Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5449 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אחד היתרונות בסופר-מיני זה הנוחות והשקט בנסיעה, אבל ממה שקראתי, אנשים מדווחים שהישיבה בקליאו הזו לא כ"כ נוחה, ושבידוד רעשי הכביש (בגירסה האוטומטית) חלשה במיוחד.

 

אני חייב לתקן אותך, היום עשיתי נסיעת מבחן והנסיעה נוחה מאוד.

גם מבחינת הגובה בשבילי (1.90 מ'), גם מבחינת הישיבה וכיוון ההגה והמושב וגם מבחינת חבר שלי שישב מאחורי.

DON'T JUDGE THE CAR BEFORE YOU POP THE HOOD

 

בעבר: סיאט איביזה 1600 קופה ידני 97'

בקרוב: רנו קליאו 1200 אקסטרים 11'

פורסם
לפי הנתונים על הנייר, המכוניות אמורות לנסוע די אותו הדבר.

 

ההבדלים על הנייר מראים הבדלים בולטים לרעת הקליאו. מומנט מירבי ב 4250 סל"ד זה המון, תצטרך למשוך את ההילוך הרבה יותר מאשר עם הפנדה בכדי לקבל את אותו מומנט מירבי (שהוא די נמוך בכל מקרה). בנוסף הבדל של 250 קילו הוא הבדל בכלל לא קטן (הפנדה שלי עם 4 אנשים, או עם נהג אחד, מתנהגת אחרת לחלוטין).

 

הקליאו הידנית הזו היא שידוך בין מרכב של מכונית סופר מיני, למנוע של מכונית מיני.

 

שוב, הכל לפי הנתונים.

 

ואני לא ממליץ בהכרח על הפנדה. אני בהחלט יכול להעריך את הקליאו, אם היא מספקת נוחות ישיבה גבוהה משמעותית ושקטה משמעותית מהפנדה (וכמובן שהיא בטוחה יותר). אני פשוט אומר שלפי הנתונים, על הנוחות הזו התשלום יהיה בביצועים דלים במיוחד.

פורסם
אני חייב לתקן אותך, היום עשיתי נסיעת מבחן והנסיעה נוחה מאוד.

גם מבחינת הגובה בשבילי (1.90 מ'), גם מבחינת הישיבה וכיוון ההגה והמושב וגם מבחינת חבר שלי שישב מאחורי.

 

מה לגבי רעשי כביש ?

 

מה לגבי המנוע ?

 

אתה בטוח שעשית נסיעת מבחן על הדגם הידני ?

פורסם
מה לגבי רעשי כביש ?

 

מה לגבי המנוע ?

 

אתה בטוח שעשית נסיעת מבחן על הדגם הידני ?

 

אני אסכם את הכל:

אחרי נסיעות מבחן על כל הרכבים בארץ בקטגורית המיני,

ואחרי הזמנה של הקיה פיקנטו שאמורה להגיע בעוד חודשיים (שככל הנראה תבוטל בעבור הקליאו עד סוף השבוע).

אני יכול להגיע שלא הפריעו לי רעשי הכביש או המנוע בנסיעה, למען האמת אפילו כיביתי מזגן לכ-5 דק' בשביל לבדוק את הנושא (אני יכול לומר בהחלט שהסוכן שהיה איתי ברכב לא נהנה מנסיעה בלי מזגן עם חלונות סגורים כשעל לוח השעונים מופיע 37 מעלות בחוץ :twisted:).

הגעתי לראשון לציון לבחינת הדגם הידני, מאחר ואחד מחברי הפורום הזכיר כי הרכב אתמול הגיע לסוכנות לנסיעות מבחן.

לא הגעתי עם ציפייה למנוע חזק אבל כן מנוע שיתן את התפוקה שאני רוצה ממנו ולומר את האמת, לא התאכזבתי כלל.

מעבר לכך זמן אספקה של שבועיים לרכב, נשמע לי קצת יותר מסביר לקבלת רכב מאשר במרץ (וגם זה זמן משוער).

