Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5458 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רציתי בבקשה המלצה על קומפוננט לשירוקו

עד עכשיו היה לי קומפוננט של פוקל דגם 165V 1 ממש נהנתי מהם במשך שנתיים

מה אתם ממליצים לי עד סכום של 2000 שקל

פורסם

רוצה עצה? קודם כל תחליף את הHU ואחרי זה תעבור להחלפה של הרמקולים המקוריים.

 

 

בן, שיש לו שירוקו ויודע על מה הוא מדבר.

Got To love It

פורסם

יש לי דוטק, מוצהר עליהם 140 RMS, על הפוקאל אם אני לא טועה 70RMS, שלי בשבילי חלשים ומתחילים לצרום בווליום גבוהה ואני רוצה להחליף אותם, האם הפוקאל הספציפיים (מה שהיה לך) גם כאלה או שכדאי לרכוש אותם?

 

(מצטער שזה לא קשור לשרשור)

Hu: Stock HU+Grom mst4 Comp: Hertz Hsk165XL Amp: TRU S44 Mono: JBL BP1200.1 Sub: Hertz HX300+Hertz HX300

פורסם
רציתי בבקשה המלצה על קומפוננט לשירוקו

עד עכשיו היה לי קומפוננט של פוקל דגם 165V 1 ממש נהנתי מהם במשך שנתיים

מה אתם ממליצים לי עד סכום של 2000 שקל

 

אם אתה נהנה מהם איזה סיבה יש לך להחליף אותם בכלל.?

פורסם

1 לגבי השירוקו שלמשום מכרתי את השירוקו שלי לבנה ידנית שנת 2011

תאמת שמאוד מאוד הייתי מרוצה מהשמיעה ש היתה לי בשירוקו הקודמת אבל הבנאדם לא רצה שאני יפרק את המערכת אז הוא הוסיף תוספת על המערכת ..

מה שהיה לי בשירוקו הקודמת קומפוננט פוקל 165V1 מגבר רוקפורד P400.4 וסאב של קיקר CVR

לגבי המגבר אני קונה שוב אותו דבר P400.4 סאב אני יקנה משהו אחר קטן יותר אני רוצה תיבה 10 אינץ וכמה שיותר קטן..

כי הסאב שהיה לי היה 12 אינץ ותפס לי חצי מהבגש.

 

ולגבי הקומפוננט הוא כבר דגם מאוד ישן ועקב כך החלטתי לקנות קומפוננט יותר חדש .

 

אז מה אתם מצעים??

פורסם
יש לי דוטק, מוצהר עליהם 140 RMS, על הפוקאל אם אני לא טועה 70RMS, שלי בשבילי חלשים ומתחילים לצרום בווליום גבוהה ואני רוצה להחליף אותם, האם הפוקאל הספציפיים (מה שהיה לך) גם כאלה או שכדאי לרכוש אותם?

 

 

תשמע הקומפוננט הזה עבר איתי ממאזדה 3 ספיריט לשירוקו ובשירוקו שמעו פי 5 יותר טוב לא צורם וולים מטורף זה מאוד תלוי באיזה רכב מדובר השירוקו רכב מאוד אטום והסאונד היה פצצה!!

פורסם

בתקציב שלך הייתי הולך על Clarus™ C61-2

הוא סט עם מידבאס אגרסיבי וטוויטר יותר מעודן מהפוקאל V1 שהיה לך.

הוא לדעתי בהחלט שידרוג רציני על הפוקאל.

http://www.hybrid-audio.com/clarus_two_way.htm

 

את הסא הנ"ל אתה יכול להשיג אצל חבר פורום ויבואן הייבירד אודיו בארץ אליקו

http://www.carsforum.co.il/vb/member.php?u=11536

 

סאב בתקציב מינימאלי הייתי הולך על הרץ ES250 בעול של באזור 1000-900 שח עם תיבה אטומה.

פורסם

סניר, הייתה לך שירוקו 2011 ידנית והבאת חדשה? מה בדיוק? שני ליטר טורבו? Twin-Charger?

בנוגע לרמקולים, אם אהבת פוקאל אז שווה לך להמשיך באותו כיוון, הרבה אנשים אוהבים את המידבאס שלהם ולא מעט מתלוננים על ההטוויטר שלהם שהוא "בהיר מדי" או בתרגום חופשי צורם ואז אם מנמיכים/מחליפים אותו. אם אהבת אז שווה לך לחפש משהו שלהם אולי שדרוג.

לגבי האטימה, שמח לשמוע את זה כי אני גם לפני התקנה בשירוקו, האמת שהתרגלתי לנורמה כזו מפולקסווגן אחרי הההתקנה בגולף הקודמת :)

פורסם

עופר לפי דעתי מיותר לאטום כי הרכב באמת אטום ב 80 אחוז

 

לגבי הקומפוננט אני יקנה כנראה את הפוקל V2 דגם טיפה יותר חדש .

פורסם

יש לך את ה VR שהוא המחליף של ה V1 ויש את ה VB שהוא המחליף של ה V2.

אתה יכול להכניס בתקציב שלך גם את ה KR שהוא מסדרה גבוהה יותר.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם
עופר לפי דעתי מיותר לאטום כי הרכב באמת אטום ב 80 אחוז

 

לגבי הקומפוננט אני יקנה כנראה את הפוקל V2 דגם טיפה יותר חדש .

 

 

 

אתה חושב שהוא אטום, אחרי איטום 3 שכבות של דיינמייט אקסטרים אתה מבין מזה אטימות!

יחסית לרכבים אחרים הוא אטום, אבל גם זה לא מספיק!

Got To love It

פורסם
יש לך את ה VR שהוא המחליף של ה V1 ויש את ה VB שהוא המחליף של ה V2.

אתה יכול להכניס בתקציב שלך גם את ה KR שהוא מסדרה גבוהה יותר.

 

אני מחפש את הדגם KR ואני לא מוצא איפה אני יכול למצוא את הדגם הזה ?

×
×
  • תוכן חדש...