Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5342 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם..

 

החלטנו בבית לקנות מתנה לאמא שלי (וגם לשאר הבית8)) ליום ההולדת מכונית חדשה.

 

עד עכשיו היתה מכונית אחת (ליסינג מחברה) אבל בלי כל כך גישה אליה כי אבא כל היום בעבודה וחוזר בערב.

 

אני מחפש מכונית בטווח של ה-40K + -

 

לא מעוניין במכונית מיני כלשהיא.

 

תשמש בעיקר לנסיעות עירוניות. לפעמים בין עירוניות...

כי כמו שאמרתי בערבים כבר יש בבית את האוטו מהחברה (שאם אני יוצא אז אני כבר לוקח אותו)

 

חשבתי לכיוון של:

 

רנו מגאן II שנתון 2007 -2008

פורד פוקוס 2006 בערך...

הונדה סיוויק 2005 - 2006

טויוטה קורולה 2005 - 2006

סיטרואן C4 או אפילו C5 שנתון 2006 בערך

 

מה אתם אומרים?

אולי בכלל משהו אחר?

 

תודה מראש :)

פורסם

כל אחת מהאופציות שנתת יהיו טובות מספיק לשמש כרכב שני.

אני חושב שה-c4 היא הבחירה המעניינת ביותר. רצוי רכב מיד פרטית עם היסטוריית טיפולים מסודרת.

 

 

 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

אוקיי....

האמת לא דברים כל כך שונים מבדרך כלל

 

כמובן שיהיה אמין

אוטומט כמובן...

שיהיה נוח

האמת שבגלל שהאוטו הוא כעיקרון לאמא שלנו אז שיראה יחסית טוב. נכון שזה טעם אישי אבל יש מכוניות ש... בוא נקרא לילד בשמו... מכוערות! חח

שלא נצטרך לקחת אותו למוסך כל חודשיים אחרי שנתקע בכביש המהיר

שיהיה אוטו דיי חזק . אני לא מעוניין בעגלה

 

אמרתי שלרוב הוא ישמש לנסיעות בתוך העיר אבל כמובן שיהיו גם מקרים שנוציא אותו

 

שצריכת הדלק שלו תהיה סבירה פלוס... יש לאחותי יונדאי טוסון והיא רק יוצאת מנתינת דלק והמיכל רבע ריק

ושהתחזוקה שלו לא תהיה בין היקרות.

 

 

ו.. נראה לי שזהו :)

פורסם

הבעיה שהרכבים שציינת לא ממש מתאימים לתקציב שלך. מתחת אותו למעלה או שאתה ממש ממש אופטימי, הרכבים שציינת בשנתונים הנ"ל, כמובן, נמכרים במחירים גבוהים יותר. לתשומת לבך...

פורסם

ממממ... רשמתי הכל על סמך רכבים שראיתי שמתאימים לתקציב ב yad 2

לא בודדים... רוב הרכבים שרשמתי בשנתון הספיציפי שרשמתי דיי התאימו לתקציב של 40 +

 

או שזה אומר שמשהו לא בסדר בהם?

פורסם

לך על המגאן.

1. יחס עלות תמורה הטוב ביותר לדעתי

2. רכב מרווח ונוח בטירוף

3. תצרוכת דלק יחסית טובה

4.למנוע יש כוח, נקודה.(לא צריך להשתולל עם הרכב)

5.עלות טיפולים קצת יותר יקרה אבל שווה את המחיר.

6.רכב יפה (אבל זה עניין של טעם)

פורסם

טוב... מכיוון שאנחנו חייבים להחליט ולקנות את הרכב עד סוף שבוע הבא אז אני חייב להיות החלטתי (לפחות קצת).

 

אז.. החלטתי להוריד את הפוקוס, הסיוויק והקורולה.

 

נשארתי עם 2 אופציות:

 

רנו מגאן 2007-8

 

וסיטרואן C4 שנתון 2006-7

 

 

 

ואולי אני צריך שיורידו אותי מהעץ שטיפסתי עליו... כי ממש אבל ממש נדלקנו על ה C5

קיבלנו הצעה לC5 2005 עם פחות מ 100K קילומטרים ללא תאונות שנראית נפלא (ממש!) במחיר באמת מגוחך של 44 אלף...:?::?::?::?::?::?::?::shock:

 

 

ררר.... קשה להחליט.

עזרה

 

 

 

עריכה:

יופי עכשיו ממליצים על הסיוויק? כשהחלטתי להוריד אותה? מה יהיה? חח

 

הסיוויק חוזרת למשוואה. לאלתר!

פורסם

תבדוק גם עלויות ביטוח מקיף.

 

לדעתי הסיביק היא רכב עם מנוע חזק וזהו. היא לא נוחה ולא מהנה לנהיגה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אז סבבה... נשארתי עם כמו שרשמתי למעלה:

 

רנו מגאן 2007-8

 

וסיטרואן C4 שנתון 2006-7

 

 

 

ואולי אני צריך שיורידו אותי מהעץ שטיפסתי עליו... כי ממש אבל ממש נדלקנו על ה C5

קיבלנו הצעה לC5 2005 עם פחות מ 100K קילומטרים ללא תאונות שנראית נפלא (ממש!) במחיר באמת מגוחך של 44 אלף...:?::?::?::?::?::?::?::shock:

 

 

 

אחרי שיטוטים באינטרנט ובפורום בפרט אני כבר ממש התחלתי לפחד לקנות את אחת המכוניות הללו..

באמת הצרפתיות לא אמינות בשיט? אני לא מתכוון לקנות רכב וכל חודש ללכת איתו למוסך.

פורסם

לא יודע מה הניסיון של המשמיצים אבל אני ממש לא נתקלתי בשום בעיות אמינות. זה שהאוטו שלי לא מתאים לך כי הוא ידני זה סיפור אחר אבל מבחינת תקלות התקלה היחידה שחייבה להיכנס באופן לא מתוכנן למוסך היתה פולי אלטרנטור.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

טוב..

הבחירה תהיה אחת מהשתיים (כנראה...)

אני חושב שהכי טוב יהיה לקחת כל אחת לסיבוב באיזה מגרש אן משהו... לראות על מה מדברים שאומרים מכוניות צרפתיות...

 

 

ו.. הרהור קטן. כן. עוד אחד.

 

 

הראנו את הממצאים לאבא שלי

והוא שאל מה עם אאודי?

 

מה אתם אומרים על אאודי a3 שנתון 2003 בערך? 

×
×
  • תוכן חדש...