Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5460 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אבי הוא בעל רכב השייך לו, הוא נכה 100 אחוז עם תו נכה,

היום בשעות הבוקר הסעתי אותו לקופת החולים ע"מ לקנות תרופות .

לאחר שניכנסנו ניזכרתי כי שכחתי משהו ברכב, ברגע שפתחתי את הרכב חיכתה לי שוטרת ליד הרכב

ומבקשת ממני את התו נכה .

 

הגשתי לו אותו וציינתי כי אבי הוא הנכה, והוא נימצא כרגע בקופת החולים .

היא מצידה אמרה כי זה לא מעניין אותה, "הנכה צריך להיות ברכב" .

הסברתי לה כי הוא נימצא בקופת החולים ואם היא תמתין מס' דק' אני אביא אותו .

 

היא אמרה ש"אין לה זמן, אני לא עובדת אצלך, ודרך אגב אני לא מאמינה לך"

וכתבה לי דוח בסך 1000 (!!) שקלים !! למרות תו הנכה ! ולמרות שביקשתי ממנה לחכות כי הוא כבר חוזר !

 

הגשתי בקשה להשפט. מה עוד אני אוכל לעשות?

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חכה להזמנה לדיון (כמעט שנה) ותביא איך את כל הניירות מקופת החולים.

העתקי מרשמים, או טופס ביקור אצל רופא וכו'.

כמובן, שמור את תו הנכה בתוקף, רישיון נהיגה עם פרטי בעל הרכב לאותו זמן (בגלל שעד הדיון בטח תקבל רשיון אחר)

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

פורסם

אתה צריך להבין את השוטרת.

אתה לא הראשון שמביא לה סיפורים (בלי קשר לאימונתם) ללמה אתה חונה בחניית נכים למרות שאינך נכה. גם הישראלי המצוי שירד לשניה לקנות סיגריות (באוטו של אבא) מספר את אותו הסיפור. היא לא יכולה לחקור כל אחד כדי להבין אם הסיפור אמיתי.

אתה גם צריך להבין שהיא לא יכול להמתין ליד הרכב עד שאביך יגיע, גם לה יש עבודה.

 

מכיוון שלא עשית שום דבר רע, תנסה לשלוח מכתב הסבר למשטרה בצירוף קבלה על שם אביך מהקופ"ח (או כל הוכחה אחרת כי הוא זה שעשה שימוש ברכב בפועל באותו הזמן) ולדעתי הם יבטלו את הדו"ח.

פורסם
אתה צריך להבין את השוטרת.

אתה לא הראשון שמביא לה סיפורים (בלי קשר לאימונתם) ללמה אתה חונה בחניית נכים למרות שאינך נכה. גם הישראלי המצוי שירד לשניה לקנות סיגריות (באוטו של אבא) מספר את אותו הסיפור. היא לא יכולה לחקור כל אחד כדי להבין אם הסיפור אמיתי.

אתה גם צריך להבין שהיא לא יכול להמתין ליד הרכב עד שאביך יגיע, גם לה יש עבודה.

 

מכיוון שלא עשית שום דבר רע, תנסה לשלוח מכתב הסבר למשטרה בצירוף קבלה על שם אביך מהקופ"ח (או כל הוכחה אחרת כי הוא זה שעשה שימוש ברכב בפועל באותו הזמן) ולדעתי הם יבטלו את הדו"ח.

 

כשאתה מסביר פה זה נשמע הגיוני. חבל שלשוטרים אין יכולת להסביר את עצמם והם מיד נהיים עצבניים ויורדים לפסים אישיים.

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם
אתה צריך להבין את השוטרת.

אתה לא הראשון שמביא לה סיפורים (בלי קשר לאימונתם) ללמה אתה חונה בחניית נכים למרות שאינך נכה. גם הישראלי המצוי שירד לשניה לקנות סיגריות (באוטו של אבא) מספר את אותו הסיפור. היא לא יכולה לחקור כל אחד כדי להבין אם הסיפור אמיתי.

אתה גם צריך להבין שהיא לא יכול להמתין ליד הרכב עד שאביך יגיע, גם לה יש עבודה.

