Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מוסך רון - מוסך לפולקסוואגן, אאודי, סקודה וסיאט בתל-אביב - חוות דעת גולשים


Wiking
 שיתוף
עוקבים 24

פוסטים מומלצים

ככה רון, מקצוען ואדיב!

מס' 1!

בעולם-"זאת זכות לתת שרות"

בארץ- "אתה חייב לתת לי שרות! אני קניתי את הכיסא שאתה יושב עליו!":evil:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • תגובות 579
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

ביום חמישי האחרון נכנסתי לרון לביצוע טיפול גדול (הרכב על 110K והחלטתי שמגיע לו טיפול גדול טרם הזמן) בטיפול הוחלפו כל הפילטרים, שמן CASTROL EDGE לפני דרישתי , כמו כן החלפתי רביעיית פלאגים ורביעיית ס

למי שרוצה לדעת איך הכל התחיל ומה הופך את רון ואת המוסך שלו למה שהם היום, מאוד (מאוד!) מומלץ לקרוא את הפוסט הבא:   https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1169077673285221&id=14013068

תמונות שפורסמו בשרשור

משום מה השרשור המרכזי סגור לשיפוצים אז את ההמלצה שלי ארשום פה ואח"כ מקסימום אפשר להזיז לשרשור המרכזי.

 

לאחרונה קיבלתי מאבא באופן זמני את הפסאט 2002 שלו.

ואיכשהו כל התקלות התחילו לצוץ דווקא אצלי.

תחילה האוטו התחיל קצת לגמגם ואז יום שישי אחד נתקעתי איתו בחניון בתל אביב (ואני כידוע מהצפון).

 

לאחר התלבטות קצרה החלטתי לגרור את האוטו למוסך רון ולא להסתכן עם מוסכי צ'מפיון שאני לא מכיר. (עד אז לא יצא לי לטפל באוטו במוסך אז זה לא שהיה לי מוסכניק מוכר שיכלתי לפנות אליו (לא מצב טוב לכל הדעות).

 

 

הגעתי לרון על הבוקר ביום ראשון עם הגרר ואחרי כמה דקות כבר התחילו לבדוק את האוטו שלי.

לאחר איבחון דיי ממושך (שכלל איתור כבל חשמל קרוע למשאבת דלק) התגלו מספר תקלות נוספות שבסופן הוחלפו מספר חלקים יקרים נוספים (חיישן זרימת אויר, שסתום חד כיווני לטורבו משאבה ומסנן דלק).

 

התקלות התגלו בהדרגה וגרמו לי לדאגה רצינית לנושא העלויות, אבל יש לציין שלמרות מחירי החלפים הגבוהים (אני עדיין לא רגיל למחירי חלפים של VAG) קיבלתי גם מחירים מאוד הוגנים על עבודה וגם הנחה גורפת ומשמעותית על כל החשבון.

 

בשלב הזה אציין שהרכב חזר לנסוע מעולה ואף יותר טוב ממה שהוא היה לפני כל התקלות!

 

אבל הבעיות לא נגמרו שם ואחרי כשבוע פתאום התחילה לי בעיית רעידות כשהאוטו קר.

חזרתי לרון וגילינו שהיה מדובר בקוייל גמור וסט פלאגים ישנים שדרשו החלפה.

שניהם הוחלפו, קיבלתי שוב הנחה על החלפים ורון לא לקח שקל על העבודה!

 

אגב במאמר מוסגר אציין שכשחזרתי בפעם השניה, האוטו ננעל כשהמפתח נשאר בפנים ונתקעתי עם האוטו במוסך בתל אביב כשהמפתח השני בחיפה.

רון הציע להזמין פורץ מנעולים בתשלום אבל הסכים לכבד את בקשתי לחכות ליום למחרת כדי שאביא את המפתח השני מחיפה. (דבר בכלל לא מובן מאליו בהתייחס לגודל המוסך והצפיפות שיצרתי עם הפסאט במעבר).

 

היום האוטו נוסע באמת מעולה וטוב בכמה רמות מאיך שקיבלתי אותו!

 

תודה רבה לרון ולצוות המיומן שלו על השירות המעולה והיחס האישי!

בברכה!

