Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו מגאן 2 זולה מאוד. מדוע?


chenrp
שימו לב! השרשור הזה בן 4402 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 379
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

עם הרכבים שיש לך היום זו אכן צריכה ממוצעת כבר.



 

הסופר מיני, מיני והרכבי טורבו דיזל החדשים בעלי צריכת דלק הרבה יותר טובה.

 

אל תשכח שבתקופה שבה הרכבים האלה יוצרו צריכת הדלק הממוצעת לרוב המשפחתומטיות עומדת על כ1:10

 

 

בעיניי כל מה שעובר 1:10 זו צריכת דלק ממוצעת עדיין לרוב המכוניות שאתה רואה היום.

 

ברגע שאתה יורד מ1:8 אתה כבר מדבר על רכבים שטיינים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1/8 בעיר זוהי עדיין מכונית שתיינית, אבל עדיין אפשר חיות עם זה (עם 1/6, כבר הולכים לכיוון שונה :)).

 

אני מניח שהנקודה החשובה היא צריכת הדלק עם שימוש יום-יומי במזגן.

 

בקיץ, אני לא מסוגל להיות בלי מזגן (רמה 1 בבוקר ורמה 2-3 בצהרים) ולכן הצריכה משתנה.

 

עכשיו, בחורף, הצריכה הממוצעת שלי היא 1-12/13 (נמאס כבר למדוד...:)) ובקיץ היא יורדת ל-1/11.5-12.

 

לפי איך שאני רואה את זה, המבחן הבא של המכונית שלך בכל הנוגע לצריכת דלק, ייאלץ להמתין ליוני:).

 

בכל מקרה, אחרי כמה שעות טובות של קריאה ברשת, באופן כללי בלבד: מכונית אוטומטית בעלת 4 הילוכים ומנוע 1.6 צורכת בממוצע 1/12.

 

לפעמים אני שוכח שהמכונית שלי היא 1.8 עם כל ההשוואות בין המשפחטומטיות האלו, אבל עם נסועה של 10000 קילומטרים בשנה, אני מוכן להסתפק בתוצאות הנ"ל :).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האוונסיס שלי היא 2 ליטר והצריכה שלה היא 1:10 כשאני לא רגוע עם הדוושה ו1:11.5 כשאני חושב שאני נוסע בחניון של בית אבות

:-P:-P:-P

 

דווקא בקיץ אני מבזבז פחות דלק (אולי זה בגלל שבבוקר אני לא צריך מזגן)

 

אני אעלה גם את המדידה הבאה אבל אחרי זה באמת זה יחכה ליולי אוגוסט, תיקחו בחשבון שאת רוב הנסועה עושה אשתי ואני לא בטוח איך היא נוהגת :-D לא בטוח שאני רוצה לדעת :shock:

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא רוצה לשפוך מלח על הפצעים (או להוסיף סוכר לדלק:lol:) אבל מה המספרים האלה? חוץ מדב, המספרים המועלים כאן מזכירים משפחטומטית יפנית אכלנית ולא רכב האמור להיות חסכוני.

 

רק לתת מעט יחוס, ברכב הכבד והישן שלי אני עושה היום 11.5 ק"מ/ליטר ומדובר על נסועה משולבת עירונית ובין עירונית (למבינים: לטרון-גנות 20 דקות ב 110+ קמ"ש, גנות-גבעת שמואל 40 דקות ב 10 קמ"ש:cry:) וזאת עם סט צמיגים דביקים בחתך נמוך. במקום העבודה הקודם שלי (ועם סט הצמיגים הצר) הצריכה שלי הייתה 13 ק"מ/ליטר (השיא שלי היה 14.2 ק"מ/ליטר בנסיעה בין עירונית ארוכה נטו עם בקרת שיוט ב 100 קמ"ש).

 

אנשים, תהיו רציניים. "מכונית אוטומטית בעלת 4 הילוכים ומנוע 1.6 צורכת בממוצע 1/12"? נשמע לי גבוה מדי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עושה 8.5 ליטר למאה ק"מ באופן עקבי.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא רוצה לשפוך מלח על הפצעים (או להוסיף סוכר לדלק:lol:) אבל מה המספרים האלה? חוץ מדב, המספרים המועלים כאן מזכירים משפחטומטית יפנית אכלנית ולא רכב האמור להיות חסכוני.

