Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5489 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

אחרי החלפת שמן הגה (שמתי את השמן המקורי הירוק מהחברה) ההיגוי באוטו הפך למוזר מאוד.

ז"א ההגה נתפס ולא חוזר כשאני מבצע אייפקס בינוני, וההיגוי עצמו נהפך להיגוי ממש בלתי מורגש...העניין הזה מלחיץ אותי מאוד..

 

יש לכם השערות לגבי העניין הזה??

 

תודה

名誉の勇気を誇り

 

honour valour pride

פורסם
למה בכלל החלפת שמן הגה?

פירקת חלקים במערכת ההיגוי?

 

אם כן יכול להיות שנכנס אוויר למערכת.

 

 

לא פירקתי חלקים.. .

וההחלפה הייתה בגלל שההגה ניהיה קשה מעבר למה שצריך וכשנוקז השמן במקום להיות ירוק הוא היה שחור לחלוטין

כנראה שאחרי 200K כבר צריך לעשות החלפה לכלל השמנים ברכב הישן הזה לא ככה??

 

ועדכון קטן אחרי ביצוע פרונט הסתדרה הבעיה הזו - לא נראה קשור אבל העובדה קיימת

名誉の勇気を誇り

 

honour valour pride

פורסם

מהצינור שיוצא מתחת למיכל ועם משאבה דו כיוונית (מאולתרת) מהמערכת (לקח כשעתיים עבודה כדי לוודא שאין בועות אוויר)

名誉の勇気を誇り

 

honour valour pride

×
×
  • תוכן חדש...