Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8042 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

אני מעוניין לקנות יאריס T ספורט חדשה ולפני כן רציתי לבדוק מה דעתכם עליה,

וגם לבדוק אילו שיפורי מנוע, ושיפורים חיצוניים אפשר לעשות לה. לאיזה ביצועים אפשר להגיע עם השיפורים הללו? האם יש שיפורים אחרים שאתם ממליצים עליהם?

ידוע לכם על עלויות?

מה לגבי צביעות מיוחדות? יש מישהו טוב בארץ שיוכל לבצע ציורים ושאר חארטות?

האם יש מקום או אדם בארץ שידע לשדרג את האוטו הזה? אולי מתמחה בו?

אם יש לכם מושג לגבי היכן אפשר למצוא עוד מידע בנושאים הללו, מעבר למה שתוכלו לתרום,

אני מאוד אודה לכם.

אני לא בטוח כרגע אם אבצע את הכל או רק חלק... לא רוצה לעשות דברים ערסיים, אז אני כנראה לא אגזים, אך בכל זאת אשמח לדעת מה אפשרי ואם ראיתם ושמעתם על דברים מעניינים שקרו עם הרכב הזה. אגב, אם חלק ממה שאתם מציעים לא בדיוק חוקי, גם את זה אעדיף שתציינו.

תודה!

פורסם
היי,

אני מעוניין לקנות יאריס T ספורט חדשה ולפני כן רציתי לבדוק מה דעתכם עליה,

וגם לבדוק אילו שיפורי מנוע, ושיפורים חיצוניים אפשר לעשות לה. לאיזה ביצועים אפשר להגיע עם השיפורים הללו? האם יש שיפורים אחרים שאתם ממליצים עליהם?

ידוע לכם על עלויות?

מה לגבי צביעות מיוחדות? יש מישהו טוב בארץ שיוכל לבצע ציורים ושאר חארטות?

האם יש מקום או אדם בארץ שידע לשדרג את האוטו הזה? אולי מתמחה בו?

אם יש לכם מושג לגבי היכן אפשר למצוא עוד מידע בנושאים הללו, מעבר למה שתוכלו לתרום,

אני מאוד אודה לכם.

אני לא בטוח כרגע אם אבצע את הכל או רק חלק... לא רוצה לעשות דברים ערסיים, אז אני כנראה לא אגזים, אך בכל זאת אשמח לדעת מה אפשרי ואם ראיתם ושמעתם על דברים מעניינים שקרו עם הרכב הזה. אגב, אם חלק ממה שאתם מציעים לא בדיוק חוקי, גם את זה אעדיף שתציינו.

תודה!

 

תריץ חיפוש, היה פה שרשור לפני איזה חודש על יאריס T ספורט שהותקן בה סופרצ'ארגר.

בעיקרון השיפור הראשון שהרכב הזה צריך זה הנמכה כי הוא גבוה בטירוף ...

עוד שיפור שלא היה מזיק זה באקטים כי התנוחה הכללית היא כמו של נהיגה על אוטובוס או משאית ...

יש קיטים מקצועיים להשתלת טורבו או סופרצ'ארגר, המחיר שלהם גם לא בשמיים ...

לצבוע את הרכב זה כבר לא בעיה כיום, תגיע למפגש בר"ג ותוכל לפגוש ולדבר עם הרבה בעלי סיוויקים שצבעו את הרכב שלהם בכל מני צורות וגוונים ...

 

אני בכלל מציע לך קודם כל לקנות את הרכב, ללמוד אותו טוב ורק כאשר תרגיש שיכולות שלו לא מספיקות לך אז תתחיל לשפר לאט לאט. אני לא הייתי מכניס ישר טורבו או סופרצ'ארגר כי זה יבטל את האחריות ...

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

שיפורי יופי זה דבר אחד, ויש די הרבה מקומות שמתעסקים הזה.

 

לגבי שיפורי מנוע, אתה תאבד את האחריות של טויטה על המנוע והמכלולים הקשורים אליו, במקרה הזה, ובהנחה ואתה רוצה רכב חזק ויש לך 100K + -, לך על רכב משומש חזק יותר בבסיסו כגון קליאו ספורט, או אם תרד עוד בשנים תוכל למצוא גם אימפרזה טורבו מ99.

