Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מוסך רון - מוסך לפולקסוואגן, אאודי, סקודה וסיאט בתל-אביב - חוות דעת גולשים


Wiking
 שיתוף
עוקבים 24

פוסטים מומלצים

הפעם אני רוצה להודות מקרב לב לרון ממוסך רון בת"א (שגם חבר בפורום שלנו לשמחתנו):

יום שבת חורפי. אני בדרך הבייתה עם החברה מהחרמון ואבי בטלפון מודיע לי שבזמן שנסע לאנשהו, נדלקה לו מנורה של השמן בפאסאט. לא ייחסתי חשיבות והבטחתי לבדוק כאשר אחזור. הגעתי הבייתה עייף וחסר רצון להתעסק בתא מנוע אך הבטחה לאבא זאת הבטחה. התחלתי לבדוק ולתשאל מתי ואיך נדלקה המנורה והאם הייתה אדומה או כתומה. אבי כמובן טען שאדומה ומבדיקה עלה שאכן חסר שמן. למרות השעה 23:00 החלטתי להתקשר לרון. רון ענה והסביר לי שיש לגרור את הרכב למוסך לבדיקה מבלי להניע היות ויתכן ויש נזק למנוע. הזמנתי גרר של איילון (שירות מצוין) לבוקר. בבוקר הגעתי למוסך רון. רון התחיל לבדוק, חיבר סקנר ואחרי מס' דק' ושיחה נוספת התברר שמנורת השמן שנדלקה הייתה כתומה מה שהצביע על חוסר שמן בסה"כ. רון, לא הסכים לקבל תשלום ואז הבנתי שהאיש מקצועי וישר וביקשתי לבדוק עוד מס' בעיות. לבסוף התגלתה נזילת שמן מהאטם מכסה שסתומים, רפידות קדמיות גמורות וצינור יניקה שימיו ספורים. עם הצינור רון הציע להמתין וביחד החלטנו שאני אקנה כזה בגרמניה בעוד מס' שבועות (הוא אפילו טרח והוציא לי מק"ט מדויק) ואבוא להתקין. יצאתי מאוד מרוצה ושמח שהכרתי עוד איש מקצוע נעים, שקט, מקצועי וישר.

רון, נתראה בעוד מס' שבועות.

תודה רבה לך.

ליאור

Veni Vidi Vici

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
  • תגובות 579
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

ביום חמישי האחרון נכנסתי לרון לביצוע טיפול גדול (הרכב על 110K והחלטתי שמגיע לו טיפול גדול טרם הזמן) בטיפול הוחלפו כל הפילטרים, שמן CASTROL EDGE לפני דרישתי , כמו כן החלפתי רביעיית פלאגים ורביעיית ס

למי שרוצה לדעת איך הכל התחיל ומה הופך את רון ואת המוסך שלו למה שהם היום, מאוד (מאוד!) מומלץ לקרוא את הפוסט הבא:   https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1169077673285221&id=14013068

תמונות שפורסמו בשרשור

המלצה חמה מהתנור - מוסך רון - רח' המסגר 31 ת"א.

 

חברי הטוב נסע לחו"ל לתקופה של חודש והשאיר לי מתנה - פולקסווגן פולו עם קלאץ' מהגיהנום. למרות שאת הכישורים להחליף את הקלאץ' רכשתי עוד מזמן, זמן וסבלנות לעשות את העבודה "על המדרכה" לא היו לי.

היות שמקומות העבודה שלי ושל רון לא רחוקים (אני עובד ברח' המסגר 16 - נחשו איפה), החלטתי "לאשפז" את הרכב הנ"ל במוסך של רון.

הכנסתי את הרכב היום בבוקר למוסך וישר התכבדתי בכוס קפה מעשה ידי איאן. כמה דקות לאחר מכן הגיע רון בכבודו ובעצמו. לאחר שיחה קצרה ונסיעת מבחן הוחלט להחליף את הקלאץ' הסורר ואת כבל הקלאץ'. סיכמנו על המחיר ופניתי לעבודתי. כעבור שעה קיבלתי טלפון מרון בו נאמר לי שנמצאה הסיבה לנזילת מים עקשנית שליוותה את הרכב כבר תקופה ארוכה, כתוצאה מעבודתו הרשלנית של מוסך מורשה VW הקרוב לאזור המסגר ונקרא ת***ה. אישרתי לרון את התיקון של הנזילה. על הדרך התגלתה גם נזילה ממחזיר השמן של מנגנון שילוב ההילוכים, גם הנזילה הזו תוקנה ומולא שמן גיר מהסוג המתאים.

