Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5311 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום,

יש לי אימפרזה טורבו שנת 99 דגם ה-GT עם טורבו מסוג TD06

מנוע מחוזק

הדרס

מזרקים 1000CC

בוסט קונטרול

ברז דלק

צ'יפ

ועוד

 

עכשיו קניתי טורבו חדש GT35R רציתי לדעת אם אני מחבר אותו אני יוכל לנסוע ככה בלי ניהול מנוע אלא פשוט להגביר את לחץ הדלק נגיד מ-3.2 ל-4BAR + -

האם אני יכול לנסוע ככה?

 

תודה

פורסם

אני מדגיש מראש שהידע שלי באימפרזות לוקה מאוד בחסר.

עם זאת לטעמי ניהול יתן לך תוצאות הרבה יותר טובות מהסיבות המוכרות-אני חושב שעם הטורבו הזה אפשר לעשות דברים מאוד מאוד יפים על המנוע הזה..אני לא יודע מה בדיוק ספציפית אצלך הוחלף ומזה מחוזק מבחינתך אבל הפוטנציאל קיים בהחלט.

 

אם כבר השקעת תלך לדעתי את המייל האחרון ותרכוש ניהול -אני מניח שבפורום של STI יתנו לך תשובות יותר מדויקות לגבי איזה טיונרים מומלצים ואיזה ניהול וגם לגבי איך הרכב אמור לנסוע ללא ניהול.

 

אני אישית מכיר טיונר אחד שאני יכול להמליץ עליו אם תרצה תקבל את שמו בפרטי.

פורסם

אור תודה על העזרה

אני לא מוצא מחשב ניהול,

 

התקשרתי ל-MAX POWER הוא אמר לי שיש לו AUTRONIC למכירה + כיוונים = 10000 ש"ח => טירוף

 

התקשרתי לדומגא ל-TIG בשביל לעשות ECUTEK שאני יודע שהוא זול יותר הם היו כנים איתי אמרו לי שלא כדאי לי עם הטורבו הזה ECUTEK ושהכי טוב זה מחשב ניהול אחר של חברת MOTEC

 

* מעבר לעלות האסטרונומית שלו אני לא מוצא בשום מקום (למעט EBAY ב-3000$ ללא צמה ולפני מיסים) אני צריך למכור כליה בשביל להזמין אחד

 

 

השבוע נתקלתי באדם מארגנטינה שנוסע על אימפרזה טורבו שנת 99 עם GT3076 עם ניהול מקורי, מזרקים מקוריים:

http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=2005642

 

התוצאות יפות - 282AWHP נמדד בדיינו אבל כמובן שאם ניהול היה מגיע ליותר

 

 

עכשיו אצלי ברכב יש צ'יפ שנעשה ל-TD0620G,

האם במקרה הזה כדאי לי לנסוע עם הצ'יפ או לבטל אותו ואז להיות עם מחשב מקורי?

 

כלומר:

1. מה כדאי או מה יועיל יותר במקרה שלי? - נסיעה עם GT35R עם צ'יפ של טורבו בינוני (TD0620G)

או נסיעה עם GT35R עם מחשב ניהול מקורי של אימפרזה טורבו (ביטול הצ'יפ)

 

2. יש מישהו שיכול לעשות לי צ'יפ חדש לרכב? הבחור שעשיתי אצלו בזמנו היגר לקנדה.

 

תודה

פורסם

תיצור קשר עם קובי TOP RPM אני חושב שהוא יכול לעזור לך

אני מניח שלא סתם רוב האימפרזות החזקות עברו אצלו..יש סיבה.

המלצה שלי אם כבר השקעת בסט-אפ אל תחסוך בדבר הכי יקר שמחבר בין כולם..

למען השקט הנפשי שלך תחסוך לניהול..יד שתיים זה גם לא מילה גסה.

פורסם

אהלן חבר'ה

כן דיברתי עם גיא פרילניג הוא לא יכול לעשות צ'יפ לרכב הזה,

 

ישנם חברות ששולחות לך תוכנה שאתה מתקין במחשב => מחבר את הרכב למחשב => קורא נתונים => שולח להם חזרה => הם מעבדים את זה ושולחים לך חזרה קובץ REFLASH ל-ECU ותוכנה לצריבת הפרמטרים,

 

מישהו התנסה עם חברה שכזו?

קראתי המון ביקורות טובות על הסטארטאפ הזה,

 

 

בנוסף התחלתי ללמוד לבד איך לכוון בעזרת OPENSOURCE,

למישהו יש טיפים בנושא?

 

תודה

פורסם

לדעתי אל תסתכן בכלל המנוע הנ"ל סופר עדין

אני נסעתי עם VF35 ECUTIK כוון על ידי רפי ולאחר שהחלפתי לטורבו TD05 G20 הרכב נסע הרבה יותר חזק לכן קפצתי לבדוק כיוונים ושוב הייתי צריך לכוון מחדש

ואחרי חודשיים הלך מנוע אל תסתכן עם המנוע הנ"ל ורק שתדע היה לי מנוע מחוזק

תשקיע ותיסע רק עם מחשב ניהול מנוע צ'יפ ברכב הנ"ל לא ממש בריא מנסיון

תקפוץ לאלי מרעננה תראה כמה מנועים זרוקים שם

106 ראלי -VR-6 - V-5 -- קינג קצר-- MGVVC-נמכרו

wv-v6 גולף + WRX- GTI306 *GTI -נמכרו

נמכרה ---Sti

clio sport כיום

×
×
  • תוכן חדש...