Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5392 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום כולם, התחדשתי לי באייפון, ואני רוצה להזמין כיסויי שיגן על האייפון . היות והמחירים בארץ מרקיעים שחקים אני יזמין מחול.

 

אשמח להצעות,ואם יש מוכרים אמינים גם אשמח להמלצה אליהם.

תודה לעוזרים.

פורסם

אין לי להמליץ לך על מוכר אבל תיקח בחשבון שיש המון כיסויים שם שהם מזוייפים ובגלל זה המחירים נמוכים.

לי לדגומא יש כיסוי על אייפון 4 של SWITCH EASY CAPSULE REBEL שעלה סביבות 120 ש"ח, באיביי ניתן למצוא כיסוי כזה בכ10$ כולל משלוח.

פורסם

לי יש כפסול רבל ב$10, לבן, הבעיה היחידה בו הוא שהחלק הגומי הלבן דהה ותפס קצת צבע מהג'ינס ועכשיו הוא בגוון תורכיז.

מצד שני, לא בטוח שזה לא היה קורה עם המקורי, ואם קונים אחד בצבע כהה - בכלל אין בעיה.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
אין לי להמליץ לך על מוכר אבל תיקח בחשבון שיש המון כיסויים שם שהם מזוייפים ובגלל זה המחירים נמוכים.

לי לדגומא יש כיסוי על אייפון 4 של SWITCH EASY CAPSULE REBEL שעלה סביבות 120 ש"ח, באיביי ניתן למצוא כיסוי כזה בכ10$ כולל משלוח.

 

לאו דווקא, לדעתי זה יותר מצביע על החזירות של היבואנים בארץ.

לדוגמה הכיסוי אולי הכי טוב לאייפון ה-OtterBox Defender (ממליץ בחום), בארץ לא תמצא אותו בפחות מ200 ש"ח, באיביי אצל כל מוכר powerseller עם 100% פידבק מUS לא תמצא לרוב יקר יותר מ15 דולר.

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם

לא ייתכן שהמחיר לקייס עומד על 15$ כאשר היצרן מוכר אותם ב50$

http://www.otterbox.com/iPhone-4-Defender-Series-Case/APL2-I4XXX,default,pd.html?dwvar_APL2-I4XXX_color=20&start=1&cgid=apple-iphone-4-cases

 

בארץ KSP מוכרת את הכפסול רבל ב120 ש"ח, אם תזמין מהאתר של היצרן יצא לך מעל 140 ש"ח.

 

 

לי יש כפסול רבל ב$10, לבן, הבעיה היחידה בו הוא שהחלק הגומי הלבן דהה ותפס קצת צבע מהג'ינס ועכשיו הוא בגוון תורכיז.

מצד שני, לא בטוח שזה לא היה קורה עם המקורי, ואם קונים אחד בצבע כהה - בכלל אין בעיה.

 

בכפסול רבל 4 אין חלק גומי יש שני סוגי פלסטיק קשיח פחות ויותר.

פורסם

זה למה לא קונים מאתרי היצרנים. ליצרן יש אינטרס שיווקי לתמכר את המוצר במחיר שוק גבוה. זה רק המחיר המומלץ לצרכן (התיאורטי) של המוצר לא המחיר בפועל.

בפועל אם תבדוק בכל חנות retail בארה"ב כמו אמזון ניואג וולמארט וכולה תראה שהמחיר הראלי של הקייס הזה הוא לא יותר מ15-20 דולר.

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם

בדקתי לפני שרכשתי את שלי הבדלים בין המחירים בחנויות השונות בארה"ב נע למקורי ב+- 5$.

אשמח אם תראה לי לינק OtterBox Defender מקורי שנמכר ב15$ אני עכשין מזמין עשירייה.

 

×
×
  • תוכן חדש...