Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5350 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן אני מתעניין ברכישה של אימפרזה שנת 06' או 07' מנוע 2000 אוטומט 4X4.

האם הרכב שווה קניה? במחיר של 55K? ראיתי ביד 2 הרבה רכבים עם קילומטרג' ממוצע (80K) שנמכרים הרבה מתחת למחירון,למה?

האם מערכת ה4X4 דורשת תחזוקה מסויימת? אני יודע שצריך להחליף צמיגים ברבעיות.

האם הרכב זריז?

הנסיעות שלי הן 70% בין עירוניות,אני מחפש רכב זריז עם צריכת דלק סבירה ואחזקה זולה ושקט(בידוד רעשים)

אילו עוד רכבים כדאי לי לקחת בחשבון? תקציב 55K.

תודה.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מכונית מאוד אמינה, די מהירה ודי נחמדה. החסרונות שלה הם בעיקר צריכת הדלק הלא נמוכה והמושב האחורי הצפוף. חוץ מזה, אין יותר מידי מה לספר על האמינות שלה או על בעיות מיוחדות. אם אתה מחפש משפחתית שנותנת קצת יותר פלפל אז זאת בחירה מעניינת.

 

בדוק גם את הניסאן טידה. היא אמנם פחות ספורטיבית מבחינת הנהיגה אבל היא חסכונית יותר בדלק.

פורסם

זה הדגם עם ה125 כוחות סוס או 160?



B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

משנת מודל 2006 ואילך מדובר במנועים "החדשים" עם 160 כ"ס.

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם

אני עשיתי נסיעת מבחן על הדגם הקודם עם ה125 כוחות והוא היה פשוט פלופ של רכב - נפילה.



 

נכנסתי חזרה לקורולה 2007 עם הרבה מאוד הערכה כלפיה.

 

אבל הדגם עם ה160 כוחות צריך להיות מטוס קטן לפי מה ששמעתי - נסיעת מבחן חובה.

 

אפרופו - תיקח בחשבון צריכת דלק לא סימפטית לפי מה שנכתב בפורום הזה על סובארו בשנים האלו.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

הבעיה ברכב הזה שתיבת ההילוכים מסרסת את פעולת המנוע והוא מרגיש כמו מנוע 1.6 לכל דבר. הייתי ממליץ לך לחפש את הגרסא הידנית שתתן לך גם צריכת דלק טובה יותר וגם תאוצה סבירה הרבה יותר.

מלבד זאת, מדובר ברכב מאוד אמין ללא תקלות או בעיות מיוחדות. מערכת ה4 על 4 לא דורשת לחזוקה יוצאת דופן.

פורסם

מערכת 4 על 4 דורשת החלפת 4 ציריות ולא 2.

 

כמו כן האוטומט באמת שממש ממש מסרס את הנהיגה ולא מרגישים שום כוח כמו כן הדוושה לא רגישה בכלל אתה לוחץ עד הסוף,

 

קורא ספר ואז נוסע. עם אתה מוצא ידני קח בחשבון החלפת מצמד ב4 על 4 מייקר את העבודה מאוד.

You should never drive faster than your guardian angel can fly, mine is electronicly limited to 300 km/h.

פורסם

האמת שראיתי סטיישן שחורה ידנית ב57K,הרכב נראה טוב אבל אני לא צריך סטיישן.

אני מחפש אחת ידנית אבל רובן המוחלט מוניות לשעבר או רכב ללימוד נהיגה.

אני מחפש רכב משפחתי עם טאצ' ספורטיבי שיתאים לחייל משוחרר.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

מכוניות מסוג זה נמצאות למכירה ביד 2 כבר מעל חצי שנה

או שהם במצב גרוע או שהעובדה שהן סטיישן לא עוזרת במכירתן

הרכב צורך דלק בכמות של 1ל 8 ליטר לק"מ

האחזקה יקרה צמיגים - כל החלפה מעל 2000 שקל לרבעייה

יתר מזה האוטו טוב - קח בחשבון כי למכור אותו משימה בלתי אפשרית- אז לקנות ולגמור אותו כמה שנים טובות

פורסם

היי,יש לי אחת כזו. אתה מוזמן להתקשר לקבל את כל ה חו״ד בטלפון ואף להגיע לעשות נסיעת מבחן.

