Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו מגאן 2 זולה מאוד. מדוע?


chenrp
שימו לב! השרשור הזה בן 4399 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בוא נעצור רגע עם השכנוע העצמי.

 

חבל לי שאתה חוסך בקטנות. באמת חבל.

אני לא הייתי רוצה שאשתי והילדים (שאין לי) יסעו ברכב עם צמיגים פח זבל.

גם לא הייתי רוצה לנסוע בעצמי ברכב עם צמיגי אשפה.

 

כמה זול יותר כבר עולים הצמיגים הסיניים זבלה? 200 שקל לרביעייה? נו באמת.

צמיג זה האביזר בטיחות מספר אחת, זה הקשר שלך לכביש, זה אחראי מספר אחת לבטיחות. לא נוסעים על צמיגים זבלה. נקודה.

 

ואני לא מאמין שאתה קונה את כל הסיפורים של חטיבת יוקרה/ חברה בת / אותו מפעל של קונטי/מישלין/גודייר.

כל תינוק של פנצ'רמאעכר יודע לספר את הסיפורים האלה עוד לפני שסיים לינוק

:)

 

בקשר לג'נטים הסיניים - הייתי מעדיף להשאר עם מקוריים וטאסות או מחפש באופן פרטי ג'נט מקורי של מגאן מאובזרת.

תוספות בשני שקל שפוגמות בבטיחות -לא בבית ספרנו.

 

 

 

 

3 שבועות זה בקלות? יש לך מזל כי הסניק זה עוד רכב צרפתי יחסית מבוקש ויחסית עם מעט מחלות ואין הרבה ממנו.

הגולף שלקח לי הכי הרבה זמן למכור אותה, וזה כי ביקשתי 15 אלף מעל המחירון, לקח לי למכור פחות משבוע.

קורולה זה רכב שנמכר תוך שעות, כנ"ל פולו .

 

קורולה מכרנו בתוך פחות משעה בסכום של 3.5K מעל המחירון. קורולה 05 יד 2 עם קילומטרז' ממוצע.

את זו שלפניה לקח שעתיים למכור ב7.5K מעל המחירון (מודל 2001 עם נסועה ממוצעת, גם יד 2).

אפשר לומר הכל על קורולה, אולי היא לא נוחה, אולי לא טובה דינמית , אולי משעממת ואפרורית מכל הבחינות - אבל אי אפשר לומר שהיא לא סחירה !

אני מעריך שהסיבה בשלה המכוניות שמכרת נמכרו מהר ומעל המחירון, נובעת יותר מהפדנטיות המאוד נדירה בה אתה מתייחס, על פי עדותך, למכוניות שלך ופחות מההנחה שכל מי שרואה קורולה או גולף GTI שמוצעות למכירה מיד שולף את הארנק ואפילו לא מתווכח על המחיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 379
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

שמע - הג'אנטים האלה באמת הרבה יותר קלים מהברזלים - להוריד את המשקל מהרכב זה בטוח הוריד - אמנם מדובר על משקל בלתי מוקפץ אבל הם גם הרבה יותר קלים מהג'אנטים הרגילים והם בטוח מוסיפים למראה של הרכב.



 

לגבי הצמיגים - שמע, אנחנו נוסעים 90-110 קמ"ש ולא מתפרעים - הרכב נוסע פצצה, אני לא מוצא סיבה להחליף אותם בשנתיים הקרובות.

 

עוד שנתיים - נדבר על לשים שם צמיגים טובים יותר.

 

הרכב טנק גם ככה - אחיזה זה לא מה שחסר לו :-D

 

------- לגבי הסמפריט - מטעויות לומדים, הבנתי אחרי המעשה הזה שאת סקר השוק צריך לעשות לפני ששואלים בתקריה מה זה הצמיגים האלה.

 

ובכל זאת אלו צמיגים שקיבלנו בהסדר לעובדי הייטק - הייתי בטוח שהם יודעים מה הם עושים שם בהנהלה, מתברר שלא כל כך...

 

אבל כאן אני חוזר לנקודת ההתחלה - אני נוסע 90-110 ורגוע ולא משתולל, הצמיגים האלה הם בסופו של דבר OVER KILL.

