Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

לחץ על "התחל".

 

אין לי נסיון ב-iOS, אני עברתי לאנדרואיד מבלאקברי, ולפני כן סימביאן. סה"כ המערכת אינטואיטיבית לגמרי. אני משתמש בגרסה של מוטורולה - אמדרואיד 4.4.3 נקי כמעט לגמרי (יש שלוש אפליקציות של מוטורולה שאחת מהן נועדה למעבר למכשיר חדש, אחת היא אפליקציה לשעת חרום והאחרונה, הקרויה Assist, היא אחת השינושיות ביותר. המעבר לאנדרואיד היה אינטואיטיבי וחלק לגמרי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

שתי שאלות על Moto (אחת על G ואחת על X):

 

- מאיפה הכי כדאי לקנות את ה-Moto G החדש?

- מתי אמור לצאת ה-Moto X החדש? יש הערכות לגבי המחיר? האם יש לו מתחרים באותה קטגוריית מחיר?

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

את המכשירים הכי כדאי להביא מארה"ב כמובן. לבחור את הגירסה הגלובלית וזהו. הכי זול.

מחיר המוטו G החדש כמו של הישן. החל מ180$.

מחירו של המוטו X החדש 500$ והוא יושק מחר.

פורסם

אם אתה מזמין מהארץ - אמאזון UK או אמאזון FR. צריך לבחור נקודתית כיון שהכדאיות משתנה בהתאם לשערי החליפין של הליש"ט והאירו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בדקתי בfr ובuk, בינתיים אמאזון s.a.r.l לא שולחים לארץ...

 

 

(את הדגם החדש)

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

תתחדש!!

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
את המכשירים הכי כדאי להביא מארה"ב כמובן. לבחור את הגירסה הגלובלית וזהו. הכי זול.

מחיר המוטו G החדש כמו של הישן. החל מ180$.

מחירו של המוטו X החדש 500$ והוא יושק מחר.

 

תודה!

איזה עוד מתחרים יש ל-Moto X מבחינת מפרט-מחיר?

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם
תודה!

איזה עוד מתחרים יש ל-Moto X מבחינת מפרט-מחיר?

 

למה אתה לחוץ על ה X דווקא? היום פורסמה סקירה על ה X החדש, הסוללה בינונית מינוס כצפוי

פורסם

אני היייתי מציע את הG החדש. שופר מכיוון גדול המסך וריזולוציית המצלמה. בנוסף הוא כולל כניסה לכרטיס SD להרחבת זיכרון.

במחיר שלו נראה לי אין לו ממש מתחרים. כמובן אם לא כוללים את הסלולרים הסיניים. חסרון שיכול לצרום לכמה הוא העדר תמיכה בדור 4. למי שזה ממש קריטי.

מתוך נסיון שלי ושל עוד כמה כאן בפורום עם הדגם אותו הוא החליף. מדובר במכשיר איכותי ולפעולות לא טובעניות במיוחד מבצע את העבודה לא רע בכלל. המעבד והמעבד הגרפי לא שונו בחדש.

פורסם

לפעולות טובעניות אני ממליץ לרכוש מארז אטום.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הגיע אלי המוטו G שהזמנתי מhantec ב31 לאוגוסט. הייתה בעיה עם ההזמנה והוא נשלח רק לפני שבוע וחצי אז זה לא כזה נורא. השתמשתי בRoyal Mail והפלאפון הגיע ישירות אלי כך שלא שלמתי מכס, תענוג. תודה לכל מי שהמליץ עליו נראה אחלה פלאפון ביחס למחיר הנמוך שלו.

תן חיוך, עוד יבוא היום שגם על זה יטילו מס :)

×
×
  • תוכן חדש...