 

בשעה 17:00 יצאתי מהעבודה כדי לאסוף את הרכב. ישבתי עם רון לסכם את החשבון והפלא ופלא, החשבון הסופי עומד על סכום נמוך בצורה משמחת! שילמתי ויצאתי לדרכי.

 

מה שמחה רגלי השמאלית לאחר הנסיעה בפקקים הביתה! גם ידי הימנית לא קופחה, שילוב ההילוכים חלק כמשי.

 

תודה רבה לרון על שירות מצויין ועל עבודה מקצועית לעילא!

 

לכל בעלי הרכבים מתוצרת VAG, קרי פולקסווגן, אאודי, סקודה וסיאט, יש לכם כתובת מקצועית והוגנת לפנות אליה - מוסך רון.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשבוע רכשתי לי גולף CL1800 שנת 97 מאישה מבוגרת שלא כל כך נסעה ברכב (36000 ק"מ)ובהתאם לכך גם לא בדיוק טיפלה ברכב. לאחר שיטוטים בפורומים השונים וקבלת המלצה מחבר החלטתי לנסות את מוסך רון בתל אביב.

השכמתי לי מוקדם בבוקר והגעתי אל המוסך. הסברתי לרון שאני רוצה "ליישר" את הרכב והוא מייד לקח אותי איתו לסיבוב ברכב.

ללא כל הערה ממני רון עלה על כל התקלות הקטנות ברכב (ברקסים שחוקים, סוויץ עייף, טיימינג ). חזרנו למוסך ושם עבר איתי רון על המכלולים השונים ברכב והסביר לי בדיוק מה צריך לעשות ומה חשיבותה של כל תקלה. אני מוכרח לציין שכל העניין נעשה באדיבות גדלוה תוך מתן תשומת לב מלאה לצרכי ושאלותי. במהלך הטיפול פנה אלי רון ושאל אותי אם ברצוני להחליף משאבת מים מכיוון שהיא נוזלת קלות. עצם הצגת השאלה ולא קביעה חד משמעית ש"צריך להחליף אם לא האוטו ימות ..." גרמה לי להבין שעומד מולי אדם רציני ומבין עניין שלא מעוניין לעשוק את לקוחותיו !

לסיכום, החוויה ארכה 5 שעות אבל הרכב יצא מהמוסך כחדש !! המקצועיות (עמדתי ליד הרכב רוב הטיפול וראיתי שהבנאדם מכיר את הרכב על בוריו), האדיבות, הסבלנות וההגינות (המחיר הסופי היה הוגן וזול בהרבה מאותה הצעה במוסך המרכזי ..) הם אלו שיגרמו לי לעשות את הדרך מירושלים שוב עבור הטיפולים הבאים.

ואם מישהו לא הבין אז המקום מומלץ מאד לכל בעלי VW !

 

ערן.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

כפי שאתם יודעים לפני שבווע ביררתי בפורום על טיימינג ולפי המלצה שלכם הגעתי למוסך רון ברחוב המסגר

רציתי להודות לכול מי שהפנה אותו לבעל המקצוע הזה בעל ידי הזהב ולהמליץ עליו

רון מצא אצלי כול מיני ליקויים ברכב שהוחלפו ותוקנו ללא תוספת תשלום

 

והבום הגדול זה הניקוי בית מצערת והכיוון הצתה שעשה לי רון על הדרך - מסתבר שמאז שהרכב אצלי הוא לא היה מכוון בשיט... מהרגע שרון עשה איתי סיבוב על האוטו הרגשתי כאילו רכב חדש נוסע חזק ומרגיש יותר בריא ביציאה מהמקום

 

בימינו שאי אפשר לסמוך על אף אחד במיוחד לא מוסכניקים אני שמח שמצאתי את רון

מה שבטוח אני מבסוט שנכנסתי אליו וממליץ בחום

Polo 16v 6N2 -My Previous ride

EAT SLEEP BOOST

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • חודשיים מאוחר יותר...

ערב טוב.

אני רוצה להמליץ על מוסך רון בתל אביב (המסגר לא זוכר איזה מספר). הייתי אצלו היום בפעם השניה ועכשיו אין לי ספק שאת הטיפול הבא אני עושה אצלו.

