Jump to content

Tals

  • הודעות

    56
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Tals

  1. גיליון מעולה זה נחמד לראות שהמגזין מדבר בידיוק לראש שלנו וזה התבטא במיוחד בהשוואה של היאריס T מול ה206XS נחמד היה לגוון עם מכונית ספורטיבית דיזלית(עד כמה שזה יכול להיות ספורטיבית) והכי כייף היה להזיל ריר על ה206 WRC
  2. כן אני מתאר לעצמי בכל אופן אני יאמץ את הכינוי אורגני
  3. כפי שחשבתי
  4. אבל מבחינת נוחות שימוש בנהיגה מסוג זה הוא מהיר יותר יותר קל לשחק עםן ההילוכים ?
  5. הוא הרי יותר עמיד ומתוכנן לעמוד בעומסים ובנהיגה אגרסיבית אבל מבחינת שימוש מה הוא נותן לנהג בנהיגה ספורטיבית ?
  6. אבל לא הגיוני שכל אדם ירצה לבחור בלוגו של הרכב שלו? לגבי מורשת אתה אכן צודק ולפי דעתי המיני מנצח
  7. וכל אחד בטח יבחר במכונית שהכי קרובה אליו אני הייתי מעדיף אימפריזה ולאחר מכן 106 ראלי
  8. תעקוץ אנשים כמה שאתה רוצה איך שאתה רוצה ואת מי שאתה רוצה אבל איך שרשמת זאת ללירן לא היה לעניין אתה אומר שהתכוונת לרשום זאת בצחוק סבבה כוון שאי אפשר להבין טון דיבור בפורום יש את הסמיילים הרבים כדי להבהיר את כוונתנו אם עוד יש לך שאלות פתוחות שלח לי הודעה אישית ואת התרד הזה נסיים כאן
  9. אבל דבר ראשון התכוונתי שאת כל העקיצות שלך תגיד במציאות פנים מול פנים אז תיהיה גיבור שאר הדברים אני בטוח שלירן יסתדר טוב מאוד ויבהיר את כוונתו
  10. ממתי אתה מייצג את כולם שאתה מדבר על לירן? באמת לא לעניין מה שרשמת אתה רוצה לעקוץ את לירן תעשה זאת במפגשים ולא מאוחרי מחשב בבייתך הבטוח לא חוכמה לרשום בביטחון מאחורי שם באינטרנט חוכמה לעמוד מאחורי דעותייך ומה שאתה רושם גם במציאות
  11. Tals

    סוף עידן הקליאו

    ובכל זאת כדי להוזיל את העליות כדי לרדת קבוצת רישוי אתמול נהגתי על ה6 ובכן כבר בהתחלה קשה להאמין שזאת מזדה עיצוב הפנים מהממם איכות החומרים פחות במיוחד הקטע היעני פלטינה ההגה מדהים בצורתי וגם מאוד נוח לשלוט דרכו על המערכת ועל הבקרת שיוט(מי בכלל משתמש ) בלילה התאורה של הרכב מפנים מדהימה(סטייל אודי ובמוו) מהנסיעה עצמה פחות יצא לי להתרשם כי התפעלתי מהעיצוב הדבר שהכי הרשים אותי יחסית זה ההגה הוא קטן ובידיוק במידות ובצורה הנכונה למרות שהרגשתי מין שטחים מתים בנסיעה ובשימוש בהגה אבל ביחס ל626 הישנה הוא אחלה(מי אמר שהיא בכלל השוואה אבל עדיין) המנוע חזק אבל לא מספיק שנסעתי אתמול המחשב רכב נדפק עקב התקנת דיבורית כושלת האם יש מצב שזה השפיע על המנוע לרעה כי עושה רושם שכן
×
×
  • תוכן חדש...