Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מוסך רון - מוסך לפולקסוואגן, אאודי, סקודה וסיאט בתל-אביב - חוות דעת גולשים


Wiking
 שיתוף
עוקבים 25

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

ברצוני להמליץ על מוסך טיפל לי בתקלה שאחרים לא רצו לגעת בה.

 

ביום שני האחרון ניגשתי לטסט עם הרכב, וכמו מרפי בעת בדיקת בלם היד, הידית פשוט השתחררה והיה נראה כאילו הכבל נקרע.

לאחר שפניתי ל-2 מוסכים שונים (האחד ליד המכון, השני בת"א) שלא היו מוכנים לגעת ברכב "זה לא פשוט" "הכי כדאי לך לתקן בחברה" "זה תקלה אף מוסך לא יסכים לטפל בה" ועוד כל מיני הגיגי חוכמה.

 

הגעתי למוסך רון, (ברחוב המסגר 31 בת"א)

רון על אף העומס הרב והעובדה שהגעתי בלי לקבוע תור או להודיע מראש, בדק את התקלה והגיע למסקנה שהכבל קרוע\נתפס (ברגע שצד אחד נתפס הצד השני נופל, ואז הידית משתחררת)

היות והיה כבר מאוחר קבענו למחרת בבוקר,

 

מיד עם הגעתי למוסך החל לעבוד בחור מוכשר העונה לשם "מוטי" על הרכב, הכל פורק ביסודיות מושלמת, בלי לחפף ובלי לעגל פינות, בכל פעם שהיה צורך להכנס ולהתעסק עם הידית עצמה, העובד הקפיד להניח ניילון על המושב ולשטוף ידיים,

 

חשוב מכל לנו חובבי הרכב, מוטי לא חסך בהסברים במהלך העבודה, הסביר כל צעד וצעד וגילה סבלנות מדהימה אפילו שעמדתי לידו בכל מהלך העבודה. ולא חסכי ממנו הצקות ושאלות.

 

לאחר כחצי שעה הכבל הישן היה בפנים, חשוב לציין שרון לא שאל אותי בכלל והזמין על הבוקר כבל מקורי מהיבואן, ואמר לי "מקסימום אני אחזיר אותו, ככה נמתין פחות זמן".

חשיבה של מוסך על חסכון בזמן הלקוח הינה תכונה חשובה שלרוב לא מוצאים ובאמת ראוי לציין זאת ואף לשבח !.

 

לצערי הרב צ'מפיון מעבירים את המחסן שלהם מקום ולכן קשה מאוד לקבל חלקים, זמני המתנה נעים בין יום לשבוע (כן כן, שבוע !) רון לא חסך מאמצים ונלחם כמו אריה מול הבירוקרטיה, הפעיל כל קשר שאפשר ובאמת למרות המצב העגום שממנו סובלים כרגע כ-ל בתי העסק בארץ, בשעה 13:00 הכבל היה במוסך.

 

תוך חצי שעה הכבל הורכב למקום (סתם לשם השוואה, המוסך השני שהיה מוכן בסוף להתעסק אמר שצריך להשאיר את הרכב יום שלם, כי "ברכב כזה זה מאוד מסובך")

הכל נסגר ובוצעה בדיקה מדוקדקת ומקיפה ע"י מוטי, שאכן הכל עובד באופן מושלם.

 

לאחר סיום העבודה רון ביצע בעצמו בדיקה לבלם היד של הרכב, כמו גם בדיקה מקיפה לוודא תקינות של כלל המכלולים.

 

הרכב נלקח לעמדת השטיפה, ונשטף פנימית וחיצונית.

 

לסיכום, אני רוצה להמליץ לכל מחזיק רכב של הקונצרן,

כאחד שהתנסה לא מעט בתחום המוסכים ועבד בעצמו בתחום, אין הרבה מוסכים מקצועיים, אדיבים, וקפדנים כלכך, ואם לכל זה מצטרף תג מחיר הוגן לחלוטין ? מה כבר אפשר לבקש

 

תודה רון !!

