Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מוסך רון - מוסך לפולקסוואגן, אאודי, סקודה וסיאט בתל-אביב - חוות דעת גולשים


Wiking
 שיתוף
עוקבים 25

פוסטים מומלצים

  • תגובות 580
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

ביום חמישי האחרון נכנסתי לרון לביצוע טיפול גדול (הרכב על 110K והחלטתי שמגיע לו טיפול גדול טרם הזמן) בטיפול הוחלפו כל הפילטרים, שמן CASTROL EDGE לפני דרישתי , כמו כן החלפתי רביעיית פלאגים ורביעיית ס

למי שרוצה לדעת איך הכל התחיל ומה הופך את רון ואת המוסך שלו למה שהם היום, מאוד (מאוד!) מומלץ לקרוא את הפוסט הבא:   https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1169077673285221&id=14013068

תמונות שפורסמו בשרשור

Wellcom to the club :)

:mm_yeah:

 

יותר מזה - כשהמחיר הוגן והשירות ברמה, אתה לא מתמרמר לשלם את הכסף. פשוט תענוג.

Bimmer

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לגבי ידיעות אחרונות.

יש שם השוואה במחירי טיפולים בין מוסכי היבואנים לבין מוסכים מורשים, במקרה של קונצרן פולקסווגן השוואה נעשתה מול מוסך רון, מעניין למה? :-D (שאלה היפוטתית, מכיון שרון נהפך לשם נרדף למוסך לרכבי קונצרן פולקסווגן )

יש השוואת מחירים בין טיפולי 15,000 30,000 60,000 45,000 75,000 90,000 בסיכום כללי "רון" מוביל בגדול.

מעניין לציין שדווקא בטיפולי הביניים הקטנים יותר 30,000 לדוג' "רון" יוצא יותר יקר.

 

ההפרשים במחירים הם זניחים פרט לטיפול 90 אני חושב שיש הבדל של כ-אלפייה.

 

הבעיה היא לא במחירי הטיפולים הקטנים.

עם כל הכבוד לרון - כמה הוא כבר יכול להוריד מהמחיר של השמן והפילטר. ומה עם עבודה? לעובדים של מוסך רון לא מגיע כסף על העבודה?

 

אצלי צ'מפיון נופלים בהצעות המחיר ההזויות שלהם לתיקונים שמתגלים תוך כדי טיפול.

כאן ההפרש בינם לבין רון גדול.

 

השבוע החלפתי שני צינורות בלימה קדמים אצל רון ושילמתי 580 ש"ח בערך (כולל עבודה ומע"מ).

הצעת המחיר של צ'מפיון הייתה 900 ש"ח כולל הכל.

 

זה מעל 300 ש"ח הבדל. זה לא צחוק.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • שבועיים מאוחר יותר ...

עקב ההמלצות החמות של כל פוקדי הפורום גם אני החלטתי לנסות את מוסך רון בתל אביב וביום שישי ב7 וחצי בבוקר התייצבתי עם

הגולף החדשה (ישנה) שלי אצל רון.

הטיפול שנעשה ברכב:

מקרן חיצוני לגיר+ החלפת שמן גיר

החלפת רצועת תיזמון+מותחנים

מאוורר חדש למנוע

החלפת מיכל נוזל קירור+פקק+שטיפת צינורות+נוזל קירור חדש

שטיפת מנוע

את הסכום הכולל של הטיפול אשמור לעצמי מפאת כבודו של המוסך אני כן אגיד שזה מחיר הוגן (בלשון המעטה) לכל הדיעות. הטיפול נעשה על ידי בחור בשם איאן כמדומני שהיה סבלני ונחמד וגם אני מצטרף לשורת הממליצים בחום על המוסך.אחלה אנשים ושירות היה תענוג.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

שלום,

 

תיקנתי פאסאט 2002 במוסך רון בתל אביב (בוסטר, צירייה, העברת טסט...).

שירות, אמינות, מחיר - אני מרוצה וממליץ.

 

אלון.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לאור כל ההמלצות על מוסך רון החלטתי לעשות את הדרך מירושלים לת"א ביום רביעי על מנת לבצע טיפול 60K לפאביה.

בשיחה בטלפון רון הסכים לקבל אותי 'מעכשיו לעכשיו' כשבשעה 13:30 התקשרתי אמר לי שאם אגיע עד 15:00 אתקבל בברכה, וכך היה.

 

יחס חם ואדיב, והשירות... :) מומלץ!!