 

 

ברכב הקודם (הקורולה) נסעתי עם צמיגים של TIGAR שזו חברת בד של גוד-ייר שמגיעים עם 4 שנות אחריות (ואכן אחרי 4 שנים הם עדיין היו במצב טוב אבל החלפתי בכל מקרה) ודווקא הייתי הרבה יותר מרוצה מהם מהצמיגים של יוקוהמה שהיו לפני כן.

 

היוקוהמה היו ספורטיביים והרכב באמת הפך לרגוע ורופס אחרי המעבר לTIGAR - אבל הוא גם היה רך יותר ושקט יותר וכשאתה נוסע בפחונית כמו הקורולה הזו - אני מעדיף לוותר על החוד הספורטיבי הזה לעומת קצת יותר שקט ורכות.

 

והצמיגים שמכרתי איתם את הטויוטה הם צמיגים של MABOR שזו גם איזושהיא חברת בת של קונטיננטל והם גם מגיעים עם 4 שנות אחריות (אתה מקבל תעודת אחריות) והם היו סבבה לגמרי.

 

 

 

תשמע - יש כאן אובדן פרופורציות מסויימות שהוא אופייני לכל תת פורום כאן וכמעט לכל החברים הגולשים בו

 

אנשים קונים אובר-קיל מטורף, כל אחד קונה כאן צמיגים כאילו שהוא הולך להרטיב את הכביש ולעשות עליו פאוור-סטירינג או בקיצור דריפטינג וכאילו שכל אחד כאן כשהוא יוצא מהבית פתאום נחת בגרמניה וכביש 5 או כביש 1 הופכים לאוטובאהן.

 

בחייאת - אני נוסע 100 קמ"ש ולא עושה פניות חדות ולא מבצע מרדפים - כמה אחיזה אני כבר צריך???

 

אני נוסע ברכב אחד שהוא משפחתי 2 ליטר יחסית חזק אבל עם הגה מת.

אני נוסע ברכב שני משפחתי גדול כבד ורגוע.

 

קצת פרופורציות.

 

אם זאת - אני עוקב באופן קבוע אחרי הצמיגים, שבוע אחרי שבוע.

 

על כמה תאונות אתה שמעת שנגרמו דווקא מצמיגים זולים - בלבד - תאונות שלא היו מעורבות במהירות מופרזת.

 

אתה תגלה שדווקא היו יותר תאונות שנגרמו בגלל צמיגים שהם מותגים שהיה בהם פאק בייצור כמו ברידג'סטון ופורד אקספלורר למשל מאשר תאונות שהיו בהם צמיגים זולים.

 

ולמיטב ידיעתי הצמיגים שמגיעים בשנים האחרונות לארץ הם אך ורק צמיגים בעלי תו תקן - גם הזולים ביותר.

 

אני אשמח כאן לקצת יותר מידע כמובן.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ידידי היקר, תרשה לי לחלוק עליך בנושא הצמיגים.

 

ההבדל בין ציג איכותי לצמיג בינוני לא יבוא לידי ביטוי דווקא ב 100 או 200 קמ"ש אלא במצב חירום. זה לא משנה אם נסעת 100 איפה שאפשר 90 או שילד קפץ לך לכביש במהירות 20 קמ"ש. ההבדל יכול להיות בין לעצור מטר לפני הילד או מטר אחריו.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי שמחפש מכונית משפחתי מרווחת ובטוחה וחשובה לו צריכת הדלק שיקפוץ על הסדאן הידנית הנ"ל. אם אני מצליח להגיע ל- 14 ק"מ/ל' במגאן I האוטומטית שלי, אני רק מנחש כמה חסכונית תהיה ידנית, אפילו אם היא מגאן II (זה בתקווה שהיא 1.6 ולא 1.4)

 

דב

 

היא 1.6. המחשב מראה כרגע על 7.8 ליטר ל 100 ק"מ אבל בנסיעה רגועה בבין עירוני אין שום בעייה להגיע ל 16 ק"מ לליטר.

 

זה רכב שלא פונה לכל אחד. לא כל אחד רוצה ידנית ורוב מי שמחפש ידניות מחפש רכבים קומפקטיים. ההיצע אפסי והביקוש מתאים להיצע. כשקניתי אותו ידעתי שהמכירה שלו לא תהיה מהירה אבל גם אם אזרוק אותו היום לפח הוא כבר החזיר לי את שוויו לעומת משפחתומטית בעלויות האחזקה (ביטוח זול מאוד, חסכונית מאוד ובניגוד לסטיגמות גם אמינה).