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • חודש מאוחר יותר...
  • תגובות 580
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

ביום חמישי האחרון נכנסתי לרון לביצוע טיפול גדול (הרכב על 110K והחלטתי שמגיע לו טיפול גדול טרם הזמן) בטיפול הוחלפו כל הפילטרים, שמן CASTROL EDGE לפני דרישתי , כמו כן החלפתי רביעיית פלאגים ורביעיית ס

למי שרוצה לדעת איך הכל התחיל ומה הופך את רון ואת המוסך שלו למה שהם היום, מאוד (מאוד!) מומלץ לקרוא את הפוסט הבא:   https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1169077673285221&id=14013068

תמונות שפורסמו בשרשור

אני רוצה להמליץ בחום על מוסך רון, רחוב המסגר 31, תל-אביב 03-5373204

 

רון מתמחה בקונצרן בכללי ובפולקסוואגן בפרט - הכיר כל חלק ברכב (גולף) בע"פ.

חיפשתי רכב במשך 3 חודשים, כל רכב שהבאתי לרון עבר בדיקה קפדנית + נסיעת מבחן שלו ונתן תמונת מצב הרבה יותר ברורה ומדויקת מכל מכון בדיקה ובעלות מאוד הוגנת של 100 ש"ח (לפני מע"מ).

 

זה הגיע למצב שאם אהבתי את הרכב, לא הייתי בודק כלום, הייתי פשוט מגיע לרון ומסתכל מהצד איך רון תופס את השור בקרניו.

 

נ.ב.

פעם ראשונה שהרגשתי שיש מוסך שאפשר לסמוך עליו - ראש שקט.

Bimmer

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

היום הייתי במוסך רון (המסגר, ת"א) לצורך טיפול שנתי בפאביה שלי.

 

כבר האינטראקציה הראשונית הייתה מפתיעה, דיברתי עם רון בחור נחמד ולבבי ותוך זמן קצר הרכב עלה על הליפט וקיבל את הנוזלים לו הוא זקוק. אני הוזמנתי לפינת הישיבה לשתות כוס קפה.

 

בניגוד למקובל במוסכי היבואנים כאן העבודה נעשית מול עייני הלקוח וגם אם תעמוד למכונאי על הראש, איש לא יגער בך. לא שצריך לנצל זאת, אך נחמד שאפשר להעיף מיידי פעם מבט ברכב ולראות את התקדמות העבודה.

 

כאשר היה צריך להחליף רכיב, קרא לי רון לרכב הראה לי בדיוק מה הוא מחליף והסביר על עלות החלקים (כך וכך למקורי, כך וכך לתחליפי איכותי) הכל בשקיפות מלאה.

 

בקיצור העבודה נעשית ע"י צוות מאומן ומיומן תחת ניצוחו של רון, שמירת הניקיון מוקפדת בסביבת העבודה וכמובן ברכב המטופל, טיפול ללא עיקובים מיותרים ומחיר הוגן.

 

ו...כן, בהחלט אני אהייה לקוח חוזר של מוסך רון.

ציטוט

החיים היפים. לפעמים מעייפים החיים, החיים היפים.

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • ספונסר פורום

תודה רבה לך על הפרגון

גם אתה ואביך נעמתם לנו מאד .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
כולם כ"כ ממליצים על המוסך הזה אני ממש מתבאס שאני גר בחיפה. רציני

 

טיפול/תקלה קטנה עוד מילא אבל בטיפול/תקלה גדולה, במקומך, הייתי מגיע עד תל אביב.

Bimmer

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • שבועיים מאוחר יותר ...

אז אתמול בלילה סיימתי את המשמרת שלי והיה מבול של גשם מטורף. הרכב הוא גולף 99 ייבוא אישי 1400 סמ"ק. הרכב לפתע באמצע המבול החליט שהוא לא מניע. יש סטרטר, יש מצבר יש פשוט הכל והוא לא רוצה להניע.

עזבתי את הרכב נסעתי עם טרמפ הביתה והיום כשקמתי בבוקר החלטתי שהגרר שיגיע לקחת את הרכב למוסך מורשה, יבטל את ההגעה למורשה ויסע לרון. (סתם הימור שרציתי לקחת מרוב המלצות שיש עליו בפורום).