8)
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

אחרי הרבה המלצות על המוסך ובגלל שהגיע הזמן לטפל באוטו .

דיברתי עם רון כמה ימים מראש וקבענו.

הגעתי אליו (אתמול בבוקר)

רון בדק ולקח סיבוב על האוטו (A-3 1.8T ) והרגשנו שיש חופשים מכוון הפרונט.

כבר ראיתי מההתחלה מישהו מיקצועי שיודע ומכיר כל פרט קטן ברכב ולא סתם איזה מוסכניק חאפר.

חזרנו למוסך הוחלפו תפוחי הגה ותושבות משולשים.

+טיפול עננק של פילטר מזגן ,שמן,דלק הוחלפו שמנים רצועת מנוע ורצועת טיימינג +משאבת מיים.

יצאתי מבסוט אחלה מוסך! רון אחד האנשים! מה שבטוח יש לו קליינט חדש ומרוצה!

כל הכבוד רון! המשך כך :):-D

:twisted:Audi a-3 1.8T 1.7 BAR:twisted:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בפעם המי יודע כמה ובהצטרפות לרבים מעלי, גם אני מצטרף להמלצה על מוסך רון.

אחרי יותר מ-10 שנים שאני מטפל שם, עדיין הייתה לו המון סבלנות עבור החיפושים שלי אחרי מכונית (ואני לא אדם קל).

אני כבר לא זוכר כמה בדקנו עד שמצאנו אחת טובה, אבל בכל הפעמים רון ואיאן בדקו בצורה מקצועית ומעמיקה.

גם על השירות שאחרי הרכישה יש רק מחמאות על המקצועיות והמחיר.

ממליץ בחום.

קובי

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אהלן קובי, תתחדש :lol:

אני חושב שניפגשנו, אני הייתי הקונה של הפולו האדומה. באמת מצאתם רכב מדהים, תשמרו עליו!

 

אחרי עוד חווית קניה מוצלחת דרך מוסך רון אני מצטרף לקובי :)

Bimmer

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • שבועיים מאוחר יותר ...

שלום חברים.

רציתי להגיד מילה טוב על רון אוחנה ממוסך רון.

מי שמכיר אותי מהפורום יודע שאני בד"כ רק מתלונן אז אם אני טורח למצוא זמן ולתת מילה טובה למישהו - כנראה שבאמת מגיע לו.

 

הA3 האהובה שלי נתקעה לפני כמה שבועות, אחרי בדיקה של רון מתברר שהלך חיישן טמפרטורה ושסתום (סולנואיד) במכטרוניק, סיפור יקר מאוד אך אל דאגה! רון תיקן את מה שצריך ושלח את המכטרוניק למעבדה שהחליפה סולנואיד והגיר עובד כמו חדש.

המחיר היה סביר בהחלט.

 

היחס הטוב והמקצועיות במוסף של רון שווים לי הרבה יותר מאשר פינת ההמתנה והעוגיות של המוסך המרכזי.

אני שמח שמצאתי את רון והדבר היחיד שמבאס אותי זה שלא גיליתי את המוסך שלו קודם...

 

תודה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • ספונסר פורום

לקוחות יקרים ,חברים שלי תודה רבה לכם שאתם טורחים וכותבים המלצות על המוסך

שלנו ,מוסך רון ,תודה רבה .

כל פוסט כזה אני מעביר לאותו עובד שבפועל טיפל ברכב ,והעובדים אצלנו מתרגשים כל פעם

מחדש ויודעים להעריך את הפירגון הזה שהוא לא מובן מאליו .

נשמח להמשיך ולטפל ברכבכם באהבה ובמסירות .

תודה ,תודה .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • שבועיים מאוחר יותר ...

שלום רב לכולם!

מצטרף להמלצה על מוסך רון,היום הגעתי אליו כי חשבתי שיש בעיה עם ידית ההילוכים ברכב שלי (גולף 2002, ידנית),רון עשה סיבוב ברכב, ואמר שככה זה ברכבים האלו וניתן לשפר זאת מעט ע"י קצת שימון.

רון שימן את המנגנון ואת ידית ההילוכים וחל שיפור קל בהכנסת ההילוכים.

רון סירב בתוקף לקחת תשלום כלשהו עבור העבודה הזאת, ואני מודה לו על כך.

אם אתם צריכים מוסך מקצועי,אמין והכי חשוב-מוסך שלא ימציא לכם סתם דברים ויגבה על כך כסף,גשו למוסך רון,רחוב המסגר 31 תל אביב.

