Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מוסך רון - מוסך לפולקסוואגן, אאודי, סקודה וסיאט בתל-אביב - חוות דעת גולשים


Wiking
שימו לב! השרשור הזה בן 471 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מחזק המלצה קודמת שלי למוסך רון.

הגעתי אליו בשישי בבוקר עם נורת ESP וEPC דלוקות , תוך 5 דקות וחיבור סקנר קצרצר אימת שהבעיה היא מה שהוא חשב , תוך חצי שעה ומחיר הוגן לגמרי הייתי כבר עם התקלה מתוקנת אחרי תשלום ועם רכב תקין.

 

שירות מעולה , מהיר , עם חיוך ומקצועי.

 

(התקלה למי שתהה - קצר בבית פנס אחורי - החלפנו כבר את שניהם + יוניט בלימה בדוושה שגם נוהג לכשול מדי פעם - ועולה 75 ש"ח)

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • תגובות 582
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

הרכב המדובר אופל אסטרה G מנוע 1600 בנזין.

שבוע שעבר היו לי רעשים מאוד חזקים מאיזור הרצועות , לאחר מכן זה התחלף לתקתוקים ורעידות ברצועות. בנוסף היו לי ריצודים בתאורה הפנימית של הרכב.

לאחר מיליון ואחת המלצות שקראתי על מוסך רון, החלטתי לפנות אליו למרות שVAG זה התחום שהוא מתמחה בו ולא GM. קבענו שאביא את האסטרה למחרת, לאחר שהוא שאל אם היא דיזל, כי הוא לא מתעסק עם אסטרות דיזל מסיבות ששמורות לו.

הגעתי אל מוסך רון בשעה 7 בבוקר, רון קיבל אותי עם חיוך וברכת בוקר טוב, שמע את הרעשים והסביר באבחנה זריזה וזהירה שזאת המשאבת מים, אבל עדיין אמר שלצורך אבחנה מדוייקת יש להעלות את האסטרה על הליפט.

לאחר מכן האסטרה נבדקה ע"י אחד המכונאים שלו והגיעו למסקנה שהרעשים נובעים ממשאבת המים שרוצה לפגוש את בורא עולם, זאת בנוסף לטעינה חלשה של 13 וולט.

ככה שלמעשה יש לפרק טיימינג ולבצע החלפת משאבת מים ובנוסף יש לשלוח את האלטרנטור לשיפוץ.

נקבע שהטיימינג יוחלף בסט החדש (למרות שהטיימינג הקודם שעבר רק 20K, אבל UMI ה*פגרים לא החליפו משאבת מים), האלטרנטור ישלח לשיפוץ ויוזמן עבורי נוזל קירור מקורי של GM, מכיוון שבמוסך יש G12.

השארתי את האסטרה במוסך בלב שלם (אני בד"כ לא זז ממנה שהיא במוסך) והמשכתי לעבודה בידיעה שאני הולך לחטוף פצצה לכיס עד סוף היום.

לאחר שעה וחצי רון מתקשר אליי ומבשר לי שהאלטרנטור פיקס והטעינה מעולה, היה פיח בחיבור של הכבל בין האלטרנטור למצבר ולכן נוצר מפל מתח וגם השהאסטרה תהיה מוכנה עוד שעה וחצי.

לאחר מכן ביקשתי ממנו לעשות על הדרך טיפול באינפוזיה למנוע כי הטורים לא היו יציבים בצורה מאוד מינורית (שהפריעה לי) ורון אומר לי שאין צורך כי המנוע עובד פיקס.

הגעתי לאחר מכן לקחת את האסטרה, הפעולת מנוע הייתה הרבה יותר שקטה וחלקה עם טורים יציבים.

בנוסף שטפו לי את הרכב :-)

יש לציין כי עלות הטיפול הייתה גבוהה יחסית, אבל עדיין מאוד נמוכה ביחס לUMI הגנבים.

עדיין, רכב גרמני..