כשהגענו למוסך היה באמת תור לא קטן בכלל של רכבים. ישר בלי יותר מדי דיבורים, רון הגיע לגרר הסתכל על הרכב ואמר יאללה להוריד את הרכב ולחנות בצד.

ההתרשמות הראשונה שעלתה, היא שהמחשב של הרכב נרטב מהמבול וכנראה הלך. כמובן שכשהוא אמר את זה אני כבר הרצתי סרט של הלוואות מחברים ומהבנק לתיקון כזה. אבל הוא החליט להרגיע אותי ולהגיד לי שאין ממה לדאוג שהכל יסתדר.

מאותו רגע ואילך, איאן התותח! שבאמת בעל ידי זהב, המשיך לטפל ברכב. פירקנו את המכסה של המחשב, זה שמתחת לווישרים. לאחר שפירקנו ראינו שישנה קורוזיה קלה על חיבוריי המחשב. באותו רגע הדאגה שלי כבר התחילה לעלות, ובכל זאת הוא הצליח להרגיע אותי...

בסופו של דבר הסתבר, כשהתקינו לי את צופר האזעקה לפני כחצי שנה, קדחו את הצופר עם 2 ברגים שבעצם פגעו בצמת החשמל של המחשב. כנראה שפתאום היא החליטה אחרי חצי שנה להתריע על זה או שאולי זה היה באמת מהגשם ופשוט נשרף הפיוז. מה שהבנתי מרון ואיאן זה שאם לא היה לי מזל יכל הרכב לעלות באש כמו כלום! (מה שבטוח שהמקום שהתקין לי את האזעקה - לא אציין את שמו- הולך להיכוות ממני קשות! ).

ישר החלפנו צמה או מה שאיאן לא עשה שם, אני כבר לא עקבתי בשלבים האלו הייתי עצבני מדי.

לאחר שאיאן סיים לחבר את הצמה והתנענו את הרכב, אבן במשקל טון ירדה לי מהלב.

כמה דקות אחרי כן איאן שם לב לבריחת הצתה מהכוהל. שאל אותי אם אני מעוניין להחליף למרות שהמחיר לא נמוך ואתם יודעים מה? לא חשבתי שניה אפילו. ידעתי שזה לא מהמוסכים שמנסים לנפח סכומים, או לדחוף דברים לא הכרכיים, פשוט אמרתי כן.

הסכום שיצא בסופו של דבר הוגן לכל כיס לפי דעתי. לא מעט, כן? אבל גרמניות... אין מה לעשות.

הייתה לי חוויה להוציא סכום כזה אפילו, עד כדי כך נהנתי לראות שעדיין נשארו בעלי מקצוע שהם באמת בעלי מקצוע.

אז אני אסיים בתודה רבה לרון ואיאן על ההקשבה, המקצועיות והשירות.

The difference between a man and a boy is the price of the toy.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • חודש מאוחר יותר...

ראשית, יש לציין שהגעתי לרון בעקבות ההמלצות הרבות שניתנו עליו כאן בפורום.

למרות שאני גר במרחק 45 דקות נסיעה מתל אביב חשבתי שאולי כדאי להקדיש את הזמן הזה על מנת לבקר ולטפל ברכבי במוסך של רון ואני שמח להגיד שכן - זה היה שווה ואני שמח שעשיתי את זה.

בתור אחד שעבר אי-אלו רכבים בחיו ובהתאמה גם אי-אלו מוסכים, הספקתי לבקר בהרבה מוסכים וכמו כן לפגוש גם המון בעלי מקצוע, הדבר הראשון שהבחנתי בו ברגע שנכנסתי למוסך הוא יחס אישי ממנהל המוסך בכבודו ובעצמו, מוסך קטן ואינטימי שבעל המוסך לא עוזב לרגע את רחבת הטיפולים, עובר מרכב לרכב ובודק את מצב ההתקדמות, מנהל דו שיח עם עובדיו על מנת לראות שהם מסתדרים.

במוסכים אחרים שביקרתי בהם, היה נדיר לדעת מי בעל המוסך ובמקרה הטוב יכלת לדבר עם מנהל העבודה.

