Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מוסך רון - מוסך לפולקסוואגן, אאודי, סקודה וסיאט בתל-אביב - חוות דעת גולשים


Wiking
שימו לב! השרשור הזה בן 450 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ככה רון, מקצוען ואדיב!

מס' 1!

בעולם-"זאת זכות לתת שרות"

בארץ- "אתה חייב לתת לי שרות! אני קניתי את הכיסא שאתה יושב עליו!":evil:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • תגובות 582
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

משום מה השרשור המרכזי סגור לשיפוצים אז את ההמלצה שלי ארשום פה ואח"כ מקסימום אפשר להזיז לשרשור המרכזי.

 

לאחרונה קיבלתי מאבא באופן זמני את הפסאט 2002 שלו.

ואיכשהו כל התקלות התחילו לצוץ דווקא אצלי.

תחילה האוטו התחיל קצת לגמגם ואז יום שישי אחד נתקעתי איתו בחניון בתל אביב (ואני כידוע מהצפון).

 

לאחר התלבטות קצרה החלטתי לגרור את האוטו למוסך רון ולא להסתכן עם מוסכי צ'מפיון שאני לא מכיר. (עד אז לא יצא לי לטפל באוטו במוסך אז זה לא שהיה לי מוסכניק מוכר שיכלתי לפנות אליו (לא מצב טוב לכל הדעות).

 

 

הגעתי לרון על הבוקר ביום ראשון עם הגרר ואחרי כמה דקות כבר התחילו לבדוק את האוטו שלי.

לאחר איבחון דיי ממושך (שכלל איתור כבל חשמל קרוע למשאבת דלק) התגלו מספר תקלות נוספות שבסופן הוחלפו מספר חלקים יקרים נוספים (חיישן זרימת אויר, שסתום חד כיווני לטורבו משאבה ומסנן דלק).

 

התקלות התגלו בהדרגה וגרמו לי לדאגה רצינית לנושא העלויות, אבל יש לציין שלמרות מחירי החלפים הגבוהים (אני עדיין לא רגיל למחירי חלפים של VAG) קיבלתי גם מחירים מאוד הוגנים על עבודה וגם הנחה גורפת ומשמעותית על כל החשבון.

 

בשלב הזה אציין שהרכב חזר לנסוע מעולה ואף יותר טוב ממה שהוא היה לפני כל התקלות!

 

אבל הבעיות לא נגמרו שם ואחרי כשבוע פתאום התחילה לי בעיית רעידות כשהאוטו קר.

חזרתי לרון וגילינו שהיה מדובר בקוייל גמור וסט פלאגים ישנים שדרשו החלפה.

שניהם הוחלפו, קיבלתי שוב הנחה על החלפים ורון לא לקח שקל על העבודה!

 

אגב במאמר מוסגר אציין שכשחזרתי בפעם השניה, האוטו ננעל כשהמפתח נשאר בפנים ונתקעתי עם האוטו במוסך בתל אביב כשהמפתח השני בחיפה.

רון הציע להזמין פורץ מנעולים בתשלום אבל הסכים לכבד את בקשתי לחכות ליום למחרת כדי שאביא את המפתח השני מחיפה. (דבר בכלל לא מובן מאליו בהתייחס לגודל המוסך והצפיפות שיצרתי עם הפסאט במעבר).

 

היום האוטו נוסע באמת מעולה וטוב בכמה רמות מאיך שקיבלתי אותו!

 

תודה רבה לרון ולצוות המיומן שלו על השירות המעולה והיחס האישי!

בברכה!

יונתן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם,

נתחיל במוקד הבעיה, לפני כ15 ימים בנסיעה שגרתית מהקריות לכרמיאל עצרתי ברמזור אדום ופתאום הבחנתי שיצאתי בירוק שהאוטו מגמגם, מסתבר שהתחלתי מהילוך שלישי וכשניסיתי לתקן גיליתי להפתעתי שידית ההילוכים משותקת ויש לי רק הילוכים 3 ורביעי.

הצלחתי להגיע הביתה ולאתר את הבעיה, בקצה הכבל שמגיע מידית ההילוכים (הרכב ידני) עד לגיר ישנו מחבר פלסטיק שמחבר את הכבל לגיר.