היחס מעולה והמחיר שקיבלתי (לא ממש משנה על מה) ממש מגוחך.

מומלץ מאד!

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • 4 חודשים מאוחר יותר...

שוב תודות למוסך רון (מתמחה ב-VW, אודי וסיאט) על שירות אדיב ומקצועי במחיר הוגן.

 

כידוע (או שלא) אני ממעט להכניס את הרכב שלי למוסך ומשתדל לטפל בו בעצמי. עדיין קורים המקרים בהם צריך חוו"ד ונגיעה של מקצוען אמיתי. כאלו הם רון וצוות העובדים שלו.

 

מומלץ בחום.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני אמליץ שוב על "מוסך רון" (מגיע לבחור) על השירות, אדיבות וסבלנות לענות לשאלותיי.

טוב לדעת שלפחות לפאסאט יש בית חם, במיוחד שזה הרכב של ההורים ואין לי זמן או כוח להתעסק איתו לבד.

Veni Vidi Vici

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • 7 חודשים מאוחר יותר...

שלום,

 

לא, זו לא הודעה פרסומית ולא "מטעם". אני פשוט חש חובה נעימה ומשמחת לשתף את מי שניתן. אנו רגילים בדיווח על "אדם נשך כלב" - אך מותר וראוי לספר גם כאשר מגיע למישהו שיאמרו את שבחו.

 

יש לי פולו 97. אני מבין קטן מאוד בנושאי רכב.

 

בשנה האחרונה האוטו התחיל "לעשות בעיות" - להיחנק, לא להחזיק טורים ועוד. עברתי בשלושה מוסכים שונים. כל אחד ניסה את כוחו, עשה מה שעשה. השניים הראשונים גם גבו מה שגבו. השלישי, למרות שעבד כמה שעות טובות, היה מספיק הגון לומר שאינו מצליח לסייע לי, לסרב לקבל כל תשלום - ושכדאי לי לפנות למומחה.

 

בינתיים, כנראה גם מרוב הבחישות, האוטו הלך והידרדר, נכבה כמעט בכל פעם שהעברתי להילוך סרק, ובקושי סחב.

 

בתחילת השבוע שעבר עשיתי את הדבר שממש לא רציתי: בלית ברירה, נכנסתי למוסך המרכזי של פולקסווגן ליד קניון איילון. ידעתי שאם מישהו אמור לדעת איך לטפל ברכב זה הם - אבל מאוד חששתי שעלויות הטיפול שם הן כנראה משהו שלא אוכל לעמוד בו.

 

אחרי יומיים, הוזמנתי אחר כבוד "לפנות" משם את הגרוטאה שלי. פשוט ריחמו עלי שם: הסבירו לי שאומדן התיקונים הנדרשים מגיע כבר ל- 12,000 ש"ח (לפני מע"מ), עוד לפני שהם יודעים לומר האם בכך זה מסתכם - וברור שזה עולה על ערך הרכב לאחר התיקון, כך שלא שווה לי לתקן.

 

כבר התחלתי להרים ידיים. חשבתי שזהו זה, הלך האוטו. למכור לפירוק, או לקוות למצוא רכב דומה שהושבת ולקחת ממנו חלקים.

 

ואז הגיעה הישועה (דרך אגב: באמצעות האתר הזה!). האחיין שלי הופנה, אגב גלישה באתר, על ידי מישהו (נדמה לי רפי לין) למוסך רון ברח' המסגר 31.

 

ביום שלישי שעבר הגעתי אליו. כלומר, האוטו הגיע, כנראה בכוחותיו האחרונים: הוא נכבה לי לפחות איזה 5 פעמים בדרך מכפר סבא, וכבר התכוננתי נפשית לקרוא לגרר.

 

כבר בכניסה הייתה לי הרגשה משונה. משהו באוויר, שמשדר "ביתיות".

 

המוסך בכלל לא קטן, נדמה לי שספרתי לפחות שישה ליפטים - אבל רון עצמו מעורב בכל רכב, מתפנה לכל לקוח, בתערובת של נעם הליכות, חיוך ביישני, איכפתיות והשראת שלווה וביטחון. איך הוא אמר לי? "תראה, לא למדתי שום דבר אחר בחיים. זה מה שאני יודע ואוהב לעשות בחיים".