 

מסתבר שיש בעלי מקצוע סובלנים, מקצועיים ונחמדים עם דגש חזק על אמינים.

וכמו שרשום על המדבקה של הלוחית רישוי "מוסך רון-מומלץ!" אני אומר את אותו הדבר ואפילו השארתי את המדבקה בכיף.

2001 Opel Astra 1.6

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העלות הייתה גבוהה במקצת לעומת עלות של טיפול טיימינג במקרר יפני, עדיין זה רכב גרמני (שיוצר בבלגיה:wink:)

אבל נמוכה ביחס לUMI הגנבים שמתחמרים את מה ששילמתי פלוס הסכום שנחסך לי על האינפוזיה + אלטרנטור.

או זיל הזול ביחס לאירופאיות אחרות ואפילו.

 

לא באתי בשום טענות לרון, להיפך, מגיעים לו כל הקופלימנטים האפשריים!!

אמינות, מחיר, מקצועיות ויחס ללקוח.

2001 Opel Astra 1.6

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

שלום לכולם,

 

בעקבות המודעה הזאת:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=380730&highlight=58500

החלטתי לרכוש פולו 2003 ולבצע יישור קו במוסך רון בת"א (המסגר 31).

 

הגעתי למוסך היום בבוקר ופגשתי את רון ועובד נוסף בשם איאן. שניהם בדקו את הרכב, הסבירו, הראו ודאגו שאבין הכל עוד בטרם אשלוף את הכסף.

כל התיקונים בוצעו בצורה מהירה ואחרי התיקונים רון דאג להסביר שוב מה נעשה/תוקן/הוחלף ברכב. כמו כן, הקדיש מזמנו לצורך מענה על שאלות נוספות.

 

משום שהתרשמתי לטובה מהשירות אני רואה לנכון לשבח ולהמליץ על מוסך רון.

 

מקווה שלא נזדקק לתיקונים אך לאלה שכן - מוסך רון הוא המקום בשבילכם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

הכנסתי למוסך רון גולף v5 מקרטע עם בעיות שלא טופלו כראוי במוסך גג רעננה

הרכב חזר חדש טופל באופן מקצועי הבדל של יום ולילה ביחס ובטיפול מגג

די קשה למצוא מכונאי ברמה ככ גבוהה עם יושר מקצועי כזה

והמחיר לא בשמיים בהחלט הוגן

אגב לקבל רכב רחוץ ונקי לאחר טיפול זו הרגשה נהדרת שאפו לרון

שלמה רודד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב, תודה רבה לרון ממוסך רון !:mm_yeah::mm_yeah::mm_yeah:

ביומיים האחרונים טיפל בשני רכבי המשפחה במסירות, בהגינות, ברצון לעזור לפתור תקלות קטנות ומעצבנות.

אומנם רון מטפל ברכבי VAG, אבל אחרי שהתייאשתי ממס' מוסכים, גם את הפונטו המזדקת הבאתי עליו.

השירות, הטיפול בבקשותי הספיציות, הרצון לעזור ומחירים הוגנים שווים הכל מבחינתי.

תודה רבה על העזרה ועד הפעם הבאה בקיץ הבא. :-)

 

ליאור

Veni Vidi Vici

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכל התחיל מתאונה קלה שעשיתי עם האוטו שלי במקרה שלנו פולו 00 צורה חדשה , החליפו את כל החזית פיברגלאס כולל רדיאטור מים ומזגן .. לאחר חודש שהתרוצצתי בין המון מקומות והרכבתי לבד הלחמתי חוטים שנקרעו והכל סודר באמת על הצד הטוב ביותר עם המון שעות מהצד שלי (וכך גם המחיר) הרכב חזר והנשמה של ה4 צלינדרים שבו לחייך.

