Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

6p יצא לפני שנה. ה1+1 יצא יחסית לא מזמן.

 

אלפה,

תודה על הביקורת!

הוא לא גדול לטעמך? מאיזה מכשיר הגעת אליו?

פורסם

אני כבר רגיל לצגי ענק כך שגם 5.7 ו 6" באים לי בטוב והוואנלוס יושב מצויין ביד.

 

אני מגיע מה 6p, לא כי הוא לא מוצלח או משו (למעט חיי הסוללה), אני סתם חולה בשדרגת ממאירה ונוטה להחליף מכשיר כל איזה ככה, רק שהפעם נראה שאפשר להאט את הקצב ולהשאר עם הוואנלוס לתקופה ממושכת. הוא פשוט מוצלח ובתקווה שעניין ה ram ישאיר אותו בלופ העדכונים הרשמיים גם עם היורשת של נוגט.

 

Sent from my Oneplus DREI

פורסם

הוא נכנס לך לכיס? או שאתה מסתובב תמיד עם תיק?

מפחיד אותי הגודל שלו! קראתי עליו רק דברים טובים, אבל 5.5" נראה לי ענק. אפילו בהשוואה ל 5".

פורסם

לא צריך להסחף.

אני מסתובב עם מכשיר בגודל 6.33", לפניו היה מכשיר בגודל 6.44", נכנסים לכל כיס למעט ג'ינסים בגזרה מאוד צמודה, וגם אז הכיס האחורי מקבל אותם בשמחה. אין צורך בשום תיק.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

מתרגלים לגודל אחרי שבוע. היה לי נקסוס 5. עברתי לפני מס' חודשים ל-6P והיום כאשר אני לוקח מכשיר 5.0 אינצ' ליד הוא מרגיש קטן.

6P מוצלח מכל בחינה מ-5. עניין הסוללה תלוי משתמש. אני אישית מאוד מרוצה למרות החשש מכך שהוא יצא מסין.

Veni Vidi Vici

פורסם
ה 6p עוד יותר גדול ושרידות הסוללה שלו לא להיט (מנסיון).

ממליץ בחום על הוואנלוס 3 - מכשיר השנה מבחינתי.

סוללה מדהימה (בין חמש לשש שעות sot), מצלמה טובה מאוד (לא ברמה של הסמסונגים, אבל מכובדת), לא מתחמם ויציב להחריד. החולשה העיקרית שלו לטעמי היא הספיקר.

 

Sent from my Oneplus DREI

 

מלבד עניין הסוללה, האם הוא בעוד משהו טוב יותר מהנקסוס 6p? מה מבחינת יציבות תוכנה? באגים?

פורסם (נערך)

מבחינת בעיות יציבות - שום דבר. גם תפקודי הרדיו לרבות הבלוטות' יציבים.

המערכת היא אוקסיג'ן 3.2.4 עם uptime של מעל ל 200 שעות וצריכת ראם ממוצעת שנעה בין 2.2 ל 2.5 ג'יגה.

גם חיישן טביעת האצבע מעורר את המכשיר מהר יותר מזה שבנקסוס (למי שזה עקרוני).

 

Sent from my Oneplus DREI

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
פורסם

תודה רבה!

החלטתי לחכות לנקסוס החדש, אמור להיות מושק בועד פחות מחודש לפי השמועות. אם לא יושק, או יהיה עם מחיר לא אטרקטיבי, נראה לי שאלך כבר על ה 1+1=3

פורסם

בוקר צח לכולם.

 

נדרש מכשיר בגודל של 5 אינצ' +- (לא ענק, מנסיון זה מציק) ובמחיר של 1000-1200 ש"ח.

הזמנה מחו"ל ואילת גם אופציונאליים

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

נקסוס 5x?

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

הוא לא קצת ישן?

אני צריך שהמכשיר יחזיק איזה 3 שנים אז הוא צריך להיות עם אנדרואיד עדכני (או כזה שתהיה לו תמיכה עוד שנתיים+) ובלי באגים מוזרים.

בחדש (שיוצר בחצי שנה האחרונה נגיד) הסוללה תהיה בריאה יותר (החומר דועך עם הזמן אז אחרי שנתיים גם על המדף היא לא תהיה כמו חדשה)

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם
בוקר צח לכולם.

 

נדרש מכשיר בגודל של 5 אינצ' +- (לא ענק, מנסיון זה מציק) ובמחיר של 1000-1200 ש"ח.

הזמנה מחו"ל ואילת גם אופציונאליים

 

הייתי בדילמה שלך הרבה מאוד זמן, ובסוף לפני כחצי שנה קניתי את זה:

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=924963

 

אציין מראש שאני משתמש "קל" - בעיקר ווייז (הרבה) ואפליקציות בסיסיות + משחק או שניים ברגע נתון. לפניו היה לי גלאקסי S4 שהיה הרבה פחות מוצלח.

 

עובד מאז מעולה - מהיר, לא נתקע ושומעים טוב בשיחות. יש לו כמה פונקציות מובנות נחמדות כמו פתיחה בנקישה כפולה ובאיות (ממסך כבוי ישר לכ-10 אפליקציות שאתה מתכנת מראש), הקלטת שיחות מובנית ועוד. החסרונות היחידים שמצאתי הם מצלמה בינונית בתנאי תאורה בעייתיים וממשק הפעלה ייחודי (מבוסס אנדרואיד 5 אבל התפריטים עוצבו אחרת ונוספו להם תפריטי Meizu יעודיים).

 

בשביל 800 שקל, בכל מקרה, מציאה.

×
×
  • תוכן חדש...