Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5317 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי..

קניתי את הפנדה, 2005... תדלקתי פול, ואז שהנורה נדלקה תדלקתי שוב פעם פול ובדקתי כמה נסעתי בזמן הזה.

גיליתי שעשיתי ליטר ל 12 קילומטר...

קניתי את הפנדה כדי שתיהיה חסכונית (סטודנט) וציפיתי אם להגיד את האמת לאזור ה 1 ל 13-14 בעיר

ו1 ל 17-18 מחוץ לעיר.

 

נכון לעכשיו, רוב הנסיעות שלי היו בתוך העיר.. והיא עשתה 1ל12..

 

אני לא מושך שום הילוך, מעביר הילוכים לפני שהמד מגיע ל 3000 טורים, לפעמים גם פחות מ 2500...

אני מאיץ מאוד לאט, מעולם לא הפעלתי מזגן ובקושי לקחתי אנשים איתי...

 

אז מה הסיבה שהאוטו (יחסית לפנדות אחרות) אוכל יותר דלק?

מה צריך לבדוק?

פורסם

מאוד מוזר,אצלי בתנאים לא פשוטים הצריכה היא באזור ה 17.5. אתה נוסע באיזור עירוני? האם ידוע לך אם הוחלף פילטר דלק בטיפולים?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
היי..

קניתי את הפנדה, 2005... תדלקתי פול, ואז שהנורה נדלקה תדלקתי שוב פעם פול ובדקתי כמה נסעתי בזמן הזה.

גיליתי שעשיתי ליטר ל 12 קילומטר...

קניתי את הפנדה כדי שתיהיה חסכונית (סטודנט) וציפיתי אם להגיד את האמת לאזור ה 1 ל 13-14 בעיר

ו1 ל 17-18 מחוץ לעיר.

 

נכון לעכשיו, רוב הנסיעות שלי היו בתוך העיר.. והיא עשתה 1ל12..

 

אני לא מושך שום הילוך, מעביר הילוכים לפני שהמד מגיע ל 3000 טורים, לפעמים גם פחות מ 2500...

אני מאיץ מאוד לאט, מעולם לא הפעלתי מזגן ובקושי לקחתי אנשים איתי...

 

אז מה הסיבה שהאוטו (יחסית לפנדות אחרות) אוכל יותר דלק?

מה צריך לבדוק?

 

כי לא ככה בודקים צריכה, תדלק ותאפס את מד הקילומטרים, תסע נניח עד שהנורה תדלק, תתדלק שוב ותראה כמה ליטרים מילאת לפי הצג במשאבת הדלק, חלק את הקילומטרים שעברת מאז איפוס השעון במספר הליטרים שתידלקת, זוהי צריכת הדלק.

פורסם

יש בפנדה אפשרות לראות צריכת דלק רגעית במחשב דרך (אני מקווה שהיה מחשב דרך ב2005)

אז תסע עם זה כל הזמן ותראה מה צורך יותר ומה פחות, כי את האמת לא נראה לי שלהעביר הילוכים לפני הזמן כמו שאתה מתאר יחסוך לך דלק.

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם

מחזק את דברי חברי בנוגע לשיטת בדיקת הדלק.

בנוסף, העברת הילוכים בסל"ד נמוך מדי דווקא גורמת לרכב להתאמץ יותר ולחסוך פחות.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

אני לא יכול לאפס קילומטרז כי הכפתור שבור.

אני רשמתי על דף נייר את הילומטרז שהיתי בו באותו רגע, תדלקתי פול ואז שהנורה נדלקה תדלקתי פול שוב

ובדקתי כמה תדלקתי.. חילקתי את המרחק שעברתי בכמות שנכנסה.

 

אני לא רואה איך השיטה הזאת שונה משלכם.

 

אין לי מושג לגבי פילטר דלק.

הנסיעה היתה לרוב באזור עירוני..

במחשב הדרך.. קצת קשה לי להסתמך עליו, כרגע הוא רושם לי באזור ה 600 אבל אני לא בונה על זה

לפעמים הוא נופל במהירות גבוהה.. לפעמים הוא עולה חזרה..