 

הכל טוב ויפה בכיס לא נשארה אגורה שחוקה מינוס בבנק כסף למנה שווארמה לא נשאר(חייל בלי אצבע מההורים) יש כאלה שאומרים אז אל תחזיק אוטו ..לכו תחפשו להורים שלי אין אוטו ובטח לא נעים לצאת עם בחורה פעם ראשונה כשהיא אוספת אותך נמשיך.מזגן לא עובד, אוקי כי אין גז נעשה ואקום גז.. החוש שלי אמר לי ללכת למזגניסט הרי הוא זה שמתמחה אך ורק במזגנים ושם הנזק יהיה מזערי ככל הניתן הלכתי למזגניסט בהמלצה של חבר בעל מכון רדיאטורים . טיפה לפני שאמשיך אני הטיפוס האחרון שישאיר את הרכב לבעל המקצוע ואלך לי לדרכי אני מצפה לשירות צמוד עד שהכל יסודר, ובאופן כזה עבדתי עם כל בעלי המקצוע שתיקנו לי את הבאלגן של התאונה. והייתי מאוד מרוצה ממשיכים, אני מגיע מקבל אותי יפה ומכריז שאני אצתרך לחכות "קצת" ואז הוא יהיה "איתי" כ 50 דקות חולפות ואז התחיל לטפל בי רק שבו זמנית התעסק עם עוד 3 מכוניות במקביל פשוט בא והולך בא והולך אוקי עשה ואקום גז, מזגן לא נדלק.לא התאמץ לבדוק מה הבעיה לא שום דבר "יש לי לחץ לחץ צריכים לעשות כסף יש לי פה הרבה עבודה כולם ככה עכשיו לא משנה למי תלך תבוא מחר אין לי זמן לזה עכשיו זה יכול לקחת שעות " יופי מצא לו למי להגיד את זה באמת. שילמתי והלכתי לי לדרכי אם מזגן שלא נדלק ואכזבה גדולה הרי כי אני כזה שאיננו מתקרב לבעלי מקצוע שעובדים באופן שכזה וזה הייחס ללקוח פשוט לא עובד אם כאלו. המשכתי לי לדרכי ליצחק וויס בפתח תקווה מזגניסט מומחה.. קיבל אותי מאוד יפה השקיע מזמנו התלכלך בדק ובדק נכנס מתחת לרכב ובאמת השקיע מזמנו בכדאי לעזור לי למצוא את מקור התקלה אך לבסוף קבע כי עדיף ללכת למי שמכיר היטב את החשמל ברכב שלי מכיוון שאין לדעת מאיפה להתחיל ,יצחק וויס בעצמו המליץ לי ללכת למוסך רון שם ידעו מה התקלה (בכל מקרה התחנה הבאה שלי ) עזבתי את יצחק וויס לדרכי שלא התכוון לרגע לגבות תשלום ובירך אותי לשלום שעה 14:00 טלפון לרון "יש לי תקלה חשמלית מזגן לא נדלק" -"תגיע" . קיבלו אותי תוך שניות הרכב על הליפט לא פחות ולא יותר רון בכבודו ובעצמו והמכונאי שלו עבדו על הרכב שלי יותר נכון נדבקו תוך דקה נקבע יוניט שיושב ביציאה מהרדיאטור מזגן תקול והופ מזגן עובד אך לא מקרר היטב, הופ ציוד דיגיטלי מרשים מאוד (מה שלא היה למזגניסט הראשון שם היה מכאני מיושן.קבע "חסר לך 400 גרם גז !!" עוד אל קח הגעתי לרון עם מכסה מנוע שלא נסגר בכלל (רק שלב אחד ) ניסו בדוק הסתכלו אף אחד לא ידע למה . רון הסתכל עוד ועוד ועוד .. לא נסגר. שאל אותי " הברזל של המכסה מנוע זה אותו ברזל או שריתכו בגלל התאונה?", השבתי לו שזה אותו ברזל , אך למרות תשובתי רון קבע שהוא עבה מידי !(בגלל הצבע) מה שאני ממש לא הצלחתי לזהות .. דיסק לידיים של אבא של הוואגיות(רון) שניות של שיוף.. בום נסגר המכסה וואוו כמה שהבום הזה שימח אותי. בקיצור המלצה חמה ממני בעלי VAG באמת שאחרי המזגניסט השני ידעתי שאני הולך לרון עוד לפני שיצחק אמר לי פשוט ידעתי ששם יעלו על העיניין וכך היה רק הרבה יותר מהר ממה שתארתי לעצמי ,יצאתי מבסוט עד הגג ולא חויבתי על המכסה מנוע והסכום הכללי של החשבון היה הוגן מאוד לטעמי .ניסיתי להיות חכם לחסוך יצא ששרפתי את היום ואת הזמן וקיבלו אותי עם ציוד ישן נושן יום למחרת חזרתי למזגניסט הראשון מאוד מאוכזב גם בגלל החוסר שהיה בגז הכסף הוחזר במלואו . בסופו של יום פולסווגן איך שלא תכתבו רכב מורכב.אין מה לחפש במקום אחר כי גם ככה אין להם את היוניטים של הרכבים הללו , רון באמת תודה יצאתי עם חיוך ענק ! במיוחד כשאני נוסע עם מכסה מנוע סגור !.