DON'T JUDGE THE CAR BEFORE YOU POP THE HOOD

 

בעבר: סיאט איביזה 1600 קופה ידני 97'

בקרוב: רנו קליאו 1200 אקסטרים 11'

פורסם

אני חושב שהספק היחיד לגבי הקליאו המדוברת הוא איך המנוע הצנום מסתדר עם המרכב הלא קל באופן יחסי :-) אשמח אם תתייחס לסוגיה הזו. שהיא לפי דעתי הדבר היותר מטריד בכל החבילה. לגבי כל השאר אני חשוב שהיא לא ממש ברת השוואה לפיקנטו או לשאר הרכבים בסגמנט ואפילו לא ל206+ למרות שכאן זה יותר גבולי, לדעתי בכל אופן.

פורסם
אני אסכם את הכל:

אחרי נסיעות מבחן על כל הרכבים בארץ בקטגורית המיני,

ואחרי הזמנה של הקיה פיקנטו שאמורה להגיע בעוד חודשיים (שככל הנראה תבוטל בעבור הקליאו עד סוף השבוע).

אני יכול להגיע שלא הפריעו לי רעשי הכביש או המנוע בנסיעה, למען האמת אפילו כיביתי מזגן לכ-5 דק' בשביל לבדוק את הנושא (אני יכול לומר בהחלט שהסוכן שהיה איתי ברכב לא נהנה מנסיעה בלי מזגן עם חלונות סגורים כשעל לוח השעונים מופיע 37 מעלות בחוץ :twisted:).

הגעתי לראשון לציון לבחינת הדגם הידני, מאחר ואחד מחברי הפורום הזכיר כי הרכב אתמול הגיע לסוכנות לנסיעות מבחן.

לא הגעתי עם ציפייה למנוע חזק אבל כן מנוע שיתן את התפוקה שאני רוצה ממנו ולומר את האמת, לא התאכזבתי כלל.

מעבר לכך זמן אספקה של שבועיים לרכב, נשמע לי קצת יותר מסביר לקבלת רכב מאשר במרץ (וגם זה זמן משוער).

 

נשמע אחלה אוטו והייתי שוקל אותו במקום הפנדה אם הייתי היום במעמד הקניה.

 

אני רק מציע לבדוק את הקליאו גם בעליות של כבישים מהירים. עם הפנדה זה גבולי ביותר, עם הקליאו עלול להיות כבר לא נעים...

פורסם
ההבדלים על הנייר מראים הבדלים בולטים לרעת הקליאו.

 

לא כל הארץ גבעות גבעות.

מה לגבי 15 כ"ס או אפילו 7 בחדשים?

מה לגבי יחסי העברה שונים בגיר?

 

לדעתי הן די שוות על הנייר, מחר נדע בוודאות במציאות.

משכנתא זה קל

פורסם

אתה הולך לעשות נסיעת מבחן או הולך לצאת מבחן?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הי

 

שכנעתם אותנו...

החלטנו להזמין את הפנדה (כרכב שני במשפחה)במבצע של אורנג

הרנו יקר , קיה זמני אספקה לא סבירים , והפנדה עדיפה לדעתי על ה I10 והשברולט ואלטו

קבלנו גם צבע מטלי, אבל צריך להוסיף אגרת רישוי , רדיו , קודנית אני מבין שלא הכרחי ,

לאחר ההנחה שקבלנו אני מניח קצת קשה לקבל עודטבות

הרכב צפוי להגיע תוך חדש

שומע המלצות די גורפות על הפנדה ...קצת מוזר שהוזמנו במבצע30 רכבים ו500 רכבים מתחילת השנה

(אלטו למשל לדעתי הוזמנו 3000רכבים בערך. ולקיה הזמנות עד 2012...)

יש לכם הסברים חוץ מחוק העדר?

פורסם

כי זה נחשב לרכב ותיק בשוק,ואולי בגלל זה הרבה פוסלים אותו בלי לבדוק,דבר שני לפני המבצעים הוא לא היה זול,חלק אולי יש עדיין סטיגמה שזה פיאט וזה לא אמין..

 

אלטו מוכרת טוב כי היא הכי זולה,הפיקנטו כי זה רכב חדש בשוק ונוצר סביבו הייפ ותכלס הוא רכב טוב,עם זמני אספקה גרועים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...