Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מפגש שפלה בסוף השבוע


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5375 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כיוון שיום שישי הולך לכיוון של כפרה, אתם מוזמנים למפגש ביום חמישי בערב בשעה 20:30

 

המיקום: בית הקפה "רולדין" שבמתחם סטאר סנטר באשדוד

 

רח' ז'בוטינסקי 47 (מתחם פנימי ביותר).חנייה מול בית הקפה

 

למעונינים בנסיעה משותפת - בשעה 19:45 ניפגש בתחנת "סדש" גבעת ברנר על כביש 40 עם הפנים דרומה, ב- 20:00 נצא ואפשר להצטרף בדרך.

פורסם

שמחתי להתארח עם חברי מפגש השפלה באשדוד !!!!!!

היה כיף !

חברים נהדרים,

אווירה יוצאת מן הכלל.

תודה לכל מי שאירגן , ולא אנקוב בשמות , כי איני יודע את כל הנפשות הפועלות , וחס וחלילה שאפספס מי מהם.

אני מצרף קצת תמונות , ומתנצל מראש על איכות התמונות , לא הצטיידתי במצלמה מתאימה , אבל מוטב מלא כלום.

אני מתנצל מראש באם פיספסתי מי מהחברים או הרכבים.

IMAG0830.jpg

IMAG0843.jpg

IMAG0831.jpg

IMAG0844.jpg

IMAG0832.jpg

IMAG0846.jpg

IMAG0833.jpg

IMAG0847.jpg

צביקה מרגלית

פורסם

אחלה מפגש

תודה לקובי על שדאג שלא נאבד את הקשר בעקבות החגים,

בהזדמנות זאת ברצוני לברך את כל החברים במועדון בברכת חג שמח,חתימה טובה,המון בריאות,והרבה מפגשים ,

ראובן נזירי,

×
×
  • תוכן חדש...