Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5525 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ואני שוב אומר, במחיר נמוך בכ-10L מהסויק 1.8 אפשר לקבל טיל בליסטי בדמות האוקטביה 1.8T ברמת גימור גבוהה כך שלדעתי תשתווה (אם לא תעקוף) את העיצוב והיצע החומרים בסיויק. כשמדובר על ה-1.2T הביצועים יהיו זהים או טובים יותר וגם פה גרסאת האלגנס תשאיר עשרות אלפי שקלים עודף בכיס (או מאות רבות של שקלים מדי חודש)

פורסם
במקומכם הייתי הולך על הסקודה
... ומתענג בנפלאות השירות של הצ'מפיון, נהנה ממחירי הביטוח המיוחדים, מקנח בתקופת האחריות הארוכה על המכלולים הידועים באמינותם המופלגת וכמובן - שמירת הערך יוצאת הדופן. בקיצור - ממש מציאה ל-sensation seeking.
פורסם

מחירי הביטוח לא מעניינים אותו - מקום העבודה משלם

שמירת ערך - שוב, העבודה "נדפקים", הרכב בליסינג ולא בבעלותו.

תקופת אחריות - שוב לא רלוונטי, מקום העבודה ישלם.

השירות של צ'מפיון, שמעתי עליו רבות, אני רק יכול להגיד שעם הסקודה שלי טיפלתי במוסך מיכאל גולדבליט בצ'ק פוסט והיתי סופר מרוצה. עזבו שהיתי שם אך ורק לטיפול תקופתי אבל עדיין. וכך גם שמעתי מרבים ואחרים שמטפלים אצלו, אני בטוח שיש עוד טובים.

פורסם

בקיצור הסקודה מבחינתך היא רכב מושלם, אבל היא לא.

היא צפופה , האוקטביה מבוססת על רצפה מיושנת וקטנה במידה אחת לפחות מאילו של המתחרות החדשות, אולי לכם זה היה מספיק , לי ולעוד רבים הרכב היה קטן וצפוף .

 

הרכב נוקשה, נוקשה מאוד ולא לצד הספורטיבי , רחוק מכך הרכב סובל מתת היגוי קבוע וכל קשר בין ספורטיבי לאוקטביה לפחות בדגם 1.2 ליטר הוא מיקרי בהחלט.

לטעמי המנוע\ תיבה במנוע הקטן לא טובה , מכות , דפיקות , העברות הילוכים לא חלקות והשהיה בין לחיצה לבין קבלת כוח אינה חיזיון נפרץ.

גם העברה למצב ספורט אינה עוזרת, הבעיה ניכרת לא רק ברכב הספציפי אלא בכל האוקטביות שנהגתי בהן עד היום.

בקיצור לך זה מתאים, לי זה לא התאים והרכב נפסל על הסף.

 

לגבי האמינות , אני יכול להעיד מהנסיון שלנו בחברה שהאמינות לא משהו, גם בדגמי הסופרב שבו הוחלפה כבר מחשב הגיר ובאוקטביות אשר היו כבות , ועדין לאחר עידכון תוכנה הרכב לא נוסע חלק, בקיצור זה לא זה, לפחות מבחינתי.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

קצין רכב במקום העבודה של אבי , המליץ לו או על הקרוז או על הסיוויק ..

כנראה שהוא ילך על אחת משניהם , מה אתם חושבים על כך ?

זה נכון לפסול את האוקטביה ואת הקורולה ?

פורסם

את דעתי אתה יודע. הרבה "פסילות" נעשות מדעות קדומות ועל זה שמנוע 1.2 קטן ולא סוחב - המציאות מראה הפוך.

בכל אופן אני היתי הולך על הקרוז 1.8. מצד שני שווה לשקול אולי את הפוקוס 2.0

פורסם

CX, האנטי שלך לרכבי VAG ידוע מראש, בדיוק כמו חיבתך הרבה מאוד לצרפתיות.

 

כמי שהתנייד לא כמה שבועות טובים עם פורטה ונהג לא מעט באוקטביה 1.2T (וגם ב-1.8T) - אוכל להסכים איתך במס' דברים ואומר שהפורטה בהחלט טובה ולא הייתי רץ לפסול אותה. היא טובה יותר מכל הדרעק שיצא משערי קיה עד ימי הסיד וכמובן הפורטה.

אבל, ואבל גדול, איכות החומרים שלה נופלת משל האוקטביה והפוקוס - גם אם הפער אינו משמעותי לטעמך, השילוב מנוע / גיר שלה מעיק (לפחות ב-4 הילוכים) וזה למרות שהיא זריזה למדי. גם נוחות הנסיעה שלה לא טובה משל האוקטביה - שתיהן נוקשות, והיתרון היחידי שלה (מבחינתי) בא לידי ביטוי במרווח פנים עדיף, בעיקר במושב האחורי.

