה השב"ב לוקח לנטיסים ומוסיף להם מגדש אני כבר פוחד שזה בדיחה ואני תמים
-
ממתי פיג'ו 206CC היא רודסטר? אני עדיין לא הבנתי
-
אני מדבר על התא כפפות העיליון שיש במזדה 6 שנמצע בדיוק באמצע הדש ולא על התא כפפות הרגיל שיש בצד ימין מבחינתי זה נראה מקום אידאלי וזה גם מוסתר בשעת הצורך
-
התא יפתח כאשר המסך יהיה פתוח ראיתי התקנה כזאת ב6 בתמונות ובאימפריזה GT במציאות
-
רגע למה לך לא להתקין בתא הכפפות העיליון הזה שיש במזדה ככה זה גם יכול להיות נסתר שאתה לא באוטו ובטח משם זה לא יהיה בעיה לפרק כאשר תחזיר את האוטו
-
שמי טל שטרית אני בן 18 וחצי ממודיעין מתגייס עוד חודש לצנחנים חובב מכוניות מאז שאני זוכר את עצמי אפשר להגדיר זאת כאהבה הראשונה בחיים אוהב את כל סוגי המוזיקה מרוק ועוד האוס פרוגרסיבי נוהג כרגע על ניסאן טראנו אבל חולם על אימפריזה WRX אחרי הצבא מעוניין כמה שיותר להוסיף לידע שלי בנושא מוטוריקה וזה חלק מהסיבות שאני כאן בתקווה ללמוד כמה שיותר אחד הדברים שהכי עושים לי את זה בנושא זה שיפורים ולוו דווקא הקטע של שיפורים למירוצי דראג אלא שיפורי מנוע ושילדה כאחד ICQ- 96160720
-
מערכות שמע אינטגרליות - ברכה או קללה?
Tals פרסם הודעה בנושא של Serpent בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
הבנתי סבבה בהצלחה!!!!! -
מערכות שמע אינטגרליות - ברכה או קללה?
Tals פרסם הודעה בנושא של Serpent בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
הבנתי ואתה לא חושב שזה טעות למכור הרי יכול להיות בשלב מסויים תוכל להרכיב את המערכת אם תקבל או תקנה רכב אחר -
מערכות שמע אינטגרליות - ברכה או קללה?
Tals פרסם הודעה בנושא של Serpent בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
איך חיברת את המערכת שלך ל6 עם מתאם RCA? -
מערכות שמע אינטגרליות - ברכה או קללה?
Tals פרסם הודעה בנושא של Serpent בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
קודם כל התמקדנו בבעיה של אפשרות שידרוג ולכן התגובה שלי הייתה בהתאם לזה עכשיו אני יודע שיש חברות שעשו שברגע שאתה מוציא את הדק הוא משבית את עצמו באופן אוטומטי יותר פרטים אני לא יודע ורוב הגנבים יעדיפו לגנוב רדיו דיסק של פיוניר לדוגמא מאשר דבר שנראה כחלק אינטגרלי מהאוטו -
מערכות שמע אינטגרליות - ברכה או קללה?
Tals פרסם הודעה בנושא של Serpent בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אבל הרעיון של "אינטגרלי" הוא שהמערכת קבועה ולא ניתנת להחלפה ע"י המשתמש, כלומר שההד לא נמצא במגירה סטנדרטית וניתן לשליפה. דווקא אני חושב שלא, תסתכל לדוגמא באודי A4 החדשה או באלפא 147 ניתן בשנהם לשדרג למערכת אחרת כי זה במגירה סטנדרטית וזה נראה אפילו מצויין אז לא חייבים ללכת על משהו כמו ב6 שלא נותן שום אפשרות החלפה -
מערכות שמע אינטגרליות - ברכה או קללה?
Tals פרסם הודעה בנושא של Serpent בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
לפי דעתי אם כבר חברה שמה הד יוניט אינטרגרלי אז שיעשו אפשרות להחליף אותו ושהוא נמצא במגירה סטנדרטית לא כמו ב6 שאתה לא יכול לשנות כלום ואתה תקוע עם ההד יוניט המקורי -
אודי יש כבר תמונות רשמיות של הWRX שתגיע? גם מבחוץ ומבפנים ידוע לך אם המחיר ישתנה?
