Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תמונות ריגול (לקראת 2005): אסטון מרטין AMV8 VANTAGE


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8045 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

8122_image.jpg

 

8123_image.jpg

 

הרכב הוצג לראשונה בדטרויט 2003 כרכב קונספט אך במהרה התגלגל הרעיון ליצר אותו בהמונים.

 

הרכב יהיה הכי זול במשפחה ויתומכר בסביבות ה 100K $ (בחו"ל)

 

גודלו יהיה קטן במעט מהDB7 ויהיה בתצורת קופה לשתיים.

 

יחידת ההנעה כוללת מנוע V8 בנפח 4.3 ל' אשר ימוקם בחזית וייניע את הסרן האחורי דרך תיבה אשר תמוקם גם כמה שיותר מאחור, על מנת להגיע לחלוקת משקל של 50/50.

 

הרמן.

 

 

The carconnection

 

 

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

לא כל כך מבין מה הקשר של הרכב הזה למוטוריקה בארץ.

 

למי שלא יודע אסטון מרטין לא מוכרת מכוניות לישראל בין היתר עקב החרם הערבי (לצערי בניגוד לאוסטין מטרו :p ). לכן מכוניות של חברה שמחרימה אותי (ואת כולנו) - לא מעניינות אותי ב כ ל ל .

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם
אהבתי את עיצוב, רק שהפנסים האחוריים :?

 

אלו לא הפנסים האחוריים האמיתיים של המכונית, מדובר במכונית עם הסוואות והפנסים האחוריים יראו יותר כמו כל החלק האפור בתמונה שעליו הושתלו בקליות זמניות.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
אהבתי את עיצוב, רק שהפנסים האחוריים :?

 

הפנסים האחוריים? :roll: מה רע בהם?!

 

עם כבר אז הקדמיים.

 

בכל מקרה אוטו חביב אבל לא הייתי משלם 100K בשבילו.

i don't afraid to die ,i afraid to loss my freedom -Sokrates

פורסם
אהבתי את עיצוב, רק שהפנסים האחוריים :?

 

אלו לא הפנסים האחוריים האמיתיים של המכונית, מדובר במכונית עם הסוואות והפנסים האחוריים יראו יותר כמו כל החלק האפור בתמונה שעליו הושתלו בקליות זמניות.

 

אהה אוקיי, בכל מקרה האוטו דיי יפה.

ROOONEEYY

פורסם
אהבתי את עיצוב, רק שהפנסים האחוריים :?

למה אתה כל כך נגד הפנסים

מה כבר קרה, מה הם עשו לך

אתה יודע שאם יהיה לך אוסטין כזאת לא ניראה לי מישו ישים על הפנסים

אגב את הקדמיים אתה כן אוהב

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם

אהבתי את העיצוב

---Tuning CH---

פורום חדש של מוטוריקה !! עומד להיות אחד הטובים בארץ !!

דרושים מנהלים בנתיים !! כנסו..! פורום חזקקקק :-D

פורסם

מה איכפת לי מה הפנסים האחוריים שהם גם ככה מכוערים אבל איך לא שמתם לב שהפנסים הקדמיים נגנבו ליגואר xk8

פורסם
מה איכפת לי מה הפנסים האחוריים שהם גם ככה מכוערים אבל איך לא שמתם לב שהפנסים הקדמיים נגנבו ליגואר xk8

 

אולי יש איזשהו דימייון בין שניהן אבל אני לא חושב שהם "לקחו" מהם את הפנסים.

 

http://www.netcar.co.il/img2/cars/nc941.gif

 

***עריכה***

במחשבה שנייה אתה צודק,הפנסים,והקדימה של המרטין אכן דומים ליגואר.

i don't afraid to die ,i afraid to loss my freedom -Sokrates

פורסם
לפני המון זמן היא הוצגה באחת התערוכות.

היא אכן אמורה להיות דגם זול, יחסית!, ואמורה להיות עם ביצועים לא רעים בכלל...

 

אכן,

 

כמו שכתבתי בהודעה המקורית,

 

הוצגה בדטרויט כבר ב 2003 אך כ"קונספט"

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

מכונית יפה...ולא הבנתי את הקטע של החרם על ישראל???

ולמה זה נקרא תמונות ריגול..??? החברה בעצמה מפרסמת אותם לא?

פורסם
מכונית יפה...ולא הבנתי את הקטע של החרם על ישראל???

ולמה זה נקרא תמונות ריגול..??? החברה בעצמה מפרסמת אותם לא?

 

תמונות ריגול - מכיוון שהרכב בהסוואה, ולא, החברה לא מפרסמת אותם אלא צלמים אשר ראו אותו בהרצה.

 

לרוב זה באחד המסלולי מירוצים באירופה.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

×
×
  • תוכן חדש...