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ידידי היקר, תרשה לי לחלוק עליך בנושא הצמיגים.

 

ההבדל בין ציג איכותי לצמיג בינוני לא יבוא לידי ביטוי דווקא ב 100 או 200 קמ"ש אלא במצב חירום. זה לא משנה אם נסעת 100 איפה שאפשר 90 או שילד קפץ לך לכביש במהירות 20 קמ"ש. ההבדל יכול להיות בין לעצור מטר לפני הילד או מטר אחריו.

 

בזה אני מסכים איתך ובגלל זה אם אני זה שבוחר את הצמיגים אני אלך על משהו שמספק לי לפחות את הסביר.

 

במקרה הזה לא בחרתי ונתנו לי צמיגים חדשים - עד כמה הם טובים או רעים עוד לא קראתי אפילו - מה שאני יודע בוודאות זה שכרגע אני לא יכול להרשות לעצמי להחליפם.

 

אם אני אראה שהם באמת עד כדי כך גרועים - כשאוכל, אחליף.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה לא משכנע אותי בקשר לצמיגים. מצטער.

הייתי אומר להם שאני מוכן להוסיף מכיסי את הפער בין צמיג זבל לצמיג של יצרן טוב. זה לא אמור לעלות על מאות בודדות של שקלים לרביעייה.

אגב- חבר שקנה 206 מהטרייד אין של לובינסקי התלונן ששמו לו צמיגי זבל סיני (אחרי שעבדיכם הנאמן חפר לו על זה) והוחלף לו ללא חיוב - למישלין.

 

צמיג טוב מקצר את מרחק הבלימה משמעותית וכמובן אוחז במצבי חירום. שם אתה צריך אותו.

 

רועי 5,

הקורולה היתה ממוצעת (למעשה שתיהן) , לא שמורה מדי,ק"מ ממוצע,יד 2, אינטריור קצת מוזנח ,טסט לחודשיים בערך,לפני טיפול, מושבים מלאים כתמים,פה ושם מכות/שריטות אך מטופלת במורשה בלבד. הקונה קיבל תא כפפות עם פתקים שאנשים השאירו בווישר במשך השנים.פשוט הזוי.

וזה לאחר שבני משפחה ושכנים נלחמו על ה"זכות" לקנות את הרכב הזה וההורים שלי סירבו.

 

זה נכון שה GTI זה לא ממש דוגמא, אבל מצד שני המחיר הפסיכי שדרשתי מעל המחירון כששאר האנשים דורשים דיי קרוב למחירון, היה אמור להקשות עליי את המכירה, מה עוד שהיא הוצעה למכירה בשוק החופשי ולא בלעדית לאנשים בפורום שמכירים את הרכב ואת בעליו הפדנט.

 

בכל מקרה, אי אפשר לערער על כך שלמגאן יש שוק רע מאוד, ובמצב הנוכחי של שוק היד 2 , מצב שמעולם לא ראיתי, לדעתי גם רכבים מבוקשים במצב פנומנלי עם נתונים דמיוניים יתקשו להימכר. זה שוק של מוכרים בלבד.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אה אייל - בדיוק על זה אני מסתמך ברכישת הרכב.



 

אני קונה רכבים לטווח ארוך - אני בדרך כלל לא מחזיק רכב פחות מ3 שנים והתכנית שלי היא להחזיק רכבים לפחות ל5 שנים.

 

הפעם קניתי רכב אחד שנת 06 והשני 08 אני מקווה שאוכל להחזיק אותם הרבה מעבר לזה - לכן, לא מעניינת אותי בכלל ירידת הערך והשוק הגרוע של הרכב משחק לידיים שלי.

 

כשאני רוצה "לנהוג" ברכבים קצת יותר מעניינים אני בדרך כלל עושה את זה כשאני טס לארה"ב וגם שם זה לשתיים שלוש דקות להרגיש את הרכב וכל השאר 65 מייל פלוס מינוס. אז מה בדיוק יש לי לעשות עם זה? כלום...

