Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

טוב זה היה קצר, הMOTO G 2014 שוב השתגעה, בחיי איך אני כבר רוצה לרסק אותו עם פטיש ולצלם ליוטוב ... :-), טפו על עידכונים לא בשלים!.

נ.ב: המחליפים הוזמנו כבר לפני חודש, לצערי הדואר בשכונה שלי נידפק לגמרי ואולי במיקרה הטוב אקבל בעוד חודש חודשיים, פשוט כיף חיים בשילטון שלנו שהכל רקוב ולא יעיל וכל המיסים מתבזבזים על הכל חוץ מהתועלת לאזרח שממן אותה.

 

*צ'טערת- הייתי חייב ליפרוק :-(.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)

אני רק שאלה

 

עייפון 6,לפי זאפ באילת המחיר אותו הדבר כמו בשאר חלקי הארץ

 

איך ייתכן? היכן העדר המע"מ במוצר הזה?

 

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=884668

 

מדובר על KSP \ אייבורי וכו' כמובן,לא מכיר את השאר ומעדיף להמנע.

 

הטלפון לזוגתי,והייתי מעביר אותה בכיף לצד האפל והנורמלי :p (גלקסי שיומי ושות'),אבל לא בטוח שהמעבר של התוכן במכשיר שלה (אייפון 4S) יעבור חלק למכשיר אחר,מה גם שיש הרבה חומר (הקלטות,אנשי קשר מרובים,וואטסאפ קומפלט עם שיחות הסטוריה ומדיה,ושאר תופינים שפשוט אני לא רואה אופציה שהכל יעבור חלק...בגלל זה המחשבה על אייפון)

עריכה אחרונה על ידי ezuf

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
טוב זה היה קצר, הMOTO G 2014 שוב השתגעה, בחיי איך אני כבר רוצה לרסק אותו עם פטיש ולצלם ליוטוב ... :-), טפו על עידכונים לא בשלים!.

ניסית לסלק את האפליקציות חוץ ממינימום שממש נחוץ?

זה עזר לי בזמנו, במכשיר moto g xt1068 ?

פורסם (נערך)

חזרתי להטריד אתכם. בשעה טובה אני עוזב את עבודתי. צריך נייד. משתמש באופן מסיבי לווטסאפ גלישה באינטרנט,פייסבוק ואתרי חדשות. אה, וגם במשחק כדורגל דבילי dream league.

מחפש מכשיר שלא ייתקע או יהיה איטי.

עד היום היה לי גלקסי 5s, שהיה בסדר גמור עד העדכון האחרון שדפק לו את הצורה.

מחפש את הvfm הטוב ביותר עד 1000 ש"ח פלוס מינוס

המכשיר חייב להיות אצלי תוך שבוע מהיום, כך שכנראה רכישה בארץ.( יש מי שיקנה לי באילת. )

רצוי כזה שניתן יהיה להתאים לו מגן איכותי.

גודל מסך לא פחות מהגלקסי הנוכחי, רצוי יותר. סוללה פחות דרמטי, כדאי שתהיה הרחבה לsd.

אם יהיה נקי ללא אפליקציות שדחפו לו עדיף.

ממש מעדיף שלא להתעסק עם רומים למיניהם.

חשובה עברית תקינה.

ובהזדמנות זו תודה גדולה למשתמש( לא מצאתי את ההודעה) שהמליץ לי על j5 לאמא שלי. קליעה בול.

מה דעתכם?

 

 

 

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי צביקי
פורסם (נערך)

דעתי?

תשקיע קצת יותר ותקנה באילת נקסוס 5x עם 32gb.

אולי גם הפעם המכשיר יהיה בול, למרות שאין בו כרטיס הרחבה.

http://www.gomobile.co.il/items/675656-LG-NEXUS-5X-32GB

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)

יש מכשיר כזה לבת שלי.

קניתי לה מ ebay זוג כבלים type c ב 3 דולרים ומטען מקורי רזרבי מהיר ב 40 שקלים ( למרות שכל מטען עם כבל נשלף יעשה את העבודה ).

המכשיר הזה nexus 5x מהיר, אנדרואיד נקי, מצלמה טובה מאוד, מסך מעולה.

וכל זה ב 1200 שקלים.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

עם type-c צריך להיזהר מאוד בכל מה שקשור לכבלים, נגמרו הימים שהיית יכול לגשת לכל בסטיונר בשוק ולקנות "כבל גלקסי"

כבל רע ישרוף את המכשיר, חד משמעית

 

לקנות אך ורק כבלים שנבדקו ואומתו כטובים על ידו: https://plus.google.com/+BensonLeung

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם (נערך)

למה לא להתקין רום אחר?

לגבי הusb-c קניתי מתאם עבור כבל usb של anker.

מכבל מיקרו usb לכניסה של usb c.

אני מרוצה מאוד מהנקסוס 5x.

2 דברים מעצבנים שאין שניתן להחזיר עם רוט.

מייצב לצילום וידאו ב1080p.

מיראקסט.

עריכה אחרונה על ידי none77
פורסם

הזמנתי לאבא שלי מכשיר מאליאקספרס, במחיר של 110 דולר. המוכר רשם 70.

לפי המספר מעקב הגיע לארץ ביום ראשון אבל באתר הדואר אין פרטים. האם אכלתי אותה עם מכס?

פורסם

אם זה עבר במכס יש לזה סטטוס כשאתה מזין את המספר מעקב (הפריט מעוכב מכס וכו')

אם עוד לא ראית שום אזכור באתר הדואר (עד כמה שאפשר לקרוא לזה אתר..),99% שזה עבר חלק (תדע בוודאות כשתלך לקחת את הפריט,ותבדוק אם מצורפת חשבונית תשלום)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

הגיע זמנו של הגלקסי 4 הנאמן שלי לצאת לפנסיה.

מתלבט בין המכשירים הבאים: lg g5, lg v10. פתוח לרעיונות נוספים.

תקציב: 2500 בערך. יכול לחרוג גם בכמה מאות עבור מכשיר ששווה את זה באמת.

חייב אנדרואיד. חייב מסך איכותי מאוד וגדול. סוללה ליום שלם. להיות מהיר ולרוץ חלק (עם משחקים רציניים). כדאי שיהיה גם לא מעט ראם (כלומר, לא מכשיר עם 2GB ראם)

nice to have: טעינה מהירה. מצלמה איכותית.

 

מה אומרים על המכשירים שהצעתי? יש איתם בעיות מיוחדות?

יש מכשירים נוספים שכדאי שאשקול?

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
×
×
  • תוכן חדש...