 

רק לתת מעט יחוס, ברכב הכבד והישן שלי אני עושה היום 11.5 ק"מ/ליטר ומדובר על נסועה משולבת עירונית ובין עירונית (למבינים: לטרון-גנות 20 דקות ב 110+ קמ"ש, גנות-גבעת שמואל 40 דקות ב 10 קמ"ש:cry:) וזאת עם סט צמיגים דביקים בחתך נמוך. במקום העבודה הקודם שלי (ועם סט הצמיגים הצר) הצריכה שלי הייתה 13 ק"מ/ליטר (השיא שלי היה 14.2 ק"מ/ליטר בנסיעה בין עירונית ארוכה נטו עם בקרת שיוט ב 100 קמ"ש).

 

אנשים, תהיו רציניים. "מכונית אוטומטית בעלת 4 הילוכים ומנוע 1.6 צורכת בממוצע 1/12"? נשמע לי גבוה מדי.

 

ממש לא גבוה מידי - זו הצריכה הממוצעת, אפילו קצת מעל -> זו צריכה טובה לרכבים בנפחים האלו.

 

צריכת הדלק ברכבים גדולים יותר וכבדים יותר לא תמיד גרועה בהרבה ולעיתים גם לא פחות טובה מהרכבים המשפחתיים.

 

כל עוד לא מדובר ברכב שאוכל 1:6 כמו אמריקאיות ישנות (שנות ה90 עד תחילת שנות ה2000 למשל) או רכבים עם אופי ספורטיבי, זו צריכה הגיונית ושפויה לאדם שהכיס שלו הוא ממוצע.

 

הבעיה זה המחיר של כל דבר אחר מסביב היום :?

 

כשדירות עולות לך 40 אחוז יותר ממה שהמחירים היו בשנת 2008 אתה מתחיל לראות אנשים נכנסים לקופסאות גפרורים עם 4 גלגלים ואומרים "יווו איזה אוטו חמווווווד". (בתכלס, באמת מדליקות כל המיני החדשות האלה :-P).

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא רוצה לשפוך מלח על הפצעים (או להוסיף סוכר לדלק:lol:) אבל מה המספרים האלה? חוץ מדב, המספרים המועלים כאן מזכירים משפחטומטית יפנית אכלנית ולא רכב האמור להיות חסכוני.

אני מאמין שצריכה משולבת של 1/9-10, זוהי צריכה בזבזנית ולא מעל.

רק לתת מעט יחוס, ברכב הכבד והישן שלי אני עושה היום 11.5 ק"מ/ליטר ומדובר על נסועה משולבת עירונית ובין עירונית (למבינים: לטרון-גנות 20 דקות ב 110+ קמ"ש, גנות-גבעת שמואל 40 דקות ב 10 קמ"ש:cry:) וזאת עם סט צמיגים דביקים בחתך נמוך. במקום העבודה הקודם שלי (ועם סט הצמיגים הצר) הצריכה שלי הייתה 13 ק"מ/ליטר (השיא שלי היה 14.2 ק"מ/ליטר בנסיעה בין עירונית ארוכה נטו עם בקרת שיוט ב 100 קמ"ש).

 

אנשים, תהיו רציניים. "מכונית אוטומטית בעלת 4 הילוכים ומנוע 1.6 צורכת בממוצע 1/12"? נשמע לי גבוה מדי.

תהייה ריאלי ותקרא את התגובות של בעלי הסופר מיני עם מנוע 1000 סמ"ק. רובם טוענים שהצריכה המשולבת שלהם היא 1/15-16. אם זה אכן כך, אני מרגיש בסדר גמור :)

 

אין לי הרבה נקודות השוואה מניסיון אישי. אחרי שנה וחצי עם פולו 1.4 ידנית וצריכה ממוצעת של 1/14.5, אני מוכן לקבל שמנוע 1800 אוטומטי יצרוך 1-12/13 בהבנה ואהבה :).

 

אגב, בקשר למשפט שלי, שציטטת - אני עומד מאחורי כל מילה.

אנשים נוטים לחשוב שמאזדה 3 ושותפותיה צורכות 1/15 משולב וזה פשוט לא נכון.

 

...אז כן, 1/12 למגאן 1.6 אוטומטית, בהתחשב בגיר (ארבעה הילוכים) ומשקל, אני מאמין שזו צריכה סבירה בהחלט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קיבלתי את הARMSTER תוך שבוע!



 

פשוט אביזר מדליק. זה מגיע בשני חלקים, התושבת מתאימה פיקס למגאן 2, מתברגת עם חמישה ברגים.