צור קשר בה״פ לקבלת מספר טלפון.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

שלום לכולם

 

לאחי הקטן יש אחת כזו.

אפשר לומר שהרכב שקט בנסיעה מרוב המכוניות שנסעתי בהן (חיובי מאוד),הרכב מרגיש מאוד כבד הגיר ומערכת הנעה כפולה

לא עושים לו חסד וגם מישקל גבוה אבל בסך הכול "בסדר",תצרוכת הדלק גבוהה יחסית ברמה של 1;8

שזה לא מעט אבל אל תישכך שזה מנוע אלפיים סמ"ק ומערכת הנעה כפולה(כבד כבר אמרתי ?) .

אמינות גבוהה מאוד :"שים דלק וסע" טיפול שנתי וטסט ללא שום בעיות מיותרות בכלל.

יש לציין מעל לכול שהרכב מהנה בצורה יצאת דופן בנהיגה ספורטיבית ומהירה ומשרה ביטחון רב ומי שלא נהג שלא יגיב בבקשה

זו דעתי האישית בלבד, ,תודה.הרכב מרגיש איכותי מאוד מבחינת נסיעה שקטה וביצוע כללי ביום יום.מרגיש יותר איכותי

מהרבה רכבים שנסעתי בהם ואני לא משווה לאיכות הגרמנית היקרה אבל הוא קרוב מבחינת ההרגשה בנסיעה בלבד.

רשמתי כבר שהוא מהנה מאוד ? הוסיף ואומר שהרכב מרגיש יותר חדש גם אחרי 4 שנים של נסיעה מאשר רכבים מהמוצא

הגרמני ולא נותן הרגשה של "עוד רגע אני מתפרק" מה שאי אפשר לומר על הגרמניות היו לי גם גרמניות ברזומה .

מבקש לציין שזו דעתי האישית בלבד וגם אני הייתי שמח אילו היו לו עוד 30-40 סוסים אטמוספרים.עוד הוסיף שעם גיר ידני הרכב

מרגיש יותר ספורטיבי וזריז משמעותית.

יש להוסיף שאני לא ילד, 40 +... מכרתי השנה STI 2004 בצער רב מאוד 60000 ק"מ

וכעת אני רוכב על JEEP GRAND SRT-8

יום טוב לכולם וסעו בזהירות.

פורסם

יש לי את הדגם הקודם, שנת 2004 סטיישן מנוע 2000 אוטומט.

לדעתי הסטיישן הרבה יותר שימושית מהסדאן, וגם נראית יותר טוב.

הרכב מהנה לנהיגה יותר ממשפחתיות אחרות. יש לו אחיזת כביש טובה בזכות הAWD. המנוע אמנם רק עם 125 כ"ס, אבל יש מספיק כח להאצות ועקיפות (למרות הגיר). צריכת הדלק תלוייה באופי הנהיגה. אם לוחצים, נקבל 1:8. אם רגועים, אפשר גם להגיע ל1:11. אני מניח שעם המנוע החזק שמגיע מ2006 צריכת הדלק תהייה טובה יותר. מבחינת שאר עלויות אחזקה, זה לא שונה מרכבים יפנים אחרים.

יש הרבה מקום בתא המטען, ואם משכיבים את המושבים, אפשר להכניס אופני שטח פנימה. ומבחינת אבזור, אין תלונות. אני חושב שבדגם החדש יש יותר אבזור.

בקיצור אני מרוצה מהאוטו.

SUBARU FORESTER SH

ALFA ROMEO 156 TS2.0

פורסם

לצריכת דלק של 1-11 ספק אם תגיע.

 

צריכת הדלק הסבירה היא סביב 1-8, ואכן רכב מאד נחמד, קצת צפוף בחלקו הקידמי - לנהג גבוה לא יהיה נוח.

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..


×
×
  • תוכן חדש...