יונתן.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם,

נתחיל במוקד הבעיה, לפני כ15 ימים בנסיעה שגרתית מהקריות לכרמיאל עצרתי ברמזור אדום ופתאום הבחנתי שיצאתי בירוק שהאוטו מגמגם, מסתבר שהתחלתי מהילוך שלישי וכשניסיתי לתקן גיליתי להפתעתי שידית ההילוכים משותקת ויש לי רק הילוכים 3 ורביעי.

הצלחתי להגיע הביתה ולאתר את הבעיה, בקצה הכבל שמגיע מידית ההילוכים (הרכב ידני) עד לגיר ישנו מחבר פלסטיק שמחבר את הכבל לגיר.

הגעתי לאחד ממוסכי VW המורשים באזור ביתי והזמנתי את החלק, שמח ודיי נדהם שהעלות אחרי מע"מ היא רק 250 ש"ח, זמן המתנה של 10 ימים וככה חצי חודש של חיפושים ומרדפים אחרי רכבי המשפחה ותחבורה ציבורית כדי להגיע ללימודים.

עברו להם 12 יום.. הגעתי לאסוף את החלק, וכשהגעתי התאכזבתי לגלות שעשו טעות במוסך המורשה והזמינו חלק לא נכון, לא רק שהמחיר של החלק שאני צריך קפץ ל950 ש"ח לפני מע"מ (כי לדברי המוסך אין אפשרות להזמין אך ורק את המחבר אלא צריך להזמין את כל הכבל) גם צריך להשבית את הרכב שוב לחצי חודש.

לא מצאתי את החלק בשום מקום גם לא משומש וגם לא עם הקשרים במגרש הפירוק בו עבדתי לפני.

 

חשבתי הרבה מה לעשות והגעתי למסקנה שחשבתי עליה כבר לפני כמה זמן לטיפול בכמה דברים אחרים שהייתי צריך ברכב ואמרתי שאני הולך על זה ולוקח את הרכב מהקריות עד למוסך רון בת"א למרות שאני לא מכיר אותו הספיקו לי כל השרשורים שקראתי עליו כדי להרחיק כלכך בשביל מוסך.

 

מה להגיד לכם אין לי מילים מספיקות כדי להודות לרון ולצוות המומחים שלו על העבודה וההקרבה שביצעו בשבילי, הרכב נגרר מאצלי כבר בשבת והגיע אל רון בשעות הצהריים המוקדמות, אני אפילו לא הגעתי וכבר הרכב קיבל טיפול ולא נזרק הצידה למרות עומס העבודה שהיה שם.

רואים שיודעים שם את העבודה ומכירים את הרכבים על כל בורג ובורג, תוך חצי שעה הופשט לו הדש בורד לאחר שהחלטתי לתקן את כל היחידה של המזגן כולל מאייד ורדיאטור חימום, רק מלראות את הרכב מפורק ככה התחלתי להזיע אבל מלראות את המכונאים עובדים ובטוחים בעצמם במה שהם עושים משרה תחושת ביטחון ורוגע, אפילו במוסכים המורשים שהייתי לא הרגתי שהמכונאי יודע מה הוא עושה כמו אצל רון.

 

מה שאני חייב להודות עליו הכי הרבה הוא הרצון של רון לעזור וההתחשבות, בכל התהליך הוחלפו המערכת הפנימית, מאייד, רדיאטור חימום, אטימת המערכת הפנימית והמדפים המבודדים (המזגן היה בורח מכל הפתחים ללא אפשרות כיוון) מנועל דלת נהג, צילינדר, המכונאי סידר את כל החיווט שמאחורי הש בורד (הוא לא חייב) הציע לי אפילו להלחים את חיבורי הרמקולים ברכב:shock: אך הבעתי תודה וויתרתי כי העניין זמני לפני בנייה לרמקולים, חלקי הפלסטיקה העקשניים בגולף שכמעט כל חורי הברגים שלהם אצלי שבורים הוחזרו למקום בסימטריות שאין לי מושג איך הצליח לעשות זאת.