 

ביום שישי קיבלתי אוטו חדש. הוא נוסע כפי שמזמן לא זכרתי. נדרש להחליף לו מחשב, מספר חיישנים ועוד. וכל זה עלה לי פחות מרבע מהסכום בו נקבו במוסך המרכזי.

 

הגעתי ביום שישי לקראת 15:00, השעה בה אמרה לי המזכירה שהם סוגרים. רון עדיין היה שם. לבד. בלי שמץ של לחץ לסגור. שוחחנו קצת. מתברר שהוא "דור שני" במקצוע, ומקווה להעמיד גם דור שלישי. הוא עמד על כך שאצלצל אליו לנייד כאשר אגיע הביתה (עוד מעט שבת!), להגיד איך האוטו. איך הייתה הנסיעה.

 

אז זהו, לפעמים יש גם דברים טובים לספר. תודה לאתר על שבזכותו התאפשר לי להגיע לרון, תודה לאחייני ארי שמצא לי אותו, ואיחוליי לרון שימשיך בדרכו ויראה ברכה בעמלו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

צהריים טובים

 

אכן רון ידוע בראש ובראשונה במקצועיותו.הוא הראה לא אחת יכולת כמעט מנומנלית לפענח תקלות דרך מסך המחשב.

מעבר לכך הוא הגון והוגן,קשוב ומקצועי.

אני טרחתי להגיע אליו מחיפה הרחוקה (זה שלא רצה להחליף מד זרימה במוסך רון...),ויותר מפעם אחת,בעניינים שכביכול ייתכן והיו שוליים,אך חוץ מעצם העובדה שרציתי לפתור תקלות ברכב,רציתי לראות במו עיניי מי הוא האדם שמקבל תשבוחות על ימין ועל שמאל בפורום,ושוב אומר,הכל נכון ומוצדק.

 

יישר כוח

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני אומנם לא מכיר את רון אבל אני שמח שיש מוסכים שמתחרים במוסכים המרכזיים ושמח על כל מוסך מקצועי וטוב שיכול להביא לשירות טוב במחיר זול.

 

אבל צריך להגיד גם מילה טובה על מוסך צ'מפיון סקודה בבני ברק , הייתה לי ניו פליסיה שעברה הסבה לגז במכון איום שגם נסגר ולמזלי הוסרה מערכת הגז ועוד הספקתי לקבל את הכסף לפני שהמכון פשט רגל .

 

(דרך אגב רפי לין הפנה אותי למעבדת אייל באשדוד שהם אנשים מקצוענים במיוחד והם אמרו לי שניתקו לי את חיישן החמצן על מנת להסב את המכונית לגז ואמרו לי שהרכב לא יכול לנסוע במצב כזה ובלגלל זה מכון הגז החזיר לי את רוב הכסף)

 

לאחר סיבוכים עם הצמה ניתוק חיישנים וקדיחת חורים שנעשו בהסבת הגז שפגמו קשות ברכב כבר הייתי אובד עיצות.

 

פניתי למוסך צ'מפיון בבני ברק הם עמלו 3 ימים וסידרו את הצמות טיפלו בחיישנים כמו שצריך לאחר מה שהמכון גז (מחראה) עשה.

 

ב1200 שקל כולל שטיפה.

מתגעגע... לאוטוביאנקי Y10 שלי.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • חודש מאוחר יותר...

שלום,

 

באתי היום למוסך רון, עם בעיה לא הכי שגרתית - עדיין במסע שיפוצים לוולקן שקניתי, הפעם - סעפת האגזוז. מי שהתעסק איתה לפניי, הרכיב אותה עקום - והגזים היו נפלטים מהחיבור בין הסעפת לצינור הפליטה, ובכמויות. הקשיבו לי, נתנו לי לעבוד מתחת לאוטו, פירקתי את הסעפת, פירקו לי ממנה את האטם הישן העקשן, הרכיבו אטם וברגים חדשים, חתכו וריתכו לי מחדש את צינור האגזוז כך שהצינור מתחבר בדיוק איך שצריך לאטם, ועכשיו הסעפת אוטמת מצוין.

לקחו מחיר הוגן, בדקו את אטימות מע' הפליטה, ושחררו אותי לדרכי.

 

שמחתי לשלם על עבודה טובה ויחס טוב, ורציתי לשתף חוויה חיובית.