בברכה

דניאל

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שבת שלום לכל חברי הפורום.

רציתי לשתף אתכם בביקורי הראשון במוסך רון אתמול (יום חמישי 28.4.11).

לאחר ששמעתי לא מעט המלצות לגבי המוסך ואנשי המקצוע שעובדים שם החלטתי שזה המקום לטיפול בפולו הירקרקה שלי.

לאחר המעבר מירושלים להרצליה חיפשתי מוסך אמין,אדיב ובעיקר מקצועי שיתן מענה לכל בעיות הרכב וקיוותי שלאחר כל מה ששמעתי אכן מצאתי את המקום הנכון.

ביום רביעי התקשרתי למוסך במטרה לתאם הגעתי.

הגעתי בשעה שנקבעה בכדי להעביר את הרכב טיפול תקופתי שגרתי,מיד קיבלתי מענה ולאחר סיבוב קצר עם רון על הרכב והצצה ברכבים המחכים לטיפול הבנתי שהגעתי למקום הנכון.

חזרנו למוסך בגרנו את הקצוות של העלויות וסוג הטיפול ונאמר לי לחזור כשעתיים לאחר מכן לאסוף את רכבי.

לשמחתי קיבלתי טלפון מהמוסך בדיוק בשעה אשר נקבעה לאיסוף הרכב, הגעתי פגשתי את רון ולאחר הסבר קצר נכנסתי חזרה למשרד שילמתי את חובי למוסך ויצאתי כאשר אני מבסוט מעל הגג.

 

אכן פגשתי באיש מקצוע ישר ואדיב אשר יספק לי תשובה לכל שאלה, בין היתר הבנתי שעלי לטפל במאורר של מזגן הרכב וכדאי לעשות זאת בהקדם אך בשעל בעיות כספיות כרגע החלטתי למשוך את זה עוד כחודש חודשיים.

 

בשורה התחתונה אני באמת רוצה להגיד תודה לכל הצוות,למזל דודתו של רון שהצליחה אפילו להוציא את החברה שלי משם עם חיוך כאשר היה לה משעמם לחכות לי במשרד, לכל שאר הצוות ובראשם רון.

תודה רבה גם לכל אותם חברי פורום שבזכות המלצותיהם הגעתי לשם. בהחלט מוסך שאחזור אליו בעתיד...

 

במידה ופוסט זה אינו מתאים לפורום בו הוא פורסם אשמח אם יעבירו אותו למקום המתאים.

תודה ושבת שלום, אורי.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

קודם סיפור רקע קצר..

רכב שבאחזקתי פולו 2002 אוטומט.

ככה לא מזמן רכשתי את הרכב .. ומי מה שראיתי לגביי טיפולים ובאלגנים הרוב המליצו לעשות יישור קו ברכב למה כי אתה לא יודע בידיוק מתי הוחלפו הפילטרים ושמן ומים..ואל מנת למנוע נזקים מה שהחלטתי לעשות זה לפעול על פי ההמלצה .. ופלוס עליי לעבור טסט החודש הזה.

 

ביום שישי הגעתי למוסך בבוקר כבר מהתרשמות מקום שיש בוא רכבים והרבה.. מה שכבר חשבתי לעצמי.. יעבור הרה זמן עד שאני יקבל שרות אבל להפתעתי ברגע שנכסנתי למוסך ואמרתי מה רצוני לעשות יישר הגיע רון בבודו ובעצמו בהתחלה הקשיב לרצונות שלי והחליט קודם כל לקחת את הרכב לסיבוב בדיקה אישית .

בסיום הבדיקה נתן את הערכה שלו לרכב מסר אותי לידייים של איאן סטרואן עובד שלו- יותר נכון האלוף שלו ככה רון מכנה אותו.

והוא התחיל בבדיקה לאורך כול הטיפול ענה לשאלותי תוך כדי העבודה, הקשיב, נתן לי להסתובב מסביב לאוטו בזמן עבודה שלו.

ומכך עלה שבדיוק יישור קו והכנה לטסט הוחלט לעשות את הדברים הבאים:

להחליף שמן, פילטרים שמן , אויר, מזגן, מצתים , רפידות בלמים אחוריות,אטמים לבית נשם. וגם בהמשך החלפתי גם צינור גמיש באגזוז-בפינה של אורי שם טוב האגזוזן :) .