000001.jpg

00002.jpg

000003.jpg

00004.jpg

0005.jpg

17072011130.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם . יש לי פאסאט שנת 2002.מנוע 2.0 היום היתי אצל רון במוסך בשביל טיפול 120.000. באתי מוקדם בבוקר

7:45 רון באה שאל מה אני רוצה לעשות . לכך את הרכב לסיבוב אמר שהרכב נוסע מצויין .ואחד המכונאי אתחיל לעבוד על הרכב

חלפים שהיחליפו שמן מנוע . מסנן שמן .מסנן אוויר .מסנן מזגן .4 מצתים .מסנן דלק .נוזל קירור. המכונאי שעבד על הרכב היה מקצועי ביותר היה כיף לראות איך הוא עובד . ורון היה בכול התהליך בטיפול . אני מרוצה מאווד מהמוסך ומהמחירו השרות.

 

תודה לך רון :lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודשיים מאוחר יותר...

לפני מס' ימים רכשתי גולף 2008 מליסינג, וביום שישי האחרון כבר צילצלתי למוסך רון ע"מ לקבוע הגעה לטיפול ויישור קו.

חשוב לציין כי עקב עילוצי עבודה, יכולתי להגיע רק לקראת שעה 12 ביום שישי.

רון הסכים לקבל אותי למרות השעה היחסית מאוחרת, וכך הגעתי למוסך.

 

ברצוני להודות ולהביא לתשומת ליבכם את השירות המצוין לו זכיתי מרון הבעלים, ומגנאדי שטיפל לי ברכב.

הם הפגינו מקצועיות רבה, נכונות לעזור, הקדישו לי זמן רב והכול באדיבות, סבלנות וחיוך. היו לי הרבה שאלות - ואף אחת מהן לא נשארה ללא תשובה. אציין גם את איכות הגבוהה של חלקי החילוף, והמחיר ה(בהחלט) סביר של הטיפול.

שירות שכזה אינו דבר מובן מאליו בארצנו – ועל כך התודה!

 

בברכה,

איוון.

LEON אדומה

GOLF כחולה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוקר טוב,

 

אתמול נדלקה במפתיע נורית כרית האוויר ברכבי - גולף 5. היום בבוקר הגעתי לרון, שקיבל אותי אחרי 5 דקות, איפס את התקלה (כרית אוויר במושב הנוסע ליד הנהג) פעם ראשונה, אולם מיד נדלקה הנורית שוב. בפעם השנייה החבר רון עם מחשב נייד ואיפס את התקלה שוב - נכון לעכשיו לא נדלקה הנורה, מאוד מקווה שיישאר ככה.

מלבד האדיבות, רון לא ביקש ולא גבה אגורה על השירות.

 

זו לא הפעם הראשונה בה אני מבקר אצל רון - בעבר החלפתי אצלו (בגולף הקודמת, גולף 4) מד זרימה, יחידה פנימית במזגן, החלפת נוזלים ותמיד יצאתי מרוצה.