 

במקרה גם פגשתי שם את שמר - אבל על כך בשרשור אחר :-D

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

לפני חודש הכנסתי את הרכב שלי מסוג סיאט איביזה 2001 לטיפול 10000 אחרי המלצות של אנשיפ פה בפורום

אז נסעתי מנתניה לתל אביב למוסך רון שהגעתי לשם ממש אהבתי את היחס וצומת הלב שהקדישו לי וסידרו לי גם כל

מיני דברים קטנים שנעשו ברכב בקומבינה. אז מה שאני בא להגיד זה שאני מאוד ממליץ על מוסך רון כי זה מוסך אמין

והוגן עם המחירים גם... :lol::lol:

HU: pioneer 7000bt-- AMP1: mbquart pba 4100 F.COMP: morel hybrid SUB:mb quart

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שבוע נסעתי מנתניה לתל אביב למוסך רון לטיפול 10k, טיימינג וקלאצ' באיביזה שלי.

הגעתי לשם אחרי מיליון המלצות עליו שראיתי כאן בפורום ומחברים שמכירים אותו או את עבודתו.

המחיר שנאמר לי היה נמוך בהרבה ממה שחשבתי! העבודה הייתה מעולה וסידרו לי ברכב דברים שלא שמתי לב אליהם.

פעם ראשונה שנכנסתי למוסך ויצאתי עם חיוך מאוזן לאוזן.

ממליץ עליו בחום רב! עבודה מקצועית, שירות מעולה, מחירים מעולים ויחס נהדר!

שודד בנקים בפוטנציה8)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

מוסך רון - כמה מילים כבר נכתבו על המקום, ובכל זאת - הגעתי לאחר שהיתה לי תקלה במזגן. רון, חייכן ומאיר פנים, עשה לי סיור במוסך. תוך דגש על החיפושית הענתיקה יד 1 שקיבל מתנה מלקוח. האבחון והטיפול של אנדריי בבעיה היו מהירים, איכותיים ומחזיקים היטב מעמד. (כבר עברו מס' חדשים). תודה, רון.

 

 

בהצלחה לכולכם, צביקי

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
 שיתוף
  • תכנים דומים

    • מאת yoav911gt2
      בתקופה האחרונה שחררה פולקסווגן מספר גרסאות ספורטיביות לגולף. הן היו חזקות, הן היו מרשימות ואפילו נתנו ביצועים טובים על המסלול,
      אבל תמיד הייתה באוויר השאלה מה עם הגולף החזקה ביותר, האם נראה גרסה חדשה ל-R? אנו שמחים לבשר כי היום ענתה פולקסווגן על השאלה,
      עם הצגת ה-R החדשה, אשר חונכת את הדור החדש ביותר למערכת ההנעה הכפולה של היצרנית הגרמנית.
       

       
      הR החדשה משתמשת באותו מנוע כמו הקודמת, 2.0 ליטר טורבו מסדרת EA888, שקיבל תוספת כוח ומפיק כעת כ-315 כ"ס ו-42 קג"מ,
      שיפור של 2 קג"מ ו-20 כ"ס.
      המנוע שולח את הכוח לכל ארבעת הגלגלים דרך תיבה כפולת מצמדים בעלת שבעה הילוכים או תיבה ידנית בעלת שישה הילוכים,
      ומאפשר לגולף להאיץ מאפס למאה ב-4.7 שניות ועד למהירות מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש, או 270 קמ"ש למי שירכוש את
      חבילת ה-R פרפורמנס האופציונלית.
       

       
       
       

       
      על מנת להפוך את ה-R לקלילה וחדה יותר, פולקסווגן ביצעו מספר שינויים לשלדה ולמתלים. הדיפרנציאל האחורי הוחלף לאחד חדש,
      עם יכולת העברת כוח לכל גלגל בנפרד לפי הצורך. הבולמים האדפטיביים הוקשחו, הבלמים הקדמיים הוגדלו ותת השלדה הקדמית
      הוחלפה בשלדת אלומיניום לטובת חסכון במשקל. כתוצאה מכלל השינויים הללו המרכב של הגולף R החדשה קשיח ב-10% לעומת הדור הקודם.
       

