Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מוסך רון - מוסך לפולקסוואגן, אאודי, סקודה וסיאט בתל-אביב - חוות דעת גולשים


Wiking
 שיתוף
עוקבים 25

פוסטים מומלצים

מנהלים אבקש להעביר אם המקום לא מתאים.

 

כבר הרבה זמן אני דוחה בעיה ברכבי גולף 2002,אפשר לקרוא לזה עצלנות ,טיפשות,חוסר תשומת לב...

אני פשוט מתרץ את זה כחוסר אמון במוסכים המורשים.

לאחר הרבה פידבקים חיובים הרמתי ביום חמישי צילצול ודיברתי עם רון הסברתי לו את הבעיה,הוא הסביר לי שאין באפשרותו לבצע איבחון דרך הטלפון ועדיף שאגיע אליו.

למחרת בבוקר כבר הייתי אצלו במוסך ותוך בערך כ-5 דק' כבר אובחנה הבעיה,הלכה לי המצערת והמתנו לחלק התקול שיגיע מחנות חלקי חילוף שרון הזמין דרכם.

יש לציין את היחס החם,אנושי לא מדבר אליך מלמעלה.אני אחד שאוהב לעמוד ליד האוטו ולשאול שאלות,יש לציין שאף אחד מהעובדים שביקשתי את דעתו לא היה חסר סבלנות אלה להיפך ,סביר ועזר.על הדרך החליף לי 2 צינורות ש"עשו את שלהם"

ולבסוף אפילו עשה לי הנחה במחיר.

 

בקיצור למדתי להכיר אדם שאוהב לעזור,מוסכניק איכותי והלוואי שבמקומות אחרים ילמדו מזה שירות לקוחות.

 

רון עלה והצלח הרווחת עוד לקוח קבוע לעתיד ואני ממליץ בחום...

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • תגובות 580
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

ביום חמישי האחרון נכנסתי לרון לביצוע טיפול גדול (הרכב על 110K והחלטתי שמגיע לו טיפול גדול טרם הזמן) בטיפול הוחלפו כל הפילטרים, שמן CASTROL EDGE לפני דרישתי , כמו כן החלפתי רביעיית פלאגים ורביעיית ס

למי שרוצה לדעת איך הכל התחיל ומה הופך את רון ואת המוסך שלו למה שהם היום, מאוד (מאוד!) מומלץ לקרוא את הפוסט הבא:   https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1169077673285221&id=14013068

תמונות שפורסמו בשרשור

טוב אני לא יודע מי ראה את ההודעה שהיתה על הנורה שהיתה במהלך הקניה.

אבל לפני כשבועיים קנינו רכב לאחותי GOLF 2001 ידני ,

מזל שהינו חכמים וחתמנו איתו לפני הקניה שהוא מתחייב לתקן את הנורת כרית האויר.

הוא גר בקריות וניסה לתקן את הנורה במוסך המורשה במוצקין הם החליפו חלקים יקרים וכל פעם הנורה חזרה,

גם לאחר שעשינו העברת בעלות וירדו עם הרכב למרכז היינו צריכים לחזור אליו למוסך במוצקין.

(יצא לי לעלות לקריות 4 פעמים בשביל הרכב).

בכל מקרה בפעם האחרונה שהייתי במוסך המורשה בעל המוסך התחיל ללכלך על בעל הרכב הקודם

שהיה 20 שנה לקוח שלו ועדיין כי הוא קנה ג'טה .

(הבן-אדם מבוגר דתי שעבד בחברה ביטחונית ממש לא ברח לרגע ועזר בכל דבר

למרות שתכל'ס יכל לזרוק אותנו ,אפילו לא העביר את הכסף שנתנו לו עד שבעיית הנורה תוקנה)

בעל המוסך לעומת זאת ליכלך עליו שהוא דתי רק בשביל למכור את האוטו ועכשיו הוא יעשה לנו בעיות.

בפעם האחרונה הוא רצה להחליף את הכרית עצמה מה שעולה אצלהם מעל 6000 ש"ח.

ועוד הוא אומר לי אתה יכול להרוויח על בעל הרכב כסף תגיד לו שזה עלה לך יותר ותשאיר קצת אצלך.