והכי חשוב החלק שבמורשה לא הצליחו להשיג ורצו לגבות הון תועפות על מכלול שלם שלו יחד עם הכבל, ובכן אחרי מאמצים רון הצליח להשיג אך ורק את המחבר המיוחל, חדש! החלק הגיע רק לקראת השעה 17:00 שכאמור המוסך אמור לסגור שעריו ולשחרר הביתה את העובדים והלקוחות, אבל רון שידע שאני מהקריות בא לעובדים, הזכיר להם את העניין וכמו גדולים הם לא נתנו ללכת חזרה הביתה ולחזור למחרת, 4 עובדים בו זמנית כולל רון עצמו עבדו על הרכב עד אחרי 18:00 בערב כדי שאוכל לחזור לדרכי יחד עם הרכב, ללא כל התרגזות מצד העובדים ושום זלזול בשום פרט, הכל טופל עד הבורג האחרון!

 

תודה רבה לך רון ותודה גדולה לכל העובדים והמזכירה הנפלאה, נתתם לי להרגיש בבית ועוד יותר נתתם לי לאן לחזור בפעם הבאה!

עכשיו קצת תמונות מהעבודה:

IMG_0415.JPG

IMG_0416.JPG

IMG_0417.JPG

IMG_0414.JPG

IMG_0418.JPG

IMG_0419.JPG

IMG_0421.JPG

IMG_0424.JPG

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

סחתיין, זה חתיכת פרוייקט להספיק ביום אחד.

אני רואה שמוטי עבד לך על הרכב :)

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

צריכים לפתוח תת פורום "מוסך רון", כמות המחמאות שנאגרו בפורום מכבידה על עמוס השרת.

מה שכן, מניסיון אישי וטרי, הכל מוצדק.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אי אפשר לעבור ליד שירשור כזה ולא להצטרף למילים החמות על מוסך רון.

 

בתור אחד שמטפל אצלו בשני רכבים תקופה של 4-5 שנים, עדיין היחס הוא לא של מובן מעליו, אלא אישי, מקצועי ואמין.

 

:mm_yeah: אחד גדול.

Geschmacksmusterschutz

Jetta mk5 TDI 🤮

Golf MK3 TDI

פאפואס בלאט...

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
סחתיין, זה חתיכת פרוייקט להספיק ביום אחד.

אני רואה שמוטי עבד לך על הרכב :)

 

אכן, חשבתי שאני הולך לשמור על המוסך בלילה, לא האמנתי שנספיק...

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

חזרתי עכשיו ממוסך רון.

פשוט חוויה טובה!

הבאתי אליהם פולו שרכשתי השבוע לטיפול טיימינג ויישור קו בסיסי... קבלתי טיפול מסור ומהיר, מקצועי ואמין ובמחיר הוגן.

רון בחן את הרכב לבקשתי, כולל נסיעה ברכב אפילו כשהמוסך היה עמוס, הכל בחיוך ובמקצועיות.

 

תודה על שירות טוב.

 

יואב

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תקופה של שנה וחצי הייתי בעל גולף שנת 2001.

במשך כל התקופה טיפלתי רק במוסך רון, פעם אחת אפילו גררתי את הרכב אליו, אין הרבה בעלי מקצוע כמוהו.

רון תודה על הכל, תמיד הרגשתי בבית, ותמיד קיבלת בנימוס את ה"חולה" שבי שהיה חייב להישאר ליד האוטו ולהבין כל דבר שנעשה בו.

רון תודה!

 

בפעם האחרונה הוא אפילו קיבל אותי עם הצרפתיה (הקנגו) לאבחן כמה תקלות, הוא לא מקבל רכבים כאלה בדרך כלל, והסכים לקבל אותי בכל זאת, טיפל בה כמו שצריך.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נתבקשתי ע"י קרוב-רחוק לספר את סיפורו.

 

הוא סיפר לי כי הוא מיואש וחושב כבר למכור את הרכב, מאחר שישנה התרעה על תקלה במנוע שמסרבת להיעלם למרות טיפולים אין-ספור במוסכי היבואן.

מאחר שיצא לי לקרוא בפורום הטכני הרבה דברים טובים על מוסך רון (וגם ראיתי כמה הוא עוזר בפורום) סיפרתי לו עליו והצעתי שיקפוץ אליו לפני שהוא מוכר את הרכב.