הגעתי לאחד ממוסכי VW המורשים באזור ביתי והזמנתי את החלק, שמח ודיי נדהם שהעלות אחרי מע"מ היא רק 250 ש"ח, זמן המתנה של 10 ימים וככה חצי חודש של חיפושים ומרדפים אחרי רכבי המשפחה ותחבורה ציבורית כדי להגיע ללימודים.

עברו להם 12 יום.. הגעתי לאסוף את החלק, וכשהגעתי התאכזבתי לגלות שעשו טעות במוסך המורשה והזמינו חלק לא נכון, לא רק שהמחיר של החלק שאני צריך קפץ ל950 ש"ח לפני מע"מ (כי לדברי המוסך אין אפשרות להזמין אך ורק את המחבר אלא צריך להזמין את כל הכבל) גם צריך להשבית את הרכב שוב לחצי חודש.

לא מצאתי את החלק בשום מקום גם לא משומש וגם לא עם הקשרים במגרש הפירוק בו עבדתי לפני.

 

חשבתי הרבה מה לעשות והגעתי למסקנה שחשבתי עליה כבר לפני כמה זמן לטיפול בכמה דברים אחרים שהייתי צריך ברכב ואמרתי שאני הולך על זה ולוקח את הרכב מהקריות עד למוסך רון בת"א למרות שאני לא מכיר אותו הספיקו לי כל השרשורים שקראתי עליו כדי להרחיק כלכך בשביל מוסך.

 

מה להגיד לכם אין לי מילים מספיקות כדי להודות לרון ולצוות המומחים שלו על העבודה וההקרבה שביצעו בשבילי, הרכב נגרר מאצלי כבר בשבת והגיע אל רון בשעות הצהריים המוקדמות, אני אפילו לא הגעתי וכבר הרכב קיבל טיפול ולא נזרק הצידה למרות עומס העבודה שהיה שם.

רואים שיודעים שם את העבודה ומכירים את הרכבים על כל בורג ובורג, תוך חצי שעה הופשט לו הדש בורד לאחר שהחלטתי לתקן את כל היחידה של המזגן כולל מאייד ורדיאטור חימום, רק מלראות את הרכב מפורק ככה התחלתי להזיע אבל מלראות את המכונאים עובדים ובטוחים בעצמם במה שהם עושים משרה תחושת ביטחון ורוגע, אפילו במוסכים המורשים שהייתי לא הרגתי שהמכונאי יודע מה הוא עושה כמו אצל רון.

 

מה שאני חייב להודות עליו הכי הרבה הוא הרצון של רון לעזור וההתחשבות, בכל התהליך הוחלפו המערכת הפנימית, מאייד, רדיאטור חימום, אטימת המערכת הפנימית והמדפים המבודדים (המזגן היה בורח מכל הפתחים ללא אפשרות כיוון) מנועל דלת נהג, צילינדר, המכונאי סידר את כל החיווט שמאחורי הש בורד (הוא לא חייב) הציע לי אפילו להלחים את חיבורי הרמקולים ברכב:shock: אך הבעתי תודה וויתרתי כי העניין זמני לפני בנייה לרמקולים, חלקי הפלסטיקה העקשניים בגולף שכמעט כל חורי הברגים שלהם אצלי שבורים הוחזרו למקום בסימטריות שאין לי מושג איך הצליח לעשות זאת.

והכי חשוב החלק שבמורשה לא הצליחו להשיג ורצו לגבות הון תועפות על מכלול שלם שלו יחד עם הכבל, ובכן אחרי מאמצים רון הצליח להשיג אך ורק את המחבר המיוחל, חדש! החלק הגיע רק לקראת השעה 17:00 שכאמור המוסך אמור לסגור שעריו ולשחרר הביתה את העובדים והלקוחות, אבל רון שידע שאני מהקריות בא לעובדים, הזכיר להם את העניין וכמו גדולים הם לא נתנו ללכת חזרה הביתה ולחזור למחרת, 4 עובדים בו זמנית כולל רון עצמו עבדו על הרכב עד אחרי 18:00 בערב כדי שאוכל לחזור לדרכי יחד עם הרכב, ללא כל התרגזות מצד העובדים ושום זלזול בשום פרט, הכל טופל עד הבורג האחרון!