יתרון נוסף במוסך של רון, אפשר לעמוד ליד הרכב בזמן הטיפול ונראה שזה ממש לא מפריע למכונאים שעובדים על הרכב או לבעל המוסך, הם עובדים מולך בשקיפות מלאה ובמקצועיות.

ואם כבר מקצועיות, כאן נמצאת גולת הכותרת, לאחר נסיון מר שלי באחד ממוסכי צ'מפיון של אבחון בעייה פשוטה מאוד אם לא הפשוטה והברורה ביותר. תזכורת :

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=345267&highlight=%D7%92%D7%95%D7%9C%D7%A3

 

אצל רון המקצעיות ניכרת כבר בשניה הראשונה,הוא לא שואל יותר מדי שאלות על רגל אחת מבלי קודם כל להכנס לרכב ולעשות סיבוב בעצמו, חשבתי שזה מיותר לספר לו על הויברציה הקטנה שאני מרגיש אחרי 3 אלף טור כי במקרה הטוב כמו כולם הוא יגיד שאני פרנואיד ומדמיין, במקרה הרע יגיד שצריך להחליף תושבות מנוע תושבות גיר וזוג ציריות.

אז עזרתי אומץ וסיפרתי לו על הויברציה, רון מיד הבחין והרגיש את התקלה במו עיניו, הציע להתחיל בפתרון זול יחסית של תותבים משופרים למשולשים (שאגב עשו פלאים והרכב מתנהג אחרת לגמרי), ובזה זה נגמר. החלפת התותבים העלימו את תופעת הויברציה הסוררת שרוב האנשים לא היו בטוחים אם היא בכלל קיימת או לא.

אחרי הסיבוב- חזרנו למוסך והרמנו מכסה מנוע, מיד רון הבחין שמאורר אחד לא עובד, הוא הדגיש בפני שזאת תקלה שלא כל כך מורגשת בחורף אבל בקיץ היא יכול לגרום לנזק ועדיף להחליף את המאורר. הוא השאיר בידי את זכות ההחלטה ללא מסע שיכנועים ואיומים, כמובן שבחרתי להחליפה למרות שזה לא היה צעד קריטי בשלב זה של העונה.

גם המחירים הוגנים, ללא כל העמלות המיותרות שגוזר היבואן על הצרכן והמוסכים שנושאים את שמו.

 

זהו זה רבותי, קיבלתי שירות ויחס ברמה אירופאית וכך בדיוק זה אמור להיראות בישראל! בתקווה שעוד בעלי מוסכים יקראו את ההמלצה הזאת ויחליטו שזאת הדרך הנכונה כי רק כך מתחילים מהפך, הצרכן הישראלי רגיל שדופקים אותו מכל כיוון ופתאום כשהוא מקבל יחס שהוא נורמה במדינות אחרות הוא מרגיש מאושר ושקיבל תמורה לכספו.

 

בברכת יום טוב ושבת שלום

דוד.

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

למי שיש "ידיעות אחרונות" מהיום (28.1.11) שיפתח במוסף "ממון", עמ' 12 ושם יש כתבה מעניינת.

בברכה - רפי לין

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נשמח לשמוע מה היה היום בידיעות אחרונות לאלו מאיתנו שלא ממש מנויים עליו.

 

(מצטרף להמלצות על רון - שירות אדיב , מקצועי , מהיר ובמחיר מעבר להוגן)

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי ידיעות אחרונות.

יש שם השוואה במחירי טיפולים בין מוסכי היבואנים לבין מוסכים מורשים, במקרה של קונצרן פולקסווגן השוואה נעשתה מול מוסך רון, מעניין למה? :-D (שאלה היפוטתית, מכיון שרון נהפך לשם נרדף למוסך לרכבי קונצרן פולקסווגן )

יש השוואת מחירים בין טיפולי 15,000 30,000 60,000 45,000 75,000 90,000 בסיכום כללי "רון" מוביל בגדול.

מעניין לציין שדווקא בטיפולי הביניים הקטנים יותר 30,000 לדוג' "רון" יוצא יותר יקר.

ציטוט

החיים היפים. לפעמים מעייפים החיים, החיים היפים.