לאחר כמה ימים קיבלתי טלפון נרגש והוא סיפר כי התקלה תוקנה. קיבלתי ממנו מכתב שהוא ביקש לפרסם ברבים וזהו תוכנו-

 

לכל המעונין

ברשותי רכב פולקסווגן שנת 2005.

בחצי שנה האחרונה סבלתי מתקלות חוזרות ונשנות במנוע הרכב ,ע"י שתמיד נדלקה מנורת מנוע , לתומי הלכתי תמיד למוסך צ'מפיון בעיקר בירושלים וגם בתל אביב, כל פעם החליפו לי חלפים וחישנים שונים בסכומי עתק, ואפילו מיכל פחם (שמוסכים אחרים טענו שדבר כזה לא מחליפים לעולם, מקסימום מנקים וכו' המחיר ששלמתי כ-2400 ₪) הרגשתי בכל פעם היתה שאין להם מידי מיומנות וכנראה אינם יודעים באמת לקרוא את תוצאות המחשב אלא מהמרים, ושיטת החלפת החלפים היא השיטה הקלה והמשתלמת להם ביותר. כך קרה גם בפעם האחרונה שהומלץ לי להחליף מחשב משאבת דלק כיון שיש דליפה וחוסר יציבות של אדי הדלק (עלות הטיפול כ-2000 ₪ ), לא התפתיתי כמובן מנסיון העבר ,והחלטתי לפנות למוסכים אחרים שלא הרגישו ולא מצאו שישנה דליפה אבל שללו בודאות שאין בעיה במחשב משאבת הדלק כטענת צ'מפיון. אני כבר גמרתי בדעתי למכור את הרכב מרוב יאוש כיון שאין לי בפולסווגן עם מי לדבר והבעיה לא נפתרת, ולומר לקונה דברים כהוויתם. עד שמשהו אמר לי האם לא שמעת על מוסך רון בתל אביב מרחוב המסגר 31 שהוא הפרופסור של פולגסווגן סע אליו ותשמע את חות דעתו, נסעתי אליו, לאחר ששמע את כל ההיסטוריה הרגיע ואמר שיבדוק, ואכן כך היה הוא והעובד שלו ישבו ללא גוזמה מספר רב של שעות מול המחשב של הרכב (חלק מהזמן בנוכחותי עם הסברים מדויקים על התקדמות הבדיקה) כדי לאתר את התקלה כיון שלא נתקלו בכזו בעיה בעבר. לבסוף הצליחו למצוא שישנו חיישן שאינו פועל כראוי שהוא כנראה הבעיה ובנוסף ציר מסוים שהוא תוקע את החיישן. (ברצוני להדגיש שוב שהרכב היה אצלם יומיים וביומים אלו נסעו וניסו הרבה את הרכב כדי לאמת שאכן זוהי היתה התקלה.)לאחר ניקוי הציר והחלפת החיישן הוצא לי שלא אשלם על התיקון עד שאסע ברכב כמה ימים והתקלה לא תחזור על עצמה, בו בזמן שאין לי שום הכרות אישית עם רון ולידיעתכם, אכן רון צדק והבעיה נפתרה וכל זה בסכום פעוט של כ-800 ₪ חישן ועבודה גם יחד של יומיים וחצי,

לדעתי מוסך רון ראוי לכל שבח ותהילה בנושא פולגסווגן והייתי ממליץ לכל יועצי השרות של צ'מפיון שיעברו קורס אצל רון לטובת שמם וכיס לקוחותיהם ואינני יודע אם עד היום שהוחלף לי כבר חצי מחלפי הרכב זה לא היה לחינם ואולי עם הייתי שומע על רון בעבר הייתי חוסך את כל זה .

וע"כ תודה אהרן מירושלים

 

אני בטוח שזה אמרו את זה אלף פעם לפחות לפני, אבל יש לי חשק לקנות פולקסווגן רק בשביל הטיפול של רון.

בברכה,

צביקי

2012 Ford Fiesta Ambiente

Magenta Workshop

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כשאני קורא את השרשור הזה נותר לי רק לקנא שיש אצלכם במרכז מוסך לVAG שגם מקצועי וגם יודע לתת שירות אדיב ללקוח.