רק חכיתי להזדמנות ולאחר כל ההמלצות ביקשתי מבעל הרכב לקחת את הרכב ל"מוסך רון"

(שדרך אגב ענה לפני על תשובות ואמר לי שכל מה שהוא יכול לעזור הוא ישמח)

אז ישר משם הורדתי את הרכב לרון שחיכה לי למרות שכבר המוסך נסגר,

ישר שהגעתי ידעתי שפה יש מי שיטפל בו הוא טיפל ברכב במסירות

החליף כרית ותיקן את הבעיה בשליש מהמחיר שדרשו.

בדיוק הפוך רון גם דאג לבעל הרכב הקודם שמשלם ושם כרית לא מקורית כי היא הרבה יותר זולה

והסביר לי שמבחינה בטיחותית זה אותו הדבר ושאל מה אני הייתי משלם אם זה היה על חשבוני? צודק לגמרי.

בניגוד למוסכים המורשים שמחליפים את החלק גם אם הוא טוב והתקלה חוזרת הם לא נותנים החזר,

רון אמר אל תדאג אנחנו נטפל בבעיה גם אם זה יקח זמן ובמקרה שזה יחזור הוא מחזיר את החלק וממשיך לבדוק עם הכסף ששולם.

בקיצור עד היום לאחר שבוע ברוך השם התקלה לא חזרה וכנראה שכבר לא תחזור.

כבר עשינו טיימינג קלאץ וידית אצלו גם מקצועיות גם מהירות וגם מחיר מעולה.

תודה רבה לרון אין עליך שווה להגיע אליו מכל מקום.

פעם ראשונה שנפגשתי בבעל מוסך כזה אמין .

תודה רבה לפורום המדהים הזה בלעדיו לא הייתי מגיע אליו(אין על שיתוף מידע וניסיון של אנשים).

 

דרך אגב אני לא יודע איך זה עובד אבל במוסך המורשה במוצקין הם מטפלים אצל חשמלאי רכב צמוד.

 

עריכה: מצטער אם ההודעה לא מתאימה לכאן אשמח אם תעבירו אותה ל"שרשור ההמלצה בפורום אוף טופיק"

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • 4 חודשים מאוחר יותר...

ממליץ בחום על מוסך רון שברחוב המסגר!

 

היתה לי בעיה ברכב שהילוך חמישי לא היה נכנס,הייתי אצל הרבה מוסכים גם מוסכים מרכזיים שלא ידעו לטפל בבעיה, רצו להוריד גיר וגם להחליף חלקים בגיר שלא צריך ,בקיצור התעסקו בניחושים.

 

נסעתי עד מוסך רון בת"א ברחוב המסגר (אני מעכו) ,והיה שווה! רון עלה על הבעיה בשניה החליף את מה שצריך, ופתר את הבעיה,הופתעתי מהמקצועיות והניסיון קיבלתי גם יחס מצויין שזה גם חשוב, שוב ממליץ בחום!

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
ממליץ בחום על מוסך רון שברחוב המסגר!

 

מומלץ ביותר :)

 

 

נסעתי עד מוסך רון בת"א ברחוב המסגר (אני מעכו) ואני הגעתי עוד יותר מרחוק ;) ( ,והיה שווה! רון עלה על הבעיה בשניה החליף את מה שצריך, ופתר את הבעיה,הופתעתי מהמקצועיות והניסיון קיבלתי גם יחס מצויין שזה גם חשוב, שוב ממליץ בחום!

 

במקרה שלי סתם היה מדובר בפרנויה מיותרת,אבל רון בכלל לא רצה כסף,גם לא על הבדיקה וגם לא על הנסיעת מבחן :idea:

 

מזל שעוד נשארו אנשים כמוהו בארץ :p,עכשיו אני יודע איפה ברכב הבא אטפל :D

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • שבועיים מאוחר יותר ...

אתמול הכנסתי את הרכב שלי גולף 1.6 אוטו' שנת 2000 לטיפול תקופתי אצל רון.

 

- נעשה טיפול 180,000 (טיפול גדול)

- הוחלפה רצועת טיימינג

- רפידות בלם אחורי

- מאוורר ראשי

 

הגעתי ב 08:00 וב 13:30 האוטו כבר היה שטוף מוכן עם עץ ריח בפנים.

איזה כיף לקבל ככה את האוטו...

 

כשבאתי, רון יצא איתי ביחד לסיבוב עם האוטו כדי להרגיש אותו בנסיעה ולאתר תקלות.

רון מייד שם לב שהמאוורר הראשי שלי אינו תקין כלל, (במוסך צ'מפיון מעולם לא עלו על זה)

ניתן לי הסבר כללי על הטיפול וכבר הרגשתי שאני בידיים טובות,

בתשלום ניתנה לי הנחה משמעותית.