 

תודה רבה לך רון ותודה גדולה לכל העובדים והמזכירה הנפלאה, נתתם לי להרגיש בבית ועוד יותר נתתם לי לאן לחזור בפעם הבאה!

עכשיו קצת תמונות מהעבודה:

IMG_0415.JPG

IMG_0416.JPG

IMG_0417.JPG

IMG_0414.JPG

IMG_0418.JPG

IMG_0419.JPG

IMG_0421.JPG

IMG_0424.JPG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צריכים לפתוח תת פורום "מוסך רון", כמות המחמאות שנאגרו בפורום מכבידה על עמוס השרת.

מה שכן, מניסיון אישי וטרי, הכל מוצדק.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אי אפשר לעבור ליד שירשור כזה ולא להצטרף למילים החמות על מוסך רון.

 

בתור אחד שמטפל אצלו בשני רכבים תקופה של 4-5 שנים, עדיין היחס הוא לא של מובן מעליו, אלא אישי, מקצועי ואמין.

 

:mm_yeah: אחד גדול.

Geschmacksmusterschutz

Golf MK3 TDI 😊 // Jetta mk5 TDI 🤮 // E91 Touring 318D 🤩

 

פאפואס בלאט...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סחתיין, זה חתיכת פרוייקט להספיק ביום אחד.

אני רואה שמוטי עבד לך על הרכב :)

 

אכן, חשבתי שאני הולך לשמור על המוסך בלילה, לא האמנתי שנספיק...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חזרתי עכשיו ממוסך רון.

פשוט חוויה טובה!

הבאתי אליהם פולו שרכשתי השבוע לטיפול טיימינג ויישור קו בסיסי... קבלתי טיפול מסור ומהיר, מקצועי ואמין ובמחיר הוגן.

רון בחן את הרכב לבקשתי, כולל נסיעה ברכב אפילו כשהמוסך היה עמוס, הכל בחיוך ובמקצועיות.

 

תודה על שירות טוב.

 

יואב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תקופה של שנה וחצי הייתי בעל גולף שנת 2001.

במשך כל התקופה טיפלתי רק במוסך רון, פעם אחת אפילו גררתי את הרכב אליו, אין הרבה בעלי מקצוע כמוהו.

רון תודה על הכל, תמיד הרגשתי בבית, ותמיד קיבלת בנימוס את ה"חולה" שבי שהיה חייב להישאר ליד האוטו ולהבין כל דבר שנעשה בו.

רון תודה!

 

בפעם האחרונה הוא אפילו קיבל אותי עם הצרפתיה (הקנגו) לאבחן כמה תקלות, הוא לא מקבל רכבים כאלה בדרך כלל, והסכים לקבל אותי בכל זאת, טיפל בה כמו שצריך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נתבקשתי ע"י קרוב-רחוק לספר את סיפורו.

 

הוא סיפר לי כי הוא מיואש וחושב כבר למכור את הרכב, מאחר שישנה התרעה על תקלה במנוע שמסרבת להיעלם למרות טיפולים אין-ספור במוסכי היבואן.

מאחר שיצא לי לקרוא בפורום הטכני הרבה דברים טובים על מוסך רון (וגם ראיתי כמה הוא עוזר בפורום) סיפרתי לו עליו והצעתי שיקפוץ אליו לפני שהוא מוכר את הרכב.

לאחר כמה ימים קיבלתי טלפון נרגש והוא סיפר כי התקלה תוקנה. קיבלתי ממנו מכתב שהוא ביקש לפרסם ברבים וזהו תוכנו-

 

לכל המעונין

ברשותי רכב פולקסווגן שנת 2005.