 

מכיוון שלא עשית שום דבר רע, תנסה לשלוח מכתב הסבר למשטרה בצירוף קבלה על שם אביך מהקופ"ח (או כל הוכחה אחרת כי הוא זה שעשה שימוש ברכב בפועל באותו הזמן) ולדעתי הם יבטלו את הדו"ח.

 

והיא צריכה להשתמש בקצת שכל ואינטליגנציה רגשית שכנראה אין לה, ובאמת לבדוק אם אבא שלו נכה ומחכה לו בקופת חולים, גם אם היא אכלה 2000 תירוצים באותו יום מאנשים שניסו להתחמק מדו"ח.

"איזה טעם זה?"

"פנקוטה"

"יאללה פנק אותה!"

פורסם
אתה צריך להבין את השוטרת.

אתה לא הראשון שמביא לה סיפורים (בלי קשר לאימונתם) ללמה אתה חונה בחניית נכים למרות שאינך נכה. גם הישראלי המצוי שירד לשניה לקנות סיגריות (באוטו של אבא) מספר את אותו הסיפור. היא לא יכולה לחקור כל אחד כדי להבין אם הסיפור אמיתי.

אתה גם צריך להבין שהיא לא יכול להמתין ליד הרכב עד שאביך יגיע, גם לה יש עבודה.

 

מכיוון שלא עשית שום דבר רע, תנסה לשלוח מכתב הסבר למשטרה בצירוף קבלה על שם אביך מהקופ"ח (או כל הוכחה אחרת כי הוא זה שעשה שימוש ברכב בפועל באותו הזמן) ולדעתי הם יבטלו את הדו"ח.

 

להבין את השוטרת? הרי הדו"ח הזה לא נכון ומיותר לחלוטין ובית המשפט יבטל אותו מיידית. האם הזמן של פותח השרשור לא חשוב מספיק? האם אין לו משהו יותר טוב לעשות מלחכות בבית המשפט? האם אדם הוא אשם באופן אוטומאטי עד שהוכחה חפותו?

שלח בקשה למשטרה לביטול הדו"ח ביחד עם כל ניירת שתוכל להמציא. נקווה ששם ישב מישהו שיבטל את הדו"ח הזה.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

השוטרת חייבת להבין ולקרוא את הסיטואציה בצורה נכונה,ולא משנה כמה "תרוצים" היא שומעת כל יום,כל אדם וכל מקרה לגופו של עניין.

יש מספיק עבודה במשטרה חוץ מלחלק דוחות הזויים בכל צעד ושעל.

פורסם

שמע, כל הכבוד למשטרת ישראל שהחליטה לאכוף את העניין הזה שמחנים את הרכב בחניית נכים והנכה לא ברכב.

 

רק מה, אולי שיעשו את זה בקניון ולא בקופת חולים? :shock:

פורסם

אני לא מבין דבר אחד, אם הרכב + התו נכה על שם אותו אחד (לצורך העניין, אבא של הבחור, שבעצם הוא הנכה) זה אומר שהוא חייב להייות נוכח ברכב כאשר הוא מחנה בחניית נכה? :roll:

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

פורסם
כשאתה מסביר פה זה נשמע הגיוני. חבל שלשוטרים אין יכולת להסביר את עצמם והם מיד נהיים עצבניים ויורדים לפסים אישיים.

 

אולי דווקא הם כן מנסים להסביר רק שאנחנו לא טורחים להקשיב?

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

לפני הבקשה להישפט היית צריך לכתוב למתנ"א בקשה לביטול עם מסמך המעיד שאכן אביך ביקר באותו יום בקופ"ח.

 

אגב- גם אני כמו הקודמים חושב שזו דווקא לא התנהגות מחפירה, אלא ראויה לשבח של המשטרה.

מי כמוך (שאביך נכה 100%) צריך להבין את החשיבות העצומה באכיפת העבירה המכוערת הזו.

אין שום הצדקה שאדם בריא יחנה בחניית נכה אפילו לא לשניה, ומי שעושה זאת ראוי שישלם קנס מבהיל, אפילו יותר מ1000 ש'.

