Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי נקסוס 6P היום אחרי מעל שנתיים עם 5. אישית, שירת אותי נאמנה והמצלמה אכן הייתה מצוינת (HDR+ בהגדרות עושה פלאים).

ה-6P עולה עליו בהכל, החל מאיכות בניה מעולה ועד איכות השמע. לאישתי נוט אדג' והנקסוס עולה עליו בהכל במידה ולא צריך עט.

Veni Vidi Vici

פורסם

לא מאמין כמה שרדתי עם ה S4, נאבד לי פעמיים ורציתי להחליף אותו עוד לפני שנתיים.

בקיצור מחפש מכשיר חדש. קשה לי לבחור את הסינים, רק סמסונג מדבר אליי, ה LG פחות בגלל לוחות האם שהולכים לעולמם.

לקחת את ה S7? אולי את ה אדג'? או לחכות קצת למשהו חדש שיצא?

 

פורסם

אל תטרח בשביל האדג',כבר שמעתי משתי חברים שמצטערים שבזבזו את הכסף והיו מעדיפים מכשיר "רגיל" במקום הגימיק הזה (כמה מאות שקלים יותר,ת'כלס על כלום)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

אשמח לעזרה:

איפה באינטרנט קונים מסך חליפי מקורי

ל- Samsung galaxy note edge n915f ?

באלי מן הסתם זה לא מקורי.

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

Veni Vidi Vici

פורסם

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

איזה מחיר!

כמה עולה להחליף בארץ, חצי ממחיר המכשיר?

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
אל תטרח בשביל האדג',כבר שמעתי משתי חברים שמצטערים שבזבזו את הכסף והיו מעדיפים מכשיר "רגיל" במקום הגימיק הזה (כמה מאות שקלים יותר,ת'כלס על כלום)

אכן גימיק, אבל סוללה חזקה יותר.

פורסם

נו ו? אם הסוללה חזקה יותר כמה זה כבר יחזיק לך עוד?

 

היום כל אחד רוכש בעלות זניחה סוללה ניידת ופתרת את הבעיה.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

אתה נשמע כועס.

 

יש כאלה שמחפשים סוללה חזקה יותר, עדיין מדובר ב 600mAh הפרש לטובת ה edge.

 

ואישית, אני לא מעוניין להסתובב עם סוללות ניידות.

פורסם
מצטט את עצמי,

כתוב באתר הדואר שהפריט הגיע ארצה אתמול "הותר מהמכס ומועבר להמשך מיון". אני מבין נכון? :)

 

היום הגיע בצירוף מעמ ומס קניה 130 שח סך הכל.

המכס נהיו קפדנים :)

פורסם

את המייזו תוריד, מצלמה לא משהו, את הרדמי נוט3 פרו 2/16GB קיבלתי השבוע ובמבט ראשוני ניראה אחלה, הזמתי לאבא שלי וממש שמחתי לגלות את מצב ה"פשוט"ף הוא פשוט הופך למכשיר למבוגרים וכל המסך מיתחלק ל2*3 קוביות ענקיות של הדברים החשובים כמו חייגןמצלמה/ספר טלפונים והחייגן עצמו וההגדרות כתובות בענק- אחלה של דבר - מומלץ לכל מי שקונה מכשיר להורים!.

 

המכשיר ניראה בנוי יםפה מאוד, מסך טוב ומצלמה טובה (ממוצע מבחינת רזולוציית הפרטים), השתמשתי במדריך לצריבת רום רישמי במצב EDL (יש מדריכים גם בעברית).

בהמשך אבדוק לעומק, המחיר שלו אגב הוא 145$ +196 ש"ח מיסים (2 מתוך 2 עברו במגס).

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

אם אתה נעול על הדגמים האלה בלבד, בעיניי מייזו עדיף, flyme מרגיש יותר אפוי מאשר miui.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

×
×
  • תוכן חדש...