Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5428 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי י

יש לי סיוויק 2007 וראיתי את המוצר הזה:

$(KGrHqZ,!loE3IC4mVJ(BO!eIbtT9Q~~0_12.JPG

 

זב נקראה COLD AIR INTAKE.

מישהו יכול להגיד לי מה זה יעשה בידיוק ברכב? לפי מה שהצלחתי להבין זה משפר את צריכת הדלק ומוסיף כוח סוס.

אני גר בקנדה ובחורף הטמפ מגיע ל מינוס 20 מעלות , זה לא יזיק כניסת אוויר קר למנוע?

זה מה שקוראים בארץ פילטר פתוח?

 

תשפחו לי קצת אור בעיניין כי אין לי מושג מה זה אבל המליצו על זה.

תודה

2010-mazda3-sedan.jpg

MAZDA3 2010 GT 2.5L 170HP

פורסם

הדבר הזה אולי יעלה לך בלחץ 2 כ"ס, זה נקרא פילטר אוויר פתוח והוא סה"כ נותן רעש יניקה יותר יפה..

אגב, ההפך הוא הנכון לגבי המינוס 20 מעלות - ככל שהטמפ' של האוויר נמוכה יותר ככה יותר אוויר נדחס בכמות גדולה יותר לתוך חלל הצילינדר וכך יש יותר חמצן בתערובת מה שמוביל לזה שהבעירה תהיה יותר יעילה וכמובן מחשב ההזרקה דואג לאזן את ערכי האוויר - דלק בהתאם ובכך להציג ביצועים אופטימליים של צריכת דלק נמוכה, זיהום אוויר מופחת וכמובן כוח מספק.

 

תקנו אותי אם אני טועה?

המנוע שלך דיי מרוצה אני מניח ;) לעומת ישראל בקיץ שהמנוע סובל 35 מעלות בממוצע ואם נקח בחשבון שהטמפ' בתוך תא המנוע של האוויר שמשם נשאב האוויר היא 45 מע' נניח אז תקבל אוויר לא כ"כ אופטימלי למנוע.

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
פורסם

מסכים עם החלק שזה לא יוסיף יותר מידי וחבל על הכסף לדעתי.

אגב, זה לא רק פילטר זו מערכת יניקה שלמה.

 

אתה בטוח שזה מתאים לסיוויק שלך?

כי בד"כ יש קיטים כאלה לרכבים גודשים בעיקר.

פורסם

תודה חבר'ה.

אני ימצא אחד שיתאים, Eנשט מלא בהם וזה לא יותר מ100$

הבנתי שיש 2 סוגים אחד ארוך שיורד לאיזור הפגוש ואחד קצר שאני יכול להתקין לבד ולא מסובך.

אז אני מבין שחוץ מרעש היניקה זה לא עוזר לי בכלום.

מה לגביי צריכת הדלק? הריי יותר אוויר נכנס ויחס הדלק אוויר משתנה אז צריך להיות שיפור בצריכה.

2010-mazda3-sedan.jpg

MAZDA3 2010 GT 2.5L 170HP

פורסם

שולי, לא מוסיף כלום חוץ מרעש, ולפעמים גם גורע מביצועי המנוע אם ממוקם לא נכון..

אבל בטמפ' ממוצעת של 20- צלזיוס, תשאיר מקורי.

או שתוסיף מערכת שדוחסת יותר אויר למערכת. זה יותר משתלם :)

(מערכת סופרצ'ארגר או טורבו) הרבה יותר יעיל ויותר מורגש,

ולעניין החוקיות.. בקנדה אתה יכול לעשות מה שבא לך, העיקר תעבור בדיקת 4 גזים :)

בהצלחה!

×
×
  • תוכן חדש...