 

לסיכום: יצאתי מאוד מאוד מרוצה.

 

אני ממליץ לכולם ללכת לרון ולטפל אצלו, ראיתי מהצד איזה יחס אדיב ומקצועי מקבלים גם לקוחות אחרים, נזכרתי בימים האפורים שהייתי מטפל בצ'מפיון בירושלים, שם הדבר היה דומה לסניף של עז א-דין אל קאסם בעזה ולא למוסך יוקרתי אלק...

 

ואסיים בנימה אישית: רון , תודה רבה רבה רבה (גם לאנדריי)

 

שבת שלום,

אביעד אופק

Volkswagen Golf MK4 1.6cc100HP year 2000 Automatic.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה מוסך פרטי, בת"א, שאינו מורשה היבואן ומתמחה במכוניות פולקסווגן, סיאט, אאודי וסקודה וכמו כן יש אצלו גם מחלקת מע' פליטה (אגזוזים) ורדיאטורים ופרטיו באתרו www.rongarage.co.il

בברכה - רפי לין :-)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • חודש מאוחר יותר...

טוב אני מצטרף כאן לרשימה ארוכה של ממליצים אבל זה בטח לא יכול להזיק :-) , אני רוצה להמליץ על מוסך רון שפתר לי בעיה של חוסר סחיבה וגמגומים ברכב (אאודי A3 1.8T) הבעיה שתוקנה ברכב הייתה קרע באחד מצינורות הגדישה, בעל המוסך רון גילה מקצועיות אדיבות ואכפתיות, הבעיה נפתרה לחלוטין והמחיר היה הוגן מאוד, בקיצור: מומלץ!!

 

עופר פרץ.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

רציתי להודות למוסך רון

אתמול האוטו שלי התחמם אחרי שהחלפתי רדיאטור... נסעתי למוסך רון תוך כמה דקות הבחור הבין שזה מגיעים ושחרר אותי לדרכי

כל מקום אחר היה משקר ומנסה לקחת סתם..

תודה רבה על ההבחנה המהירה ועל האמינות ממליץ בחום על המקום:)

ושוב תודה

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
רציתי להודות למוסך רון

אתמול האוטו שלי התחמם אחרי שהחלפתי רדיאטור... נסעתי למוסך רון תוך כמה דקות הבחור הבין שזה מגיעים ושחרר אותי לדרכי

כל מקום אחר היה משקר ומנסה לקחת סתם..

תודה רבה על ההבחנה המהירה ועל האמינות ממליץ בחום על המקום:)

ושוב תודה

 

אכן מוסך רון מומלץ על-ידי רבים.

 

אבל לבוא וללכלך שכולם היו משקרים זה לא המקום.

זכותך לחשוב שאני טועה ומטעה,  רק שחבל להטעות אחרים עם התיאוריות האלה...

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שלום.. ההילוכים שלי תמיד היו קשים במיוחד...

ולפני כמה ימים לא הצלחתי יותר להכניס הילך רוורס...חחחח הייתי יוצא ודוחף תאוטו וממשיך ליסוע..

היום הייתי אצל מוסך רון בת"א למי שלא מכיר..

פתר לי את הבעיה דיי מהר .ואללה המחירים היו הוגנים..

לכל מי שיש בעה ממליץ ללכת אליו בן אדם נחמד

 

ושוב רון תודה על הכל...

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • ספונסר פורום

קודם כל תודה .

ליתר דיוק הבעיה אצלך היתה במנגנון הכבלים של ידית ההילוכים ,

הוחלף לסט מושלם משומש והבעיה נפתרה .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שוב פעם המלצה חמה על מוסך רון.

 

איכות העבודה, רון והצוות המקצועי, המחיר ההוגן והמנצח והכי חשוב יחס מדהים ללקוח.

 

נתראה בטיפול הבא.

 

תודה

ערן.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • חודשיים מאוחר יותר...

