Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5401 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קיבולת מערכת הקירור ברכב שברשותך היא בסביבות כ-5 ליטר נוזל קירור לכן מומלץ לרכוש שני בקבוקים של ליטר וחצי מסוג G12++.

בעיקרון גם אם תתאמץ ותסחוט את הצנרת לא תרוקן את כול תכולת נוזל הקירור במערכת לכן יישאר לך נוזל קירור למקרה הצורך.

 

רצוי מאוד לערבב את נוזל הקירור שרכשת במי ברז בכלי קיבול נפרד ורק לאחר מכן למלא את מערכת הקירור בנוזל ולא כפי שרבים עושים ממלאים מים או נוזל תחילה ומשלימים את החוסר.

 

חשוב מאוד ! בזמן מילוי מערכת הקירור הוסף את נוזל הקירור בצורה איטית ומתונה וכמובן לבדוק שהמאוורר נכנס לפעולה לאחר סיום כול התהליך ולא נשאר אוויר במערכת.

איזה כייף לי :)

פורסם

בהמשך להודעה בפרטי מצורפת תשובתי...

 

1. בכדי לרוקן את נוזל הקירור יש לפתוח את הצינור התחתון של הרדיאטור.

2. במידה ואתה מעוניין לרוקן גם את נוזל הקירור הנמצא בבלוק המנוע עלייך לפתוח גם את הצינור המתחבר למחליף החום של שמן המנוע (קולר).

3. בכדי לפתוח את הבאנדים המהדקים את הצינורות עלייך להצטייד בכלי מיוחד כפי שניתן לראות בתמונה המצורפת (אפשר גם עם פלייר פטנט אבל זה קשה).

untitled.JPG

איזה כייף לי :)

פורסם

מחליף חום זהו הקולר שמן.

תראה במקום שבו הפילטר מחובר שתי צינורות מים שמתחברים, תפתח אותם וכל הנוזל יצא.

האם אתה יודע לבצע ניקוז אוויר? במידה ולא אז בצע חיפוש זה כלל אינו מסובך.

 

מרק האם אתה בטוח שיצא גם הנוזל מהבלוק?

קובי

פורסם

בהמשך לדבריו הנכונים של קובי מצורף שרטוט עם הסבר (המנוע שייך לגולף דור 4 1.6 ליטר).

לפי דעתי רוב נוזל הקירור התנקז מהמנוע.

במקרה שלא נער את הרכב או תרים בעזרת ג'ק את הרכב קצת מכול כיוון :-)

untitled.JPG

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...