 

לגבי הצמיגים

----------

 

היבטתי באתרים כמו tirereview ונראה שחוות הדעת שם הם בעיקר חוות דעת אישיות ולא תוצאות של מבחנים או משהו כזה - צריך להתייחס זה בערבון מוגבל כי אני רואה שם שצמיג של מטאדור שזה צמיג ספרדי עממי עד כמה שידוע לי מקבל שם דירוגים גבוהים יותר מיוקוהמה S דרייב וטויו 1R או מישלן פיילוט 2 או גודייר אקסלנס עד סדרת הנשר שלהם.

 

לצמיגים יש תו תקן - ברגע שהם עומדים בתו תקן של מכוני התקנים כאן בארץ הם אמורים לעמוד בכל הדרישות המינימליות לפחות לכל נושא העמידות, בלימה, אחיזה וכל השאר.

 

בשביל זה יש תו תקן.

 

אני לא נוהג ג'ימקאנות, אני לא עובר 50 בשטחי מגורים וברחובות צרים אני אפילו נוסע טיפה לאט יותר ואני לא מוריד את העיניים מהכביש.

 

באיזשהו מקום - אם הגעת למצב שאתה עוצר מטר מילד - או שהביעה בילד או שהבעיה בך - אל תאשים את הצמיגים.

 

בייחוד עם הם תקניים.

 

לגבי HIFLY עדיין לא ראיתי בדיוק איזה צמיג שמו לי אבל אני הולך לבדוק את זה - קראתי קצת על המפעל ודווקא מדובר על חברה מתקדמת עם מפעל ייצור ענק - כן בשאנגדונג בסין :-D

 

יש למישהו כאן אתר שהמידע בו מבוסס על מבחנים אמיתיים ולא "רסק העגבניות הזה היה לי טעים"?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים איתך שאם עצרת מטר מילד הבעיה היא באחד מכם ולא בצמיגים אבל אם הילד קצת יותר בעייתי הצמיגים יכולים לעזור לך לא לעצור מטר אחריו.

 

לגבי תקנים אלה דרישות מינימום ואני גם לא יוגע אם התקן בכלל נכנס להגדרות של אחיזה (ואם כן אז מצי הוא נכתב ומה השתנה בעולם מאז).

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תקן זה תקן ואם שמו לי צמיג תקני אז שמו לי צמיג תקני.



 

אני באמת חושב שזו היתה טעות מצדי לא להשקיע עוד קצת ולקחת צמיגים מותגיים אבל זה כבר מאוחר מידי.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור אחד שמתעסק לא מעט עם תקינה, אני יכול לומר שאין לך מושג איזה שכונה מתבצעת , במיוחד כשמדובר בסינים.

בסופו של דבר אתה סומך על הצהרה של יצרן סיני שמחר ייעלם ויצוץ תחת שם חדש מחרתיים.

 

בקשר למטאדור - זה צמיג לא רע, הגיע כמקורי על פולו דור קודם שמיוצרת בספרד.

אי אפשר להשוות את זה למותגי סינים עלומי שם.

 

כשהתכוונתי למצבי חירום לא אמרתי שאתה גורם אותם. לא חסרים מטומטמים על הכביש שבגללם תקלע למצב חירום. (מאחל לך שלא)

 

מי שקונה רכב לטווח ארוך גם משקיע בצמיגים טובים.

 

מיצינו את הנושא, אפשר להסכים שאנחנו לא מסכימים.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא אני מסכים איתך רק שעשיתי טעות ולא חשבתי אולי להוסיף עוד כמה שקלים ולוודא מה אני באמת מקבל.



 

אבל לפחות אני יודע שמה שקיבלתי הוא עם תקן. לא נורא, אני נוהג להחליף צמיגים כל שנתיים אלא אם כן הם מגיעים עם אחריות יצרן לתקופה ארוכה יותר וגם אז אני בודק אותם שבועית ובמידה ולא מוצא חן בעיניי - מחליף בזמן קצר יותר.

 

אני יודע שמטאדור הם טובים אבל כשאתה רואה ביקורת שהם מקבלים ציונים 100 אחוז על שחיקה ואחיזה ולעומת זאת אתה רואה צמיגים הרבה יותר טובים מהם מקבלים ציונים נמוכים יותר אתה מבין - שיש כאן בעיה עם המידע שאתה מקבל.

