Jump to content

VAGpm

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של VAGpm

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. בבעלותי בורה שנת 2001 הבחנתי כי חסר כל שבועיים 1/2 ליטר נוזל קרור (לא הצלחתי לאבחן מהיכן הנוזל בורח) פניתי לאור נסיוני הטוב למר רון אוחנה , הוא קיבל אותי במוסך בסבר פנים יפות אבחן בשניה מהיכן קיימת נזילה החליף באמצעות עובדיון המקצועיים במהירות וביעילות ובנוסף כבונוס שטף בעצמו (בעל המוסך חבר'ה שימו לב) את המנוע רצ"ב תמונה. אני מודה לו על השירות ,המקצועיות והיחס
  2. בבעלותי בורה שנת 2001 הבחנתי כי חסר כל שבועיים 1/2 ליטר נוזל קרור (לא הצלחתי לאבחן מהיכן הנוזל בורח) פניתי לאור נסיוני הטוב למר רון אוחנה , הוא קיבל אותי במוסך בסבר פנים יפות אבחן בשניה מהיכן קיימת נזילה החליף באמצעות עובדיון המקצועיים במהירות וביעילות ובנוסף כבונוס שטף בעצמו (בעל המוסך חבר'ה שימו לב) את המנוע רצ"ב תמונה. אני מודה לו על השירות ,המקצועיות והיחס
×
×
  • תוכן חדש...