Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחד הבנים שלי M2 שבשימוש אינטנסטיבי ולא מאכזב. גם לאמא שלי, אבל היא משתמשת קלה מאד - ומצד שני הדוגמא כיצד המכשיר יכול לשמש "מכשיר למבוגרים" בהצלחה רבה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
הוא לא קצת ישן?

אני צריך שהמכשיר יחזיק איזה 3 שנים אז הוא צריך להיות עם אנדרואיד עדכני (או כזה שתהיה לו תמיכה עוד שנתיים+) ובלי באגים מוזרים.

בחדש (שיוצר בחצי שנה האחרונה נגיד) הסוללה תהיה בריאה יותר (החומר דועך עם הזמן אז אחרי שנתיים גם על המדף היא לא תהיה כמו חדשה)

 

נקסוסים לדורותיהם מחזיקים 3 שנים בכיף מבחינת תוכנה.

 

ה5X יצא בדיוק-בערך לפני שנה ולפי המדיניות של גוגל מובטחים לו עדכוני תוכנה עד ספט' 2017 לפחות, מה זה אומר בגדול? הנקסוס 5 המקורי לא קיבל עכשיו אנדרואיד 7, הנקסוס 6 כנראה לא יקבל אנדרואיד 8 והנקסוס 5x/6p יסיימו את מחזור החיים בתקופת האנדרואיד 9 כזה.

הכל כמובן הערכה גסה.

 

אתה יכול גם לחכות ל'חוד החנית', ה NEXUS\PIXEL שאמורים לצאת אוטוטו, אבל 1200 שקל הם לא יעלו, הזול מביניהם $449 לפני תוספות מקומוית.

 

אני אישית לא הייתי קונה היום שום מכשיר ב1200 מלבד ה5X, אולי 6P אם יש דיל טוב באמאזון או אילת.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

גם אני חושב שבמחיר הזה אין מתחרים עדיפים על נקסוס 5x.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

מצטרף לחגיגה...

מחפש מחליף ל LG g3....אין דרישות מיוחדות,שיעבוד חלק,מצלמה איכותית וממשק נוח(כמו g3) .

תקציב בערך 2500 שקל ואפשר למתוח לטובת מכשיר מעולה.

כרגע אני בכיוון של g5 מה דעתכם?

רון

 

החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?

פורסם

בסופו של דבר חוזרים ל-trade off הקבוע: לסיני חומרה עדיפה, למוטו מערכת הפעלה פחות או יותר נקיה. המחיר הכללי דומה מאד ונע בין 850-1050 ש"ח בהתאם לגרסה שנבחרה.

מבחינת רזלוצית מסך לשני הדגמים סביב 400PPI. מבחינת צבעים אני אוהב יותר את המסך של ה-Mi4C לעומת המוטו שהיה לי קודם, אבל שניהם די זיפתיים בשמש הישראלית. כמובן שבלי לראות בעיניים איני יכול להשוות את המסכים של הדגמים החדשים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

Oneplus 3 מוצלח מאד

2100 וקצת באילת...

מחיר דומה הקנייה בחנויות הסיניות לאחר תשלום מיסים בארץ.

כ 2400שח השאר חלקי הארץ.

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

פורסם

מחזק בשלישית את ה Oneplus 3. אין מכשיר מוצלח ממנו ברמת המחיר שלו, אלא אם כן מביאים את ה Axon 7 מחו"ל, שהרום שלו פחות מלוטש.

 

Sent from my Oneplus DREI (A3003)

פורסם

יש לי את הטלפון, עובד חלק, הבטריה מחזיקה יפה, gps מתחבר מהר, קישוריות טובה, אלחוטי ללא בעיות, מצלמה מעולה, רמקול בסדר (בודד), שימוש של wa, tapatalk גלישה וכו' לא משחקים, בצד המעצבן הורידו תמיכה בmiracast, הורידו תמיכה בייצוב וידאו בhd, ניתן להחזיר את שניהם עם רוט (ואז אין עדכונים ישירים), עדכונים ישירים. הכתבה ישנה, כבר יצא ה7 מאז, מעבר לזה שגם בזמן הכתבה רובם מרוצים מהמכשיר, בקיצור מה שאני בא להגיד שבכל מכשיר יהיו כאלה שלא יהיו מרוצים, דעתי שאם אין בעיה גורפת שחוזרת אצל כולם, להסתמך על הרוב, כמובן שיש סיכוי שתהיה באחוז הקטן שלא מרוצה, זה מה שאני עושה באמאזון, תמיד יש ביקורות שליליות במוצרים שהרוב חיובי, אני קורא את הביקורות ובדר"כ מתייחס לרוב בתור המייצג, ברור שגם פה יש בעייה מצד אחד אנשים לא מרוצים נוטים יותר לדרג מאשר מישהו מרוצה, מצד שני לך תדע עם נותן הביקורת אובייקטיבי.

פורסם

התייעצות בשביל חבר :

 

כרגע הוא עם JIAYU F1 שנקנה ב-75$ לפני 3 שנים ושירת אותו עד שהתחיל לעשות בעיות בשנה האחרונה, מצלמה כבר לא עובדת, הGPS פעם כן פעם לא, נתקע, איטי וכו'. זה כדי להבהיר שלא מדובר במישהו שמחפש את ה'מילה האחרונה'. אם הוא היה ממשיך לעבוד כמו שהיה חדש לא היה חושב להחליף..

מה שחשוב לו זה מכשיר לא גדול מדי, עד 5", ורצוי פחות, שלא יהיה עדין מדי, מעדיף אנדרואיד אבל גם מסתדר עם אייפון. מעדיף להשקיע כמה שפחות, ומחזיק מכשירים לכמה שיותר זמן.

הדילמה : יש אפשרות להביא מארה"ב אייפון SE ב-1600 ש"ח כולל הכל (64G), או ללכת על אנדרואיד אם זה מוצדק כלכלית.

אפשר לקנות בארה"ב ויש מי שיביא במזוודה.

לדעתי כל המכשירים של 1000-1300 ש"ח לא מהווים חלופה טובה לאייפון SE, אז אם כבר אנדרואיד אז ללכת על משהו סיני זול מאד.

מצאתי את המכשיר הזה, HOMTOM H20, מסך 4.7 עם 2G/16G ועמיד למים ולנפילות, ב-130$, בתקווה שיעבור במכס. מישהו מכיר ? טיעונים בעד/נגד ? ללכת על אייפון בכל זאת ?

 

http://www.geekbuying.com/item/HOMTOM-HT20-Waterproof-2GB-16GB-Rugged-Phone---Black-371608.html

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

×
×
  • תוכן חדש...