המלצה על מוסך!, אופס סליחה מחלקה כירוגית לרכבי-אאודי סיאט סקודה וולצפאגן

 

 

 

לצערי הרכב התחיל להשמיע רעשים מהגיר,

הדבר הראשון שעולה בראש זה לנסוע למוסך רון,לצערי זה עד תל אביב אבל שווה נסיעה עד קריית שמונה אם צריך,

למחרת בבוקר נסעתי לרון שאיבחן את התקלה תוך כמה דקות,הבעיה:גלגלי שיניים שבורים במערכת ההילוכים(גיר של הרכב)טוב אז קדימה לעבודה,יומים לאחר שההשארתי א תהרכב הכל כבר היה מוכן וגמור,הרכב עבר שטיפה קיבל עץ ריח הכי שמחתי זה לראות איזה סדר ונקיון יש במוסך,ניילון על המושב ומגניי מגנט לכנפיים,הכל כמו שכתוב בספר,

על הדרך הוחלפו תותבי המשולשים לתותבים מלאים של אודי טי טי +משולשים

הרכב נוסע ומתנהג טוב מתמיד העברת ההילוכים ממש רכה ומספיק הוזזה מזערית של ידית ההילוכים וההילוך כבר נכנס,

באמת שלא הכרתי את הרכב לאחר השינוי

אז את התודות אני אתן לרון מנהל המוסך שהכללי הוא בחור נפלא ,לאיאן התותח שבונה קארמן גאיה בעצימת עיינים

ולשאר הצוות המקצועי שנמצא במוסך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
 שיתוף
  • תכנים דומים

    • מאת אלונהמ
      אחרי בדיקה במוסך הרכב יצא תקין, לאחר בדיקה במרכז הסליקה של חברות הביטוח נראה שהרכב עבר תאונה, אחרי שהצגנו לנציג במוסך הוא ישר לקח דף חדש והוסיף את הסעיפים הנוספים. לפי הסליקה רשום שבעל הפוליסה קיבל 60 אלף על הרכב ומצויין 0 בירידת ערך.
      רוצים 67 והמחירון 64 משוכלל, מה דעתכם לקנות או לברוח? והאם ייתכן שיש ירידת ערך אך זה לא מוצג לא לבעל הפוליסה דרך המרכז לסליקה לחברות הביטוח? 


    • מאת yoav911gt2
      בתקופה האחרונה שחררה פולקסווגן מספר גרסאות ספורטיביות לגולף. הן היו חזקות, הן היו מרשימות ואפילו נתנו ביצועים טובים על המסלול,
      אבל תמיד הייתה באוויר השאלה מה עם הגולף החזקה ביותר, האם נראה גרסה חדשה ל-R? אנו שמחים לבשר כי היום ענתה פולקסווגן על השאלה,
      עם הצגת ה-R החדשה, אשר חונכת את הדור החדש ביותר למערכת ההנעה הכפולה של היצרנית הגרמנית.
       

       
      הR החדשה משתמשת באותו מנוע כמו הקודמת, 2.0 ליטר טורבו מסדרת EA888, שקיבל תוספת כוח ומפיק כעת כ-315 כ"ס ו-42 קג"מ,
      שיפור של 2 קג"מ ו-20 כ"ס.
      המנוע שולח את הכוח לכל ארבעת הגלגלים דרך תיבה כפולת מצמדים בעלת שבעה הילוכים או תיבה ידנית בעלת שישה הילוכים,
      ומאפשר לגולף להאיץ מאפס למאה ב-4.7 שניות ועד למהירות מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש, או 270 קמ"ש למי שירכוש את
      חבילת ה-R פרפורמנס האופציונלית.
       

       
       
       

       
      על מנת להפוך את ה-R לקלילה וחדה יותר, פולקסווגן ביצעו מספר שינויים לשלדה ולמתלים. הדיפרנציאל האחורי הוחלף לאחד חדש,
      עם יכולת העברת כוח לכל גלגל בנפרד לפי הצורך. הבולמים האדפטיביים הוקשחו, הבלמים הקדמיים הוגדלו ותת השלדה הקדמית
      הוחלפה בשלדת אלומיניום לטובת חסכון במשקל. כתוצאה מכלל השינויים הללו המרכב של הגולף R החדשה קשיח ב-10% לעומת הדור הקודם.
       

       
      השינויים החיצוניים מינוריים, יש בודי קיט אגרסיבי, דיפיוזר אחורי עם ארבע יציאות אגזוז בולטות, סט גלגלי סגסוגת ייעודי וסמל R
      תופס את מקום שם הדגם מאחור.
      למחפשי המראה המוחצן פולקסווגן מציעה בתור אופציה אגזוז רועש יותר מבית אקרופוביץ', ספוילר אחורי גדול יותר וגלגלי 19' אינץ.
      בפנים השינוי בולט יותר, ישנם מושבי ספורט חדשים ותומכים מעור נאפה, הגה חדש עם פדלים מנירוסטה להעברת הילוכים (בגרסה האוטומטית),
      וגימור קרבון לדשבורד. תפירה כחולה ברחבי תא הנוסעים ומיקום סמלי R על המושבים ועל השטיחים נועדו להזכיר
      לכם בכל רגע כי אתם לא יושבים ב"סתם גולף" אלא בגולף החזקה ביותר בהיצע.
       

