Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5446 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר סבב טלפונים קצרצר התאספו מס' חברי מועדון מרחבי הארץ לנסיעה לילית, לכיוון אחד המנחתים הנטושים בארץ.

ג'ימקאנה עם שלל דגמי אופל, חוויות וצחוקים, דרך לא רעה להעביר את בוקר השבת. :-D

 

מספר תמונות לפניכם, תהנו :wink:

 

 

 

mbh6.jpg

 

mbh1.jpg

 

mbh4.jpg

 

mbh2.jpg

 

mbh3.jpg

 

mbh5.jpg

 

 

 

 

 

opelpics8.jpg

 

opelpics20.jpg

 

 

 

opelpics15.jpg

 

opelpics13.jpg

 

 

 

opelpics31.jpg

 

opelpics19.jpg

 

opelpics17.jpg

 

opelpics18.jpg

 

opelpics22.jpg

 

opelpics23.jpg

 

opelpics24.jpg

 

opelpics26.jpg

 

opelpics21.jpg

 

opelpics28.jpg

 

opelpics27.jpg

 

opelpics29.jpg

 

opelpics32.jpg

 

opelpics33.jpg

 

opelpics36.jpg

 

opelpics30.jpg

 

opelpics37.jpg

 

opelpics35.jpg

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

תמונות יפות מאד, ורכבים יפים מאד!:mm_yeah:

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

נראה כיף חיים. ההשתתפות של האלפא במפגש של אופל זה בדיחה פנימית?

vw-golf כתב:

זו פאקינג מדינה דמוקרטית, זה לא שהוא הרים יד על מישהו, אז חלאס, סתמו פיות!!
פורסם

תודה :wink:

 

קרדיט ל Ariel.L

 

99195705.jpg

 

 

43421992.jpg

 

 

47631899.jpg

 

 

39620645.jpg

 

 

98282316.jpg

 

 

82424429.jpg

 

 

49604304.jpg

 

 

41110498.jpg

 

 

61563193.jpg

 

 

10420537.jpg

 

 

42382242.jpg

 

 

31784818.jpg

 

 

77987750.jpg

 

 

30577023.jpg

 

 

60499848.jpg

 

 

72950354.jpg

 

 

31577693.jpg

 

 

13278538.jpg

 

 

22362087.jpg

 

 

64990520.jpg

 

 

13876404.jpg

 

 

34286898.jpg

 

 

71876014.jpg

 

 

79651207.jpg

 

 

39033399.jpg

 

 

14227916.jpg

 

 

83501981.jpg

 

 

בברכת שבת שלום :-)

עדי

פורסם
נראה כיף חיים. ההשתתפות של האלפא במפגש של אופל זה בדיחה פנימית?

 

בעל הטיגרה חשב שיוכל להשיג זמנים טובים יותר עם אלפא, אך הוא נוכח לדעת שלא תמיד המכונה קובעת :wink:

פורסם
נראה כיף חיים. ההשתתפות של האלפא במפגש של אופל זה בדיחה פנימית?

מוזר שלא שאלת את זה לגבי שאר המכוניות שהיו שם ושאינן אופל. על כל פנים, דווקא האלפא היא הכי קרובה לאופל - בלוק ה-2.2 שמותקן בה הוא אותו אחד שמותקן גם בדגמי אופל השונים.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

נראה שנהנתם!

בסופו של דבר נראה כי היו יותר רכבים לא מתוצרת אופל.

תמונות מצויינות.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

נראה שנהנתם שם :)

ה-gsi הירוקה סקסית בטירוף (מי גנב לו את המראה השמאלית? :p)

אגב, התמונות נראות מעולה, אחלה תפיסות.

פורסם

אלעד לא הבנת את הנקודה. המנוע והשלדה של האלפא זה בעצם בין היתר גם בדגמים של אופל

http://en.wikipedia.org/wiki/GM/Fiat_Premium_platform

לזה התכוונתי בדיחה פנימית.

vw-golf כתב:

זו פאקינג מדינה דמוקרטית, זה לא שהוא הרים יד על מישהו, אז חלאס, סתמו פיות!!
פורסם
נראה שנהנתם!

בסופו של דבר נראה כי היו יותר רכבים לא מתוצרת אופל.

 

אכן, למרות הכל המנחת לא שייך לאבא שלי :lol:

מדובר בהתארגנות מצומצמת וספונטנית, ללא פירסום מוקדם וכו'..

וח'ברה נוספים שעשו את דרכם, סה'כ אחלה ח'ברה מכוניות מדהימות והיה כיף ביחד על המסלול.

פורסם

מכיר אישית כמה אנשים שם, אכן חיות רעות.

 

כיף חיים, מסיפורים ששמעתי.

 

אם רק היה לי כסף לזה.

 

 

זה עם הקליאו ספורט שמרים גלגל אחורי, גונב אותי כל תמונה, בפייסבוק מצאתי תמונה שהוא מרים גלגל בצורה רצחנית!

פורסם

תאווה לעיניים התמונות האלו, כל הכבוד לצלם ולבעלי הרכבים המטופחים ביותר.

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה עם הקליאו ספורט שמרים גלגל אחורי, גונב אותי כל תמונה, בפייסבוק מצאתי תמונה שהוא מרים גלגל בצורה רצחנית!

 

יש לך מושג אם במקרה קוראים לו אוהד? אם כן אז זה הרכב שלי לשעבר.. :cry:

 Jeep Grand Cherokee Trailhawk
Renault Megane RS Trophy

×
×
  • תוכן חדש...