Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5462 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מרגע שנכנסת לרכב. תוכיח שיש לך ביטוח; תוכיח שיש לך רשיון; תוכיח שחלקי הרכב תקניים; וכן הלאה.

 

דני

 

המקרה הנ"ל זה כמו ששוטר יתן לך דו"ח על מהירות בלי שום הוכחה לכך, ואתה זה שתצטרך להוכיח איכשהו שנסעת במהירות חוקית.

במקרה של רישיון וביטוח, הוא לא יכול לתת לך דו"ח על חוסר ברישיון בלי לבדוק איתך קודם.

במקרה של חלק רכב לא תקני, הוא לא יכול לתת לך דו"ח ואז לבקש לבדוק את זה.

 

במקרה הזה, היא בהחלט היתה יכולה לומר לו: "בוא תראה לי את האדם הנכה שאתה מתלווה אליו", ואם הוא לא יכול, יש מקום לתת דו"ח. ככה זה עובד בכל תחום אחר. חף מפשע, עד אשר הוכח אחרת. לא מקבלים דו"חות לפני שיש הוכחה שעברת על החוק.

 

בקיצור, כל מכתב ללא שום הוכחה, יבטל את הדו"ח האמור. במדינה תקנית, השוטרת היתה ננזפת עם הסבר על החוק במדינה.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כל שוטר יכול לעצור אותך ולדרוש ממך להוכיח שיש לך ביטוח, רשיון וכולי. הוא לא צריך להוכיח שאין לך; אתה צריך להוכיח שיש לך.

 

כנ"ל אם רכב שמספרו כשלך צולם עובר עבירה: אתה חייב להוכיח שזה לא אתה. לא הוכחת - אתה אשם. כנ"ל אם רכבך נמצא חונה שלא כחוק: לא המשטרה/עיריה צריכים להוכיח שאתה החנת שלא כחוק, אלא אתה צריך להוכיח שלא. לא הוכחת - אתה אשם.

 

תאר לעצמך מצב שבו אדם הדומה לך צולם שודד בנק, באה המשטרה ואומרת לך: תוכיח שאתה לא האיש בצילום. גובהו כשלך ובגדיו בצבע הדומה למה שיש לך בארון. אין לך הוכחה? 10 שנות מאסר על שוד בנק. זה מצבך מרגע שנכנסת לרכב.

 

דני

פורסם
כל שוטר יכול לעצור אותך ולדרוש ממך להוכיח שיש לך ביטוח, רשיון וכולי. הוא לא צריך להוכיח שאין לך; אתה צריך להוכיח שיש לך.

 

כנ"ל אם רכב שמספרו כשלך צולם עובר עבירה: אתה חייב להוכיח שזה לא אתה. לא הוכחת - אתה אשם. כנ"ל אם רכבך נמצא חונה שלא כחוק: לא המשטרה/עיריה צריכים להוכיח שאתה החנת שלא כחוק, אלא אתה צריך להוכיח שלא. לא הוכחת - אתה אשם.

 

תאר לעצמך מצב שבו אדם הדומה לך צולם שודד בנק, באה המשטרה ואומרת לך: תוכיח שאתה לא האיש בצילום. גובהו כשלך ובגדיו בצבע הדומה למה שיש לך בארון. אין לך הוכחה? 10 שנות מאסר על שוד בנק. זה מצבך מרגע שנכנסת לרכב.

 

דני

אבל הוא רצה להוכיח לה אבל היא לא נתנה לו. בסדר אם זה היה קורה בקניון כמו שאמרו אבל לא בקופת חולים ..

 

זה יותר כמו שהשוטר יתן לך קנס על זה שאין לך ביטוח כי אין לו כוח לחכות שתחפש את זה.

How many of us ever know what it is to become the perfect version of ourselves

פורסם

יותר לכיוון של "אדוני השוטר, חכה פה רבע שעה, אני הולך להביא את הביטוח".

 

אני מכיר מספיק סניפים של קופות חולים שנמצאים באזור של מסעדות/חנויות/בתי קפה ולא פעם ראיתי אנשים שהנכות היחידה שקיימת אצלהם היא אולי שכלית, חונים בחניות הנכים באזור.

אולי מדובר באזור דומה והמשטרה החליטה להלחם בתופעה גם במחיר של מספר "טעויות זיהוי" (מתוך הנחה שבמילא אפשר יהיה לתקן את הנזק ע"י פניה למשטרה עם בקשה לביטול).


×
×
  • תוכן חדש...