 

והמשענת יד מאוד מאוד אלגנטית (לא הדרעקים המכוערים האלה שמוכרים כאן בארץ) - למעלה ריפוד נוח דמוי עור שמחליק חמישה ס"מ קדימה למי שיש יד ארוכה יותר.

תא אכסון חביב ביותר ומספק.

מתכוונן גם חמיש ס"מ לגובה וכמובן גם אפשר לכוון את הכסא עצמו.

 

התקנה - מברגה ו3 דקות עבודה.

 

זה הלינק לאחד שקניתי.

 

http://www.ebay.com/itm/ARMREST-APOYABRAZO-SPEC-RENAULT-MEGANE-2-MK2-02-/260837296738?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item3cbb1d4a62

 

תמונות בסוף השבוע.

 

המינוס - קצת מפריע לידית בלם היד.

הפלוס - נוחות מירבית ליד ולכתף!

 

בנוסף לכך קיבעתי את הגובה של משענות הראש והשגתי כרית משענת צוואר HDR4 של הדר רוזן שכבר לא מייצרים יותר (מצאתי אחת בנס)

 

האשה מבסוטההההההה שזה לא להאמין.

 

מה גם שאני כרגע עובד על פרוייקט התקנת מערכת במגאן - בסוף שבוע אני אעלה לינק עדכני גם לפרוייקט הנ"ל.

 

הסאונד כבר מספק ביותר, אבל זה עדיין לא הסטנדרט שלי :-D

 

ממליץ בחום רב על הARMSTER - אל תוותרו על הנוחות הזו, זה ההבדל בין רכב מפנק לרכב מפנק ליגה.

 

אפרופו - החשבונית הבאה תהיה קצת יותר זללנית בגלל ריבוי נסיעות קצרות בתוך העיר (ראש העין) וגם עבודה על המערכת לאיתור תקלות וכוונים בזמן שהמנוע מותנע.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמנם לא סוף השבוע אבל הנה הלינק לפרוייקט התקנת המערכת ולתמונות (כולל משענת היד)



 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=3262382&postcount=37

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

יצא לי לעקוב אחרי מיכל נוסף - שלישי ואחרון לעדכון בבלוג הזה.



 

שבועיים של נסיעות לעבודה וחזרה, כמה נסיעות פתוחות לערים סמוכות. נסיעה משולבת.

 

491.5 קילומטר - נשאר בערך עוד רבע מיכל.

41.8 ליטרים נכנסו למיכל

 

1:11.75 יחס סופי

 

מתקבל שהממוצע של הרכב הזה עומד איפשהו בין 1:11.5 ל1:11.7

 

בנסיעות פקוקות הצריכה יורדת לכוון ה1:10 ובנסיעות פתוחות אני בטוח שאני אראה מהרכב הזה הרבה יותר העניין הוא - רכב שני, לא יודעה אם אי פעם אני אראה עם הרכב הזה נסיעה באמת ארוכה.

 

מבחינתי הצריכה של הרכב הזה היא 1:11.7 שזה כמעט 1:12, לא רע סה"כ.

 

העדכון הבא יהיה או אחרי טסט (אם יהיה משהו לעדכן בכלל) או אחרי הטיפול הראשון בשביל לדעת מה עשו, כמה עלה.

 

עד העונג הבא.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנובמבר האחרון החלפתי (ליסינג) רנו מגאן 2008 (1600) בפלואנס חדשה 2012 (1600). הרנו מגאן היה רכב אירופאי, מרווח, עם אפס תקלות. נוחיות נסיעה מעולה, חסכוני בדלק ושקט. לדעתי, עם המגאן, פשוט הצליח להם ברנו. לא ברור לי מדוע הפסיקו ליצרו. כל בקר שאני נכנס לפלואנס, אני מתגעגע מחדש למגאן. הפלואנס, למשל, למרות כל החרטות שכתבי הרכב פירגנו לו, הוא רכב קוראני בינוני מינוס. לא בר השוואה בכלל למגאן II. הבחירה במגאן 2008 היא גם סופר כלכלית וגם מצוינת מכל הבחינות האחרות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודשיים מאוחר יותר...
טוב,

 

לא יודע לגבי האמינות של הרכב - באמת לא יודע למה לצפות אבל לבינתיים אני משאיר בצד סכום כסף שיוכל לפצות על שיפוץ גיר או סלילי הצתה - אם כי - לשלוש שנים הקרובות יש אחריות ולכן זה כסף שסתם שוכב לו בצד אבל לא מזיק לשמור.