 

כל הכבוד לבעל המוסך.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • חודש מאוחר יותר...

היי,

 

היום נסעתי לרון בשביל לעשות טיפול לרכבי (פאסא 1.8T 00') + לבדוק איזה רעש שהיה מגיע לי בזמן עליה על במפרים מכיוון גלגל ימין.

אני לא אאריך, הבעיה הייתה בזרועות הקידמיים, למעשה ב4 העליונים וב2 התחתונים. ז"א מתוך 8 זרועות, 6 לא היו טובים.

 

שורה תחתונה, כל הנושא הזה פורסם רק בשביל דבר אחד. להגיד: ר-ו-ן, ת-ו-ד-ה!

 

הייתה לך הסבלנות וההבנה בשבילי ואליי, היית מקצועי ופשוט נתת לי להרגיש בנוח. הגמישות שיצרת בשבילי, פשוט תענוג להכניס את הרכב היקר שלי לספא שלך.

 

הצעת ייעול: תעשה פינת ישיבה. לא נעים לי ממזל... :)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה מעניין, פעם ראיתי אצלו מגאן (מילא), אבל היום - אלפא 147 ש"מתהדרת" במדבקה של המוסך ע"ג מספר הרישוי האחורי.

אחרית הימים ? (או של אחד העובדים :wink:)

alfa 156 2.5.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
 שיתוף
  • תכנים דומים

    • מאת yoav911gt2
      בתקופה האחרונה שחררה פולקסווגן מספר גרסאות ספורטיביות לגולף. הן היו חזקות, הן היו מרשימות ואפילו נתנו ביצועים טובים על המסלול,
      אבל תמיד הייתה באוויר השאלה מה עם הגולף החזקה ביותר, האם נראה גרסה חדשה ל-R? אנו שמחים לבשר כי היום ענתה פולקסווגן על השאלה,
      עם הצגת ה-R החדשה, אשר חונכת את הדור החדש ביותר למערכת ההנעה הכפולה של היצרנית הגרמנית.
       

       
      הR החדשה משתמשת באותו מנוע כמו הקודמת, 2.0 ליטר טורבו מסדרת EA888, שקיבל תוספת כוח ומפיק כעת כ-315 כ"ס ו-42 קג"מ,
      שיפור של 2 קג"מ ו-20 כ"ס.
      המנוע שולח את הכוח לכל ארבעת הגלגלים דרך תיבה כפולת מצמדים בעלת שבעה הילוכים או תיבה ידנית בעלת שישה הילוכים,
      ומאפשר לגולף להאיץ מאפס למאה ב-4.7 שניות ועד למהירות מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש, או 270 קמ"ש למי שירכוש את
      חבילת ה-R פרפורמנס האופציונלית.
       

       
       
       

       
      על מנת להפוך את ה-R לקלילה וחדה יותר, פולקסווגן ביצעו מספר שינויים לשלדה ולמתלים. הדיפרנציאל האחורי הוחלף לאחד חדש,
      עם יכולת העברת כוח לכל גלגל בנפרד לפי הצורך. הבולמים האדפטיביים הוקשחו, הבלמים הקדמיים הוגדלו ותת השלדה הקדמית
      הוחלפה בשלדת אלומיניום לטובת חסכון במשקל. כתוצאה מכלל השינויים הללו המרכב של הגולף R החדשה קשיח ב-10% לעומת הדור הקודם.
       

       
      השינויים החיצוניים מינוריים, יש בודי קיט אגרסיבי, דיפיוזר אחורי עם ארבע יציאות אגזוז בולטות, סט גלגלי סגסוגת ייעודי וסמל R
      תופס את מקום שם הדגם מאחור.
      למחפשי המראה המוחצן פולקסווגן מציעה בתור אופציה אגזוז רועש יותר מבית אקרופוביץ', ספוילר אחורי גדול יותר וגלגלי 19' אינץ.
      בפנים השינוי בולט יותר, ישנם מושבי ספורט חדשים ותומכים מעור נאפה, הגה חדש עם פדלים מנירוסטה להעברת הילוכים (בגרסה האוטומטית),
      וגימור קרבון לדשבורד. תפירה כחולה ברחבי תא הנוסעים ומיקום סמלי R על המושבים ועל השטיחים נועדו להזכיר
      לכם בכל רגע כי אתם לא יושבים ב"סתם גולף" אלא בגולף החזקה ביותר בהיצע.
       