בזמן העבודה גיליתי כמות של אילתורים וחלקים לא טובים שהיו לי ברכב כגון: פילטר לא מקורי , אילתור עם צינורות בפילטת אויר, רפידות בלמים גם על הפנים.

העבודה לקחת כשלוש שעות כולל האגזוז אבל זה עבר מהר :) תודות ליחס טוב ושיתוף פעולה מצד העובדים.

 

לסיכום: מוסך רון זה באמת מוסך שדוגל במקצועות, ייחס אישית ואמינות.

 

לי רק עכשיו נשאר לעבור טסט אבל בסימן שאלה בגלל פנס קדמי שהתכלכל מפנים.

ושאלה קטנה לגביי החלפת השמן-שמו לי שמן 5W30 סינטטי שמתאים לי לפי הרישום 502 - על מכסע המנוע.

אבל פשוט אני קראתי שהשמן שהרכב צריך זה לא 5W40 ?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
 שיתוף
  • תכנים דומים

    • מאת אלונהמ
      אחרי בדיקה במוסך הרכב יצא תקין, לאחר בדיקה במרכז הסליקה של חברות הביטוח נראה שהרכב עבר תאונה, אחרי שהצגנו לנציג במוסך הוא ישר לקח דף חדש והוסיף את הסעיפים הנוספים. לפי הסליקה רשום שבעל הפוליסה קיבל 60 אלף על הרכב ומצויין 0 בירידת ערך.
      רוצים 67 והמחירון 64 משוכלל, מה דעתכם לקנות או לברוח? והאם ייתכן שיש ירידת ערך אך זה לא מוצג לא לבעל הפוליסה דרך המרכז לסליקה לחברות הביטוח? 


    • מאת yoav911gt2
      בתקופה האחרונה שחררה פולקסווגן מספר גרסאות ספורטיביות לגולף. הן היו חזקות, הן היו מרשימות ואפילו נתנו ביצועים טובים על המסלול,
      אבל תמיד הייתה באוויר השאלה מה עם הגולף החזקה ביותר, האם נראה גרסה חדשה ל-R? אנו שמחים לבשר כי היום ענתה פולקסווגן על השאלה,
      עם הצגת ה-R החדשה, אשר חונכת את הדור החדש ביותר למערכת ההנעה הכפולה של היצרנית הגרמנית.
       

       
      הR החדשה משתמשת באותו מנוע כמו הקודמת, 2.0 ליטר טורבו מסדרת EA888, שקיבל תוספת כוח ומפיק כעת כ-315 כ"ס ו-42 קג"מ,
      שיפור של 2 קג"מ ו-20 כ"ס.
      המנוע שולח את הכוח לכל ארבעת הגלגלים דרך תיבה כפולת מצמדים בעלת שבעה הילוכים או תיבה ידנית בעלת שישה הילוכים,
      ומאפשר לגולף להאיץ מאפס למאה ב-4.7 שניות ועד למהירות מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש, או 270 קמ"ש למי שירכוש את
      חבילת ה-R פרפורמנס האופציונלית.
       

       
       
       

       
      על מנת להפוך את ה-R לקלילה וחדה יותר, פולקסווגן ביצעו מספר שינויים לשלדה ולמתלים. הדיפרנציאל האחורי הוחלף לאחד חדש,
      עם יכולת העברת כוח לכל גלגל בנפרד לפי הצורך. הבולמים האדפטיביים הוקשחו, הבלמים הקדמיים הוגדלו ותת השלדה הקדמית
      הוחלפה בשלדת אלומיניום לטובת חסכון במשקל. כתוצאה מכלל השינויים הללו המרכב של הגולף R החדשה קשיח ב-10% לעומת הדור הקודם.
       

       
      השינויים החיצוניים מינוריים, יש בודי קיט אגרסיבי, דיפיוזר אחורי עם ארבע יציאות אגזוז בולטות, סט גלגלי סגסוגת ייעודי וסמל R
      תופס את מקום שם הדגם מאחור.
      למחפשי המראה המוחצן פולקסווגן מציעה בתור אופציה אגזוז רועש יותר מבית אקרופוביץ', ספוילר אחורי גדול יותר וגלגלי 19' אינץ.
      בפנים השינוי בולט יותר, ישנם מושבי ספורט חדשים ותומכים מעור נאפה, הגה חדש עם פדלים מנירוסטה להעברת הילוכים (בגרסה האוטומטית),
      וגימור קרבון לדשבורד. תפירה כחולה ברחבי תא הנוסעים ומיקום סמלי R על המושבים ועל השטיחים נועדו להזכיר
      לכם בכל רגע כי אתם לא יושבים ב"סתם גולף" אלא בגולף החזקה ביותר בהיצע.
       

