Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8049 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם :roll::p

אני מתכוון לרכוש מנוע מפירוק, לבאגי שלי ויש לי שאלות, ובקשת עזרה.

 

אני יודע איזה מנוע, איזה גיר ואיזה שאר חלקים שאני צריך לרכוש מפירוקייה.

החלקים הם של סובארו DL. מציאת החלקים לא אמורה להיות כ"כ קשה מכיוון ומספר ה-DL שבפירוקיות 'די גדול'.

מנוע 1600 סמ"ק, גיר אוטומט, ציריות של הרכב, ונאבות קדמיות, הכל קומפלט.

השאלה שלי היא איך אני מוודא שאני קונה מנוע במצב טוב, גיר במצב טוב וכו', ?

מאפשרים לי לבצע בדיקת קומפרסיה למנוע? מה בקשר לגיר?

אין לי ניסיון בתוחם הקנייה אז העזרה שלכם שווה זהב פה והיא מאוד חשובה לי.

 

חסכתי כסף בעמל רב ואני לא יכול להרשות לעצמי ליפול בקנייה.

 

 

אמנון.

Jeep CJ8 ארוך, פתוח, בתהליכי בנייה מוקדמים.

פרוייקט באגי חד מושבית, נזנח לטובת בניית הג'יפ. השלדה למכירה.

www.JEEPOLOG.com

פורסם

יותר כיף לנסוע בבאגי עם גיר רגיל, מה גם שבטוח שהבאגי תהיה חזקה יותר עם גיר רגיל מאשר אוטומט...לא יודע כמה אבל יהיה הבדל, ובנוסף לכל גיר רגיל אמין בהרבה ויעמוד בכבוד רב יותר תחת העומסים המופעלים עליה בשטח...

פורסם

זה תלוי - האם בסובארו, מע' של מוט הברירה מתחברת עם מוטות או עם כבלים לגיר עצמו? מישהו יודע?

 

הגיר האוטומטי בסובארו ישן, פשוט ואמין, נפוץ מאד; הן לקנייה, הן חלקים, הן לשיפוץ.

 

מה גם שיש יתרון עצום בשטח איטי/טכני לתיבה האוטומטית, וזה חשוב במיוחד ברכב עם הנעה אחורית בלבד. ממיר המומנט מכפיל ויותר את המומנט שמגיע לגלגלים האחוריים בהתחלת הנסיעה.

 

אז עכשיו השאלה החשובה ביותר: האם בסובארו, מע' של מוט הברירה מתחברת עם מוטות או עם כבלים לגיר עצמו? מישהו יודע?

 

איפה איציק, מומחה לסובארו?

או עמית? מישהו חייב לדעת מה יש שם - כבלים או מוטות?

Jeep CJ8 ארוך, פתוח, בתהליכי בנייה מוקדמים.

פרוייקט באגי חד מושבית, נזנח לטובת בניית הג'יפ. השלדה למכירה.

www.JEEPOLOG.com

פורסם

לבאגי עם מנוע אחורי יש בעיה לשים גיר של סובארו, הוא מתוכנן למנוע שנמצא קדימה ממנו, אם תחבר מנוע+גיר של סובארו כמו שהן כמנוע אחורי תקבל 4/5 הילוכי רברס ואחד קדמי.

מה שבד"כ עושים זה לשים מנוע של סובארו עם מתאם לגיר של חיפושית/טרנספורטר.

 

המתאם הוא עסק בכלל לא זול.

פורסם
לבאגי עם מנוע אחורי יש בעיה לשים גיר של סובארו, הוא מתוכנן למנוע שנמצא קדימה ממנו, אם תחבר מנוע+גיר של סובארו כמו שהן כמנוע אחורי תקבל 4/5 הילוכי רברס ואחד קדמי.

מה שבד"כ עושים זה לשים מנוע של סובארו עם מתאם לגיר של חיפושית/טרנספורטר.

 

המתאם הוא עסק בכלל לא זול.

 

זה לא מנוע אחורי, אלא מרכזי. המנוע מקדים את הגיר וזה מתאים לי פיקס.

Jeep CJ8 ארוך, פתוח, בתהליכי בנייה מוקדמים.

פרוייקט באגי חד מושבית, נזנח לטובת בניית הג'יפ. השלדה למכירה.

www.JEEPOLOG.com

פורסם
זה תלוי - האם בסובארו, מע' של מוט הברירה מתחברת עם מוטות או עם כבלים לגיר עצמו? מישהו יודע?

 

איפה איציק, מומחה לסובארו?

או עמית? מישהו חייב לדעת מה יש שם - כבלים או מוטות?

את איציק קשה למצוא בימים אלו :twisted:

בגיר הסובארו ישנה מוטטת להעברת הילוכים.

 

עמית

השרשור נערך, כל הודעות על מהירות הסגירה נמחקו אחר כבוד.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
לבאגי עם מנוע אחורי יש בעיה לשים גיר של סובארו, הוא מתוכנן למנוע שנמצא קדימה ממנו, אם תחבר מנוע+גיר של סובארו כמו שהן כמנוע אחורי תקבל 4/5 הילוכי רברס ואחד קדמי.

מה שבד"כ עושים זה לשים מנוע של סובארו עם מתאם לגיר של חיפושית/טרנספורטר.

 

המתאם הוא עסק בכלל לא זול.

 

זה לא מנוע אחורי, אלא מרכזי. המנוע מקדים את הגיר וזה מתאים לי פיקס.

 

ואיך בדיוק תעביר את הכח ? ההנעה היא דרך הציריות?

מחברים חשמליים איכותיים לרכב, 12V מוגני מים

 

שאל אותי בפרטי.

×
×
  • תוכן חדש...