היום הפסיקו לפעול לי הרדיו דיסק , המצית , הנעילה מרכזית.
ראיתי בספר רכב שיש פיוז שאחרי על כל זה.אבל הוא לא נראה שרוף,ושאני מחליף אותו זה עדיין לא פועל.
אשמח לקבל עצות לפתרון הבעיה.
לאחרונה יש לי בעיה כאשר אני מניע את האוטו הטורים עולים ל 3 יורדים ל2 ועולים ל 3 וכך הלאה...
לאחר שאני מכבה את האוטו ומניע שוב זה מפסיק..
ככה כבר שבוע..
יש למישהו מושג מזה?
שלום.
ברשותי פיגיו 205 ולאחרונה האוטו היה בבית לא נסעו עליו..
אתמול אני בא לעשות עליו סיבוב ואני רואה מתחת לרצפה מלא שמן..
כל השמ נזל ..הכל! שאני ממלא חדש זה נוזל ברמה שאני מסתכל מתחת לאוטו אני רואה טיפה טיפה נוזלת..
אחר כך חיביתי תאוטו וכשהדלקתי אותו שמתי לב שאם אני עוזב תגז הרכב כבה..!
מה נירא לך שהבעיה...ומה עלות הנזק המוערכת.
שלום.. ההילוכים שלי תמיד היו קשים במיוחד...
ולפני כמה ימים לא הצלחתי יותר להכניס הילך רוורס...חחחח הייתי יוצא ודוחף תאוטו וממשיך ליסוע..
היום הייתי אצל מוסך רון בת"א למי שלא מכיר..
פתר לי את הבעיה דיי מהר .ואללה המחירים היו הוגנים..
לכל מי שיש בעה ממליץ ללכת אליו בן אדם נחמד
ושוב רון תודה על הכל...
שלום.. ההילוכים שלי תמיד היו קשים במיוחד...
ולפני כמה ימים לא הצלחתי יותר להכניס הילך רוורס...חחחח הייתי יוצא ודוחף תאוטו וממשיך ליסוע..
היום הייתי אצל מוסך רון בת"א למי שלא מכיר..
פתר לי את הבעיה דיי מהר .ואללה המחירים היו הוגנים..
לכל מי שיש בעה ממליץ ללכת אליו בן אדם נחמד
ושוב רון תודה על הכל...
בזמן האחרון שאני לוחץ על הבלם יש רעש של חריקה..
הבנתי שיכול ליאות שצריך להחליף את הבלמים הרכב אצלי 15000 אלף קילומטר ואין לי מוסג מתי החליפו פעם אחרונה
השאלה שלי האם בפולו יש רפידות מיוחדות?משהו עם החישן של ה ABS ???