       
      הגולף R מצופה להגיע לשווקים בתחילת 2021,  כאשר המחירים צפויים לעלות עקב תוספת הטכנולוגיה בדגם החדש.
       


       

      לצפייה במאמר המלא
    • מאת yoav911gt2
      בתקופה האחרונה שחררה פולקסווגן מספר גרסאות ספורטיביות לגולף. הן היו חזקות, הן היו מרשימות ואפילו נתנו ביצועים טובים על המסלול,
      אבל תמיד הייתה באוויר השאלה מה עם הגולף החזקה ביותר, האם נראה גרסה חדשה ל-R? אנו שמחים לבשר כי היום ענתה פולקסווגן על השאלה,
      עם הצגת ה-R החדשה, אשר חונכת את הדור החדש ביותר למערכת ההנעה הכפולה של היצרנית הגרמנית.
       

       
      הR החדשה משתמשת באותו מנוע כמו הקודמת, 2.0 ליטר טורבו מסדרת EA888, שקיבל תוספת כוח ומפיק כעת כ-315 כ"ס ו-42 קג"מ,
      שיפור של 2 קג"מ ו-20 כ"ס.
      המנוע שולח את הכוח לכל ארבעת הגלגלים דרך תיבה כפולת מצמדים בעלת שבעה הילוכים או תיבה ידנית בעלת שישה הילוכים,
      ומאפשר לגולף להאיץ מאפס למאה ב-4.7 שניות ועד למהירות מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש, או 270 קמ"ש למי שירכוש את
      חבילת ה-R פרפורמנס האופציונלית.
       

       
       
       

       
      על מנת להפוך את ה-R לקלילה וחדה יותר, פולקסווגן ביצעו מספר שינויים לשלדה ולמתלים. הדיפרנציאל האחורי הוחלף לאחד חדש,
      עם יכולת העברת כוח לכל גלגל בנפרד לפי הצורך. הבולמים האדפטיביים הוקשחו, הבלמים הקדמיים הוגדלו ותת השלדה הקדמית
      הוחלפה בשלדת אלומיניום לטובת חסכון במשקל. כתוצאה מכלל השינויים הללו המרכב של הגולף R החדשה קשיח ב-10% לעומת הדור הקודם.
       

       
      השינויים החיצוניים מינוריים, יש בודי קיט אגרסיבי, דיפיוזר אחורי עם ארבע יציאות אגזוז בולטות, סט גלגלי סגסוגת ייעודי וסמל R
      תופס את מקום שם הדגם מאחור.
      למחפשי המראה המוחצן פולקסווגן מציעה בתור אופציה אגזוז רועש יותר מבית אקרופוביץ', ספוילר אחורי גדול יותר וגלגלי 19' אינץ.
      בפנים השינוי בולט יותר, ישנם מושבי ספורט חדשים ותומכים מעור נאפה, הגה חדש עם פדלים מנירוסטה להעברת הילוכים (בגרסה האוטומטית),
      וגימור קרבון לדשבורד. תפירה כחולה ברחבי תא הנוסעים ומיקום סמלי R על המושבים ועל השטיחים נועדו להזכיר
      לכם בכל רגע כי אתם לא יושבים ב"סתם גולף" אלא בגולף החזקה ביותר בהיצע.
       

       
      הגולף R מצופה להגיע לשווקים בתחילת 2021,  כאשר המחירים צפויים לעלות עקב תוספת הטכנולוגיה בדגם החדש.
       


