Jump to content

Tals

  • הודעות

    56
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Tals

  1. Tals

    הייתם קונים רכב משומש ב870K?

    בסדר זה כמו שכולם יעדיפו פורש טיפטרוניק על 325 ידנית אבל זה לא העניין העניין הוא להחליט איזה תיבה אתה מעדיף על אותו דגם של רכב למרות שאת הSMG יש בנתיים רק על M3 ובעתיד יהיה גם על הM5 החדשה וב330 אחלה דילמה להחליט איזה תיבה לקחת לM3 שלך(אני רוצה להיות בה)
  2. דיברתם רק על תוספת כוח ותגובת דוושה אבל מה השינוי שחל בצריכת הדלק(אני בטוח שבימים הקרובים תשימו לב לכך יותר) ?
  3. Tals

    הייתם קונים רכב משומש ב870K?

    אבל עדיין רובוטים קטנים עושים זאת בשבילך וככל שמתווספים לרכב אמצעים טכנולוגיים אחרים שאמורים להקל על הנהג בצורה זו או אחרת אולי הכייף נעלם ביחד איתם זאת אומרת התיבה הזאת מעולה ונותנת העברות הילוכים מהירות ביותר אבל האם עצם כך שאתה בתור הנהג לא עושה זאת לא מורידה מהחוויה? אני בכל אופן סקרן לדעת איך זה מתרחש בפועל
  4. Tals

    הייתם קונים רכב משומש ב870K?

    הרעיון של תיבות סקוונסיאליות סטייל הSMG זה העברות הילוכים סופר מהירות וגם שכל זה יתבצע בלי הורדת הידיים מהגה אבל השאלה אם לא כל הכייף נמצא בתחושת השליטה ששלוש דוושות נותנות לך ופה לא משנה כמה ההילוך עובר מהר וכמה זה טוב לא להוריד את הידיים מההגה
  5. Tals

    הייתם קונים רכב משומש ב870K?

    או שהוא הבין שתיבה אוטומטית בפורש זה הפקרות והוא החליט להזמין אחת ידנית בשבילי 911 כסופה בבקשה
  6. ביאריס לפחות אתה מרוויח אמינות של רכב יפני וזה אחד היתרונות לפי דעתי של היאריס כי הוא רכב ספורטיבי שאמור להיות גם אמין מאוד
  7. פששששששששש אחלה מבחן!!!! אתה חושב שהדגם המוגדש שיגיע יפתור את הבעיה של המנוע האנמי?
  8. גם ככה חוץ משינוי תוכנה אתה לא יכול לשנות כלום נכון?
  9. ואני כבר התמגנתי למחר פחדתי מהצליל האימתני
  10. כל המכוניות שציינת גורמות לי להזיל ריר הטעם שלי כמוך גם אני הייתי מעדיף את ה330I על כולם אבל בדר"כ אנשים מבוגרים יעדיפו את סדרה 5 ואת היגואר הבנתי שבקרוב יהיה אפשרות להזמין את ה330 עם התיבה הסקוונסיאלית המצויינת של ב מ וו (SMG) אני לא יודע אם גם לגרסת הסדאן אבל הדבר שווה יותר מבדיקה של העניין בהצלחה בקנייה!
  11. עף לטובת מה?
  12. סחתיין עלייך
  13. היא מותאמת ספציפית לראלי נכון? איזה עוד שיפורים יש לך בראלי?
  14. בתמונות ניתן לראות שיש לך לפחות דוד אחורי פתוח אז מה עכשיו אתה מתקין מערכת פליטה פתוחה מלאה? איפה אתה מתקין זאת אצל המשתיק ? הוא היבואן של סופרספרינט לא?
  15. גם לי המרצדס לא עושה את זה אני אוהב מכוניות ספורט רגילות בגודל לא ספינות ענק וגם כל הקטע שהיא אוטומטית הורס פשוט הורס כל אחד וטעמו שלו אבל עדיין הייתי מת לאחת כזאת אבל היא לא הפנטזייה הרטובה שלי
  16. Tals

    קיבלתי את ה 6

    דווקא אני שמעתי מכמה אנשים שהם עושים בידיוק את אותו דבר את הרכב מהעבודה נותנים לאישה והם משתמשים ברכב בבעלותם בכל אופן ככה תוכל לגוון יום 6 יום 306 XSI או מה שאתה מפנטז עליו
  17. לפי מה שגיא טוען באתרו לרכבים עם מנוע דיזל יהיה חסכון של 10 % בצריכת דלק ממה זה נובע? ובלי שום קשר דווקא מנועי דיזל מגיבים הכי חיובי לשינוי בתוכנה גם בכ"ס וגם שינוי גדול לטובה במומנט
  18. Tals

    קיבלתי את ה 6

    איזה צבע היא?
  19. Tals

    גם לי יש תצפית...

    גדול
  20. Tals

    קיבלתי את ה 6

    מה אתה מתכוון לעשות עם המערכת? כי ב6 מגיע כבר רדיו דיסק אניטגרלי ותתחדש
  21. תתחדש ותהנה עם הZX
  22. לפי דעתי הרסו לה את העיצוב היא לא נראת ספורטיבית בגרוש למה לקחו לה את החישוקים המהממים מהקודמת וזה החיסרון הגדול ביותר שלה שאני יכול למצוא כעת ביחס לקודמת
  23. וסתם לסקרנות אתה נשאר שם לתקופה ארוכה?
  24. כמה עולה בימר כמו שלך בקנדה? בקנדה יש מודאות לרכב בכלל ולשיפורים בפרט?
  25. מה מוקי הגיע עד קנדה?
×
×
  • תוכן חדש...