       
      הגולף R מצופה להגיע לשווקים בתחילת 2021,  כאשר המחירים צפויים לעלות עקב תוספת הטכנולוגיה בדגם החדש.
       


       

      לצפייה במאמר המלא
    • מאת yoav911gt2
      בתקופה האחרונה שחררה פולקסווגן מספר גרסאות ספורטיביות לגולף. הן היו חזקות, הן היו מרשימות ואפילו נתנו ביצועים טובים על המסלול,
      אבל תמיד הייתה באוויר השאלה מה עם הגולף החזקה ביותר, האם נראה גרסה חדשה ל-R? אנו שמחים לבשר כי היום ענתה פולקסווגן על השאלה,
      עם הצגת ה-R החדשה, אשר חונכת את הדור החדש ביותר למערכת ההנעה הכפולה של היצרנית הגרמנית.
       

       
      הR החדשה משתמשת באותו מנוע כמו הקודמת, 2.0 ליטר טורבו מסדרת EA888, שקיבל תוספת כוח ומפיק כעת כ-315 כ"ס ו-42 קג"מ,
      שיפור של 2 קג"מ ו-20 כ"ס.
      המנוע שולח את הכוח לכל ארבעת הגלגלים דרך תיבה כפולת מצמדים בעלת שבעה הילוכים או תיבה ידנית בעלת שישה הילוכים,
      ומאפשר לגולף להאיץ מאפס למאה ב-4.7 שניות ועד למהירות מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש, או 270 קמ"ש למי שירכוש את
      חבילת ה-R פרפורמנס האופציונלית.
       

       
       
       

       
      על מנת להפוך את ה-R לקלילה וחדה יותר, פולקסווגן ביצעו מספר שינויים לשלדה ולמתלים. הדיפרנציאל האחורי הוחלף לאחד חדש,
      עם יכולת העברת כוח לכל גלגל בנפרד לפי הצורך. הבולמים האדפטיביים הוקשחו, הבלמים הקדמיים הוגדלו ותת השלדה הקדמית
      הוחלפה בשלדת אלומיניום לטובת חסכון במשקל. כתוצאה מכלל השינויים הללו המרכב של הגולף R החדשה קשיח ב-10% לעומת הדור הקודם.
       

       
      השינויים החיצוניים מינוריים, יש בודי קיט אגרסיבי, דיפיוזר אחורי עם ארבע יציאות אגזוז בולטות, סט גלגלי סגסוגת ייעודי וסמל R
      תופס את מקום שם הדגם מאחור.
      למחפשי המראה המוחצן פולקסווגן מציעה בתור אופציה אגזוז רועש יותר מבית אקרופוביץ', ספוילר אחורי גדול יותר וגלגלי 19' אינץ.
      בפנים השינוי בולט יותר, ישנם מושבי ספורט חדשים ותומכים מעור נאפה, הגה חדש עם פדלים מנירוסטה להעברת הילוכים (בגרסה האוטומטית),
      וגימור קרבון לדשבורד. תפירה כחולה ברחבי תא הנוסעים ומיקום סמלי R על המושבים ועל השטיחים נועדו להזכיר
      לכם בכל רגע כי אתם לא יושבים ב"סתם גולף" אלא בגולף החזקה ביותר בהיצע.
       

       
      הגולף R מצופה להגיע לשווקים בתחילת 2021,  כאשר המחירים צפויים לעלות עקב תוספת הטכנולוגיה בדגם החדש.
       


