Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הדיל הטוב ביותר לגלאקסי S2


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5315 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 80
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יותר טוב? אני רשמתי את זה?

לפחות אורנג' וסלקום יודעים לתת הרגשה ראשונית נורמלית. אני לא אופתע בכלל אם וכאשר אזכה ליחס מגעיל בהמשך. אבל לתת יחס מחורבן ללקוח חדש?! ראבאק, לפחות תעמידו פנים שאתם מעוניינים בי כלקוח.

 

כמובן שאני כותב את הכל מנקודת המבט שלי.

פורסם
כל זה טוב ויפה, אבל אתם חיים בסרט אם אתם חושבים שהשירות באורנג' או בסלקום הוא יותר טוב...

 

עד לפני שנה טיפלתי גם במכשיר של פלאפון (גם עסקי. הגיע עם עובד שלי שרצה לשמור על המספר) ואני יכול להגיד בודאות שהשירות בסלקום הרבה יותר טוב. בסוף נגמרו ההתחייבויות שלו וניידנו גם אותו לסלקום.

 

לגבי אוראנג' אין לי מושג כי לא הייתי לקוח שלהם.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
כל זה טוב ויפה, אבל אתם חיים בסרט אם אתם חושבים שהשירות באורנג' או בסלקום הוא יותר טוב...

 

אולי הוא לא טוב יותר, אבל הוא בוודאות פחות גרוע.

פלאפון זה צ'כונה.

 

אני אישית קיבלתי מאורנג' שירות טוב גם כשנרשמתי לתוכנית הנוכחית לפני שנה, הופתעתי לטובה שכל העדכון של התוכנית והחשבוניות יצא מדוייק וטוב,

ולאחרונה כשהיתה לי תקלה קטנה במכשיר, פשוט הוחלף בחדש ונסגר הסיפור. בלי יותר מדי קונצים.

אבל ראיתי אנשים שקיבלו שירות גרוע ככה שאני לא חי בסרט.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

ובאותו נושא - מישהו מכיר חבילה טובה לסטודנטים באחת הרשתות?

 

הכי זול ששמעתי עליו בינתיים (בהנחה וזה עדיין קיים) זה 400 דקות + 400 SMS + גלישה ללא הגבלה ואייפון 4 בהחזר מלא ב200 ש"ח לחודש.

 

מישהו מכיר משהו יותר משתלם?

פורסם

כן מכיר:)

קונה אייפון 4s בחנות פרטית עם קבלה, המחיר ל16 גיגה היום באזור 3700 ומביא את הקבלה לאורנג לצורך ניתוק זיקה.

מבקש חבילה של 500 דקות באורנג 300 למפעילות אחרות ו200 מסרים פלוס אינטרנט 2.5 גיגה, סה״כ שווי תוכנית 165 שקלים ולאחר ניתוק זיקה של 98 שקלים מקבל חשבונית של 67שקלים

Zoom-Zoom...


×
×
  • תוכן חדש...