 

אם כן, רוב תודות לרון ויישר כוח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

קניתי את הרכב לפני כשבועיים והיו לו מספר בעיות:

1) הרכב לא התחמם- נשאר מתחת ל 60 מעלות ובפקקים היה מגיע ל 87 בערך ונעצר.

2) מים לא מקוריים אלה ירוקים.

3) הרכב לפני טיפול.

4) ההילוכים לא נכנסים חלק וראשון כמעט ולא נכנס עד הניסיון השלישי.

5) הווישר של הנהג לא מנקה את החלון טוב (למרות שהם חדשים).

 

כיוון שאני גר באשדוד ואני חדש באשדוד אז נסעתי למוסך מורשה בעיר, עשו לי טיפול גדול ושאלתי כמה שאלות:

1) שאלה:

אם יש לי איבוד מים איזה מים להוסיף כי המים ברכב לא מקוריים?

תשובה:

אפשר מהברז לא משנה

2)שאלה:

ההילוך הראשון קשה ולא נכנס והשני גם לא הכי קל בעולם מה אפשר לעשות?

תשובה:

ככה זה רכב ישן כנראה יש בעיה בתיבה.

3)שאלה:

הווישר לא מנקה למרות שהוא חדש.

תשובה:

הרכב ישן הווישר התעקם צריך להחליף.

 

אל הקטע שהרכב לא מתחמם אפילו לא שאלתי כי לא היה לי כבר כוח לתשובות!

 

לאחר חיפוש באינטרנט החלטתי שאני נוסע למוסך של רון בתל אביב.

ישר הרגשתי ביחס הטוב של רון כלפי (הגעתי ביום שישי והיה מלאה והוא קיבל אותי בכל זאת) וכלפי כל הלקוחות, הוא הקשיב לי לכל הבעיות ונתן לאיאן לטפל לי ברכב.

איאן החליף תרמוסטט החליף מים, דיי מהר.

אחרי שהוחלפו המים והטרמוסטט רון נגש עלי ושאל על כל שאר הבעיות:

1) בעיית ההילוכים-

לא יודע מה הוא עשה במנוע אבל ההילוכים עובדים חלק!!!

2) הווישר היה פשוט עקום אז רון עיקם לי אותו בחזרה.

 

עכשיו הרכב נוסע כמו חדש במחיר סביר פלוס יחסית למה שהציאו לי מוסכים מורשים ולא מורשים באשדוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטרף למחמאות.

 

בגולף 4 שלי היו הרבה בעיות+צורך בתחזוקה. מלבד החלפות נוזלים\בלמים ביצעתי אצתל רון מגוון תיקונין כגון - החלפת מד זרימת אוויר, החלפת פלאנצ' מים, החלפת יחידה פנימית למזגן ועוד.

 

בגולף 5 שלי נדלקה מעצמה לפני שבוע וקצת מנורת כרית האוויר מעצמה. רון בדק את החיבורים, התחבר למחשב הרכב עם סורק תקלות ולבסוף מחק את התקלה וכל זה ללא רמיזה לקבלת תשלום.

 

מלבד המקצוענות, הוא גם הוגן ובאמת מגיעות לו כל המחמאות שאפשר. בעלי מקצוע כמוהו צריך בכל תחום אבל חבל שאין הרבה.

 

יישר כוח

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בבעלותי בורה שנת 2001 הבחנתי כי חסר כל שבועיים 1/2 ליטר נוזל קרור (לא הצלחתי לאבחן מהיכן הנוזל בורח) פניתי לאור נסיוני הטוב למר רון אוחנה , הוא קיבל אותי במוסך בסבר פנים יפות אבחן בשניה מהיכן קיימת נזילה החליף באמצעות עובדיון המקצועיים במהירות וביעילות ובנוסף כבונוס שטף בעצמו (בעל המוסך חבר'ה שימו לב) את המנוע רצ"ב תמונה.

אני מודה לו על השירות ,המקצועיות והיחס

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...