אם בכל זאת אתה רוצה לקנות יאריס ולשפר מנוע, האפשרויות הטובות ביותר יהיו טורבו, וסופרצארג'ר יש קיטים יעודיים לרכב, אבל מדובר בשיפור שהחוקיות שלו בספק. אולי במאמצים רבים תוכל לאשר טורבו כי קיים דגם מקביל עם טורבו ואם תתקין את הקיט הזהה לדגם הנמכר בחו"ל אולי תצליח לקבל אישור מטויטה, אבל רוב הסיכויים שהם לא יבינו מה אתה רוצה מהם :? , אבל עדיין שווה לנסות.

 

אם מדובר בשיפורי יופי בלבד אני משער שתוכל לעשות הרבה מאוד דברים, הכל תלוי בתקציב.

 

עוד מעט יכנס אריאל ויתן לינקים ל1001 אתרי שיפורים ליאריס :wink: .

 

גיא

פורסם
אני מציע לך לינקות יאריס TS ולא למהר לעשות שיפורי מנוע כי כמו שכבר אמרו פה זה יבטל את האחריות וחבל...

 

אבל אתה תמיד אתה יכול ללכת על שיפורי יופי.

 

http://www.tdi-plc.com/toyota_yaris.html

 

היי, תודה על התגובות כולם,

אותך רציתי לשאול היכן ניתן לעשות את שיפורי היופי הללו במקום אמין ואם אפשר שמתמחה בטויוטה יאריס ספורט הנ"ל?

האם צריך ליבא את החלקים עצמאית מחו"ל?

האם יש שיפורים קלים שאפשר לעשות כמו אגזוז או משהו אחר שישפר את הביצועים שלא יורידו את האחריות? האם הנמכה היא אפשרית? ואיך?

האם יש מישהו בארץ שמתמחה בשיפורי המנוע, או שאני צריך להזמין עצמאית מהאינטרנט מכל מיני מקומות ולבקש ממישהו שירכיב?

תודה שוב!

 

אגב, בתמונה העליונה, היאריס האדומה, אהבתי מאוד את המראה, איפה אני מוצא את החלקים ומי שיבצע את העבודה? אשמח גם לשדרג חלקים פנימיים למראה כמו מושבים, ידית הילוכים, אולי לוח מכוונים, ושאר ירקות מעניינים.

אגב, אם זה רלוונטי, בשלב ראשון אני יכול להעמיד בערך 30,000 ש"ח לטובת הנושא.

פורסם

כלומר מחיר יאריס ספורט חדשה שהוא כ-107000 ש"ח אם אני זוכר נכון, פלוס כ-30000 ש"ח? כלומר כמעט 140000 ש"ח?

 

חפש קליאו ספורט בת שנה-שנתיים, אפילו תחסוך קצת.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
כלומר מחיר יאריס ספורט חדשה שהוא כ-107000 ש"ח אם אני זוכר נכון, פלוס כ-30000 ש"ח? כלומר כמעט 140000 ש"ח?

 

חפש קליאו ספורט בת שנה-שנתיים, אפילו תחסוך קצת.

 

רוני

 

אני מעדיף יאריס עם שיפורים ב30K :twisted::p

 

אבל זה רק אני...

 

לגבי מקומות שמוכרים קיטים ושיפורים תנסה לברר בכל מיני סנדאות שיפורים...

אני גם רוצה להתחיל לשפר את היאריס חיצונית...

פורסם

השוואה קטנה:

 

יאריס TS חדשה עם שיפורים ב-30000 ש"ח או קליאו ספורט בת שנה-שנתיים.

 

היאריס אולי חדשה אבל את האחריות תאבד (והאמינות תהיה שנויה במחלוקת בעקבות השיפורים) מבחינת ביצועים רוב הסיכויים שעדיין תהיה נחותה מהקליאו, או מקסימום באותה הרמה. מבחינת התנהגות - הקליאו מגיעה מוכנה מהמפעל. היאריס - מי יודע...

גם מבחינת איבזור ואיכות חיים - הקליאו עדיפה.

 

אז בשביל מה?

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אני עדיין מעדיף את היאריס :lol:

 

:lol:

 

משום מה יש לי הרגשה שגם אם אגיד שאפשר לקנות באותו המחיר פורשה, אתה עדיין תעדיף את היאריס :p

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
השוואה קטנה:

 

יאריס TS חדשה עם שיפורים ב-30000 ש"ח או קליאו ספורט בת שנה-שנתיים.

 

היאריס אולי חדשה אבל את האחריות תאבד (והאמינות תהיה שנויה במחלוקת בעקבות השיפורים) מבחינת ביצועים רוב הסיכויים שעדיין תהיה נחותה מהקליאו, או מקסימום באותה הרמה. מבחינת התנהגות - הקליאו מגיעה מוכנה מהמפעל. היאריס - מי יודע...