 

בכל מקרה, בעניינך, אני מאמין שברגע שתשלח למתנ"א הוכחה שאביך שהה בזמן רישום הדו"ח בקופ"ח, הדו"ח יבוטל מיידית.

הם לא באמת מחפשים מישהו שקפץ לעזור לאבא, אני מקווה שאתה מבין זאת.

אין צורך להגיע למשפט.

 

והאמת, השוטרת היתה יכולה לעמוד במקום בו הסיכוי שלה לתפוס עבריין אמיתי גדול יותר.

ליד משרד ממשלתי או קניון עמוס מבקרים.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
כשאתה מסביר פה זה נשמע הגיוני. חבל שלשוטרים אין יכולת להסביר את עצמם והם מיד נהיים עצבניים ויורדים לפסים אישיים.

אתה צודק, צורת הדיבור פסולה וחבל שיש שוטרים שמרשים לעצמם להרים את האף מול אזרחים.

 

להבין את השוטרת? הרי הדו"ח הזה לא נכון ומיותר לחלוטין ובית המשפט יבטל אותו מיידית. האם הזמן של פותח השרשור לא חשוב מספיק? האם אין לו משהו יותר טוב לעשות מלחכות בבית המשפט? האם אדם הוא אשם באופן אוטומאטי עד שהוכחה חפותו?

שלח בקשה למשטרה לביטול הדו"ח ביחד עם כל ניירת שתוכל להמציא. נקווה ששם ישב מישהו שיבטל את הדו"ח הזה.

לא אמרתי שהיא צודקת. גם לא אמרתי שלא. רק אמרתי שיש את הצד שלה ושצריך להבין גם אותו.

אתה לא יודע למה היא מיהרה ואתה גם לא יודע כמה "מספרי סיפורים" חנו *שלא כחוק* לפניו. אולי נמאס לה לשמוע סיפורים.

ברור שהיה עדיף לו הייתה מגדילה ראש ובודקת לפני מתן הדו"ח. אבל זה לא קרה בצדק או שלא.

 

כאמור, הדו"ח מיותר ולכן אני בטוח שמכתב יבטל אותו.

פורסם

זה יישמע רעיון די דבילי, אבל אני במקרה כזה מסיים עם ההורה שלי בקופ"ח, יורד איתו לרכב ואז מתקשר 100 ומבקש שישלחו ניידת ואז מקאה להם את אבא שלי והדו"ח.

 

אמא שלי היא בעלת תו נכה והרכב שלה לפעמים משמש אותי, הרבה פעמים יצא לי להתקל בדרכים בשוטרים שהעירו לי על התו נכה (כי ממש לא מתאים כל פעם להוריד את המדבקה) אבל אני תמיד מקפיד לא לחנות בחניית נכים ומראה לה ברשיונות שהאוטו הוא של אמא שלי ולפי הביטוח יש לי הרשאה לנהוג על הרכב.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

אני לא מעמין שבכלל יש משהוא שמצדיק או שמנסה להבין את המשטרה במצב הנ"ל (ואני בא ממפחה שיש בא שוטרים)

לא מעניין אותי שהמשטרה לא מאמינה יש תו נכה והאוטו רשום על שם נכה, מפה והלאה זה בעיה של השוטרת אין לה זמן שלא תיתן דוח שתעשה את זה בהזדמנות אחרת , אז מעכשיו כשאין לי זמן אני יתחיל לזרוק ז**ן על אנשים ולקוחות כי וואלה אין לי זמן וגם אני שמעתי מספיק תרוצים. זה נראה למהוא בכלל הגיוני או שבעצם אני פה הוא זה שדפ*ק. צריך לגלות סבלנות ואיפוק אין מה לעשות, כן אנחנו עם של קומבינות אז לשוטרת הזאת שתחפש עבודה אחרת או שתילך לרופא איפה שחנית שיביא לה גם כדורים שתירגע.

 

:shock: :shock: :shock: :shock:

8)

×
×
  • תוכן חדש...