       
      השינויים החיצוניים מינוריים, יש בודי קיט אגרסיבי, דיפיוזר אחורי עם ארבע יציאות אגזוז בולטות, סט גלגלי סגסוגת ייעודי וסמל R
      תופס את מקום שם הדגם מאחור.
      למחפשי המראה המוחצן פולקסווגן מציעה בתור אופציה אגזוז רועש יותר מבית אקרופוביץ', ספוילר אחורי גדול יותר וגלגלי 19' אינץ.
      בפנים השינוי בולט יותר, ישנם מושבי ספורט חדשים ותומכים מעור נאפה, הגה חדש עם פדלים מנירוסטה להעברת הילוכים (בגרסה האוטומטית),
      וגימור קרבון לדשבורד. תפירה כחולה ברחבי תא הנוסעים ומיקום סמלי R על המושבים ועל השטיחים נועדו להזכיר
      לכם בכל רגע כי אתם לא יושבים ב"סתם גולף" אלא בגולף החזקה ביותר בהיצע.
       

       
      הגולף R מצופה להגיע לשווקים בתחילת 2021,  כאשר המחירים צפויים לעלות עקב תוספת הטכנולוגיה בדגם החדש.
       


       

      לצפייה במאמר המלא
    • מאת yoav911gt2
      בתקופה האחרונה שחררה פולקסווגן מספר גרסאות ספורטיביות לגולף. הן היו חזקות, הן היו מרשימות ואפילו נתנו ביצועים טובים על המסלול,
      אבל תמיד הייתה באוויר השאלה מה עם הגולף החזקה ביותר, האם נראה גרסה חדשה ל-R? אנו שמחים לבשר כי היום ענתה פולקסווגן על השאלה,
      עם הצגת ה-R החדשה, אשר חונכת את הדור החדש ביותר למערכת ההנעה הכפולה של היצרנית הגרמנית.
       

       
      הR החדשה משתמשת באותו מנוע כמו הקודמת, 2.0 ליטר טורבו מסדרת EA888, שקיבל תוספת כוח ומפיק כעת כ-315 כ"ס ו-42 קג"מ,
      שיפור של 2 קג"מ ו-20 כ"ס.
      המנוע שולח את הכוח לכל ארבעת הגלגלים דרך תיבה כפולת מצמדים בעלת שבעה הילוכים או תיבה ידנית בעלת שישה הילוכים,
      ומאפשר לגולף להאיץ מאפס למאה ב-4.7 שניות ועד למהירות מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש, או 270 קמ"ש למי שירכוש את
      חבילת ה-R פרפורמנס האופציונלית.
       

       
       
       

       
      על מנת להפוך את ה-R לקלילה וחדה יותר, פולקסווגן ביצעו מספר שינויים לשלדה ולמתלים. הדיפרנציאל האחורי הוחלף לאחד חדש,
      עם יכולת העברת כוח לכל גלגל בנפרד לפי הצורך. הבולמים האדפטיביים הוקשחו, הבלמים הקדמיים הוגדלו ותת השלדה הקדמית
      הוחלפה בשלדת אלומיניום לטובת חסכון במשקל. כתוצאה מכלל השינויים הללו המרכב של הגולף R החדשה קשיח ב-10% לעומת הדור הקודם.
       

       
      השינויים החיצוניים מינוריים, יש בודי קיט אגרסיבי, דיפיוזר אחורי עם ארבע יציאות אגזוז בולטות, סט גלגלי סגסוגת ייעודי וסמל R
      תופס את מקום שם הדגם מאחור.
      למחפשי המראה המוחצן פולקסווגן מציעה בתור אופציה אגזוז רועש יותר מבית אקרופוביץ', ספוילר אחורי גדול יותר וגלגלי 19' אינץ.
      בפנים השינוי בולט יותר, ישנם מושבי ספורט חדשים ותומכים מעור נאפה, הגה חדש עם פדלים מנירוסטה להעברת הילוכים (בגרסה האוטומטית),
      וגימור קרבון לדשבורד. תפירה כחולה ברחבי תא הנוסעים ומיקום סמלי R על המושבים ועל השטיחים נועדו להזכיר
      לכם בכל רגע כי אתם לא יושבים ב"סתם גולף" אלא בגולף החזקה ביותר בהיצע.
       

       
      הגולף R מצופה להגיע לשווקים בתחילת 2021,  כאשר המחירים צפויים לעלות עקב תוספת הטכנולוגיה בדגם החדש.
       