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
 שיתוף
  • תכנים דומים

    • מאת אלונהמ
      אחרי בדיקה במוסך הרכב יצא תקין, לאחר בדיקה במרכז הסליקה של חברות הביטוח נראה שהרכב עבר תאונה, אחרי שהצגנו לנציג במוסך הוא ישר לקח דף חדש והוסיף את הסעיפים הנוספים. לפי הסליקה רשום שבעל הפוליסה קיבל 60 אלף על הרכב ומצויין 0 בירידת ערך.
      רוצים 67 והמחירון 64 משוכלל, מה דעתכם לקנות או לברוח? והאם ייתכן שיש ירידת ערך אך זה לא מוצג לא לבעל הפוליסה דרך המרכז לסליקה לחברות הביטוח? 


    • מאת yoav911gt2
      בתקופה האחרונה שחררה פולקסווגן מספר גרסאות ספורטיביות לגולף. הן היו חזקות, הן היו מרשימות ואפילו נתנו ביצועים טובים על המסלול,
      אבל תמיד הייתה באוויר השאלה מה עם הגולף החזקה ביותר, האם נראה גרסה חדשה ל-R? אנו שמחים לבשר כי היום ענתה פולקסווגן על השאלה,
      עם הצגת ה-R החדשה, אשר חונכת את הדור החדש ביותר למערכת ההנעה הכפולה של היצרנית הגרמנית.
       

       
      הR החדשה משתמשת באותו מנוע כמו הקודמת, 2.0 ליטר טורבו מסדרת EA888, שקיבל תוספת כוח ומפיק כעת כ-315 כ"ס ו-42 קג"מ,
      שיפור של 2 קג"מ ו-20 כ"ס.
      המנוע שולח את הכוח לכל ארבעת הגלגלים דרך תיבה כפולת מצמדים בעלת שבעה הילוכים או תיבה ידנית בעלת שישה הילוכים,
      ומאפשר לגולף להאיץ מאפס למאה ב-4.7 שניות ועד למהירות מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש, או 270 קמ"ש למי שירכוש את
      חבילת ה-R פרפורמנס האופציונלית.
       

       
       
       

       
      על מנת להפוך את ה-R לקלילה וחדה יותר, פולקסווגן ביצעו מספר שינויים לשלדה ולמתלים. הדיפרנציאל האחורי הוחלף לאחד חדש,
      עם יכולת העברת כוח לכל גלגל בנפרד לפי הצורך. הבולמים האדפטיביים הוקשחו, הבלמים הקדמיים הוגדלו ותת השלדה הקדמית
      הוחלפה בשלדת אלומיניום לטובת חסכון במשקל. כתוצאה מכלל השינויים הללו המרכב של הגולף R החדשה קשיח ב-10% לעומת הדור הקודם.
       

       
      השינויים החיצוניים מינוריים, יש בודי קיט אגרסיבי, דיפיוזר אחורי עם ארבע יציאות אגזוז בולטות, סט גלגלי סגסוגת ייעודי וסמל R
      תופס את מקום שם הדגם מאחור.
      למחפשי המראה המוחצן פולקסווגן מציעה בתור אופציה אגזוז רועש יותר מבית אקרופוביץ', ספוילר אחורי גדול יותר וגלגלי 19' אינץ.
      בפנים השינוי בולט יותר, ישנם מושבי ספורט חדשים ותומכים מעור נאפה, הגה חדש עם פדלים מנירוסטה להעברת הילוכים (בגרסה האוטומטית),
      וגימור קרבון לדשבורד. תפירה כחולה ברחבי תא הנוסעים ומיקום סמלי R על המושבים ועל השטיחים נועדו להזכיר
      לכם בכל רגע כי אתם לא יושבים ב"סתם גולף" אלא בגולף החזקה ביותר בהיצע.
       

       
      הגולף R מצופה להגיע לשווקים בתחילת 2021,  כאשר המחירים צפויים לעלות עקב תוספת הטכנולוגיה בדגם החדש.
       