גם מבחינת איבזור ואיכות חיים - הקליאו עדיפה.

 

אז בשביל מה?

 

רוני

 

הדברים שאתה אומר כאן נשמעים הגיוניים, אבל זה לא קצת סיכון לקנות מכונית ספורט כזו יד שנייה ועוד מאחד שקנה אותה רק לפני שנה שנתיים?

 

אגב, אני לא מת על החיצוניות של הקליאו כל כך ובטח גם אותה ארצה לנפח קצת...

פורסם
כלומר מחיר יאריס ספורט חדשה שהוא כ-107000 ש"ח אם אני זוכר נכון, פלוס כ-30000 ש"ח? כלומר כמעט 140000 ש"ח?

 

חפש קליאו ספורט בת שנה-שנתיים, אפילו תחסוך קצת.

 

רוני

 

אני מעדיף יאריס עם שיפורים ב30K :twisted::p

 

אבל זה רק אני...

 

לגבי מקומות שמוכרים קיטים ושיפורים תנסה לברר בכל מיני סנדאות שיפורים...

אני גם רוצה להתחיל לשפר את היאריס חיצונית...

 

יש לך כתובות אינטרנט/טלפונים/כתובות של מקומות כאלה? של סדנאות שיפורים?

פורסם

 

הדברים שאתה אומר כאן נשמעים הגיוניים, אבל זה לא קצת סיכון לקנות מכונית ספורט כזו יד שנייה ועוד מאחד שקנה אותה רק לפני שנה שנתיים?

 

אגב, אני לא מת על החיצוניות של הקליאו כל כך ובטח גם אותה ארצה לנפח קצת...

 

סיכון? זה גם סיכון לקחת יאריס ולשפר אותה תוך כדי ביטול האחריות... זה גם סיכון לנסוע כמו מטורף באוטו משופר, אז מה?

 

ומבחינתי, עם קצת סבלנות, זה בכלל לא סיכון גדול. אני מכיר הרבה בעלי קליאו ספורט ואצל כולם האמינות סבירה ביותר. במיוחד אם זו מכונית כמעט חדשה בת שנה-שנתיים (ואתה אפילו חוסך הרבה כסף מחדשה - רק צריך סבלנות למצוא את הנכונה).

 

ואני חותם לך שהיא תהיה מהנה יותר לנהיגה בהפרש גדול. אני משער שגם לאחר שתשפר הרבה מאוד את היאריס.

 

בנוגע לחיצוניות - אל תטריד אותי בזוטות :wink:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

שיפורים ליאריס...

אז ככה : בארץ אין למצוא שיפורים חיצוניים ליאריס.

אם תמצא, ידרשו ממך מחירים מטורפים לחלוטין כי זה לא רכב ש"נוהגים" לשפר בארץ.

אתה תוכל למצוא בארץ קפיצי הנמכה ו\או בולמים, דבר עם וורטהיים יבואן קוני או עם PIT-STOP שמפרסמים בפורום.

בנוגע לשאר הדברים, רוב הסיכויים שתצטרך לרכוש בחו"ל ולהביא את זה לארץ בצורה כזו או אחרת.

בצע חיפוש על TRD, TTE, TEIN, כל אלה סדנאות שמשפרות רכבים של טויוטה.

לגבי ההחלטה אם לשפר או לא -

כל שיפור חיצוני, לטעמך האישי בלבד, אבל כמו שאמרתי הסיכוי למצוא משהו נורמלי לTS בארץ די נמוך או ממש יקר.

בנוגע לשיפורי מנוע, כל דבר שתעשה יפגע לך באחריות, טויוטה לא מכירה בשום שיפור כ"חוקי" (וזה כולל אגזוז, פילטר או כל דבר אחר).

שיפורי שלדה -קפיצים, בולמים... כעקרון, גם כן לא חוקי כי אלו לא חלקים מקוריים אבל שם קשה יותר "לגלות". אז זה נתון להחלטה שלך, על כל הסיכונים שבדבר.

דעתי האישית, כבעלים של יאריס מזה חצי שנה ו10K קמ (בקרוב תחקיר מעמיק :p ) - קח את הרכב, תנהג עליו קצת, תכיר אותו קצת ואח"כ תשפר... אל תרוץ מהר מידי :)

:-)

×
×
  • תוכן חדש...