       
    • מאת benimeni
      העליתי בעבר הודעה בנושא, ו... לא כ"כ קיבלתי מענה 
      אז ככה, 
      לפני שבועיים וחצי ריסקתי את האוטו (גולף טרנדליין 2006, 164K) בגדר בטיחות. לנהג שלום, הרכב טוטאל לוס.
      למזלי היה לי מקיף (עובדי מדינה...) ואני אמור לקבל כ - 12,500 שח על האוטו ויש לי כ - 3000 שח בערך להוסיף.
      משיטוט יסודי ביד 2 בשבועיים האחרונים הגעתי למסקנה שממש בא לי פולקסווגן ג'טה.
      הלכתי לראות אחת (2008, קומפורטליין, מנוע 2.0 136K) אך בבדיקה (ששילמתי אני!) יצאו כמה  תקלות שחלקם משמעותיות וירדתי ממנה.
      כעת מתפרסמות עוד כמה ג'טות בתקציב שלי אך רק דגם טרנדליין 1.6 באיזור ה160-170K.
      אשמח לשמוע את דעתכם על הג'טה וכן המלצות לרכב דומה בתקציב שלי
      אציין שאני נוסע בעיקר בעיר כ 750 קמ בחודש ויש לי 2 כסאות תינוק מאחורה ורישיון לאוטומט בלבד!
      תודה לכולכם...
    • מאת yoav911gt2
      אם ניסיתם את הגולף GTI הרגילה אך היא לא הייתה מספיק ספורטיבית, חדה ומהירה בשבילכם, וה-R כפולת ההנעה נראית לכם סתמית מדי מנותקת מדי ויקרה מדי,
      אולי כדאי לכם לבדוק את הGTI קלאבספורט. 

      הקלאב ספורט נועדה להיות גרסה קלה יותר וממוקדת מסלול של ההאצ'בק החמה. המנוע נשאר שני ליטר טורבו, אולם ההספק מזנק מ-245 כ"ס ו-37 קג"מ  ל-296 כ"ס ו-40 קג"מ,
      תוספת של יותר מ-45 כ"ס  בהשוואה ל-GTI הרגילה.
      על מנת להבדיל אותה מהגולף R, ההנעה נשארת קדמית ותיבת ההילוכים היא תיבה רובוטית כפולת מצמדים עם שבעה הילוכים בלבד.
      עליית ההספק מאפשרת לקלאב ספורט לזנק ל-100 קמ"ש בפחות משש שניות והמהירות המרבית מוגבלת אלקטרונית ל-250 קמ"ש. 
       
      על מנת לשפר את התנהגות הכביש, לצמצם עד כמה שאפשר את תת ההיגוי ולאפשר יכולת פניה מדויקת יותר , החליטו בפולקסוואגן לצייד את הקלאב-ספורט בדיפרנציאל קדמי אלקטרוני חדש,
      כיול מותאם להיגוי ולמתלים וזוויות היגוי חדות יותר. בנוסף, שודרגו הבלמים, אשר נסמכים כעת על דיסקים גדולים וקלים יותר בהשוואה לדגם הקודם ועתידים לתת עוצמת בלימה עדיפה.
      לפי פולקסווגן השיפורים בדיפרנציאל , בהיגוי בשלדה ובבלמים מאפשרים לרכב להגיב בצורה מהירה יותר ומחסלת את תופעת התת היגוי המאפיינת רכבי הנעה קדמית באופן מסורתי.
       
      כמו בGTI הרגילה יש לקלאב ספורט מבחר מצבי נהיגה בניהם: אקו, רגיל , קומפורט, ספורט והתאמה אישית, אך בשונה מהGTI הרגילה, בקלאב-ספורט התווסף מצב ייחודי בשם ספיישל (מיוחד) ,
      שהוא מצב שהותאם במיוחד לנהיגה על הנורבורגרינג , המסלול עליו פותחה הקלאב-ספורט, ובו היא מציגה פער של כ13 שניות! לעומת GTI דור שמונה רגילה. 
       
      על מנת ליצור בידול ויזואלי בין הקלאבספורט ל-GTI הרגילה, דאגה פולקסווגן לצייד אותה בפגוש קדמי שונה , ספוילר קדמי , חצאיות צד רחבות יותר , כנף גדולה יותר וכן דיפיוזר אחורי חדש.
      מבפנים נוכל למצוא מושבי ספורט חדשים עם עור מחורר, כאשר תפירה אדומה מוצעת כאופציה בתוספת תשלום. לוח מחוונים דיגיטלי מגיע כסטנדרט וכן תאורת אווירה בעלת שלושים גוונים
      שונים מוצעת גם היא כחלק מהאבזור הסטנדרטי.
       