-
תודה טל1712 מעניין איך כל זה יראה במציאות בנתיים נראה נחמד החלק האחורי קצת לא לטעמי אבל אולי צריך להתרגל לגבי עיצוב הפנים נראה בהחלט כ156 משודרגת משהו
-
זה רק מראה איך שינוי קטן משנה הכל ולטובה!!! לגבי העיצוב של ה156 אלפא 156 היא מכונית שאשכרה אין מה לשנות בה היא פשוט מושלמת ותמיד שאלתי את עצמי איפה הם ככר יוכלו לשפר במחליפה שלה שתבוא מתישהו
-
קודם כל כל הכבוד ליניב על האירגון של האירוע!!! זה רק מוכיח שלהרבה אנשים נושא זה הוא אהבה רצינית. הנסיעה לצפון בהחלט הייתה מדהימה במיוחד שכולם היו בשיירה אחת אנשים אחרים בכביש לא הבינו מאיפה נחתו כולם ועוד עם השלטים והדגלים על המכוניות לגבי האירוע עצמו לפי דעתי המקום היה ממש קטן כדי לאכלס את כולם ולא היו שם אטרקציות יותר מדיי מיוחדות כי הרי בכל מפגש אם זה ברידנג או ברמת גן יש לא פחות מכוניות אם לא יותר אז לגבי המקום עצמו היה הרבה מה לשפר ולהוסיף כדי לעלות את ההנאה . מה שנחמד היה שהיה כיבוד ושתייה חופשי והחומוס במסעדה למעלה היה אחלה לגבי הרייסים אני לא מבין למה אנשים ישר שומעים את המילה וקופצים בראש הרי הדבר גם סוג של ספורט מוטורי גם אם זה לא נראה לכם וזה דווקא יכול להיות נחמד לראות רכב זהה פחות או יותר עם נהגים שונים ואיך שני נהגים עם תנאים דומים(רכבים זהים פחות או יותר) יוצרים פערים גדולים אחד מין השני (ואני לא מתכוון ספציפית ל106 ראלים של אלי ולירן) לגבי ניצול מכונית כמו 106 ראלי כל היופי ברכב כזה שאתה יכול לקחת אותו לכבישים מיוחדים ומאתגרים ולהנות איתו ולנצל את יכולותיו ומגבלותיו עד הסוף אבל הדבר לא אומר שכל המטרה של הרכב הזה היא לנסוע בכבישים כאלה אז לכן מין הסתם הרכב משמשגם לנסיעות רגילות ואני לא מבין ראלי מן למה הדבר מפריע לך נ.ב-אלי זה נכון שהתקלף לך הצבע מהמכסה מנוע של הראלי?
-
קודם כל כל הכבוד ליניב על האירגון של האירוע!!! זה רק מוכיח שלהרבה אנשים נושא זה הוא אהבה רצינית. הנסיעה לצפון בהחלט הייתה מדהימה במיוחד שכולם היו בשיירה אחת אנשים אחרים בכביש לא הבינו מאיפה נחתו כולם ועוד עם השלטים והדגלים על המכוניות לגבי האירוע עצמו לפי דעתי המקום היה ממש קטן כדי לאכלס את כולם ולא היו שם אטרקציות יותר מדיי מיוחדות כי הרי בכל מפגש אם זה ברידנג או ברמת גן יש לא פחות מכוניות אם לא יותר אז לגבי המקום עצמו היה הרבה מה לשפר ולהוסיף כדי לעלות את ההנאה . מה שנחמד היה שהיה כיבוד ושתייה חופשי והחומוס במסעדה למעלה היה אחלה לגבי הרייסים אני לא מבין למה אנשים ישר שומעים את המילה וקופצים בראש הרי הדבר גם סוג של ספורט מוטורי גם אם זה לא נראה לכם וזה דווקא יכול להיות נחמד לראות רכב זהה פחות או יותר עם נהגים שונים ואיך שני נהגים עם תנאים דומים(רכבים זהים פחות או יותר) יוצרים פערים גדולים אחד מין השני (ואני לא מתכוון ספציפית ל106 ראלים של אלי ולירן) לגבי ניצול מכונית כמו 106 ראלי כל היופי ברכב כזה שאתה יכול לקחת אותו לכבישים מיוחדים ומאתגרים ולהנות איתו ולנצל את יכולותיו ומגבלותיו עד הסוף אבל הדבר לא אומר שכל המטרה של הרכב הזה היא לנסוע בכבישים כאלה אז לכן מין הסתם הרכב משמשגם לנסיעות רגילות ואני לא מבין ראלי מן למה הדבר מפריע לך
-
מחווה ל-206RC\GTI180 החדשה -היסטוריית הGTI של פג'ו בתמונות
Tals פרסם הודעה בנושא של רועי צוקרמן בתוך רכב כללי
בעיקרון ה206 XS שיש בארץ משווקת בעולם כ206 XSI אז למרות שהרעיון שלך לשם הדגם נשמע הגיוני לא נראה לי שהוא יוכל להתבצע אבל גם ככה הדגם החדש שמו יהיה 206 GTI RC לא והישן ישאר 206GTI השאלה אם המחיר של ה206 GTI ישאר אותו דבר או ירד בעקבות הגעת הRC -
מזל טוב ערן!!! לי אישית תמיד יהיה מקום חם בלב לסקסו VTR כי זאת המכונית הספורטיבית הראשונה שנהגתי עלייה!!! תתחדש
-
תעשה חיים ותחזור עם סיפורים חדשים על מכוניות שיפורים ושאר ירקות 0X
-
אבל יותר רואים אותי מאשר את האוטו
