Jump to content

kibub

  • הודעות

    26
  • כאן מאז:

הנקודות של kibub

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. ניקו אני לא מסכים איתך. אני חושב שהרבה היו מעדיפים לקנות מאזדה 2 מפרטי ולא מחברה או ליסינג. ועובדה אני מחפש ביד 2 מאזדה פרטית ולא מליסינג ואין הרבה בכלל וגם אם יש כמה אז הם מרשים לעצמם לשים מחיר מופרז. אני חושב שאם אני מוצא מאזדה 2 שנת 2010 יד 1 עם קילומטרז נורמלי מפרטית אני יכול למכור אותה בעוד 3 שנים במחיר מחירון והיא תחטף. אגב גם אני עם מאזדה 3 ובגלל זה אני נוטה לכיוון המאזדה ולא יונדאי I20
  2. אני חושב שמאזדה 2013 מגיעה רק בדגם הדינמיק (בכל מקרה אני מדבר על הדינמיק). אז אני מבין שהמאזדה קצת יותר חזקה ויונדאי קצת יותר מאובזרת. מה ךגבי שמירת ערך? איזה רכב שומר יותר על ערך? למשל ראיתי שיונדאי 2010 עולה פחות ממאזדה 2 2010, האם זה אומר שמאזדה שומרת על הערך? תודה
  3. היי אבא שלי מעוניין לקנות רכב והוא מתלבט בין מאזדה2 1500 2013 לבין יונדאי I20 1400 2013 על מה הייתם ממליצים? מבחינת אמינות חיסכון וכוח מנוע. תודה
  4. ^^^ איזה פרטים אתה רוצה לשמוע? אולי נזמין אותך לבוא לראות? אתה צריך שנאסוף אותך? בגדול פולקסווגן אוטו טוב אבל כמובן שרצוי לקחת למוסך לבדוק מה המצב שלו וגם תלוי כמה מחיר טוב קיבלת עליו.
  5. kibub

    הבדל בין צורות הסיוויק

    מה זה משנה סנטים פה סנטים שם
  6. אמרו לך תעשה למה אתה מתווכח
  7. kibub

    קטן וחסכוני לאבא

    הרבה חכמים יש פה בפורום. הבדיחות שלכם לא מצחיקות תשמרו את זה לעצמכם אם אין לכם משהו חכם להגיד תבזבזו את החיים שלכם במקום אחר. לאלה שבאמת עוזרים תודה. שכחתי לציין אבל זה יהיה גיר אוטומט בלבד. איך נראה לכם הקיה פיקנטו?
  8. היי אני גר בחו"ל ואבא ביקש שאני יעזור לו למצוא רכב אבל מאחר ואני לא מבין כלום בשוק המכוניות שברץ החלטתי להתייעץ איתכם אני מחפש אותו קטן וחסכוני ושיהיה אמין בשנת 2010 ומעלה . אבא רצה רכב חדש מהחברה ואמרתי לו שזה הפסד של כסף (הרי זה חוק איך שיצאת מהיבואן הפסדת עשר אלף מערך הרכב) התקציב הוא עד 70,000 וכמובן כמה שפחות יותר טוב. אשמח לקבל המלצות . תודה
  9. מישהו יכול לעזור לי בעיניין?
  10. היי יש לי HONDA CIVIC COUPE EX וקניתי את תאורות LED strip האלה לשים בפנסים הקדמיים החיבור מגיע עם + ומינוס (-) השאלה שלי למה לחבר את זה לאורות שאני מדליק אז גם זה ידלק או לאורות חנייה? זה אורות חלשים גם שהתאורה במצב OFF
  11. היי יצא לי להתייעץ איתכם לגבי המערכת ורציתי להראות לכם אחרי התקנה שהכל יצא פצצה ועובד כמו שצריך. הDVD עלה 250$ וכל השאר והתקנה 200$ אז את הפנל של הדאשבורד לקחתי אפור וזה התאים לי בול להונדה שחורה. את המצלמה לקחתי של הונדה אורגינל אבל זה לא בידיוק מתאים לקופה אז הייתי צריך להוסיף קצת סיליקון
  12. הלנסר סיימה את הקריירה בתוך עמוד במהירות 100קמש .
  13. היי היום קיבלתי את הDVD שהזמנתי לפני שבוע (מסין) וגם מצלמה למאחורה: הזמנתי גם DASHBOARD KIT כל זה עלה לי 400$ . מישהו יודע איפה אני מוצא שירטוט או דיאגרמה של החיבורים האאורגינלים של הסיויק? עוד לא פתחתי שם הכל ואני רוצה ליראות איך החיבור שם כדי שאני יידע אם אני יכול לעשות את זה בעצמי. תודה
  14. תודה חבר'ה. אני ימצא אחד שיתאים, Eנשט מלא בהם וזה לא יותר מ100$ הבנתי שיש 2 סוגים אחד ארוך שיורד לאיזור הפגוש ואחד קצר שאני יכול להתקין לבד ולא מסובך. אז אני מבין שחוץ מרעש היניקה זה לא עוזר לי בכלום. מה לגביי צריכת הדלק? הריי יותר אוויר נכנס ויחס הדלק אוויר משתנה אז צריך להיות שיפור בצריכה.
  15. bump חבר'ה תנו לי קצת פרטים, מה שתגידו יעזור לי כי אני מתחיל כאן מאפס. תודה
×
×
  • תוכן חדש...