       
    • מאת benimeni
      העליתי בעבר הודעה בנושא, ו... לא כ"כ קיבלתי מענה 
      אז ככה, 
      לפני שבועיים וחצי ריסקתי את האוטו (גולף טרנדליין 2006, 164K) בגדר בטיחות. לנהג שלום, הרכב טוטאל לוס.
      למזלי היה לי מקיף (עובדי מדינה...) ואני אמור לקבל כ - 12,500 שח על האוטו ויש לי כ - 3000 שח בערך להוסיף.
      משיטוט יסודי ביד 2 בשבועיים האחרונים הגעתי למסקנה שממש בא לי פולקסווגן ג'טה.
      הלכתי לראות אחת (2008, קומפורטליין, מנוע 2.0 136K) אך בבדיקה (ששילמתי אני!) יצאו כמה  תקלות שחלקם משמעותיות וירדתי ממנה.
      כעת מתפרסמות עוד כמה ג'טות בתקציב שלי אך רק דגם טרנדליין 1.6 באיזור ה160-170K.
      אשמח לשמוע את דעתכם על הג'טה וכן המלצות לרכב דומה בתקציב שלי
      אציין שאני נוסע בעיקר בעיר כ 750 קמ בחודש ויש לי 2 כסאות תינוק מאחורה ורישיון לאוטומט בלבד!
      תודה לכולכם...
    • מאת yoav911gt2
      אם ניסיתם את הגולף GTI הרגילה אך היא לא הייתה מספיק ספורטיבית, חדה ומהירה בשבילכם, וה-R כפולת ההנעה נראית לכם סתמית מדי מנותקת מדי ויקרה מדי,
      אולי כדאי לכם לבדוק את הGTI קלאבספורט. 

      הקלאב ספורט נועדה להיות גרסה קלה יותר וממוקדת מסלול של ההאצ'בק החמה. המנוע נשאר שני ליטר טורבו, אולם ההספק מזנק מ-245 כ"ס ו-37 קג"מ  ל-296 כ"ס ו-40 קג"מ,
      תוספת של יותר מ-45 כ"ס  בהשוואה ל-GTI הרגילה.
      על מנת להבדיל אותה מהגולף R, ההנעה נשארת קדמית ותיבת ההילוכים היא תיבה רובוטית כפולת מצמדים עם שבעה הילוכים בלבד.
      עליית ההספק מאפשרת לקלאב ספורט לזנק ל-100 קמ"ש בפחות משש שניות והמהירות המרבית מוגבלת אלקטרונית ל-250 קמ"ש. 
       
      על מנת לשפר את התנהגות הכביש, לצמצם עד כמה שאפשר את תת ההיגוי ולאפשר יכולת פניה מדויקת יותר , החליטו בפולקסוואגן לצייד את הקלאב-ספורט בדיפרנציאל קדמי אלקטרוני חדש,
      כיול מותאם להיגוי ולמתלים וזוויות היגוי חדות יותר. בנוסף, שודרגו הבלמים, אשר נסמכים כעת על דיסקים גדולים וקלים יותר בהשוואה לדגם הקודם ועתידים לתת עוצמת בלימה עדיפה.
      לפי פולקסווגן השיפורים בדיפרנציאל , בהיגוי בשלדה ובבלמים מאפשרים לרכב להגיב בצורה מהירה יותר ומחסלת את תופעת התת היגוי המאפיינת רכבי הנעה קדמית באופן מסורתי.
       
      כמו בGTI הרגילה יש לקלאב ספורט מבחר מצבי נהיגה בניהם: אקו, רגיל , קומפורט, ספורט והתאמה אישית, אך בשונה מהGTI הרגילה, בקלאב-ספורט התווסף מצב ייחודי בשם ספיישל (מיוחד) ,
      שהוא מצב שהותאם במיוחד לנהיגה על הנורבורגרינג , המסלול עליו פותחה הקלאב-ספורט, ובו היא מציגה פער של כ13 שניות! לעומת GTI דור שמונה רגילה. 
       
      על מנת ליצור בידול ויזואלי בין הקלאבספורט ל-GTI הרגילה, דאגה פולקסווגן לצייד אותה בפגוש קדמי שונה , ספוילר קדמי , חצאיות צד רחבות יותר , כנף גדולה יותר וכן דיפיוזר אחורי חדש.
      מבפנים נוכל למצוא מושבי ספורט חדשים עם עור מחורר, כאשר תפירה אדומה מוצעת כאופציה בתוספת תשלום. לוח מחוונים דיגיטלי מגיע כסטנדרט וכן תאורת אווירה בעלת שלושים גוונים
      שונים מוצעת גם היא כחלק מהאבזור הסטנדרטי.
       