 

 

אפרופו המצב היחידי שהייתי בו עד היום באמת (וכמעט נהרגתי) היה שטנדר על כביש 5 פשוט החליט לעצור במקום - ואני כמעט נכנסתי בחומת הפרדה בגלל שננעל לי ההגה והבעיה לא היתה צמיגים אלא שלרכב שלי לא היה ABS. (פיאסטה 89)

 

במאית שניה האחרונה הספקתי להוציא את הרכב מהנעילה ומתת-היגוי שעדיין משך אותי לכוון הקיר! עכשיו הדבר הכי מרגיז זה שאתה מנסה להוציא את ההגה מהנעילה ואתה יודע שאתה צריך גם לתת לרכב עוד רגע אחד קטן להמשיך לכוון ההתרסקות בשביל שתהיה מסוגל ליישר אותו - וזה קורה ידידי בעניין של שניה או שתיים.

 

לא יודע איך יצאתי חי.

 

אבל האשמה באותו יום היתה גם שלי - נסעתי מהר מידי ולא הייתי מרוכז מספיק - וזו היתה הבעיה האמיתית. לא צמיגים, לא ABS לא הטנדר לא נעליים!

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עזוב תקן.

 

אני נמצא הרבה במכון התקנים גם כחבר ועדות תקינה וגם כיצרן בעל תו תקן. רק כדי לסבר את האוזן יצרן מתחרה סימן במשך 10 שנים מוצר בתו תקן כשאין לו תקן למוצר הזה וכשדרשתי התערבות בנושא התחילו לרדת לחיי.

 

חלק לא קטן מהתקנים מותאם למעבדות ולא לדרישות האמיתיות.

 

אחרי שקיבלת את התקן אתה יכול לעשות מה שאתה רוצה. כמעט ואין סיכוי שישללו לך אותו.

 

תעשה חיפוש ותגלה כמה פרשיות שוחד היו במכון. חלקן יצא החוצה וחלקן לא.

 

לי אישית נאמר ע"י אחד הבכירים במכון כתשובה לשאלה שלי למה אף אחד לא יכול לתת לי פירוט מאיזה בדיקות מורכבת החשבונית שהןא מכולת לאישורים ולא מוכר לי בדיקות.

 

כרגע המצב הוא עובדה מוגמרת אבל שווה לנסות לעשות טרייד אין באיזו פנצ'ריה. אם זה יסתכרם ב 100-200 ש"ח זה מאוד כדאי.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה נכון וזו דעתי גם על מבחני ריסוק.

 

 

בקשר לאתרי מבחני הצמיגים - אסור להסתמך שם על הביקורות כל עוד זה ביקורות של אנשים פרטיים בעילום שם.

בוא נגיד שאם תקנה צמיג של מישלין או פירלי או קונטי (לא של חברת בת וכל החרטא הזה ) , רוב הסיכויים שאתה לא תיפול.

לא צריך להיות מומחה גדול או לקרוא חוות דעת בשביל זה.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

או קיי - הצלחתם להפחיד אותי.



 

כשיהיה תקציב פנוי אני כנראה אשדרג את הצמיגים כרגע - אני אחיה עם הHIFLY האלו.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב,



 

אני רוצה לעדכן רשמים מהרכב אחרי מספר נסיעות בו.

 

לא, לא הגעתי למצב שאני בודק בדיוק את הצמיג והדגם שלו - כן היבטתי בצמיגים אבל שכחתי לרשום את הדגם המדוייק - אני כן מתכוון להעלות את זה מתישהו בזמן הקרוב.

 

וובכן - כמו שאמרתי הרכב נקנה כרכב שני לבית ולכן המטרה העיקרית שלו זה להביא את האשה מהבית לעבודה וחזרה (או אותי) או לעשות קניות ודברים קטנים שבשבילם חבל להזיז ספינה בגודל של הרכב הראשי.

 

בגלל מה שרשמתי למעלה - עדיין לא הספקנו אפילו לסיים את מיכל הדלק הראשון - למען האמת רק חצי מיכל שרפנו עד עכשיו.

 

הרכב הזה מאוד מעניין - יש בו משהו מתסכל

 

אני לא מצליח לענות לעצמי על השאלה, אם הייתי צריך להחזיק אותו כרכב ראשי, האם הייתי עושה זאת?

 

והנה הסיבות לכך -

 

הטובות

-------

 

1. לרכב משפחתי עממי - הרכב נוח בצורה בלתי רגילה, אין הרבה מה לאמר כאן הצרפתים עשו עבודה מדהימה בנוגע לנוחות.