 

ה-1.2TSI בשילוב עם DSG7 אינו מושלם בעיר או בפקק. זה לא טוב כמו ה-DSG6 למשל, ולא מעניש / מעיק ברמות בלי נסבלות כפי שאתה מציג זאת. זה בהחלט מצריך התרגלות מסויימת - להשהייה הקלילה בהתחלת נסיעה, או המעבר הזריז מידי (במצב D) להילוכים הגבוהים, ובכל רצון להאצה קלה - התיבה מורידה 2 ואפילו 3 הילוכים (בזריזות רבה, יש לציין). אני אישית מעדיף להשתמש במצב הידני או במצב ה-D SPORT, בהן העסק בהחלט משתפר משמעותית ועובד טוב מאוד - גם העברות ההילוכים עצמן הופכות נעימות ומהירות יותר.

 

מיושנת או לא - האוקטביה עדיין אחת המשפחתיות הטובות שבנמצא.

ולגבי האמינות, בעיות התוכנה (המביכות) ב-1.4TSI נפתרו מזמן. על ה-1.2TSI אין תלונות של ממש - ויש אפילו מונית כזאת (כן כן, מונית - והיא אינה מדוזלת) שעברה לא מעט ק"מ (אי שם סביב ה-50K) ועד כה - נאדה. ע"פ מה שמספר בעליה.

ה-DSG7 פחות מבריק בצד האמינותי, ואכן פה ושם יש הצורך בהחלפת "מכוטרוניק" - בעיקר בשילוב עם מנועי הדיזל, שם העסק נוטה לרגישות יתרה.

 

ה-1.2TSI אינו בליסטי. כאשר משווים אותו מול שאר המשפחתומטיות 1.6, הוא בהחלט מהיר וזמין מהן - בלי צלון של ספק.

ה-1.8 של הסיוויק בהחלט נחמד, אך זמינות / רצועת הכוח שלו פחות נדיבה ו"זמינה" משל האוקטביה. גם תיבת ההילוכים בסיוויק אינה טובה כמו ה-DSG, למרות כל התלונות שלך כלפיו.

שתיהן חסכוניות - האוקטביה יותר, בעיקר בביניעירוני. בעירוני צריכת הדלק לא תמיד טובה כמצופה - זה מאוד תלוי בהרגלי נהיגה ובמצב התנועה סביבך. הסיוויק בהחלט מפתיעה בצריכת הדלק שלה - לא לשכוח שיש לה מנוע 1.8 אי שם מקדימה.

 

פותח הת'רד, וותר על הפוקוס (הוחלפה בכל העולם ולא ברור מתי תנחת בארצנו) / קורולה / קרוז. עשה נסיעות מבחן באוקטביה, סיוויק (שגם היא מוחלפת) ובפורטה - ובחר במי שתרגיש לך כעדיפה :-)

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אחרי שעשיתי סיבוב בשניהן אחת אחרי השניה אני יכול המליץ בברור על סיויק

יותר שקטה יותר נוחה (האוקטביה מתרסקת לבורות) דויקא מבחינת כוח האוקטביה הרגישה לי חלשה כי כדי לקבל את

הכוח הזה יש צורך ללחוץ בעוד הסיויק משייטת בניחחות עד 120 בערך ב2.5 אלף טורים שעושים אותה חסכונית יחסית

יש לציין שנכנסתי בדעה הפוכה הסקודה נראת גדולה יותר עם מנוע מודרני יותר. לאחר סיבוב בשניהן לא נותר לי ספק מי

יותר טובה. את הסקודה הייתי נותן לילד מתלהב לאדם הממוצא הסיויק מספקת חבילה הרבה יותר נעימה ולא פחות חזקה.

 

אם אתם כל כך מתלבטים לכו לעשות נסיעת מבחן!

כבר חודש בלי קיק דאונים - ככה מתמודדים עם מחירי הדלק:idea:

פורסם
אחרי שעשיתי סיבוב בשניהן אחת אחרי השניה אני יכול המליץ בברור על סיויק

יותר שקטה יותר נוחה (האוקטביה מתרסקת לבורות) דויקא מבחינת כוח האוקטביה הרגישה לי חלשה כי כדי לקבל את

הכוח הזה יש צורך ללחוץ בעוד הסיויק משייטת בניחחות עד 120 בערך ב2.5 אלף טורים שעושים אותה חסכונית יחסית

יש לציין שנכנסתי בדעה הפוכה הסקודה נראת גדולה יותר עם מנוע מודרני יותר. לאחר סיבוב בשניהן לא נותר לי ספק מי

יותר טובה. את הסקודה הייתי נותן לילד מתלהב לאדם הממוצא הסיויק מספקת חבילה הרבה יותר נעימה ולא פחות חזקה.