      לפי פולקסוואגן, הקלאב ספורט החדשה לא תיוצר במהדורה מוגבלת כמו הקלאב ספורט הקודמת (ממנה יוצרו רק 400 יוצרו) ולכן הפעם אולי קיים סיכוי טוב יותר לראות אותה במחוזותינו.
       
       
       
       

      לצפייה במאמר המלא
    • מאת yoav911gt2
      אם ניסיתם את הגולף GTI הרגילה אך היא לא הייתה מספיק ספורטיבית, חדה ומהירה בשבילכם, וה-R כפולת ההנעה נראית לכם סתמית מדי מנותקת מדי ויקרה מדי,
      אולי כדאי לכם לבדוק את הGTI קלאבספורט. 

      הקלאב ספורט נועדה להיות גרסה קלה יותר וממוקדת מסלול של ההאצ'בק החמה. המנוע נשאר שני ליטר טורבו, אולם ההספק מזנק מ-245 כ"ס ו-37 קג"מ  ל-296 כ"ס ו-40 קג"מ,
      תוספת של יותר מ-45 כ"ס  בהשוואה ל-GTI הרגילה.
      על מנת להבדיל אותה מהגולף R, ההנעה נשארת קדמית ותיבת ההילוכים היא תיבה רובוטית כפולת מצמדים עם שבעה הילוכים בלבד.
      עליית ההספק מאפשרת לקלאב ספורט לזנק ל-100 קמ"ש בפחות משש שניות והמהירות המרבית מוגבלת אלקטרונית ל-250 קמ"ש. 
       
      על מנת לשפר את התנהגות הכביש, לצמצם עד כמה שאפשר את תת ההיגוי ולאפשר יכולת פניה מדויקת יותר , החליטו בפולקסוואגן לצייד את הקלאב-ספורט בדיפרנציאל קדמי אלקטרוני חדש,
      כיול מותאם להיגוי ולמתלים וזוויות היגוי חדות יותר. בנוסף, שודרגו הבלמים, אשר נסמכים כעת על דיסקים גדולים וקלים יותר בהשוואה לדגם הקודם ועתידים לתת עוצמת בלימה עדיפה.
      לפי פולקסווגן השיפורים בדיפרנציאל , בהיגוי בשלדה ובבלמים מאפשרים לרכב להגיב בצורה מהירה יותר ומחסלת את תופעת התת היגוי המאפיינת רכבי הנעה קדמית באופן מסורתי.
       
      כמו בGTI הרגילה יש לקלאב ספורט מבחר מצבי נהיגה בניהם: אקו, רגיל , קומפורט, ספורט והתאמה אישית, אך בשונה מהGTI הרגילה, בקלאב-ספורט התווסף מצב ייחודי בשם ספיישל (מיוחד) ,
      שהוא מצב שהותאם במיוחד לנהיגה על הנורבורגרינג , המסלול עליו פותחה הקלאב-ספורט, ובו היא מציגה פער של כ13 שניות! לעומת GTI דור שמונה רגילה. 
       
      על מנת ליצור בידול ויזואלי בין הקלאבספורט ל-GTI הרגילה, דאגה פולקסווגן לצייד אותה בפגוש קדמי שונה , ספוילר קדמי , חצאיות צד רחבות יותר , כנף גדולה יותר וכן דיפיוזר אחורי חדש.
      מבפנים נוכל למצוא מושבי ספורט חדשים עם עור מחורר, כאשר תפירה אדומה מוצעת כאופציה בתוספת תשלום. לוח מחוונים דיגיטלי מגיע כסטנדרט וכן תאורת אווירה בעלת שלושים גוונים
      שונים מוצעת גם היא כחלק מהאבזור הסטנדרטי.
       
      לפי פולקסוואגן, הקלאב ספורט החדשה לא תיוצר במהדורה מוגבלת כמו הקלאב ספורט הקודמת (ממנה יוצרו רק 400 יוצרו) ולכן הפעם אולי קיים סיכוי טוב יותר לראות אותה במחוזותינו.
       
       
       
       
  • נושאים פופולריים

  • נושאים מתעדכנים

  • צפיות אחרונות   0 משתמשים רשומים

    אין משתמשים רשומים הצופים בעמוד זה.


×
×
  • Create New...