Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5445 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם הייתי קונה רכב היום אישית הייתי בוחר את רנו, כי: יפה יותר מפנדה לטעמי, גדולה יותר, תא מטען גדול יותר. רנו רכב מיני ולא סופר מיני.

פנדה זוהי אופציה חזקה מול אלטו, פיקאנטו ואולי I10, אבל לדעתי להוסיף 10K ולקבל רכב שהוא הרבה יותר רכב וגם חסכוני, למה לא בעצם?!

Citroen C5 Aircross 1.5 BlueHDi/130 Feel

פורסם

אני לא מבין... על הנייר, האופציה של הקליאו החדשה נראית כאטרקטיבית מאאאד! אבל! איך אנשים בטוחים שהאוטו הזה שווה משהו?

אני בעצמי שוקל לרכוש אך פוחד מכל מיני תקלות בלתי צפויות כמו למשל המזגן בפז'ו 206+ שאף אחד לא ציפה לה.

לא עדיף להמליץ על הרכב לאחר שהוא על הכביש כבר זמן מה? מה גם שאף אחד עד כה לא התנסה בנסיעת מבחן.

פורסם

מתחרה חזקה מול הפיקנטו? למה?

 

בנו יש 5 כוכבי בטיחות יותר כריות אויר esp , על מי יפה יותר או פחות לא נדבר כי זה עניין של טעם.

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם
אני לא מבין... על הנייר, האופציה של הקליאו החדשה נראית כאטרקטיבית מאאאד! אבל! איך אנשים בטוחים שהאוטו הזה שווה משהו?

אני בעצמי שוקל לרכוש אך פוחד מכל מיני תקלות בלתי צפויות כמו למשל המזגן בפז'ו 206+ שאף אחד לא ציפה לה.

לא עדיף להמליץ על הרכב לאחר שהוא על הכביש כבר זמן מה? מה גם שאף אחד עד כה לא התנסה בנסיעת מבחן.

 

 

קליאו זה לא דגם חדש, רק המנוע חדש בארץ.

פורסם
רנו רכב מיני ולא סופר מיני.

 

הפוך, גוטה :wink:

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
מתחרה חזקה מול הפיקנטו? למה?

 

בנו יש 5 כוכבי בטיחות יותר כריות אויר esp , על מי יפה יותר או פחות לא נדבר כי זה עניין של טעם.

 

פנדה מתחרה חזקה מול פיקאנטו כיוון שהיא נותנת הכי הרבה במחיר שלה. נכון שפיקאנטו יותר מאובזרת ומרגישה יותר מפנקת ורק 2K הבדל, אבל נכון להיום לחכות 6-8 חודשים לפיקאנטו זו לא אופציה להרבה אנשים, לכן לדעתי ב-60K פנדה כן עדיפה מאלטו, I10 ומשברולט ספארק.

Citroen C5 Aircross 1.5 BlueHDi/130 Feel

פורסם
פוחד מכל מיני תקלות בלתי צפויות

איזה תקלות יכולות להיות בלתי צפויות ברנו? :-P

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

השאלה איך הרנו שהיא יותר כבדה,תיסע,רכבי המיני לא חזקים,לרנו בערך אותו מנוע כמו לפנדה עם תוספת של 6 כ"ס,כמו כן עד כמה היא תהיה חסכונית,כיוון שאם היא תהיה חלשה הנהיגה בה תהיה עם רגל כבדה,בתור אחד שיש לו פנדה חדשה,אם הרנו תיסע סביר,והייתי צריך להחליט ניראה לי הייתי לוקח את הרנו,אך שווה לבדוק גם את המיקרה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לדעתי אין סיבה שלא תיסע סביר, אולי בעליות קשות יהיה צורך לקחת אותה לאיזור 5K סל"ד וזהו.

פורסם

אני מבטיח לך שאם תקח פנדה לא תהיה מאוכזב, אבל כן אפשר להתלבט קשות אם בשביל עוד 10k מקבלים 4 כריות אוויר יותר ו2 כוכבי בטיחות יותר. הגודל הנוסף זה רק חסרון כי הקליאו בטח תסע כמו עגלה ויהיה יותר קשה להחנות אותה. על הפנדה הכוח מספיק רוב הזמן.

אם הבטיחות נראית לך סבירה (3 כוכבים היא קיבלה בלי esp ועם כרית אחת, היום כן יש 2 כריות וesp), והגודל של הקליאו גם לך לא נראה יתרון, ואתה נמשך דווקא אל פנדה.. זה לא סתם, אולי לא תוכל להתלהב שעשית את עסקת חייך אבל אתה תהיה מרוצה.

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=385247

 

זה הסיקור על הרכב שלי,אני מציע לך בהזדמנות ברגע שיש קליאו לנסיעת מבחן לעשות אותה,וגם בפנדה זאת השיטה הכי טובה,בקשר לאמינות הפנדה מגלה אמינות טובה,אך אל תשכח שגם בקילאו במידה והיא תהיה פחות אמינה יש אחריות בסופו של דבר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
השאלה איך הרנו שהיא יותר כבדה,תיסע,רכבי המיני לא חזקים,לרנו בערך אותו מנוע כמו לפנדה עם תוספת של 6 כ"ס,כמו כן עד כמה היא תהיה חסכונית,כיוון שאם היא תהיה חלשה הנהיגה בה תהיה עם רגל כבדה,בתור אחד שיש לו פנדה חדשה,אם הרנו תיסע סביר,והייתי צריך להחליט ניראה לי הייתי לוקח את הרנו,אך שווה לבדוק גם את המיקרה.

 

עזוב כוחות סוס.

 

הפנדה (מודל 2011) נותנת מומנט מירבי של 10.4 קג"מ ב- 3000 סל"ד, בעוד הקליאו נותנת מומנט מירבי של 10.7 קג"מ ב 4250 סל"ד. כלומר, מומנט מירבי דומה לשתיהן אך מתקבל בסל"ד גבוה בהרבה בקליאו. עכשיו, תוסיף על זה שהקליאו כבדה בערך ב 250 קילו בהשוואה לפנדה.

 

מהנתונים הללו (עד כמה שאפשר להסיק מנתונים), בהשוואה לפנדה, הנסיעה בקליאו תהיה מאוד לא זריזה בעיר, ומתקשה בעליות מחוץ לעיר.

 

אני יכול להגיד בוודאות שאם אני מוסיף עוד 250 קילו על הפנדה (משקל של 3 אנשים), ומקבל מומנט מקסימלי ב 4250 במקום ב 3000 סל"ד, אני אקבל נסיעה עצלה במיוחד. ממש לא נשמע טוב.

 

צריך להוסיף עוד שני נתונים לרעת הקליאו, ראשית צריכת הדלק תהיה הרבה פחות טובה מאשר בפנדה (אני מעריך 1:13 משולב אמיתי, בהשוואה ל 1:16 משולב אמיתי בפנדה) ושנית, אחד היתרונות בסופר-מיני זה הנוחות והשקט בנסיעה, אבל ממה שקראתי, אנשים מדווחים שהישיבה בקליאו הזו לא כ"כ נוחה, ושבידוד רעשי הכביש (בגירסה האוטומטית) חלשה במיוחד.

×
×
  • תוכן חדש...