Jump to content

FAST IMPREZA

  • הודעות

    19
  • כאן מאז:

הנקודות של FAST IMPREZA

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

10

מוניטין

  1. FAST IMPREZA

    חדשות רכב - Opel

    תודה אחי .. אחלה מידע !
  2. FAST IMPREZA

    Smart סדאן?

    האוטו באמת חמוד הוא היא בתארוכת אוטומוטור אם היית אהבתי יותר את גרסת הרוודסטר (הימנית באתר)
  3. באמת כל הכבוד לך לתחנת המשטרה מקווה שצילמת את המיספר
  4. אחי אחלה תמונות חשבת אולי להיות צלם??
  5. אני דווקה לא אהבתי אותו
  6. אהבתי את העיצוב
  7. FAST IMPREZA

    מומחים לפוטושופ

    גם אתה רוצה שישפרו לך את האוטו? חחחח אהבתי....
  8. FAST IMPREZA

    המפגש באשקלון.

    גם זה וגם זה..
  9. אחי שמור עלייה טוב.... תהנה.. וגם אהבתי את הצבע..
  10. FAST IMPREZA

    מומחים לפוטושופ

    udiasias יצא ממש יפה אבל משהו בטמבון הקדמי לא טוב..
  11. FAST IMPREZA

    מומחים לפוטושופ

    ניסיתי לעשות משהו וזה מה שיצא.... http://www.pic.co.il/UserAlbum.asp?uid=AE9E26F3DD6548B8BAD3DF78CE40CA80&alid=67102 אם מישהו יכול להתאים את הקיטים ממש לצבע של האוטו אני ישמח תודה. נ.ב אהה והשארתי את הג'נטים
  12. FAST IMPREZA

    תמונות של הפביה.

    פשש הלוח שעונים ממש יפה.....אהבתי
  13. מאחורה זו אותה אחת....ומיקדימה זה עיצוב של RX8 בכלל..
×
×
  • תוכן חדש...