Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5400 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום קניתי נוזל קירור G12 והבנתי שמוהלים אותו במים השאלה שלי באיזה מים מוהלים אותו [מזוקקים,מהברז,או שיש מים מיוחדים שציריך לערבב] והשאלה השנייה שלי היא מה היחס שצריל לעשות הבנתי שליטר מהG12 ו4 ליטר מים מזוקקים זה נכון?

פורסם

מיים רגילים מהברז.

 

יחס דילול בהתאם לנקודת הקיפאן שאתה רוצה להשיג.

 

בארץ אין לזה משמעות ואפשר לדלל לפי היחס של נקודת קיפאן גבוה. נדמה לי שזה 3 יחדות נפח של מיים ל 2 יחידות נפח נוזל מרוכז.

 

יש הוראות מפורטות על האריזה.

 

 

פורסם
יש לי מים מזוקקים בגלון של 4 ליטר אפשרי להשתמש או לא כדאי?

 

אסור בתכלית האיסור להשתמש במים מזוקקים לקירור המנוע!

 

נקודת הרתיחה של מים מזוקקים היא נמוכה משל מים עשירים במינרלים (מי ברז), ולכן פיזור החום יהיה נמוך יותר ויגרום להתחממות של רכיבי המנוע.

פורסם
ביחס של 50:50.

 

 

זה לא מה שרשום על האריזות של הנוזל שאתם מוכרים.

 

רשום שם שאם אתה רוצה נקודת קיפאן נמוכה - תדלל ביחס של 3 יחדית נוזל ל 2 יחידות מיים.

 

נקודת קיפאן בינונית 50-50

 

נקודת קיפאן גבוה יותר - יחס של 3 יחידות מיים ל 2 יחידות נוזל.

 

 

לא זכורים לי המספרים המדוייקים, זה רק לדוגמא.

 

בארץ הטמפרטורות בחורף לא יורדות מתחת ל 0 מעלות אין צורך לדלל 50-50, אפשר להשתמש ביותר מיים ופחות תרכיז.

 

 

פורסם
שלום ExsTaZzi,

 

הורואת היצרן אומרות מים רגילים, ביחס של 50:50.

 

שים לב: למלא כשהמנוע קר והרכב עומד במישור

 

שבת שלום,

שי

 

סוף סוף נציג מחברת צמפיון

הגיע הזמן באמת

Golf 2008 MK5

פורסם
זה לא מה שרשום על האריזות של הנוזל שאתם מוכרים.

 

רשום שם שאם אתה רוצה נקודת קיפאן נמוכה - תדלל ביחס של 3 יחדית נוזל ל 2 יחידות מיים.

 

נקודת קיפאן בינונית 50-50

 

נקודת קיפאן גבוה יותר - יחס של 3 יחידות מיים ל 2 יחידות נוזל.

 

 

לא זכורים לי המספרים המדוייקים, זה רק לדוגמא.

 

בארץ הטמפרטורות בחורף לא יורדות מתחת ל 0 מעלות אין צורך לדלל 50-50, אפשר להשתמש ביותר מיים ופחות תרכיז.

 

 

אתה צודק (פחות או יותר):

 

נק' קיפאון נמוכה 40 אחוז נוזל 60 אחוז מים

נק' קיפאון בינונית 50 אחוז נוזל 50 אחוז מים

נק' קיפאון גבוהה 60 אחוז נוזל 40 אחוז מים

 

אבל מכיוון שההבדל אינו משמעותי, אנחנו מציעים לשמור על הפשטות: 50:50.

 

שי

צ'מפיון מוטורס שירות

פורסם

תודה רבה על התגובות תגידו לי עם הבנתי נכון

יש לי גריקן של ליטר וחצי מהG12 על זה אני מוסיף ליטר וחצי מים מהברז?

זאת אומרת שאני צריך לקנות עוד אחד כי במערכת הקירור נכנס בערך 4 ליטר ויצא לי 3

פורסם

למען התרד רצוי לציין שg12 זה נוזל קירור

שנמכר תחת כמה יצרנים ובחלקם הוא לא מרוכז , הסוג שמוכרים בצמפיון הוא תרכיז שיש לדלל , יש המון סוגים בשוק שחלקם

מגיעים מוכנים לשימוש ואין צורך בדילול ( והם לא פחות טובים )

פורסם
אתה צודק (פחות או יותר):

 

נק' קיפאון נמוכה 40 אחוז נוזל 60 אחוז מים

נק' קיפאון בינונית 50 אחוז נוזל 50 אחוז מים

נק' קיפאון גבוהה 60 אחוז נוזל 40 אחוז מים

 

בדיוק הפוך.

 

אני לא זוכר את המספרים המדוייקים, אבל לצורך דוגמה נניח שב 40% נוזל ו 60% מיים נק' הקיפאון היא 20- מעלות

ב 50-50 נקודת הקיפאון היא 30- מעלות.

 

וב 60% נוזל ו 40% מיים נקודת הקיפאו היא 40- מעלות.

 

40- מעלות זה יותר נמוך מ 20-

 

 

פורסם
איזה רכב ברשותך ונפח מנוע ?

כמות נוזל הקירור במערכת משתנה ממנוע למנוע ורמת האיבזור.

הרכב שברשותי הוא סיאט איביזה שנת 2002 מנוע 1600 100כ"ס ניראה לי שהדגם שלו זה SR

×
×
  • תוכן חדש...