      לפי פולקסוואגן, הקלאב ספורט החדשה לא תיוצר במהדורה מוגבלת כמו הקלאב ספורט הקודמת (ממנה יוצרו רק 400 יוצרו) ולכן הפעם אולי קיים סיכוי טוב יותר לראות אותה במחוזותינו.
       
       
       
       

      לצפייה במאמר המלא
    • מאת yoav911gt2
      אם ניסיתם את הגולף GTI הרגילה אך היא לא הייתה מספיק ספורטיבית, חדה ומהירה בשבילכם, וה-R כפולת ההנעה נראית לכם סתמית מדי מנותקת מדי ויקרה מדי,
      אולי כדאי לכם לבדוק את הGTI קלאבספורט. 

      הקלאב ספורט נועדה להיות גרסה קלה יותר וממוקדת מסלול של ההאצ'בק החמה. המנוע נשאר שני ליטר טורבו, אולם ההספק מזנק מ-245 כ"ס ו-37 קג"מ  ל-296 כ"ס ו-40 קג"מ,
      תוספת של יותר מ-45 כ"ס  בהשוואה ל-GTI הרגילה.
      על מנת להבדיל אותה מהגולף R, ההנעה נשארת קדמית ותיבת ההילוכים היא תיבה רובוטית כפולת מצמדים עם שבעה הילוכים בלבד.
      עליית ההספק מאפשרת לקלאב ספורט לזנק ל-100 קמ"ש בפחות משש שניות והמהירות המרבית מוגבלת אלקטרונית ל-250 קמ"ש. 
       
      על מנת לשפר את התנהגות הכביש, לצמצם עד כמה שאפשר את תת ההיגוי ולאפשר יכולת פניה מדויקת יותר , החליטו בפולקסוואגן לצייד את הקלאב-ספורט בדיפרנציאל קדמי אלקטרוני חדש,
      כיול מותאם להיגוי ולמתלים וזוויות היגוי חדות יותר. בנוסף, שודרגו הבלמים, אשר נסמכים כעת על דיסקים גדולים וקלים יותר בהשוואה לדגם הקודם ועתידים לתת עוצמת בלימה עדיפה.
      לפי פולקסווגן השיפורים בדיפרנציאל , בהיגוי בשלדה ובבלמים מאפשרים לרכב להגיב בצורה מהירה יותר ומחסלת את תופעת התת היגוי המאפיינת רכבי הנעה קדמית באופן מסורתי.
       
      כמו בGTI הרגילה יש לקלאב ספורט מבחר מצבי נהיגה בניהם: אקו, רגיל , קומפורט, ספורט והתאמה אישית, אך בשונה מהGTI הרגילה, בקלאב-ספורט התווסף מצב ייחודי בשם ספיישל (מיוחד) ,
      שהוא מצב שהותאם במיוחד לנהיגה על הנורבורגרינג , המסלול עליו פותחה הקלאב-ספורט, ובו היא מציגה פער של כ13 שניות! לעומת GTI דור שמונה רגילה. 
       
      על מנת ליצור בידול ויזואלי בין הקלאבספורט ל-GTI הרגילה, דאגה פולקסווגן לצייד אותה בפגוש קדמי שונה , ספוילר קדמי , חצאיות צד רחבות יותר , כנף גדולה יותר וכן דיפיוזר אחורי חדש.
      מבפנים נוכל למצוא מושבי ספורט חדשים עם עור מחורר, כאשר תפירה אדומה מוצעת כאופציה בתוספת תשלום. לוח מחוונים דיגיטלי מגיע כסטנדרט וכן תאורת אווירה בעלת שלושים גוונים
      שונים מוצעת גם היא כחלק מהאבזור הסטנדרטי.
       
      לפי פולקסוואגן, הקלאב ספורט החדשה לא תיוצר במהדורה מוגבלת כמו הקלאב ספורט הקודמת (ממנה יוצרו רק 400 יוצרו) ולכן הפעם אולי קיים סיכוי טוב יותר לראות אותה במחוזותינו.
       
       
       
       
  • נושאים פופולריים

  • נושאים מתעדכנים

  • צפיות אחרונות   0 משתמשים רשומים

    אין משתמשים רשומים הצופים בעמוד זה.


×
×
  • Create New...