Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
xiaomi מכריזה (שוב) על עוד מכשירים חדשים ב- 16 לאוגוסט עוד יומיים.

דווקא Xiaomi Mi Note 2 נשמע טוב, כנראה יכלול את השבב החדש Snapdragon 821.

 

מקור.

 

עריכה:

עכשיו ראיתי בגאדג'טי שההכרזה תהיה ב-5 לספטמבר.

הסדרה של Xiaomi Mi Note 2 היא הסדרה היקרה של שואמי אז המחיר יהיה בסביבות ה 500 $

הרוב פה מחפשים את הזולים.

 

את Xiaomi Redmi Note 3 יש בשתי גרסאות

אחד עם X10 ואחד עם Snapdragon 650 שנקרה פרו ונראה שעוד לא יצא, ב geekbuying יהיה במלאי עוד שבוע שבועיים.

נראה לי טלפון מאוד חזק, סוללה 4000mAh

אין NFC שיש לך עכשיו בטלפון, הסינים הורידו את זה מרוב הטלפונים

אייל

פורסם

איך נקסוס 5X בהשווה לגלקסי S5?

חשוב לי מאד בהירות מסך גבוה כדי לראות טוב בשמש. מצלמה איכותית ומהירות גלישה לפחות באותה רמה של גלקסי.ספיקר טוב .

תודה

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

עד לא מזמן היה לי את הגלקסי ומזה שבועיים את הנקסוס. לתחושתי אין הבדל משמעותי בפרמטרים שציינת, ואם יש אז לטובת הנקסוס.

 

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

פורסם

תודה

ראיתי שאת נקסוס p6 מוכרים באילת טיפה מעל 2000שקל.יש מכשיר יותר טוב במחיר הזה?

 

Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם (נערך)

לאחרונה קניתי לבן שלי Motorola moto x style /pure addition מאמזון צרפת, 32gb +3 gb ram ב 1800 שקלים ( כולל המיסים עד הבית). מכשיר עם בהירות מסך מדהימה, ספיקר יותר חזר מרמקולים bt. המסך 5.7 כמו של נקסוס 6p או note 5, אבל ההרגשה ביד של מכשיר פחות מסורבל ( ניצול שטח לטובת המסך וצורת המכשיר נוחה לאחיזה ). יש גם הרחבת הזכרון, אבל אין חיישן תביעות אצבע. אנדרואיד כמעט נקי ומצלמה טובה. גם הסוללה לא גרועה כמו מדברים - ממוצעת.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

נוסע לארה"ב ומתפתה להשתדרג.

כיום עם אנדרואיד חלש בן שנתיים בערך

מה יש מומלץ עם מסך עד 5" וסוללה כמה שיותר חזקה?

חשבתי אולי על S7 בהתחלה, אבל הסוללה שלו לא "ענקית". יש את האדג' עם סוללה גדולה יותר, אבל אני לא אוהב את האדג' עצמו...נראה לי ממש מציק הקימורים וההשתקפויות שנובעות מכך

אח"כ חשבתי על ה LG V20, שצפוי לצאת בהשקה בתחילת ספטמבר, אבל לא נראה לי שאני אספיקלהניח עליו את ידיי...אני חוזר לארץ ב 10.9.

האם יש מקומות מומלצים לרכישה באזור לוס אנג'לס, סן פרנסיסקו, ווגאס..?

פורסם
זה מכשיר של 3200 שקל בארץ. נשמע טוב. הוא עדיף עד P6?

קשה לי להשוות כי אין לי את הנקסוס הזה. רק החזקתי אותו ביד בחנות, והוא הרגיש לי מעבר לגודל שאפשר לתפעל אותו ביד אחת.

שני המכשירים מעולים. Moto x נרכש לאור ניסיון טוב עם moto g ובקשה לחברת מוטורולה בלבד.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)

אספתי היום Oneplus Drei (סתם כי נשבר לחכות לנוט 7 ובמחיר שככל הנראה לא יפתה יותר מדי) וממס' שעות של משחק איתו להלן התרשמות זריזה ודי שטחית.

 

איכות בניה מרשימה, מאוד. אייפון מקדימה (גם להם מגיע לנסות), HTC מאחור - איכשו אפשר לאכול את זה.

ה Dash-Charge שובר את כל המוסכמות ומותיר גם את ה QC 3.0 של קוואלקום מאחור. מ 47% ל 92% בעשרים דקות(!)

צג ה AMOLED קונטרסטי כמצופה וחף מסטיות הצבעים שפקדו מס' באטשים של ה Nexus 6P.

ביצועי GPS - בסדר גמור.

סוללה - עוד מוקדם לומר אבל נראה שיש יתרון על פני ה Nexus 6P.

ה OxygenOS עושה רושם כבשלה להחריד ומכילה בדיוק את הטוויקים שצריך (לפחות מבחינתי).

 

נראה איך יהיה בעוד מס' חודשים.

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
פורסם (נערך)
אספתי היום Oneplus Drei.

 

מה?

זה דגם חדש שיצא אחרי ה 3?

 

(רציתי לכתוב את שם הדגם בסינית עם התרגום של גוגל וקיבלתי oneplus3)

עריכה אחרונה על ידי LotusElise

אייל

×
×
  • תוכן חדש...