אבל עדיין רובוטים קטנים עושים זאת בשבילך
וככל שמתווספים לרכב אמצעים טכנולוגיים אחרים שאמורים להקל על הנהג בצורה זו או אחרת אולי הכייף נעלם ביחד איתם
זאת אומרת התיבה הזאת מעולה ונותנת העברות הילוכים מהירות ביותר
אבל האם עצם כך שאתה בתור הנהג לא עושה זאת לא מורידה מהחוויה?
אני בכל אופן סקרן לדעת איך זה מתרחש בפועל