ובכל זאת כדי להוזיל את העליות כדי לרדת קבוצת רישוי
אתמול נהגתי על ה6
ובכן כבר בהתחלה קשה להאמין שזאת מזדה
עיצוב הפנים מהממם
איכות החומרים פחות במיוחד הקטע היעני פלטינה
ההגה מדהים בצורתי וגם מאוד נוח לשלוט דרכו על המערכת ועל הבקרת שיוט(מי בכלל משתמש )
בלילה התאורה של הרכב מפנים מדהימה(סטייל אודי ובמוו)
מהנסיעה עצמה פחות יצא לי להתרשם
כי התפעלתי מהעיצוב
הדבר שהכי הרשים אותי יחסית זה ההגה
הוא קטן ובידיוק במידות ובצורה הנכונה
למרות שהרגשתי מין שטחים מתים בנסיעה ובשימוש בהגה
אבל ביחס ל626 הישנה הוא אחלה(מי אמר שהיא בכלל השוואה אבל עדיין)
המנוע חזק אבל לא מספיק
שנסעתי אתמול
המחשב רכב נדפק עקב התקנת דיבורית כושלת
האם יש מצב שזה השפיע על המנוע לרעה
כי עושה רושם שכן