Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8044 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בקשר לשיפורים חיצוניים יש סדנאות לשיפורים חיצוניים,הם עובדיים אם פייברגלס כך שהם יכולים לבנות לך מה שתירצה לבחוץ של הרכב הינה כמה סדנאות:

 

http://www.sdc.co.il/

 

http://www.extreme-tuning.net/index2.htm

 

http://www.max-tuning.com/

אם תרצה עוד תגיד לי בפרטי

אן לי אוטו :( HELLP!

פורסם
בקשר לשיפורים חיצוניים יש סדנאות לשיפורים חיצוניים,הם עובדיים אם פייברגלס כך שהם יכולים לבנות לך מה שתירצה לבחוץ של הרכב הינה כמה סדנאות:

 

http://www.sdc.co.il/

 

http://www.extreme-tuning.net/index2.htm

 

http://www.max-tuning.com/

אם תרצה עוד תגיד לי בפרטי

 

תודה! אני אבדוק את הפרטים במקומות האלה. תודה לכולם על העזרה הרבה, מעריך את זה.

פורסם

אגב, באופן כללי, היתם אומרים שהיאריס הזו היא אוטו טוב כפלטפורמה לשיפורים בעתיד, או שעדיף שאתחיל באמת לבחור רכבים אחרים. עקרונית, הוא הכי מתאים לי לתקציב, אבל במחשבה על העתיד אם זו לא פלטפורמה טובה, אולי אתפשר על יד שנייה למרות שאני ממש לא רוצה. מה אתם אומרים? :roll:

פורסם
אגב, באופן כללי, היתם אומרים שהיאריס הזו היא אוטו טוב כפלטפורמה לשיפורים בעתיד, או שעדיף שאתחיל באמת לבחור רכבים אחרים. עקרונית, הוא הכי מתאים לי לתקציב, אבל במחשבה על העתיד אם זו לא פלטפורמה טובה, אולי אתפשר על יד שנייה למרות שאני ממש לא רוצה. מה אתם אומרים? :roll:

 

אם אתה רוצה בסיס טוב לשיפורים אז לך על אימפרזה טורבו או איביזה (דור קודם ולא הדיזל). רכבים עם טורבו הם רכבים הרבה יותר קלים לשיפור והשיפור בהם גם הרבה יותר משמעותי מרכב ללא טורבו. היאריס היא לא בסיס גרוע לשיפורים אבל האימפרזה והאיביזה יהיו הרבה יותר קלות לשיפורים ...

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

×
×
  • תוכן חדש...