Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
S6? מכשיר יציב ללא לאגים?

 

גגל TouchWiz בהזדמנות.

 

הדבר היחיד שנתקע לי בSGS6 שלי זה רק הוואצאפ,אבל גם זה בגלל שאני אף פעם לא מוחק הסטורית שיחות בקבוצות שלי,וגם לא מדיה (תמונות וסרטונים)

 

מבחינת מכשיר הוא באמת אחלה בחלה,מה שכן הייתי שמח לספיקר קצת יותר חזק (הטלפון בכיס בעבודה,מקום רועש,ולא תמיד שומע אותו)

 

בהחלט ממליץ לרכוש אותו למי שצריך (ה7 עדיין יקר,עדיף לחכות לאחרי החגים שיירד עוד קצת)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

אחת הסיבות שמכרתי מהר את הgs6 הוא ש32gb זה פשוט לא מספיק.

בs7 הם השכילו להחזיר את הכרטיס הזכרון אבל שכחו ליישר קו ולהוסיף usb type c.

פורסם

מישהו מעודכן בצפי לv20?

יגיע לארץ מהר כמו הדור הקודם? יהיה מחיר סביר?

ומה לעזאזל הבעייה עם הG5 שהמכירות שלו כאלה נמוכות?

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
פורסם

הבעיה העיקרית של ה- G5 היא ה-G4.

 

המכשיר הזה היה עוד בעייתי לפני הכישלון בלוח אם שהרס מכשירים. לאחריו אני בכלל לא אדבר.

 

לי היה בעבר את ה-G4, ואני יודע שלאחריו אני לא אקנה יותר שום מכשיר של LG לעולם.

פורסם
מישהו מעודכן בצפי לv20?

יגיע לארץ מהר כמו הדור הקודם? יהיה מחיר סביר?

ומה לעזאזל הבעייה עם הG5 שהמכירות שלו כאלה נמוכות?

יוצג כנראה ב06.09

 

Sent from my Z1 using Tapatalk

8)
פורסם

לי יש את ה V10 בן יונה של מכשיר.

לדעתי בתמחור טוב ל V20 הוא ייתן פייט לשאר המכשירים בשוק ויציל את חטיבת הניידים של LG.

פורסם

לדעתי בתמחור טוב ל V20 הוא ייתן פייט לשאר המכשירים בשוק ויציל את חטיבת הניידים של LG.

 

תשמע,אחרי שדי הרבה נכוו ועדיין בטראומה מתקלת ה G4,יהיה ממש קשה ל LG לשכנע קומץ גדול של אנשים לרכוש שוב ממכשיריהם.

 

ומי כמונו יודע,שדברים רעים זוכרים להמון זמן..

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

תודה אייל. נראה ששווה לחכות לו.

מקווה שיגיע לארץ מהר ובמחיר סביר (כמו עם הדור הקודם)

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
פורסם

בעניין חיפושי למכשיר לאישתי. ראיתי שאני יכול לרכוש מאיביי lg g2 חדש בכ 600 ש"ח. הבנתי שה g2 הוא הדגם המוצלח ביותר של lg עד כה - דעתכם ?

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

חדש זה לא, במקרה הטוב מחודש

וגם 600 שקל זה לא, כי תוסיף מכס\מע"מ.

 

להגיד שה G2 זה המכשיר הכי מוצלח שלהם זה כמו להגיד שטויוטה הגיעו לשיא כשהוציאו את הרכב של אושריקו, היו צריכים לסגור את הבאסטה דאז כי יותר טוב מזה לא יהיה.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

×
×
  • תוכן חדש...