       
      הגולף R מצופה להגיע לשווקים בתחילת 2021,  כאשר המחירים צפויים לעלות עקב תוספת הטכנולוגיה בדגם החדש.
       


       

      לצפייה במאמר המלא
    • מאת yoav911gt2
      בתקופה האחרונה שחררה פולקסווגן מספר גרסאות ספורטיביות לגולף. הן היו חזקות, הן היו מרשימות ואפילו נתנו ביצועים טובים על המסלול,
      אבל תמיד הייתה באוויר השאלה מה עם הגולף החזקה ביותר, האם נראה גרסה חדשה ל-R? אנו שמחים לבשר כי היום ענתה פולקסווגן על השאלה,
      עם הצגת ה-R החדשה, אשר חונכת את הדור החדש ביותר למערכת ההנעה הכפולה של היצרנית הגרמנית.
       

       
      הR החדשה משתמשת באותו מנוע כמו הקודמת, 2.0 ליטר טורבו מסדרת EA888, שקיבל תוספת כוח ומפיק כעת כ-315 כ"ס ו-42 קג"מ,
      שיפור של 2 קג"מ ו-20 כ"ס.
      המנוע שולח את הכוח לכל ארבעת הגלגלים דרך תיבה כפולת מצמדים בעלת שבעה הילוכים או תיבה ידנית בעלת שישה הילוכים,
      ומאפשר לגולף להאיץ מאפס למאה ב-4.7 שניות ועד למהירות מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש, או 270 קמ"ש למי שירכוש את
      חבילת ה-R פרפורמנס האופציונלית.
       

       
       
       

       
      על מנת להפוך את ה-R לקלילה וחדה יותר, פולקסווגן ביצעו מספר שינויים לשלדה ולמתלים. הדיפרנציאל האחורי הוחלף לאחד חדש,
      עם יכולת העברת כוח לכל גלגל בנפרד לפי הצורך. הבולמים האדפטיביים הוקשחו, הבלמים הקדמיים הוגדלו ותת השלדה הקדמית
      הוחלפה בשלדת אלומיניום לטובת חסכון במשקל. כתוצאה מכלל השינויים הללו המרכב של הגולף R החדשה קשיח ב-10% לעומת הדור הקודם.
       

       
      השינויים החיצוניים מינוריים, יש בודי קיט אגרסיבי, דיפיוזר אחורי עם ארבע יציאות אגזוז בולטות, סט גלגלי סגסוגת ייעודי וסמל R
      תופס את מקום שם הדגם מאחור.
      למחפשי המראה המוחצן פולקסווגן מציעה בתור אופציה אגזוז רועש יותר מבית אקרופוביץ', ספוילר אחורי גדול יותר וגלגלי 19' אינץ.
      בפנים השינוי בולט יותר, ישנם מושבי ספורט חדשים ותומכים מעור נאפה, הגה חדש עם פדלים מנירוסטה להעברת הילוכים (בגרסה האוטומטית),
      וגימור קרבון לדשבורד. תפירה כחולה ברחבי תא הנוסעים ומיקום סמלי R על המושבים ועל השטיחים נועדו להזכיר
      לכם בכל רגע כי אתם לא יושבים ב"סתם גולף" אלא בגולף החזקה ביותר בהיצע.
       

       
      הגולף R מצופה להגיע לשווקים בתחילת 2021,  כאשר המחירים צפויים לעלות עקב תוספת הטכנולוגיה בדגם החדש.
       