בחצי שנה האחרונה סבלתי מתקלות חוזרות ונשנות במנוע הרכב ,ע"י שתמיד נדלקה מנורת מנוע , לתומי הלכתי תמיד למוסך צ'מפיון בעיקר בירושלים וגם בתל אביב, כל פעם החליפו לי חלפים וחישנים שונים בסכומי עתק, ואפילו מיכל פחם (שמוסכים אחרים טענו שדבר כזה לא מחליפים לעולם, מקסימום מנקים וכו' המחיר ששלמתי כ-2400 ₪) הרגשתי בכל פעם היתה שאין להם מידי מיומנות וכנראה אינם יודעים באמת לקרוא את תוצאות המחשב אלא מהמרים, ושיטת החלפת החלפים היא השיטה הקלה והמשתלמת להם ביותר. כך קרה גם בפעם האחרונה שהומלץ לי להחליף מחשב משאבת דלק כיון שיש דליפה וחוסר יציבות של אדי הדלק (עלות הטיפול כ-2000 ₪ ), לא התפתיתי כמובן מנסיון העבר ,והחלטתי לפנות למוסכים אחרים שלא הרגישו ולא מצאו שישנה דליפה אבל שללו בודאות שאין בעיה במחשב משאבת הדלק כטענת צ'מפיון. אני כבר גמרתי בדעתי למכור את הרכב מרוב יאוש כיון שאין לי בפולסווגן עם מי לדבר והבעיה לא נפתרת, ולומר לקונה דברים כהוויתם. עד שמשהו אמר לי האם לא שמעת על מוסך רון בתל אביב מרחוב המסגר 31 שהוא הפרופסור של פולגסווגן סע אליו ותשמע את חות דעתו, נסעתי אליו, לאחר ששמע את כל ההיסטוריה הרגיע ואמר שיבדוק, ואכן כך היה הוא והעובד שלו ישבו ללא גוזמה מספר רב של שעות מול המחשב של הרכב (חלק מהזמן בנוכחותי עם הסברים מדויקים על התקדמות הבדיקה) כדי לאתר את התקלה כיון שלא נתקלו בכזו בעיה בעבר. לבסוף הצליחו למצוא שישנו חיישן שאינו פועל כראוי שהוא כנראה הבעיה ובנוסף ציר מסוים שהוא תוקע את החיישן. (ברצוני להדגיש שוב שהרכב היה אצלם יומיים וביומים אלו נסעו וניסו הרבה את הרכב כדי לאמת שאכן זוהי היתה התקלה.)לאחר ניקוי הציר והחלפת החיישן הוצא לי שלא אשלם על התיקון עד שאסע ברכב כמה ימים והתקלה לא תחזור על עצמה, בו בזמן שאין לי שום הכרות אישית עם רון ולידיעתכם, אכן רון צדק והבעיה נפתרה וכל זה בסכום פעוט של כ-800 ₪ חישן ועבודה גם יחד של יומיים וחצי,

לדעתי מוסך רון ראוי לכל שבח ותהילה בנושא פולגסווגן והייתי ממליץ לכל יועצי השרות של צ'מפיון שיעברו קורס אצל רון לטובת שמם וכיס לקוחותיהם ואינני יודע אם עד היום שהוחלף לי כבר חצי מחלפי הרכב זה לא היה לחינם ואולי עם הייתי שומע על רון בעבר הייתי חוסך את כל זה .

וע"כ תודה אהרן מירושלים

 

אני בטוח שזה אמרו את זה אלף פעם לפחות לפני, אבל יש לי חשק לקנות פולקסווגן רק בשביל הטיפול של רון.

בברכה,

צביקי

Ford Fiesta Ambiente 2012

Ford Focus Active Tourer  2020

Magenta Workshop

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

היי,

 

היום נסעתי לרון בשביל לעשות טיפול לרכבי (פאסא 1.8T 00') + לבדוק איזה רעש שהיה מגיע לי בזמן עליה על במפרים מכיוון גלגל ימין.

אני לא אאריך, הבעיה הייתה בזרועות הקידמיים, למעשה ב4 העליונים וב2 התחתונים. ז"א מתוך 8 זרועות, 6 לא היו טובים.

 

שורה תחתונה, כל הנושא הזה פורסם רק בשביל דבר אחד. להגיד: ר-ו-ן, ת-ו-ד-ה!

 

הייתה לך הסבלנות וההבנה בשבילי ואליי, היית מקצועי ופשוט נתת לי להרגיש בנוח. הגמישות שיצרת בשבילי, פשוט תענוג להכניס את הרכב היקר שלי לספא שלך.

 

הצעת ייעול: תעשה פינת ישיבה. לא נעים לי ממזל... :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מעניין, פעם ראיתי אצלו מגאן (מילא), אבל היום - אלפא 147 ש"מתהדרת" במדבקה של המוסך ע"ג מספר הרישוי האחורי.

אחרית הימים ? (או של אחד העובדים :wink:)

alfa 156 2.5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...