Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
חדש זה לא, במקרה הטוב מחודש

וגם 600 שקל זה לא, כי תוסיף מכס\מע"מ.

 

להגיד שה G2 זה המכשיר הכי מוצלח שלהם זה כמו להגיד שטויוטה הגיעו לשיא כשהוציאו את הרכב של אושריקו, היו צריכים לסגור את הבאסטה דאז כי יותר טוב מזה לא יהיה.

 

זה לא מכשיר חדש ?

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

הG2 ספציפית לא מיוצר כבר הרבה שנים, המכשיר הזה לא יכול להיות חדש.

 

הסינים קונים מכשירים עם מסכים שבורים או תקלות אחרות, מחדשים אותם ומוכרים בתור "חדש", זה הליך נורא פופולרי בעלי-אקספרס, הרי יש להם את היכולת לייצר בערך הכל חוץ מהלוח הראשי ובאיכות קרובה למקור ככה שהדיוט לא יידע את ההבדל.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם (נערך)

גם אם מדובר במכשיר חדש מקורי הוא שכב לפחות שנה-שנתיים במחסנים, כך שהסוללהי שלו כבר ממש לא חדשה. תתחיל עם סוללה שכבר עברה שליש מאורך חייה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

גלקסי s5 או s6? אני שומע דעות לכאן ולכאן, חלק טוענים שה 5 מוצלח וה 6 בעייתי וחלק טוענים שה 6 הוא המכשיר הטוב ביותר שסמסונג הוציאו. דעתכם בבקשה

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

זה אותו הסיפור כמו עם lg g2 מלפני כמה הודעות או עם קורולה 2002.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

התגובה שלך לא מובנת לי, אם אתה טוען שכל מכשיר מתקדם יותר שיוצא הוא טוב יותר כברירת מחדל מזה שקדם לו, אז אני מצטער, אבל אני חולק עלייך.

 

נחזור לשאלה המקורית - מחפש מכשיר (לא נקסוס) לאישתי, שהדרישות הן, איכות שיחה וספיקר, מצלמה איכותית , תקציב עד 1,500 ש"ח.

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

אני חייב להבין מה הסיפור שלך עם הנקסוס

 

בידי מבקרים ומשתמשים רבים ה 5x וה 6p נחשבים לטלפונים הכי טובים שניתן לקנות במסגרות המחירים שלהם אבל אתה מוכן לשנות את הדרישות ואת התקציב רק כדי לא לקנות את המכשיר שעונה עליהן הכי טוב :shock:

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
אני חייב להבין מה הסיפור שלך עם הנקסוס

 

בידי מבקרים ומשתמשים רבים ה 5x וה 6p נחשבים לטלפונים הכי טובים שניתן לקנות במסגרות המחירים שלהם אבל אתה מוכן לשנות את הדרישות ואת התקציב רק כדי לא לקנות את המכשיר שעונה עליהן הכי טוב :shock:

 

הסיפור שלי הוא אישתי.

יש לה כרגע נקסוס 5, לפניו היה נקסוס 4. היא כל כך מאוכזבת מהנקסוס 5 שהיא לא מוכנה לשמוע על עוד נקסוס לצערי.

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

תגיד לה שתנסה,אין לכם מה להפסיד - שוק היד2 בפורום ובכלל פורח ;) (במיוחד בסלולר)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
הסיפור שלי הוא אישתי.

יש לה כרגע נקסוס 5, לפניו היה נקסוס 4. היא כל כך מאוכזבת מהנקסוס 5 שהיא לא מוכנה לשמוע על עוד נקסוס לצערי.

 

זה גישה לא נכונה לחיים, הייתה קורולה עם בוצה במנוע פעם - אז לא נקנה יותר קורולה אף פעם?

הייתה גם אחת עם גיר מזעזע - אז לא נקנה קורולה אוטומטית?

 

לכל יצרן בכל שוק יש מוצרים טובים יותר וטובים פחות, הנקסוס 5 ספציפית סבל מסוללה קטנה מדי ורמקול בודד חלש, זהו בערך. מנגד בזמנו הוא הוצג עם מפרט של ספינת דגל אבל בחצי מחיר, אז אנשים התפשרו על זוטות וקיבלו אחלה מכשיר.

 

תראה\תקרא קצת ביקורות על ה5X, הוא מעולה. עונה על הדרישות בצורה מושלמת.

 

או שתחכה חודש בערך ויגיעו שני הנקסוסים החדשים של HTC, פה כבר אין שום עניין לסלוד מהם - זה אפילו לא אותו היצרן כמו ה5 וה 5X (את שניהם מייצרים LG)

 

תגיד לה שזה " HTC SAILFISH 5P", תשמיט את הנקסוס מהשם :lol:

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
זה גישה לא נכונה לחיים, הייתה קורולה עם בוצה במנוע פעם - אז לא נקנה יותר קורולה אף פעם?

הייתה גם אחת עם גיר מזעזע - אז לא נקנה קורולה אוטומטית?

 

לכל יצרן בכל שוק יש מוצרים טובים יותר וטובים פחות, הנקסוס 5 ספציפית סבל מסוללה קטנה מדי ורמקול בודד חלש, זהו בערך. מנגד בזמנו הוא הוצג עם מפרט של ספינת דגל אבל בחצי מחיר, אז אנשים התפשרו על זוטות וקיבלו אחלה מכשיר.

 

תראה\תקרא קצת ביקורות על ה5X, הוא מעולה. עונה על הדרישות בצורה מושלמת.

 

או שתחכה חודש בערך ויגיעו שני הנקסוסים החדשים של HTC, פה כבר אין שום עניין לסלוד מהם - זה אפילו לא אותו היצרן כמו ה5 וה 5X (את שניהם מייצרים LG)

 

תגיד לה שזה " HTC SAILFISH 5P", תשמיט את הנקסוס מהשם :lol:

 

תודה על העצות - ננסה מסע שכנוע קל...

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם
ממש מוזר, נקסוס 5 היה אחד המכשירים הכי טובים שהיו לי.

 

ממה כבר היה אפשר להתאכזב ממנו?

 

איכות השיחה - השמע של הספיקר שלו פשוט גרוע, לא ניתן לנהל שיחה אם המכשיר לא צמוד לאוזן לחלוטין. בנוסף המצלמה מאד מאכזבת.

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

ספיקר לא זוכר כי לא השתמשתי בו בזמנו. והמצלמה... פשוט תפעיל HDR+ , זה עושה הבדלים של שמיים וארץ (יחסית, בכול זאת זה מכשיר מלפני 4 שנים שבמונחים של היום זה מאובן)

×
×
  • תוכן חדש...