       

      לצפייה במאמר המלא
    • מאת yoav911gt2
      בתקופה האחרונה שחררה פולקסווגן מספר גרסאות ספורטיביות לגולף. הן היו חזקות, הן היו מרשימות ואפילו נתנו ביצועים טובים על המסלול,
      אבל תמיד הייתה באוויר השאלה מה עם הגולף החזקה ביותר, האם נראה גרסה חדשה ל-R? אנו שמחים לבשר כי היום ענתה פולקסווגן על השאלה,
      עם הצגת ה-R החדשה, אשר חונכת את הדור החדש ביותר למערכת ההנעה הכפולה של היצרנית הגרמנית.
       

       
      הR החדשה משתמשת באותו מנוע כמו הקודמת, 2.0 ליטר טורבו מסדרת EA888, שקיבל תוספת כוח ומפיק כעת כ-315 כ"ס ו-42 קג"מ,
      שיפור של 2 קג"מ ו-20 כ"ס.
      המנוע שולח את הכוח לכל ארבעת הגלגלים דרך תיבה כפולת מצמדים בעלת שבעה הילוכים או תיבה ידנית בעלת שישה הילוכים,
      ומאפשר לגולף להאיץ מאפס למאה ב-4.7 שניות ועד למהירות מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש, או 270 קמ"ש למי שירכוש את
      חבילת ה-R פרפורמנס האופציונלית.
       

       
       
       

       
      על מנת להפוך את ה-R לקלילה וחדה יותר, פולקסווגן ביצעו מספר שינויים לשלדה ולמתלים. הדיפרנציאל האחורי הוחלף לאחד חדש,
      עם יכולת העברת כוח לכל גלגל בנפרד לפי הצורך. הבולמים האדפטיביים הוקשחו, הבלמים הקדמיים הוגדלו ותת השלדה הקדמית
      הוחלפה בשלדת אלומיניום לטובת חסכון במשקל. כתוצאה מכלל השינויים הללו המרכב של הגולף R החדשה קשיח ב-10% לעומת הדור הקודם.
       

       
      השינויים החיצוניים מינוריים, יש בודי קיט אגרסיבי, דיפיוזר אחורי עם ארבע יציאות אגזוז בולטות, סט גלגלי סגסוגת ייעודי וסמל R
      תופס את מקום שם הדגם מאחור.
      למחפשי המראה המוחצן פולקסווגן מציעה בתור אופציה אגזוז רועש יותר מבית אקרופוביץ', ספוילר אחורי גדול יותר וגלגלי 19' אינץ.
      בפנים השינוי בולט יותר, ישנם מושבי ספורט חדשים ותומכים מעור נאפה, הגה חדש עם פדלים מנירוסטה להעברת הילוכים (בגרסה האוטומטית),
      וגימור קרבון לדשבורד. תפירה כחולה ברחבי תא הנוסעים ומיקום סמלי R על המושבים ועל השטיחים נועדו להזכיר
      לכם בכל רגע כי אתם לא יושבים ב"סתם גולף" אלא בגולף החזקה ביותר בהיצע.
       

       
      הגולף R מצופה להגיע לשווקים בתחילת 2021,  כאשר המחירים צפויים לעלות עקב תוספת הטכנולוגיה בדגם החדש.
       


       
    • מאת benimeni
      העליתי בעבר הודעה בנושא, ו... לא כ"כ קיבלתי מענה 
      אז ככה, 
      לפני שבועיים וחצי ריסקתי את האוטו (גולף טרנדליין 2006, 164K) בגדר בטיחות. לנהג שלום, הרכב טוטאל לוס.
      למזלי היה לי מקיף (עובדי מדינה...) ואני אמור לקבל כ - 12,500 שח על האוטו ויש לי כ - 3000 שח בערך להוסיף.
      משיטוט יסודי ביד 2 בשבועיים האחרונים הגעתי למסקנה שממש בא לי פולקסווגן ג'טה.
      הלכתי לראות אחת (2008, קומפורטליין, מנוע 2.0 136K) אך בבדיקה (ששילמתי אני!) יצאו כמה  תקלות שחלקם משמעותיות וירדתי ממנה.
      כעת מתפרסמות עוד כמה ג'טות בתקציב שלי אך רק דגם טרנדליין 1.6 באיזור ה160-170K.
      אשמח לשמוע את דעתכם על הג'טה וכן המלצות לרכב דומה בתקציב שלי
      אציין שאני נוסע בעיקר בעיר כ 750 קמ בחודש ויש לי 2 כסאות תינוק מאחורה ורישיון לאוטומט בלבד!
      תודה לכולכם...
    • מאת yoav911gt2
      אם ניסיתם את הגולף GTI הרגילה אך היא לא הייתה מספיק ספורטיבית, חדה ומהירה בשבילכם, וה-R כפולת ההנעה נראית לכם סתמית מדי מנותקת מדי ויקרה מדי,
      אולי כדאי לכם לבדוק את הGTI קלאבספורט. 