       
    • מאת benimeni
      העליתי בעבר הודעה בנושא, ו... לא כ"כ קיבלתי מענה 
      אז ככה, 
      לפני שבועיים וחצי ריסקתי את האוטו (גולף טרנדליין 2006, 164K) בגדר בטיחות. לנהג שלום, הרכב טוטאל לוס.
      למזלי היה לי מקיף (עובדי מדינה...) ואני אמור לקבל כ - 12,500 שח על האוטו ויש לי כ - 3000 שח בערך להוסיף.
      משיטוט יסודי ביד 2 בשבועיים האחרונים הגעתי למסקנה שממש בא לי פולקסווגן ג'טה.
      הלכתי לראות אחת (2008, קומפורטליין, מנוע 2.0 136K) אך בבדיקה (ששילמתי אני!) יצאו כמה  תקלות שחלקם משמעותיות וירדתי ממנה.
      כעת מתפרסמות עוד כמה ג'טות בתקציב שלי אך רק דגם טרנדליין 1.6 באיזור ה160-170K.
      אשמח לשמוע את דעתכם על הג'טה וכן המלצות לרכב דומה בתקציב שלי
      אציין שאני נוסע בעיקר בעיר כ 750 קמ בחודש ויש לי 2 כסאות תינוק מאחורה ורישיון לאוטומט בלבד!
      תודה לכולכם...
    • מאת yoav911gt2
      אם ניסיתם את הגולף GTI הרגילה אך היא לא הייתה מספיק ספורטיבית, חדה ומהירה בשבילכם, וה-R כפולת ההנעה נראית לכם סתמית מדי מנותקת מדי ויקרה מדי,
      אולי כדאי לכם לבדוק את הGTI קלאבספורט. 

      הקלאב ספורט נועדה להיות גרסה קלה יותר וממוקדת מסלול של ההאצ'בק החמה. המנוע נשאר שני ליטר טורבו, אולם ההספק מזנק מ-245 כ"ס ו-37 קג"מ  ל-296 כ"ס ו-40 קג"מ,
      תוספת של יותר מ-45 כ"ס  בהשוואה ל-GTI הרגילה.
      על מנת להבדיל אותה מהגולף R, ההנעה נשארת קדמית ותיבת ההילוכים היא תיבה רובוטית כפולת מצמדים עם שבעה הילוכים בלבד.
      עליית ההספק מאפשרת לקלאב ספורט לזנק ל-100 קמ"ש בפחות משש שניות והמהירות המרבית מוגבלת אלקטרונית ל-250 קמ"ש. 
       
      על מנת לשפר את התנהגות הכביש, לצמצם עד כמה שאפשר את תת ההיגוי ולאפשר יכולת פניה מדויקת יותר , החליטו בפולקסוואגן לצייד את הקלאב-ספורט בדיפרנציאל קדמי אלקטרוני חדש,
      כיול מותאם להיגוי ולמתלים וזוויות היגוי חדות יותר. בנוסף, שודרגו הבלמים, אשר נסמכים כעת על דיסקים גדולים וקלים יותר בהשוואה לדגם הקודם ועתידים לתת עוצמת בלימה עדיפה.
      לפי פולקסווגן השיפורים בדיפרנציאל , בהיגוי בשלדה ובבלמים מאפשרים לרכב להגיב בצורה מהירה יותר ומחסלת את תופעת התת היגוי המאפיינת רכבי הנעה קדמית באופן מסורתי.
       
      כמו בGTI הרגילה יש לקלאב ספורט מבחר מצבי נהיגה בניהם: אקו, רגיל , קומפורט, ספורט והתאמה אישית, אך בשונה מהGTI הרגילה, בקלאב-ספורט התווסף מצב ייחודי בשם ספיישל (מיוחד) ,
      שהוא מצב שהותאם במיוחד לנהיגה על הנורבורגרינג , המסלול עליו פותחה הקלאב-ספורט, ובו היא מציגה פער של כ13 שניות! לעומת GTI דור שמונה רגילה. 
       
      על מנת ליצור בידול ויזואלי בין הקלאבספורט ל-GTI הרגילה, דאגה פולקסווגן לצייד אותה בפגוש קדמי שונה , ספוילר קדמי , חצאיות צד רחבות יותר , כנף גדולה יותר וכן דיפיוזר אחורי חדש.
      מבפנים נוכל למצוא מושבי ספורט חדשים עם עור מחורר, כאשר תפירה אדומה מוצעת כאופציה בתוספת תשלום. לוח מחוונים דיגיטלי מגיע כסטנדרט וכן תאורת אווירה בעלת שלושים גוונים
      שונים מוצעת גם היא כחלק מהאבזור הסטנדרטי.
       
      לפי פולקסוואגן, הקלאב ספורט החדשה לא תיוצר במהדורה מוגבלת כמו הקלאב ספורט הקודמת (ממנה יוצרו רק 400 יוצרו) ולכן הפעם אולי קיים סיכוי טוב יותר לראות אותה במחוזותינו.
       
       
       
       

      לצפייה במאמר המלא
  • נושאים פופולריים

  • נושאים מתעדכנים


×
×
  • תוכן חדש...