       
    • מאת benimeni
      העליתי בעבר הודעה בנושא, ו... לא כ"כ קיבלתי מענה 
      אז ככה, 
      לפני שבועיים וחצי ריסקתי את האוטו (גולף טרנדליין 2006, 164K) בגדר בטיחות. לנהג שלום, הרכב טוטאל לוס.
      למזלי היה לי מקיף (עובדי מדינה...) ואני אמור לקבל כ - 12,500 שח על האוטו ויש לי כ - 3000 שח בערך להוסיף.
      משיטוט יסודי ביד 2 בשבועיים האחרונים הגעתי למסקנה שממש בא לי פולקסווגן ג'טה.
      הלכתי לראות אחת (2008, קומפורטליין, מנוע 2.0 136K) אך בבדיקה (ששילמתי אני!) יצאו כמה  תקלות שחלקם משמעותיות וירדתי ממנה.
      כעת מתפרסמות עוד כמה ג'טות בתקציב שלי אך רק דגם טרנדליין 1.6 באיזור ה160-170K.
      אשמח לשמוע את דעתכם על הג'טה וכן המלצות לרכב דומה בתקציב שלי
      אציין שאני נוסע בעיקר בעיר כ 750 קמ בחודש ויש לי 2 כסאות תינוק מאחורה ורישיון לאוטומט בלבד!
      תודה לכולכם...
    • מאת yoav911gt2
      אם ניסיתם את הגולף GTI הרגילה אך היא לא הייתה מספיק ספורטיבית, חדה ומהירה בשבילכם, וה-R כפולת ההנעה נראית לכם סתמית מדי מנותקת מדי ויקרה מדי,
      אולי כדאי לכם לבדוק את הGTI קלאבספורט. 

      הקלאב ספורט נועדה להיות גרסה קלה יותר וממוקדת מסלול של ההאצ'בק החמה. המנוע נשאר שני ליטר טורבו, אולם ההספק מזנק מ-245 כ"ס ו-37 קג"מ  ל-296 כ"ס ו-40 קג"מ,
      תוספת של יותר מ-45 כ"ס  בהשוואה ל-GTI הרגילה.
      על מנת להבדיל אותה מהגולף R, ההנעה נשארת קדמית ותיבת ההילוכים היא תיבה רובוטית כפולת מצמדים עם שבעה הילוכים בלבד.
      עליית ההספק מאפשרת לקלאב ספורט לזנק ל-100 קמ"ש בפחות משש שניות והמהירות המרבית מוגבלת אלקטרונית ל-250 קמ"ש. 
       
      על מנת לשפר את התנהגות הכביש, לצמצם עד כמה שאפשר את תת ההיגוי ולאפשר יכולת פניה מדויקת יותר , החליטו בפולקסוואגן לצייד את הקלאב-ספורט בדיפרנציאל קדמי אלקטרוני חדש,
      כיול מותאם להיגוי ולמתלים וזוויות היגוי חדות יותר. בנוסף, שודרגו הבלמים, אשר נסמכים כעת על דיסקים גדולים וקלים יותר בהשוואה לדגם הקודם ועתידים לתת עוצמת בלימה עדיפה.
      לפי פולקסווגן השיפורים בדיפרנציאל , בהיגוי בשלדה ובבלמים מאפשרים לרכב להגיב בצורה מהירה יותר ומחסלת את תופעת התת היגוי המאפיינת רכבי הנעה קדמית באופן מסורתי.
       
      כמו בGTI הרגילה יש לקלאב ספורט מבחר מצבי נהיגה בניהם: אקו, רגיל , קומפורט, ספורט והתאמה אישית, אך בשונה מהGTI הרגילה, בקלאב-ספורט התווסף מצב ייחודי בשם ספיישל (מיוחד) ,
      שהוא מצב שהותאם במיוחד לנהיגה על הנורבורגרינג , המסלול עליו פותחה הקלאב-ספורט, ובו היא מציגה פער של כ13 שניות! לעומת GTI דור שמונה רגילה. 
       
      על מנת ליצור בידול ויזואלי בין הקלאבספורט ל-GTI הרגילה, דאגה פולקסווגן לצייד אותה בפגוש קדמי שונה , ספוילר קדמי , חצאיות צד רחבות יותר , כנף גדולה יותר וכן דיפיוזר אחורי חדש.
      מבפנים נוכל למצוא מושבי ספורט חדשים עם עור מחורר, כאשר תפירה אדומה מוצעת כאופציה בתוספת תשלום. לוח מחוונים דיגיטלי מגיע כסטנדרט וכן תאורת אווירה בעלת שלושים גוונים
      שונים מוצעת גם היא כחלק מהאבזור הסטנדרטי.
       
      לפי פולקסוואגן, הקלאב ספורט החדשה לא תיוצר במהדורה מוגבלת כמו הקלאב ספורט הקודמת (ממנה יוצרו רק 400 יוצרו) ולכן הפעם אולי קיים סיכוי טוב יותר לראות אותה במחוזותינו.
       
       
       
       

      לצפייה במאמר המלא
  • נושאים פופולריים

  • נושאים מתעדכנים


×
×
  • תוכן חדש...