      הקלאב ספורט נועדה להיות גרסה קלה יותר וממוקדת מסלול של ההאצ'בק החמה. המנוע נשאר שני ליטר טורבו, אולם ההספק מזנק מ-245 כ"ס ו-37 קג"מ  ל-296 כ"ס ו-40 קג"מ,
      תוספת של יותר מ-45 כ"ס  בהשוואה ל-GTI הרגילה.
      על מנת להבדיל אותה מהגולף R, ההנעה נשארת קדמית ותיבת ההילוכים היא תיבה רובוטית כפולת מצמדים עם שבעה הילוכים בלבד.
      עליית ההספק מאפשרת לקלאב ספורט לזנק ל-100 קמ"ש בפחות משש שניות והמהירות המרבית מוגבלת אלקטרונית ל-250 קמ"ש. 
       
      על מנת לשפר את התנהגות הכביש, לצמצם עד כמה שאפשר את תת ההיגוי ולאפשר יכולת פניה מדויקת יותר , החליטו בפולקסוואגן לצייד את הקלאב-ספורט בדיפרנציאל קדמי אלקטרוני חדש,
      כיול מותאם להיגוי ולמתלים וזוויות היגוי חדות יותר. בנוסף, שודרגו הבלמים, אשר נסמכים כעת על דיסקים גדולים וקלים יותר בהשוואה לדגם הקודם ועתידים לתת עוצמת בלימה עדיפה.
      לפי פולקסווגן השיפורים בדיפרנציאל , בהיגוי בשלדה ובבלמים מאפשרים לרכב להגיב בצורה מהירה יותר ומחסלת את תופעת התת היגוי המאפיינת רכבי הנעה קדמית באופן מסורתי.
       
      כמו בGTI הרגילה יש לקלאב ספורט מבחר מצבי נהיגה בניהם: אקו, רגיל , קומפורט, ספורט והתאמה אישית, אך בשונה מהGTI הרגילה, בקלאב-ספורט התווסף מצב ייחודי בשם ספיישל (מיוחד) ,
      שהוא מצב שהותאם במיוחד לנהיגה על הנורבורגרינג , המסלול עליו פותחה הקלאב-ספורט, ובו היא מציגה פער של כ13 שניות! לעומת GTI דור שמונה רגילה. 
       
      על מנת ליצור בידול ויזואלי בין הקלאבספורט ל-GTI הרגילה, דאגה פולקסווגן לצייד אותה בפגוש קדמי שונה , ספוילר קדמי , חצאיות צד רחבות יותר , כנף גדולה יותר וכן דיפיוזר אחורי חדש.
      מבפנים נוכל למצוא מושבי ספורט חדשים עם עור מחורר, כאשר תפירה אדומה מוצעת כאופציה בתוספת תשלום. לוח מחוונים דיגיטלי מגיע כסטנדרט וכן תאורת אווירה בעלת שלושים גוונים
      שונים מוצעת גם היא כחלק מהאבזור הסטנדרטי.
       
      לפי פולקסוואגן, הקלאב ספורט החדשה לא תיוצר במהדורה מוגבלת כמו הקלאב ספורט הקודמת (ממנה יוצרו רק 400 יוצרו) ולכן הפעם אולי קיים סיכוי טוב יותר לראות אותה במחוזותינו.
       
       
       
       

      לצפייה במאמר המלא
  • נושאים פופולריים

  • נושאים מתעדכנים


×
×
  • תוכן חדש...