 

אם אתם כל כך מתלבטים לכו לעשות נסיעת מבחן!

 

F2, גם הסיוויק מתרסקת לבורות. היא נוקשה לא פחות - בעיקר בגרסאות ה"ספורט", שם זה מורגש עוד יותר.

 

אין כל קשר בין ה"ילד המתלהב" לבין ה"אדם הממוצע". לאוקטביה זמינות כוח טובה יותר וזה מתבטא בעיקר בסל"ד האפסי ממנו מתקבל שיא המומנט, שם לסיוויק אין מה לתת. זה לא משהו ב"אוויר" או רק "נתונים" - זאת המציאות.

 

ואם כבר, חביבת ילדי הפוזה של ימינו היא לא פחות מהסיוויק, בעיקר בגרסת 5D (ואם יש לך כזאת באמת גימור SPORT עם גג פנורמי, אתה הכי ערס-פוזה שיש).

אתה מוזמן לבוא ולראות כמה ילדונים כאלה יש באיזור רשל"צ - נס ציונה - רחובות. אתה תופתע לגלות שזה יותר מתופעת האיביזות CUPRA ו-FR שהייתה לפני כמה שנים טובות...

 

ההסכמה היחידה שלנו היא לגבי נסיעות מבחן - חובה. אין פה בכלל שאלה.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

RS , אני אכן פרנקופיל לא קטן , אבל אם תשים לב לא המלצתי פה על שום רכב צרפתי כך שציון העובדה אין לו ולו שום קשר לדיון.

 

אני הגבתי לגופו של ענין , ופשוט הבעתי את דעתי על האוקטביה.

אני לא מוצא טעם להיכנס לויכוח על טיבה של האוקטביה, זה הרי העדפה אישית של רוכש הרכב.

לטעמי הרכב צפוף מאחור בהשוואה לרכבים מודרנים ומעודכנים יותר, השילוב 1.2 + DSG לטעמי בעייתי ואינו נוח.

זוהי דעתי, ואני בניגוד לכל מי שחושב שמנוע דל סמקים + טורבו + DSG הופך את הרכב לטוב בקבוצה, אני לא חושב כך , וכמכלול יש טובות מהאוקטביה אם אתה מחפש רכב משפחתי מרווח.

 

לצערי כיוון שאני יודע את טיבם של נהגי ישראל, הרי ברור לי שאף אחד אינו ממתין דקה לכיבוי מנוע, וזו רק שאלה של זמן מתי מגדשי הטורבו יתחילו לשבוק חיים, וכבר עכשיו אנו יודעים שהאמינות ה DSG7 אינה בשמים, אז זו אינה נבואה, אבל חשיבה קדימה מראה אופק לא מדהים של בעיות, ובצמפיון זה יוצא יקר, יקר מאוד.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

שוב: אני לא חושב שהפורטה רעה. ממש לא. בהשוואה לאוקטביה - גם לה יש מגרעות: השילוב מנוע / גיר הפחות יעיל (גם אם ה-DSG מעיק בהתחלת נסיעה / תנועה עירונית צפופה), התא נוסעים הפחות נעים ואיכותי וגם נוחות הנסיעה לא מדהימה.

 

בדיוק כמו לפורטה, גם לאוקטביה המגרעות שלה: מעט צפופה מאחור, מעט נוקשה (למרות שלי אישית זה ממש לא מפריע, ואני מוצא עצמי נוסע באוקטביות לא מעט פעמים בשבוע, בדרכי מנתב"ג לכיוון ביתי) והשהייה קלה ב-DSG בתחילת נסיעה ובתנועה עירונית - ושוב, גם לזה נתרגל להתרגל ומהר מאוד.

 

כך או כך - ולמרות העובדה שהיא מתיישנת, האוקטביה עדיין טובה וראויה בהחלט. זה לא אומר שאין טובות ממנה, אבל היא טובה לעצמה ואין סיבה לפסול אותה על הסף מיד, בעיקר לאור דיבורים כמו "לך תדע מה תהיה האמינות שלה" וכדומה.

באירופה המנוע הזה נמכר כמעט 3 שנים ומחיפושיי הרב בנט' - אין תלונות לגביו. לפחות בשילוב עם תיבה ידנית. אני מקפיד על 2 דק' המתנה לאחר נסיעה עירונית - וסביב 5 דק' לאחר נסיעה ביניערונית ארוכה / נסיעה אגרסיבית. לי אכפת - וחבל שהיבואן לא מצהיר על כך ללקוחותיו, רק הוא האשם בכך.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

×
×
  • תוכן חדש...