 

הוא רך כמו צמר גפן, שקט (למעט בהאצות מעמידה), להגה שלו יש תגובתיות טובה מאוד סה"כ, ההגה כן מתקשר. הוא עולה על באמפים ופסי האטה בצורה שמשאירה את כל נוסעי הרכב רגועים.

 

פשוט תענוג מהבחינה הזו.

 

2. בטיחות - שש כריות אוויר, ESP, ABS ורכב עצמו שבנוי כמו טנק, הגה קורס - אין מה להוסיף כאן.

 

3. מרווח מאוד עם תא מטען ענק.

 

הרעות

------

 

1. הגיר הזה פשוט הזוי - בעצירות הוא מתנהג לחלוטין כמו גיר רובוטי של קורולה.

בהאצות לפעמים הוא עובד ממש חלק ולפעמים קצת מטלטל .

 

טיפ - בעליות - לעבוד עם הטיפטרוניק וברגע שמתיישרים על דרך פתוחה ומישורית לחזור לD.

 

2. ט-נ-ק שרמן! ההילוך הראשון מסרס לרכב הזה את הצורה אלא אם כן אתם מעוניינים בצריכת דלק של 1:5 בזמן ההאצה.

 

השנויות במחלוקת

----------------

 

1. הרכב מאוד חסכוני באזור ה80-100 קמ"ש - אם אתם נוסעים 80-90 צריכת הדלק היא בין 1:18 ל1:20 - אמיתי לגמרי.

 

אבל ברגע שאתם עולים ל100 הרכב יורד לאזור ה1:12 עד ה1:16 בערך (לוקח זמן לגיר להגיב ואז אתם רואים במחשב הרכב את צריכת הדלק יורד באופן מעשי).

 

מה שמתקבל בסופו של דבר זה שבנסיעה פתוחה הרכב הזה סה"כ חסכוני מאוד - בטח שלגודל שלו בטח שלמשקל שלו.

 

אבל בנסיעה ממוצעת הוא יעשה 1:12 כמו שזה נראה - שזה למען האמת, לרכב עם תכונות שכאלו - טוב מאוד.

 

סיכום לבינתיים

-------------

 

אני לא יכול לשים על זה את האצבע אבל משהו ברכב הזה עובד נכון וגורם לי להתחבר אליו (תיקחו בחשבון שהרכב השני זה רכב גדול עם תאוצת ביניים שלא מביישת מטוס קרב קטן).

 

הוא נוח ולכן מזמין אתכם ברגע שדוממתם מנוע - לנסיעה הבאה, כי זה פשוט כיף לשבת ברכב כל כך נוח.

 

הוא טנק מצד אחד אבל זה לא שהרכב חלש או לא סוחב - עד למהירות החוקית על רוב הכבישים - הוא בהחלט משייט בנוחות מדהימה וגם ב110 הוא עושה זאת ועדיין צריכת הדלק תהיה על 1:12

 

אבל ברגע שעוברים איתו את המהירות הזו - הרכב לא רוצה וכאן יש לי סייג מסויים כמבחינתי היכולת להאיץ משתווה לבטיחות.

 

הרכב עוצר כמעט מיידית - הבלמים מאוד מאוד חזקים.

 

אני מתחבר לרכב הזה כי הוא רגוע והוא מתאים לנהג הרגוע ומעבר לכך בתחום הנהיגה הזו הוא עושה את זה בבטחון גבוה, תוך כדי חסכון בדלק ושמירה על נוחות נפלאה.

 

אם הייתי צריך להפוך את הרכב הזה לרכב הראשי בבית אני מניח שהייתי מתבאס בסבבה!

 

אין לי דרך אחרת להגדיר את זה - אני מאוד מעריך את הנוחות אבל חייב את היכולת להאיץ בצורה מסבירת פנים וכאן התשובה מגיעה ברכב יפני בנפח 2 ליטר. (ברור שיש עוד אופציות).

 

הפעם הבאה שאני אעדכן זה כאשר אנחנו נשרוף כמה מיכלים נוספים.

 

אפרופו - לבינתיים גם קיבלתי הזמנה להתקין צלון אחורי, שטיפה פנימית וחיצוני ושי אישי - ביוזמת קרסו - אין מה לאמר הם מנסים חזק מאוד לתקן את השם הרע שלהם.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4399 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...