פורסם

השאלה איך בדקת כמה תידלקת? לפי גודל מיכל הדלק או לפי כמות הליטרים שהוצגו במשאבה? אם עשית כאחרון, כנראה שיש לך בעיה כי הצריכה לא הגיונית.

פורסם

בפעם השלישית שאני כותב את זה :?

 

תדקלתי פול טנק, רשמתי על דף כמה קילו' האוטו עשה עד היום.

נסעתי שבוע, הנורה נדלקה, הלכתי לתדלק, ושמתי שוב פעם טנק מלא

בדקתי כמה ליטר נכנס בתדלוק, בדקתי כמה הקילו' הנוכחי שלי, בכמה הוא עלה מאז לפני שבוע שרשמתי על דף.

 

יצא לי לעבור 372 קילומטר, תדלקתי 30.2 ליטר בערך...

 

372 חלקי 30.2 משמע שעברתי 12.3 קילומטר על כל ליטר בממוצע.

 

אני לא גורם לאוטו להתאמץ יותר מידי - אני לא נותן לו לרדת מתחת ל 2000 סל"ד.

מה גם שזה אוטו קליל מאוד, ויש לו מומנט יחסית טוב בסל"ד נמוך.. ככה שלנסוע עליו על סלד שנע בין 2000 - 33000

זה לא גורם לו למאמץ מיותר.

 

אני לא מפעיל מזגן, ונדיר שאני לוקח מישהו איתי.

מה שכן, רוב הזמן אני בתוך העיר...

 

איפה יכולה להיות הבעיה?

מה במכניקה של האוטו יכול לגרום לו לזלול יותר דלק?

בלאי של חלק כלשהו?

פורסם

סליחה שאני גורם לך קושי בדמות כתיבת כמה שורות מעל דפי הפורום, על מנת שנוכל לעזור לך.

בהצלחה.

פורסם

יכול להיות שאם פילטר דלק לא הוחלף הוא נסתם קצת ולכן זה משפיע,כך בחשבון שאתה נוסע בעיר,כיוון שרוב הנסיעות שלי הם מחוץ לעיר לא יודע כמה הפנדה שלי הייתה עושה,לכן אני מציע לך לבדוק במועדון פיאט יש שם כמה בעלי פנדות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

372 קילומטרים עירוניים יגרמו גם לטוסטוס לצרוך ככה.

 

אפילו אם עשית רק 300 מהם בתור העיר, ובהנחה והיית לא מעט בפקקים וברמזורים, הצריכה הזאת הגיונית.

 

הגיוני שפנדה תעשה 1:12 בנסיעה עירונית נטו ו-1:18 או יותר טוב בנסיעה בינעירונית נטו. אם תסע משולב, תקבל ממוצע ביניהם.

לדעתי - תשמח שזו הצריכה. כמעט כל מכונית אחרת בתנאים הללו תוציא תוצאות פחות טובות.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

כשיש לך מיני אתה תמיד מצפה ליותר.:lol:

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

יוליאניקס אמר נכון :-P

 

אני חושב ככה כי ממקומות שקראתי לפני שקניתי את הרכב, הבנתי ש: פנדה\107\פיקנטו ובקיצור

כל המכוניות עם המנוע 1000-1300 המיני הזולות (60-70K לחדשה) אמורות לתת באזור ה15-16 לליטר בתוך העיר

ובאזור ה 18-19 מחוץ לעיר.

וזה מדיווחים שקראתי ממשתמשים ולא מנתוני יצרן שאני לא ממש מאמין להם.

 

בשורה התחתונה... אין לי מה לבדוק באוטו במוסך? ליטר ל 12 זה בסדר בתוך העיר בשביל אוטו בן 6? :|

פורסם

קשה לי לאמין שמיני תעשה 15-16 בעיר,זה יותר מתקרב דומה לצריכה בין עירונית של כמה מהם. בטיפול הבא תבדוק לגבי פילטר דלק.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...