:-D )

 

דרך אגב, היום הייתי בקרסו טרייד אין והסתכלתי על האחריות שהם נותנים. זה לא בדיוק אחריות יבואן...

אין אחריות על: מצבר, ממיר קטליטי, מאוורר מנוע, מאריכי הצתה (סלילים), מנגנוני חלון, מנעולי דלת, מתגים ופלסטיקה.

 

בקיצור, שתי התקלות שקורות לרוב ברכב (מאריכי הצתה, מנגנוני חלון) לא כלולים באחריות.

שמת לב לזה??

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני צריך לבדוק את כתב האחריות שוב - הצלחת לערער לי בטחון.



 

לגבי מצבר - אני ממש לא מתפלא - זה באמת עניין של בלאי.

 

המצבר שאני קיבלתי היה חדש משקית בזמן רכישת הרכב - המצבר מגיע עם אחריות משלו. אז - לא מדאיג אותי.

 

לגבי צמיגים - גם קיבלתי חדשים, מאוד פשוטים וזולים אמנם אבל לשנה שנתיים זה צריך לעשות את העבודה.

 

מנגנוני חלון - יש רק שני חלונות חשמליים ברכב, בדקתי שלפחות הם זזים בקלות ללא כל בעיה - הופתעתי אפילו לגלות שיש מרימי שמשות.

 

וסלילי הצתה - זה הדבר היחיד עד עכשיו שאתה אומר שמדאיג אותי כי זה ושסתומי הלחץ של הגיר הינן שתי התקלות העיקריות ברכב שעלולות להוות בעייה אמיתית מבחינה סטטיסטית.

 

מנעולי דלת - נבדק בתהליך הרכישה.

 

אפרופו - אי אפשר לדומם מנוע אם הוצאת את הכרטיס (מפתח) מקורא הכרטיסים - אבל זה לא שהמנוע לא יכבה, תחזיר את הכרטיס לקורא הכרטיסים ואתה תצליח לדומם את המנוע מיד.

 

 

קצת לאחר רכישת הרכב קפצתי לפירוקית טובה לא רחוק מאיפה שאני גר וראיתי שאפשר לרכוש לרכב הזה כמעט כל חלק אפשרי בגרושים בודדים אפרופו - זה יתרון נהדר ויש גם מלאי זמין של רכבים כאלה בפירוקיות מתברר.

 

החודש אני צריך להעביר את הרכב טסט, לבינתיים הדבר היחידי שהייתי צריך להחליף זה מגבים ואם להיות לגמרי כנה - לא חשבתי בכלל לפנות לבקש מגבים מקרסו, הייתי צריך לבדוק את זה במעמד הרכישה ולעמוד על כך שיחליפו לי.

 

100 שקלים ראשונים שהשקעתי בעצמי על חלק שמחובר לרכב הזה מרגע הרכישה שלו - אני אחיה עם זה.

 

 

לבינתיים אנחנו ממשיכים להיות מרוצים מהרכב.

 

האשה בחופשת לידה וזו גם הסיבה שבגללה שדרגתי את הרכב - היא היתה בהריון ורציתי לוודא שהיא מקבלת רכב נוח ובטיחותי וזה בדיוק מה שהיא קיבלה!

 

הוא אפילו בעל צריכת דלק שפויה - כמעט 1:12 בממוצע, גדול ומרווח עם תא מטען ענק.

 

נראה סה"כ שחלפים אפשר להשיג לו בזול - ממש לא צריך לקנות מהיבואן אבל טיפולים אני אתעקש על מוסך מורשה ולכן אני יודע שיתכן ואשלם קצת יותר יקר מהרגיל.

 

בפועל - מרווח הטיפולים הוא גדול וזה בעצם מוזיל עלויות אחזקה לרכב הזה.

 

עם הזמן מתברר לי שעד כמה שהגיר הזה יכול לפעמים לעצבן ולסרס את הזינוק, הרכב לא עגלה כמו שעשיתי ממנו ובעזרת עבודה נכונה עם דוושת הגז הוא סביר לחלוטין.

 

בתום תקופת האחריות של הרכב הזה אני כבר שוקל לשדרג אותו לפלואנס טורבו דיזל אם כי אני חושש מגיר הDSG עוד יותר מאשר אני חושש מגיר הAL4 הנוכחי.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דימום מנוע בלי כרטיס ע"י לחיצה כפולה על כפתור ההנעה.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4402 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...