Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8562 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מי שמתכנן לקנות רדיו דיסק לרכב,כדאי שידע שהדגמים החדשים של רוב החברות יכילו mp3 וכן wma בדגמים יחסית פשוטים,כך לדוגמא פיוניר 3500 שיחליף את ה-3400 יקרא mp3 ודגם 5500 שיחלף את ה-5400 יהיה בנוסף עם מפענח wma

דוגמא נוספת דגמי alpine 2003 שיצאו החודש באר"הב דגמים רבים יכילו mp3+wma את הפיוניר נוכל לראות בארץ כבר בחודש הבא(משיחה עם אחד היבואנים ) אך ל-alpine נצטרך לחכות מספר חודשים על מנת לראות את הדגמים הארופאים ששונים מעט מהאמריקאים ואף יקרים יותר , שימו לב למחיר המצחיק של דגם 9807 המכיל 3 יציאות למגבר ואת שני המפענחים כל זאת ב-222$ .... הלוואי עלינו

 

http://www.pioneer-eur.com/eur/company_news_pressrelease.jsp?category=news_20021206_CE_lineup

 

http://www.hookedontronics.com/show_prodlist.jsp?priceorder=0&brandtype=84&cid=226&go.x=16&go.y=14

×
×
  • תוכן חדש...