Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מה זה EDL.

רום שהגיע במכשיר, ולפני כשבוע factory reset.

סוף סוף מצאתי את ה-Autostart. אולי זה יתפור את הבעיה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אמרתי לך כבר שהרום במכשיר שלך הוא vendor rom מלא בדרעק ולא הרשמי של שיומי, וכדאי לצרוב את הרשמי

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם (נערך)

המכשיר נרכש מ-GearBest. כמובן שיש אפליקציות בסינית - קרוב לודאי של היצרן, שכן הן נושאות את הסמל שלו. אתה מכיר רום רשמי למכשירי שיומי ללא הזבל הזה? עד כמה ההתקנה מורכבת ו"מסוכנת"?

 

נראה לי שבעיית הואסאפ נפתרה, שיחות נכנסות בצורה תקינה. אבל עדיין בעיה בדואל.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

זה הרום הרישמי:

http://en.miui.com/download-293.html

 

EDL זה מצב צריבה, אי אפשר לרוב ליצרוב רום רישמי רק ע"י הורדה למכשיר, צריך דריברים ותוכנת עידכון מיוחד ודרכו מכריחים את המכשיר לקבל את העידכון הרישמי הזה, עשיתי את זה לרדמינוט3 ועמדתי לפרסם אבל ראיתי שמישהו עשה גם מדריך יוטוב בעברית, צריך לימצוא.

 

אגב, בעיית הוואטסאפ הייתה קיימת גם בנוביה שלי- בסוף התברר שאפליקציית חיסכון בסוללה הייתה אחראית והייתי חייב להחריג את וואטסאפ מרשימות האפליקציות שהאפליקציית חיסכון תיפעל עליו- אולי גם אצלך ככה.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

איזה 100 פעמים פרסמת שהשואמי הוא טלפון מעולה ועכשיו אתה אומר שלא?

אנדרואיד סיני מגיע בלי חנות אפליקציות.

בדרך כלל המוכר מתקין לך משהו.

ממש נדיר לקנות גרסה בינלאומית ישירות מהסינים.

אייל

פורסם
המכשיר נרכש מ-GearBest. כמובן שיש אפליקציות בסינית - קרוב לודאי של היצרן, שכן הן נושאות את הסמל שלו. אתה מכיר רום רשמי למכשירי שיומי ללא הזבל הזה? עד כמה ההתקנה מורכבת ו"מסוכנת"?

 

נראה לי שבעיית הואסאפ נפתרה, שיחות נכנסות בצורה תקינה. אבל עדיין בעיה בדואל.

 

גירבסט מתקינים רומ מקוסטם שלהם עם play, כל השפות וזבל עופות שלהם. בין היתר יש קצת malware, וזה משהו ששמתי לב אליו בשני מכשירים שהגיעו משם.

המכשיר של הבן שלך אמרת כן מקבל OTA, רוב הסיכויים שזה הרום הרשמי\נקי, שלך ציינת כמה פעמים שלא קיבל עדכון אף פעם (למה אני זוכר את זה לעזאזל ?!) מה שגורם לי לחשוד שמדובר בvendor rom, בהתחשב בעובדה שהוא הגיע מגירבסט.

כמו שחנוןחומרה רשם צריך לעשות צריבה "ידנית", לא כזה מסובך, לא מתים מזה.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם (נערך)

מבחינת חומרה אכן מדובר ביחס עלות תועלת מצויין.

בדוק מה כתבתי - לבעיית הואטסאפ התיחסתי מההתחלה.

בעית ההפעלות הלא מתוכננות חדשה, נקלתי בה לראשונה לפני פחות משבועיים. האם מדובר בסתם Pocket calls או הפעלות אפליקציה? יכול להיות, למרות שלצורך הפעלה צריך לבצע double tap, אח"כ סווייפ על מסך הפתיחה, אח"כ סווייפ על מטריצה גרפית ובסוף להקיש על האפליקציה. וזה כאשר יש ברקע פעילות של תכונת מכשיר האמורה למנוע pocket calls.

אני עדיין רוצה לראות אם ה-factory reset פתר את הבעיה.

העניין הוא שככל הנראה מדובר בבעית תוכנה. לבן שלי, עם MIUI 7.5 (לי יש 7.0) אין בעיה כזו. מכשירים חדשים מגיעים עם MIUI 8 דאין לי מושג אם פתר את הבעיות או לאו.

ד"א - עכשיו, אחרי שפתרתי את בעית הואטסאפ, אני כבר לא פוסל רכישה של שיומי נוסף, בעקר עבור אשתי. פרופיל השימוש שלה שונה משלי, צריכה בעקר ג'ימייל (שפועל מצויין) וואטסאפ (שהתגברתי על הבעיות שלו), ויתכן שיחס העלות\תמורה יהיה כזה שאהיה מוכן לסבול איזה באגים קטנים, ובמיוחד אם אלמד שאשר להשיג רום לא מקוסטם ולא בעייתי.

הבן שלי לא קיבל עד כה שום עדכונים. המכשיר שלו הגיע מאיזה הונג-קונגי שמוכר דרך עלי-אקספרס, אולי מדיניות הזבל שלו שונה. למיטב ידיעתי לא קיבל OTA.

hwgeek - הרום שקישרת הוא סיני לא בין לאומי. כנראה ששיומי לא מפיצה רום בינלאומי מעודכן ל-Mi4c.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

היום השקה של אייפון 7, אני מוכן!

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם (נערך)

עוד מוקדם לטעמי להכחיד את ה PL 3.5 (מחבר אוזניות). כל סט אוזניות בלוטות' שניסיתי לא היה שווה דבר ברגע שהמכשיר היה נכנס לכיס/תיק. בספק רב שעם הסט ה"מהפכני" של אפל (שימכר ב 160 דולר) יפתרו את הבעיה הזו.

 

אבל, כמו בקרב הפלאש מול html5 - בסוף גם זה יתפוס.

 

Sent from my Oneplus DREI

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
פורסם

כל חברה שהיא ניסתה. עד היום, כל זוג אזניות כזה (כן, גם אלו של סמסונג) סבלו מניתוקים ויציאה מסנכרון בין האזניות.

אם אפל הצליחה ליצר אזניות אלחוטיות לגמרי, כל הכבוד להם.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

תעזרו לי להחליט.

 

יש לי נקסוס 4, והאמת הוא מרגיש לי קטן. אני מפספס הרבה בהקלדת טקסט ובכל מקרה הוא כבר מיושן ואני רוצה להחליף אותו.

בהתחלה הייתי נעול על 5" מקסימום למסך. ואמרתי שאני אחכה לנקסוס החדש S1/Sailfish שאמור להיות 5". השמועה אומרת שהוא אמור לצאת חודש הבא, כלומר בערך דצמבר הוא אצלינו.

אבל יש את ONEPLUS3 שהוא אומנם 5.5", אבל יותר זכרון וכנראה גם מצלמה טובה יותר. אבל הוא נראה לי גדול ולא פרקטי.

 

מה דעתכם? לחכות לנקסוס החדש או לקנות את ה 1+1=3?

פורסם (נערך)

ה 6p עוד יותר גדול ושרידות הסוללה שלו לא להיט (מנסיון).

ממליץ בחום על הוואנלוס 3 - מכשיר השנה מבחינתי.

סוללה מדהימה (בין חמש לשש שעות sot), מצלמה טובה מאוד (לא ברמה של הסמסונגים, אבל מכובדת), לא מתחמם ויציב להחריד. החולשה העיקרית שלו לטעמי היא הספיקר.

 

Sent from my Oneplus DREI

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
×
×
  • תוכן חדש...